Ik begreep je wel hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ow en nog ff voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen MADMaster hoor. Die zit idd dáár en wij niet. Ik bedoelde dat ik die Observer van het begin af aan al een zeer merkwaardig figuur vond.
Heleboel geschreeuw en niks geen wol![]()
Ik vond de discussie zonder hem en zijn apen - die ons wel worden belooft worden, maar nog steeds niet uit de mouw komen - een stuk interessanter.![]()
zo en nu ga ik ff kijken hoe het nou zat met dat pelicaan bot, vanochtend geen tijd voor ik moest werken
ik begreep het even niet iddquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ow en nog ff voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen MADMaster hoor. Die zit idd dáár en wij niet. Ik bedoelde dat ik die Observer van het begin af aan al een zeer merkwaardig figuur vond.
Heleboel geschreeuw en niks geen wol![]()
Ik vond de discussie zonder hem en zijn apen - die ons wel worden belooft worden, maar nog steeds niet uit de mouw komen - een stuk interessanter.![]()
zo en nu ga ik ff kijken hoe het nou zat met dat pelicaan bot, vanochtend geen tijd voor ik moest werken
All and all good questions...hope Observer777 and others have a view about it and we all should think about the info we have and the side-info etc.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik begreep het even niet idd
maar goed ik denk dat het bewijzen verzamelen helemaal niet zo interessant (meer) is eigenlijk.
dat kunnen we toch niet op een forum voor elkaar krijgen zonder dat we de middelen hebben die justitie heeft. zou een rare boel worden.
wat ìk interessanter vind is nadenken over wat hier allemaal achter zit.
ik bedoel die internationale hype draait echt niet alleen om een kereltje dat de halve dag stoned online zit te pokeren op de zolderkamer van z'n oma en de rest van de dag in een range rover opschept over hoe hij een meisje halfdood in de oceaan heeft laten dumpen.
er zijn advocatenbureau's in amerika, aruba en nederland die hem verdedigen.
die zich in de krankzinnigste bochten wringen om er nog een draai aan geven.
het is wel bekend dat economische zaken op aruba belangrijker is dan justitie.
dan gaat er vroeg of laat natuurlijk eens iets fout. in mei/juni 2005 was dat het geval.
toen was er een cover-up nodig.
maar sindsdien is zelfs die cover-up belangrijker geworden dan economische zaken.
aruba is in de rode cijfers terecht gekomen. dan is er dus nog meer aan de hand.
en dan ga ik de wildste scenario's bedenken hoe dit door beide regeringen gespind gaat worden.
kan dit tot de uitkomsten behoren of breng ik iemand zo op een idee?
Natalee Holloway (in the rebound) #5
ik zou het niet zo erg vinden want dat roversnest heeft meer dan genoeg ellende veroorzaakt.
Who do you think you are to call me a big trol?quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:19 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Sorry guys...MADMaster is on board...get rid of this really BIG TROL....even tried to get on SM..hey madman, how's the diving?
Dat zei Karel van der Graaf ooit ook eens en toen werd ook een pleuriszooi.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:35 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Heren rustig...laten we dit ook op fok.nl netjes oplossen
Vrees niet, ik laat me hier niet wegjagen door iemand die zonder aanleiding iemand een 'big trol' noemt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:40 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik wil zijn mening over verschillende zaken horen hier.
dus jaag hem niet weg.
Caesu, stop toch eens met je vooringenomenheid.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik begreep het even niet idd
maar goed ik denk dat het bewijzen verzamelen helemaal niet zo interessant (meer) is eigenlijk.
dat kunnen we toch niet op een forum voor elkaar krijgen zonder dat we de middelen hebben die justitie heeft. zou een rare boel worden.
wat ìk interessanter vind is nadenken over wat hier allemaal achter zit.
ik bedoel die internationale hype draait echt niet alleen om een kereltje dat de halve dag stoned online zit te pokeren op de zolderkamer van z'n oma en de rest van de dag in een range rover opschept over hoe hij een meisje halfdood in de oceaan heeft laten dumpen.
er zijn advocatenbureau's in amerika, aruba en nederland die hem verdedigen.
die zich in de krankzinnigste bochten wringen om er nog een draai aan geven.
het is wel bekend dat economische zaken op aruba belangrijker is dan justitie.
dan gaat er vroeg of laat natuurlijk eens iets fout. in mei/juni 2005 was dat het geval.
toen was er een cover-up nodig.
maar sindsdien is zelfs die cover-up belangrijker geworden dan economische zaken.
aruba is in de rode cijfers terecht gekomen. dan is er dus nog meer aan de hand.
en dan ga ik de wildste scenario's bedenken hoe dit door beide regeringen gespind gaat worden.
kan dit tot de uitkomsten behoren of breng ik iemand zo op een idee?
