Vreemd dat in zijn verhaal op de tape van Peter daar niks van blijkt..... Ik vroeg me al af hoe dat zat met pottenkijkers op dat strand.quote:joran zegt in een verklaring dat het nogal druk was die avond op het strand
Druk op het strand die avond?quote:[
ook kom ik nergens getuige verklaringen tegen van mensen die ze op het strand gezien hebben
joran zegt in een verklaring dat het nogal druk was die avond op het strand
Nou, ik heb ff gekeken veel heb ik niet hoor, alleen van die boottrip een paar en een in C&C toen.. en helemaal geen foto's van Natalee trouwens alleen haar medestudentenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef johan555 het volgende:
wat ik wel zou willen weten of er meer foto's beschikbaar zijn die in C&C genomen zijn
tot nu toe heb ik er maar 1 gezien
ook kom ik nergens getuige verklaringen tegen van mensen die ze op het strand gezien hebben
ik heb keihard bewijs dat het vandaag woensdag is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef johan555 het volgende:
ORANJESTAD — Het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba doet niet voor morgen uitspraak over een eventuele aanhouding van Joran van der Sloot. Bepaald is dat de Nederlandse advocaat van de verdachte van moord op Natalee Holloway tot woensdag de tijd krijgt om zijn visie te geven op de zaak. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gisteren meegedeeld.
12 Feb, 2008, 19:42 (GMT -04:00)
die zijn er vast en zeker, maar ze zijn moeilijk te vinden op inet, en de meest intresante die van haar klas genoten staan niet online, zover ik heb kunnen zoeken, Facebook, flickr, website van haar school in mountain brook. etc, iemand nog andere foto website's?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef johan555 het volgende:
wat ik wel zou willen weten of er meer foto's beschikbaar zijn die in C&C genomen zijn
tot nu toe heb ik er maar 1 gezien
Terug van duiken, dus ik mag weer...quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Ja zeg, als we met Karel van der Graaf gaan beginnen dan kun je met je vragen ook de boom in, ben niet van SM by the way.Voor de rest begrijp ik best dat je Aruba wilt 'verdedigen' en dat ze er daar allemaal ook niks aan kunnen doen en zo maar ik ben dat ubergelul en gepolder wel eens helemaal zat.Vind je het ook niet vreemd bijvoorbeeld dat Balkenende al 3-4 dagen pleite is naar de antillen en je er geen hol van hoort? En Hans Mos is op vakantie...
Nou hup, duiken!
johan555.familyware is password protected oid...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:02 schreef johan555 het volgende:
huh kan je ze niet zien ?
bij mij staan ze gewoon in het schermpje
Ik zal ze vanavond allemaal even vragen door langs de deuren te gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef johan555 het volgende:
het zou misschien handig zijn als er hier wat meer mensen van Aruba zelf op het forum komen als ze interesse hebben !
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:02 schreef johan555 het volgende:
huh kan je ze niet zien ?
bij mij staan ze gewoon in het schermpje
jep, is dat de noord of zuidkant van ht eiland?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef johan555 het volgende:
is deze wel te zien dan van de esso club ?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef johan555 het volgende:
is deze wel te zien dan van de esso club ?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond allemaal even vragen door langs de deuren te gaan.
Net St. Maarten dan of is dat ook al corrupt...?
Ik zie overigens ook alleen maar rode kruisjes bij je afbeeldingen (ji hebt ze in je cache staan en ziet ze dus wel), maar ik ken Aruba al wat langer, dus ik weet wat je wil tonen...
toespraak van Balkie ging er gister wel over.quote:Ik zie een samenleving die niet in de houdgreep zit van corruptie en criminaliteit. Maar een samenleving vol hoop en vertrouwen.
Ik moet eerlijk zeggen: zover is het nog niet. Om dit te bereiken, hebben we nog een lange weg te gaan. Wie het recente WODC-rapport 'Georganiseerde criminaliteit en rechtshandhaving op Sint Maarten' heeft gelezen, kan dit alleen maar beamen. Zo worden in het rapport genoemd: internationale drugshandel, mensensmokkel en het witwassen van misdaadgeld. De onderzoekers concluderen verder dat er door het ontbreken van voldoende checks and balances op het eiland een gelegenheidsstructuur is kunnen ontstaan die allerlei criminele activiteiten faciliteert.
Als je langs de deuren gaat dan is dat net als tijdens St. Maarten en daarmee doel ik dus niet op het eiland, maar de Nederlandse folkloristische gebeurtenis op 11 november ieder jaar:quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef Caesu het volgende:
toespraak van Balkie ging er gister wel over.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je langs de deuren gaat dan is dat net als tijdens St. Maarten en daarmee doel ik dus niet op het eiland, maar de Nederlandse folkloristische gebeurtenis op 11 november ieder jaar:
[ afbeelding ]
Als je nu nog durft te ontkennen dat je geen last hebt van een tunnelvisie, dan ben je net zo corrupt als de Antillen zoals jij ze in gedachten hebt...
