abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56711308
wat ik wel zou willen weten of er meer foto's beschikbaar zijn die in C&C genomen zijn
tot nu toe heb ik er maar 1 gezien
ook kom ik nergens getuige verklaringen tegen van mensen die ze op het strand gezien hebben
joran zegt in een verklaring dat het nogal druk was die avond op het strand
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:22:20 #252
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56711387
quote:
Vreemd dat in zijn verhaal op de tape van Peter daar niks van blijkt..... Ik vroeg me al af hoe dat zat met pottenkijkers op dat strand.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_56711426
quote:
[
ook kom ik nergens getuige verklaringen tegen van mensen die ze op het strand gezien hebben
Druk op het strand die avond?
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 20:30:45 #254
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56711637
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef johan555 het volgende:
wat ik wel zou willen weten of er meer foto's beschikbaar zijn die in C&C genomen zijn
Nou, ik heb ff gekeken veel heb ik niet hoor, alleen van die boottrip een paar en een in C&C toen.. en helemaal geen foto's van Natalee trouwens alleen haar medestudenten

Wat je wel zou kunnen doen is op de flckr site op Aruba 2005 kunnen zoeken.

Overigens was er wel een of ander strandfeest die avond, ik zal ff kijken wat ik daarvan kan vinden.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_56711664
ja dat staat in een van z'n verklaringen en dat er 2 bootjes waren met vissende mensen
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56711676
ja ja ken die site
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 20:39:57 #257
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56711901
Het was Aruba Soul Beach Music Festival 2005 trouwens

Dit is best interessant om te lezen
http://member.telpacific.(...)eHolloway/page07.htm

[ Bericht 65% gewijzigd door BwennieBren op 13-02-2008 21:18:14 ]
pi_56713898
ORANJESTAD — Het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba doet niet voor morgen uitspraak over een eventuele aanhouding van Joran van der Sloot. Bepaald is dat de Nederlandse advocaat van de verdachte van moord op Natalee Holloway tot woensdag de tijd krijgt om zijn visie te geven op de zaak. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gisteren meegedeeld.
12 Feb, 2008, 19:42 (GMT -04:00)
pi_56714016
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef johan555 het volgende:
ORANJESTAD — Het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba doet niet voor morgen uitspraak over een eventuele aanhouding van Joran van der Sloot. Bepaald is dat de Nederlandse advocaat van de verdachte van moord op Natalee Holloway tot woensdag de tijd krijgt om zijn visie te geven op de zaak. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gisteren meegedeeld.
12 Feb, 2008, 19:42 (GMT -04:00)
ik heb keihard bewijs dat het vandaag woensdag is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56715313
zo de eerst lucht foto's genomen in 2005 en 2007 zijn er
van de gehele kust van Aruba
die is de esso club
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:39:38 #261
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56715471
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef johan555 het volgende:
die zijn er vast en zeker, maar ze zijn moeilijk te vinden op inet, en de meest intresante die van haar klas genoten staan niet online, zover ik heb kunnen zoeken, Facebook, flickr, website van haar school in mountain brook. etc, iemand nog andere foto website's?
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:46:28 #262
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56715697
Zo ff digital globe mailen met de vraag of ze eind mei/ gegin juni hebben van 2005, Google maps sux
pi_56715722
foto nr 2 Reef at Picnic Grounds

foto nr 2
pi_56715753
ik heb wel een lijst van alle klasgenoten die er bij waren is wel ff speuren denk ik om die foto's te vinden
pi_56716026
zitten zeer interessante foto's bij
kust ook close up's
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:56:54 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56716068
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Ja zeg, als we met Karel van der Graaf gaan beginnen dan kun je met je vragen ook de boom in, ben niet van SM by the way.Voor de rest begrijp ik best dat je Aruba wilt 'verdedigen' en dat ze er daar allemaal ook niks aan kunnen doen en zo maar ik ben dat ubergelul en gepolder wel eens helemaal zat.Vind je het ook niet vreemd bijvoorbeeld dat Balkenende al 3-4 dagen pleite is naar de antillen en je er geen hol van hoort? En Hans Mos is op vakantie...
Nou hup, duiken!
Terug van duiken, dus ik mag weer...