Natalee Holloway (in the rebound) #5
ik zou het niet zo erg vinden want dat roversnest heeft meer dan genoeg ellende veroorzaakt.
Thanks for the tip.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:52 schreef johan555 het volgende:
i have email contact with some locals and the best place to rape a girl on aruba is the old Esso club
http://lh6.google.com/dan(...)_0223.JPG?imgmax=576
Hé, kijk ik nog even hier voordat ik inderdaad ga duiken (goede gok!!!), zie ik alleen dit antwoord van je...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:45 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Fijn, nou lekker weer gaan duiken he?
doei!
en dat deed ie dus - nèt zoals Hirsch Ballin.quote:In plaats daarvan vaardige de Amsterdamse politieleiding een twintig koppen sterk arrestatieteam af naar Aruba. Ondertussen verbood Zwinkels de Arubaanse politie ook om eventuele getuigen in een grote drugszaak te horen, onder wie oud-minister van Justitie Rudy Croes. Zwinkels rechterhand Van Eck tegen Rasmijn en Zaandam: 'Jullie moeten je realiseren dat deze getuige een ex-minister van Justitie is en huidig statenlid. Jullie correspondenties getuigen daar niet van. Hou er rekening mee dat hij als minister van Justitie zou kunnen terugkeren bij een volgende regering'.
sorry, MadMaster - ik neem het vooral Nederland zelf kwalijk, dat ze niet ingrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Caesu, stop toch eens met je vooringenomenheid.
Ik bevind me hier midden in 'dat roversnest' dat zeker niet in de rode cijfers is gekomen door deze zaak, hoewel het wel z'n invloeden heeft er op
Het barst hier overigens nog steeds van de Amerikanen die het allemaal 'fantastic'', 'awesome' and 'wonderfull' vinden dus de soep wordt niet zo heet gegegeten als dat ze door sommigen opgediend wordt.
Is al voorbij gekomen hier, maar wordt afgedaan als lariekoek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:07 schreef RotterdamRebel het volgende:
Deze filmpjes al bekend hier? Kwam het toevallig tegen vandaag.
New info on Natalee Holloway part 1
http://www.youtube.com/watch?v=1Iy1REktC_c
De posters en de problemen thuis waar ik 't daarstraks ook al over had ! Da's ook toevalligquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:07 schreef RotterdamRebel het volgende:
Nou....... kon ik je maar joinenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
<knip>
Diving is OK overher as you can see:
[ afbeelding ]
Come over and join me...
quote:Toespraak minister-president op Sint Maarten
12-02-2008
In het 'Courthouse' van Sint Maarten spreekt minister-president Balkenende over de fundamenten van de rechtsstaat: adequate rechtshandhaving en deugdelijk bestuur.
Misschien moet je die site van Rene van Nie die ik al eerder gaan eens bekijken. Hij is een local die daar woont en spreekt met de hart op de tong (over het OM, regering en ook de Twitty's) en weet zeker wel wat daar allemaal is gebeurd tijdens 2005/2006/2007. Vooral tijdens 2005 spreekt hij er veel over.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:32 schreef Caesu het volgende:
MadMaster, if you read this. can you look up a bio on Rudy Croes justice minister in a library or archive if you've got time?
i want to know what job he had around the IRT-affair, if he had a role in this.
he is constantly taking hits at Hirsch Ballin in statements and vice versa.
Hirsch Ballin resigned as justice minister because of the IRT-affair.
Istie nou ook al verdwenen??? Damn die Joranquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Ja zeg, als we met Karel van der Graaf gaan beginnen dan kun je met je vragen ook de boom in, ben niet van SM by the way.Voor de rest begrijp ik best dat je Aruba wilt 'verdedigen' en dat ze er daar allemaal ook niks aan kunnen doen en zo maar ik ben dat ubergelul en gepolder wel eens helemaal zat.Vind je het ook niet vreemd bijvoorbeeld dat Balkenende al 3-4 dagen pleite is naar de antillen en je er geen hol van hoort? En Hans Mos is op vakantie...
Nou hup, duiken!
die site staat nog in m'n favorieten voor een keertje.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Misschien moet je die site van Rene van Nie die ik al eerder gaan eens bekijken. Hij is een local die daar woont en spreekt met de hart op de tong (over het OM, regering en ook de Twitty's) en weet zeker wel wat daar allemaal is gebeurd tijdens 2005/2006/2007. Vooral tijdens 2005 spreekt hij er veel over.