Ik had overigens al een flauw vermoeden dat deze verkeerde interpretatie door één van de aanwezigen wel gemaakt zou worden, de val lag daarom wagenwijd open....![]()
graag, desnoods gaan we ze mailen om de foto's uit C n C te krijgen, vragen kan altijd PM het maar zel zo netjes voor de betrokkenen. Of zijn die foto's al ergens te vinden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:48 schreef johan555 het volgende:
ik heb wel een lijst van alle klasgenoten die er bij waren is wel ff speuren denk ik om die foto's te vinden
Ik heb een kennis die sinds 5 jaar hier woont, zal het haar vragen het die kant op sturen en ze te vragen een account op FOK aan te makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef johan555 het volgende:
het zou misschien handig zijn als er hier wat meer mensen van Aruba zelf op het forum komen als ze interesse hebben !
kun je ALLE foto die je hebt aub Zippen en naar rapid share gooein dan ga ik proberen een mozaiec er van te maken,quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef johan555 het volgende:
ja ik moet op een kaart al die baaitjes nog opzoeken ha ha
heb wel foto's van rondom het eiland allemaal vanuit de lucht en enorm scherp
Speculation, please provide factsquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:00 schreef THEFXR het volgende:
let's get twisted![]()
suppose Joran calls deepack at 02.45 in that night,in that 8 minutes the discuss the next scenario and logins/password>
deepack schould go to jorans poolhouse, go on his pc, and pretend he is joran, and satish is filling in for deepack at there home. now at this moment Joran is buying time, until 04.30.
Now's het got enough time to disspose natalee himself. when joran got home, he makes up an alibi for all 3 of them.
Je bedoelt dat het niet in je macht ligt om zaken gescheiden te houden.quote:
Dat is mij geheel bekend, Aruba heeft een status aparte, o.a. dankzij Betico Croes.quote:het eiland waar je je nu op bevindt hoort niet bij de Antillen, zoals je herhaaldelijk laat blijken...
Corruptie volgens Van Dale = o.a. bedrog door oneerlijkheid.quote:ik weet niet wat mij corrupt maakt als ik ontken dat ik een tunnelvisie heb terwijl jij je kop in het zand steekt en mij herhaaldelijk een schot voor open doel laat nemen.
Kan je er een posten van Fontein ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef johan555 het volgende:
ja ik moet op een kaart al die baaitjes nog opzoeken ha ha
heb wel foto's van rondom het eiland allemaal vanuit de lucht en enorm scherp
The phone has it's own EMEI number wich could be used identify the phone, and a back log of 3 years on te telephone network database is normal, so it would be possible to see wich SIM card was used with the phone at what time.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:05 schreef observer777 het volgende:
http://www.amigoe.com/artman/publish/cat_index_3.phpAruba
Docent Colegio gehoord in Holloway-zaak
Abonnee Artikel
ORANJESTAD — Een docent van Colegio Aruba is vorige week tot drie keer toe ondervraagd in verband met de vermissingszaak Natalee Holloway. De verhoren gingen over een mobiele telefoon die de leraar in 2006 heeft gevonden in het duingebied achter de vuurtoren bij de Westpunt en die toe zou behoren aan Paul van der Sloot. De mobiele telefoon is echter van Valentijn van der Sloot, een van de broers van Joran, zegt Anita van der Sloot.
13 Feb, 2008, 17:46 (GMT -04:00)
TRANNY
Docent Colegio heard in holloway matter subscriber Article ORANJESTAD
- a docent of Colegio Aruba has been questioned last week to three
times concerning the vermissingszaak Natalee Holloway. To interrogate
concerned a mobile tel. which the teacher in 2006, has found in the
dune area behind the lighthouse at the West point and that would
belong to Paul of of the ditch. The mobile tel. is however of
valentijn of of the ditch, of the brothers of Joran, says Anita of of
the ditch.
ik heb het enkel over Aruba, niet over de Antillen - Aruba verschilt namelijk nogal van de andere eilanden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het niet in je macht ligt om zaken gescheiden te houden.
Begrijpend lezen is soms ook best lastig...
[..]
Dat is mij geheel bekend, Aruba heeft een status aparte dankzij Betico Croes.
Jij hebt het echter steeds over de Aruba en de Antillen, ook Balkende en zijn bezoek daaraan haal je er zelfs bij...
[..]
Corruptie volgens Van Dale = o.a. bedrog door oneerlijkheid.
Als je zegt geen tunnelvisie te hebben, ben je oneerlijk en bedrieg je me. je haalt immers 2 soorten St. Maartens door elkaar, terwijl ik het over 'langs de deuren gaan' had in de betreffende post. Dat zou ik dus doen op Aruba en niet op St. Maarten.
Ik steek misschien mijn kop in het zand (dat ontken ik ook niet), jij komt echter net kijken in de zandbak met je schepje en je emmertje...
En dat vermeende schot voor open doel schiet je dus telkens naast. Toch jammer...
Dank uquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:08 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
The phone has it's own EMEI number wich could be used identify the phone, and a back log of 3 years on te telephone network database is normal, so it would be possible to see wich SIM card was used with the phone at what time.
good to see you back Observer777
If the teacher "found" a phone there in 2006, The arubans need to learn how to search IF it was searched in 2005.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:35 schreef observer777 het volgende:
[..]
Dank u
Both of these area's were searched in 2005,2006 and possibly even 2007
California Lighthouse
[ afbeelding ]
Sand Dunes behind the lighthouse
[ afbeelding ]
welcome back Observer777quote:***************************************
St.Maarten geërgerd over Nederland
` Premier Balkenende heeft Sint Maarten
onterecht afgeschilderd als het 'enfant
terrible' van de Antillen.Gedeputeerde