Jij bent hier (met een kloon???) net een par dagen aanwezig en jij roept dat de 'heren' het rustig aan moeten gaan doen terwijl je mij een big trol noemt. De pot verwijt de ketel, oorzaak en gevolg, vind je ook niet?
En om je geheugen op te frissen, ik doelde op dit stukje TV. Misschien was je nog niet geboren toen, maar een beetje geschiedenis is nooit weg:
Paul Somohardjo krijgt klappen/vuistslagen in praatprogramma Karel v/d Graaf.

Daarnaast verdedig ik niks, ik snap alleen de kortzichtigheid van sommige mensen hier niet zo.
Ik ben het zelfs met je eens dat het onderzoek de nodige haken en ogen vertoont, maar dat hele coverup-verhaal en de manier hoe jij hier mij even denkt te kunnen bestempelen bevallen me totaal niet.
Ik heb op SM (waar je me kennelijk van kent van mijn ongeveer 10 postings die ik heb mogen doen gezien je reaktie op mijn aanwezigheid hier) netjes alle vragen beantwoord die ik gesteld kreeg.

Wat Balkenende hier al dan niet doet, interesseert me geen reet, ik ben in ieder geval geen fan van hem.
Ben ook geen fan van poldermodellen, maar het stomzinnige geblaat van die Amerikanen op SM komt mij, op mijn beurt, ook de keel uit.
En dat Hans Mos op vakantie is, so what?
In de ogen van velen kan die toch geen goed doen, dus misschien is een nieuwe wind juist wel prima.

Als jij denkt via dit medium de zaak te kunnen oplossen, be my guest.
En als je op een normale manier kunt reageren, ook prima. Zo niet, dan wens ik je hier veel schrijfplezier en vooringenomenheid toe...
pi_56716091
nou deze zijn wat scherper dan die van Google
pi_56716158
het zou misschien handig zijn als er hier wat meer mensen van Aruba zelf op het forum komen als ze interesse hebben !
pi_56716195
let's get twisted
suppose Joran calls deepack at 02.45 in that night,in that 8 minutes the discuss the next scenario and logins/password>
deepack schould go to jorans poolhouse, go on his pc, and pretend he is joran, and satish is filling in for deepack at there home. now at this moment Joran is buying time, until 04.30.
Now's het got enough time to disspose natalee himself. when joran got home, he makes up an alibi for all 3 of them.
pi_56716211
kan jij misschien iets over die oude esso club vertellen Mad master ?
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:01:56 #271
6941 APK
Factual, I think.
pi_56716262
johan555, ik kan jouw foto's niet zien en denk dat ik niet de enige ben.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56716263
sure they use the computer msn logs as a alibi
pi_56716276
huh kan je ze niet zien ?
bij mij staan ze gewoon in het schermpje
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:07:26 #274
6941 APK
Factual, I think.
pi_56716430
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:02 schreef johan555 het volgende:
johan555.familyware is password protected oid...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:08:04 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56716452
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef johan555 het volgende:
het zou misschien handig zijn als er hier wat meer mensen van Aruba zelf op het forum komen als ze interesse hebben !
Ik zal ze vanavond allemaal even vragen door langs de deuren te gaan.
Net St. Maarten dan of is dat ook al corrupt...?

Ik zie overigens ook alleen maar rode kruisjes bij je afbeeldingen (ji hebt ze in je cache staan en ziet ze dus wel), maar ik ken Aruba al wat langer, dus ik weet wat je wil tonen...
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 23:08:30 #276
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56716469
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:02 schreef johan555 het volgende:
kan ze ook niet zien, ik zag overigens in eerdere topics ook niet van jou

Mediums over Natalee Holloway - part 1
Mediums over Natalee Holloway - part 2

pi_56716615
de eerst lucht foto's genomen in 2005 en 2007 zijn er
van de gehele kust van Aruba
die is de esso club
pi_56716628
is deze wel te zien dan van de esso club ?
pi_56716706
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef johan555 het volgende:
jep, is dat de noord of zuidkant van ht eiland?
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:16:35 #280
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56716708
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef johan555 het volgende:

Esso is zo, voor iedereen,
mix of extra, geen probleem...
pi_56716836
Reef at Picnic Grounds
pi_56716877
ja ik moet op een kaart al die baaitjes nog opzoeken ha ha
heb wel foto's van rondom het eiland allemaal vanuit de lucht en enorm scherp
pi_56716879
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik zal ze vanavond allemaal even vragen door langs de deuren te gaan.
Net St. Maarten dan of is dat ook al corrupt...?