Bange apen zeggen dat het inderdaad onzin is die 2. Zou kunnen, want er is ook niets meer van ze vernomen na en ze zwijgen in alle talen. Het zijn mediums trouwens... Maar je weet het niet, misschien zijn ze bewijzen aan het zoeken om hun bevindingen hard te maken. Ik denk zelf dat het onzin is. Maar dat verhaal van Netwerk toentertijd dat de familie Twitty/Holloway is aangekomen met die medjet zou best een kern van waarheid in kunnen zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:07 schreef RotterdamRebel het volgende:
Heb je de site wel eens bekeken dan? Hij spreekt eveneens van corruptie op Aruba hoor en over dat de regering niet helemaal spoort alsook het OM. Hij is zeer kritisch daarover, neemt geen blad voor de mond, krijgt zelfs emails en brieven toegezonden van Karin Janssen en Croes om hun naam te zuiveren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
die site staat nog in m'n favorieten voor een keertje.
ik verdiep me al lang niet meer in de miniscule details.
pelikaanbotten napluizen enzo. de zaak stinkt gewoon tot en met.
media bericht er niet over want als het kabinet valt wint de PVV en die komt nooit in shows als Pauw/Witteman enzo. ik kan het mis hebben hoor!
hoeveel nederlanders weten dat Balkenende vrijdag op Aruba is?
vraag het voor de grap eens aan een paar mensen.
belangrijkste bezoek binnen het koninkrijk in jaren - nog afgezien van dat hele Joran-schandaal.
http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.htmlquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heb je de site wel eens bekeken dan? Hij spreekt eveneens van corruptie op Aruba hoor en over dat de regering niet helemaal spoort alsook het OM. Hij is zeer kritisch daarover, neemt geen blad voor de mond, krijgt zelfs emails en brieven toegezonden van Karin Janssen en Croes om hun naam te zuiveren.
quote:Begin dit jaar is zij voor drie jaar is benoemd tot hoofdofficier van justitie op Aruba. De gemeente Ambt Montfort, waartoe Sint Odiliënberg behoort, is inmiddels gestart met een onderzoek naar de illegale bouwpraktijken. De fraudeofficier die over drie jaar weer terugkeert naar het arrondissementsparket Roermond, blijkt tegen alle regels van het bestemmingsplan in, te hebben gehandeld.
Precies die site ja en als je nou 2006 en 2007 bekijkt dan gaat het meer over het reilen en zeilen daar bij de ministers. Minder over Holloway dat wel... Je hoeft hem niet op zijn woord te geloven maar toch, je lees ook wel tussen de regels door door dat ook de locals het daar niet eens zijn met vele dingen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:53 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html
ja weet ik!
Karin Janssen is ook z'n betrouwbaar persoontje.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article9234541.ece
[..]
ja daarom probeer ik naar een groter plaatje te kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Precies die site ja en als je nou 2006 en 2007 bekijkt dan gaat het meer over het reilen en zeilen daar bij de ministers. Minder over Holloway dat wel... Je hoeft hem niet op zijn woord te geloven maar toch, je lees ook wel tussen de regels door door dat ook de locals het daar niet eens zijn met vele dingen.
Precies, er word wat al te veel achter gezocht. Daar word het niet beter van en het lost niks op.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:08 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je er zal heus wel corruptie zijn maar daar zullen zij niet de enige in zijn.
Vind de hele SM maar een bedenkelijke zaak. Overdrijven is een kust die daar tot in de puntjes beheest word. Elke vorm van kritsch denken word daar meteen *weggemodderd* lijkt het wel. Je kunt dus niet veel waarde hechten aan de info die daar vandaan komt.quote:Overigens alle "onderzoeken" die SM heeft gedaan wordt direct aangenomen voor waarheid door die Jug Twitty die nauw in contact staat bij die apen.
Als dat waar is is het idd erg vreemd. Het omgekeerde lijkt mij veel logischer.quote:Vraag rijst wel waarom heeft Marcia Twitty in beginsel alle foto camera's van de vriendinnen van Natalee geconfisceerd? Waarom mochten die kinderen aanvankelijk niet praten met ALE? En pas in een veel later stadium in het nieuws zijn gekomen? Dat is toch wel opmerkelijk?
Ik begin ook mijn twijfels te krijgen bij Scared Monkeys. In een van de hoofdstukken schreef iemand van Fok dat hij niet op het forum mocht of gebanned was wegens een andere mening oid. Vervolgens heb ik me ook geprobeerd aan te melden een paar dagen geleden: niets meer gehoord.quote:[
Vind de hele SM maar een bedenkelijke zaak.