Ik zie overigens ook alleen maar rode kruisjes bij je afbeeldingen (ji hebt ze in je cache staan en ziet ze dus wel), maar ik ken Aruba al wat langer, dus ik weet wat je wil tonen...
quote:
Ik zie een samenleving die niet in de houdgreep zit van corruptie en criminaliteit. Maar een samenleving vol hoop en vertrouwen.

Ik moet eerlijk zeggen: zover is het nog niet. Om dit te bereiken, hebben we nog een lange weg te gaan. Wie het recente WODC-rapport 'Georganiseerde criminaliteit en rechtshandhaving op Sint Maarten' heeft gelezen, kan dit alleen maar beamen. Zo worden in het rapport genoemd: internationale drugshandel, mensensmokkel en het witwassen van misdaadgeld. De onderzoekers concluderen verder dat er door het ontbreken van voldoende checks and balances op het eiland een gelegenheidsstructuur is kunnen ontstaan die allerlei criminele activiteiten faciliteert.
toespraak van Balkie ging er gister wel over.
maar geen enkele media die er over bericht, alleen de Volkskrant een kort artikeltje voor zover ik weet.

http://www.minaz.nl/Actue(...)dent_op_Sint_Maarten

van de media moet je het echt niet hebben dezer dagen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56716960
fok moet er wat mbtjes bij nemen dan kan je hier direct foto's opzetten
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:32:26 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56718316
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef Caesu het volgende:

toespraak van Balkie ging er gister wel over.
Als je langs de deuren gaat dan is dat net als tijdens St. Maarten en daarmee doel ik dus niet op het eiland, maar de Nederlandse folkloristische gebeurtenis op 11 november ieder jaar:

Als je nu nog durft te ontkennen dat je geen last hebt van een tunnelvisie, dan ben je net zo corrupt als de Antillen zoals jij ze in gedachten hebt...

Ik had overigens al een flauw vermoeden dat deze verkeerde interpretatie door één van de aanwezigen wel gemaakt zou worden, de val lag daarom wagenwijd open....
pi_56718553
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Als je langs de deuren gaat dan is dat net als tijdens St. Maarten en daarmee doel ik dus niet op het eiland, maar de Nederlandse folkloristische gebeurtenis op 11 november ieder jaar:

[ afbeelding ]

Als je nu nog durft te ontkennen dat je geen last hebt van een tunnelvisie, dan ben je net zo corrupt als de Antillen zoals jij ze in gedachten hebt...

Ik had overigens al een flauw vermoeden dat deze verkeerde interpretatie door één van de aanwezigen wel gemaakt zou worden, de val lag daarom wagenwijd open....

• St. Maarten doen we hier niet aan.

• het eiland waar je je nu op bevindt hoort niet bij de Antillen.

• ik weet niet wat mij corrupt maakt als ik ontken dat ik een tunnelvisie heb terwijl jij je kop in het zand steekt en mij herhaaldelijk een schot voor open doel laat nemen.
  • Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      donderdag 14 februari 2008 @ 00:54:37 #287
    174847 WallOfStars
    Open Source Intelligence
    pi_56718555
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 22:48 schreef johan555 het volgende:
    ik heb wel een lijst van alle klasgenoten die er bij waren is wel ff speuren denk ik om die foto's te vinden
    graag, desnoods gaan we ze mailen om de foto's uit C n C te krijgen, vragen kan altijd PM het maar zel zo netjes voor de betrokkenen. Of zijn die foto's al ergens te vinden?
      donderdag 14 februari 2008 @ 00:57:49 #288
    174847 WallOfStars
    Open Source Intelligence
    pi_56718593
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef johan555 het volgende:
    Ik heb een kennis die sinds 5 jaar hier woont, zal het haar vragen het die kant op sturen en ze te vragen een account op FOK aan te maken
      donderdag 14 februari 2008 @ 00:59:09 #289
    174847 WallOfStars
    Open Source Intelligence
    pi_56718609
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef johan555 het volgende:
    kun je ALLE foto die je hebt aub Zippen en naar rapid share gooein dan ga ik proberen een mozaiec er van te maken,
    gaat wel even duren.
      donderdag 14 februari 2008 @ 01:01:21 #290
    174847 WallOfStars
    Open Source Intelligence
    pi_56718635
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 23:00 schreef THEFXR het volgende:
    let's get twisted
    suppose Joran calls deepack at 02.45 in that night,in that 8 minutes the discuss the next scenario and logins/password>
    deepack schould go to jorans poolhouse, go on his pc, and pretend he is joran, and satish is filling in for deepack at there home. now at this moment Joran is buying time, until 04.30.
    Now's het got enough time to disspose natalee himself. when joran got home, he makes up an alibi for all 3 of them.
    Speculation, please provide facts
    pi_56718693
    http://www.amigoe.com/artman/publish/cat_index_3.phpAruba
    Docent Colegio gehoord in Holloway-zaak
    Abonnee Artikel
    ORANJESTAD — Een docent van Colegio Aruba is vorige week tot drie keer toe ondervraagd in verband met de vermissingszaak Natalee Holloway. De verhoren gingen over een mobiele telefoon die de leraar in 2006 heeft gevonden in het duingebied achter de vuurtoren bij de Westpunt en die toe zou behoren aan Paul van der Sloot. De mobiele telefoon is echter van Valentijn van der Sloot, een van de broers van Joran, zegt Anita van der Sloot.
    13 Feb, 2008, 17:46 (GMT -04:00)
    TRANNY

Docent Colegio heard in holloway matter subscriber Article ORANJESTAD
    - a docent of Colegio Aruba has been questioned last week to three
    times concerning the vermissingszaak Natalee Holloway. To interrogate
    concerned a mobile tel. which the teacher in 2006, has found in the
    dune area behind the lighthouse at the West point and that would
    belong to Paul of of the ditch. The mobile tel. is however of
    valentijn of of the ditch, of the brothers of Joran, says Anita of of
    the ditch.
    "I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
      donderdag 14 februari 2008 @ 01:05:42 #292
    81329 MadMaster
    Schots en scheef...
    pi_56718696
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 00:54 schreef Caesu het volgende:

• St. Maarten doen we hier niet aan.
  • Je bedoelt dat het niet in je macht ligt om zaken gescheiden te houden.
    Begrijpend lezen is soms ook best lastig...
    quote:
  • het eiland waar je je nu op bevindt hoort niet bij de Antillen, zoals je herhaaldelijk laat blijken...
  • Dat is mij geheel bekend, Aruba heeft een status aparte, o.a. dankzij Betico Croes.
    Jij hebt het echter steeds over de corruptie op Aruba en de Antillen (St. Maarten, het eiland, noem je regelmatig), ook Balkenende en zijn bezoek daaraan haal je er zelfs bij, vandaar dat ik gemakshalve de Antillen zei...
    quote:
  • ik weet niet wat mij corrupt maakt als ik ontken dat ik een tunnelvisie heb terwijl jij je kop in het zand steekt en mij herhaaldelijk een schot voor open doel laat nemen.
  • Corruptie volgens Van Dale = o.a. bedrog door oneerlijkheid.
    Als je zegt geen tunnelvisie te hebben, ben je oneerlijk en bedrieg je me. je haalt immers 2 soorten St. Maartens door elkaar, terwijl ik het over 'langs de deuren gaan' had in de betreffende post. Dat zou ik dus doen op Aruba en niet op St. Maarten.

Ik steek misschien mijn kop in het zand (dat ontken ik ook niet), jij komt echter net kijken in de zandbak met je schepje en je emmertje...
    En dat vermeende schot voor open doel schiet je dus telkens naast. Toch jammer...

[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 14-02-2008 01:14:11 ]
    pi_56718706
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef johan555 het volgende:
    Kan je er een posten van Fontein ?
    Where facts are few, experts are many.
      donderdag 14 februari 2008 @ 01:08:42 #294
    174847 WallOfStars
    Open Source Intelligence
    pi_56718731
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 01:05 schreef observer777 het volgende:
    http://www.amigoe.com/artman/publish/cat_index_3.phpAruba
    Docent Colegio gehoord in Holloway-zaak
    Abonnee Artikel
    ORANJESTAD — Een docent van Colegio Aruba is vorige week tot drie keer toe ondervraagd in verband met de vermissingszaak Natalee Holloway. De verhoren gingen over een mobiele telefoon die de leraar in 2006 heeft gevonden in het duingebied achter de vuurtoren bij de Westpunt en die toe zou behoren aan Paul van der Sloot. De mobiele telefoon is echter van Valentijn van der Sloot, een van de broers van Joran, zegt Anita van der Sloot.
    13 Feb, 2008, 17:46 (GMT -04:00)
    TRANNY

Docent Colegio heard in holloway matter subscriber Article ORANJESTAD
    - a docent of Colegio Aruba has been questioned last week to three
    times concerning the vermissingszaak Natalee Holloway. To interrogate
    concerned a mobile tel. which the teacher in 2006, has found in the
    dune area behind the lighthouse at the West point and that would
    belong to Paul of of the ditch. The mobile tel. is however of
    valentijn of of the ditch, of the brothers of Joran, says Anita of of
    the ditch.
    The phone has it's own EMEI number wich could be used identify the phone, and a back log of 3 years on te telephone network database is normal, so it would be possible to see wich SIM card was used with the phone at what time.

good to see you back Observer777
    pi_56718771
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 01:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het niet in je macht ligt om zaken gescheiden te houden.
    Begrijpend lezen is soms ook best lastig...
    [..]

Dat is mij geheel bekend, Aruba heeft een status aparte dankzij Betico Croes.
    Jij hebt het echter steeds over de Aruba en de Antillen, ook Balkende en zijn bezoek daaraan haal je er zelfs bij...
    [..]

Corruptie volgens Van Dale = o.a. bedrog door oneerlijkheid.
    Als je zegt geen tunnelvisie te hebben, ben je oneerlijk en bedrieg je me. je haalt immers 2 soorten St. Maartens door elkaar, terwijl ik het over 'langs de deuren gaan' had in de betreffende post. Dat zou ik dus doen op Aruba en niet op St. Maarten.

Ik steek misschien mijn kop in het zand (dat ontken ik ook niet), jij komt echter net kijken in de zandbak met je schepje en je emmertje...
    En dat vermeende schot voor open doel schiet je dus telkens naast. Toch jammer...
    ik heb het enkel over Aruba, niet over de Antillen - Aruba verschilt namelijk nogal van de andere eilanden.
    dit komt voort uit het feit dat Aruba geen plantage-geschiedenis heeft maar er paarden werden gefokt.
    inderdaad haal ik Balkenende's trip naar de Antillen en Aruba aan.
    dus jou St. Maarten comment kon ik goed gebruiken om te laten zien dat Balkenede op St. Maarten het corruptieprobleem daar aanhaalt. ik ben benieuwd of hij dat ook in Aruba durft te doen...
    pi_56719033
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 01:08 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

The phone has it's own EMEI number wich could be used identify the phone, and a back log of 3 years on te telephone network database is normal, so it would be possible to see wich SIM card was used with the phone at what time.

good to see you back Observer777
    Dank u
    Both of these area's were searched in 2005,2006 and possibly even 2007

California Lighthouse

Sand Dunes behind the lighthouse
    "I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
    pi_56719049
    hey observer777
      donderdag 14 februari 2008 @ 01:39:13 #298
    174847 WallOfStars
    Open Source Intelligence
    pi_56719070
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 01:35 schreef observer777 het volgende:

[..]

Dank u
    Both of these area's were searched in 2005,2006 and possibly even 2007

California Lighthouse
    [ afbeelding ]

Sand Dunes behind the lighthouse
    [ afbeelding ]
    If the teacher "found" a phone there in 2006, The arubans need to learn how to search IF it was searched in 2005.
    pi_56719161
    als we het toch over St. Maarten hebben kan dit er ook nog wel bij:
    quote:
    St.Maarten geërgerd over Nederland

` Premier Balkenende heeft Sint Maarten
    onterecht afgeschilderd als het 'enfant
    terrible' van de Antillen.Gedeputeerde
    van constitutionele zaken op St.Maarten
    Sarah Wescot zegt dat in reactie op een
    toespraak van Balkenende op het eiland.

Balkenende zei dat Sint Maarten geen
    autonome status kan krijgen als het
    geen verbetering boekt op het terrein
    van rechtshandhaving,rechtspleging en
    goed bestuur.Volgens Wescot wordt daar
    juist al heel hard aan gewerkt.

"We zijn misschien te meewerkend en
    netjes geweest richting Nederland",zegt
    Wescot.Ze pleitte voor een nieuwe
    houding tegenover Nederland.
    welcome back Observer777
    pi_56719751
    Well that Dana Pretzer show with peter R devries and Beth and others including callers was really impressive, thumbs up!
    One thing I remembered was that both David Jacobs and Jan van der Straten are called: corrupt.
    They messed up the investigation.Heard it from more than one people on the show.

Besides: MadMAn or what your name is: sorry, the discussion stops here, go and have a dive and have a good life...pfff
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')