Trouwens (ik quote mezelf maar evenquote:Op woensdag 13 februari 2008 05:14 schreef BwennieBren het volgende:
Quote Rene van Nie
[..]
[ afbeelding ]
Bron
Wat bedoel je met het laatste, het omgekeerde bedoel ik? Dat ALE niet met de MB students wilde praten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Precies, er word wat al te veel achter gezocht. Daar word het niet beter van en het lost niks op.
[..]
Vind de hele SM maar een bedenkelijke zaak. Overdrijven is een kust die daar tot in de puntjes beheest word. Elke vorm van kritsch denken word daar meteen *weggemodderd* lijkt het wel. Je kunt dus niet veel waarde hechten aan de info die daar vandaan komt.
[..]
Als dat waar is is het idd erg vreemd. Het omgekeerde lijkt mij veel logischer.
Doe geen moeite joh, tenzij je bereid bent for ass kissing the monkeys....quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik begin ook mijn twijfels te krijgen bij Scared Monkeys. In een van de hoofdstukken schreef iemand van Fok dat hij niet op het forum mocht of gebanned was wegens een andere mening oid. Vervolgens heb ik me ook geprobeerd aan te melden een paar dagen geleden: niets meer gehoord.
Vreemd.
kijk ze hebben gewoon alles al talloze malen uitgezocht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik begin ook mijn twijfels te krijgen bij Scared Monkeys. In een van de hoofdstukken schreef iemand van Fok dat hij niet op het forum mocht of gebanned was wegens een andere mening oid. Vervolgens heb ik me ook geprobeerd aan te melden een paar dagen geleden: niets meer gehoord.
Vreemd.
Er is maar één waarheid, de waarheid.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Trouwens (ik quote mezelf maar even) wat is er nou zo vreselijk aan deze post dat die Observer mij zo heeft aangevallen dat ik onwaarheden vertel en een trol ben? Kan die aap niet lezen? Of had hij al alle pijlen op mij gericht vanaf het begin en nam meteen al aan dat ik onwaarheden post?
dat begreep ik ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Trouwens (ik quote mezelf maar even) wat is er nou zo vreselijk aan deze post dat die Observer mij zo heeft aangevallen dat ik onwaarheden vertel en een trol ben? Kan die aap niet lezen? Of had hij al alle pijlen op mij gericht vanaf het begin en nam meteen al aan dat ik onwaarheden post?
Het is toch best wel aannemelijk wat die Art Wood hier schrijft. Ik heb altijd al gedacht dat die boot van Gottenbos is gebruikt voor het dumpen van Natalee.
Dit is wel een goede inkijk in wat voor figureren er rond dwalen op dat SM forum.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:55 schreef Caesu het volgende:
[..]
kijk ze hebben gewoon alles al talloze malen uitgezocht.
en bepaalde standpunten aangenomen waar ze niet meer van afwijken.
dus ze worden een beetje moe om telkens maar weer wat gegevens die in tegenspraak (lijken te) zijn te moeten ontkrachten.
en sinds die car-tapes komen er opeens allemaal nederlanders die nog nooit zich er in verdiept hebben en kunnen ze weer van voor af aan beginnen.
maar ik vind het niet zo interessant al die rare tegenstrijdigheden eigenlijk.
als we nu kan vaststellen dat de hele zaak gewoon enorm stinkt.
waarom staan wij toe dat dit binnen het koninkrijk kan gebeuren?
en wat die joran allemaal in de auto vertelt bevestigt ook weer de karikatuur die van nederland wordt gemaakt.
en balkenende 'normen en waarden, respect' hoor je er niet over en hij vertrekt stilletjes naar de antillen en aruba. klinkt meer als een laatste afscheidstour.
volgende week een spoeddebat over irak. een amerikaans instituut heeft 935 leugens gevonden in de aanloop naar die oorlog.
volgens mij valt balkenende nog liever over aruba dan over irak.
anders gaat hij de geschiedenisboeken in als een premier die is afgetreden omdat hij nederland een illegale oorlog heeft ingestuurd.
maar goed het kan ook zijn dat alles na het weekend weer is overgewaaid.
Ik bedoel dat het meer voor de hand zou liggen om alle foto's goed te bekijken en eventueel openbaar te maken. Dat die kinderen juist wel - en meteen als het nog vers in de herinnering zit-zoveel mogelijk moesten vertellen over wat er daar was voorgevallen enz....quote:Vraag rijst wel waarom heeft Marcia Twitty in beginsel alle foto camera's van de vriendinnen van Natalee geconfisceerd? Waarom mochten die kinderen aanvankelijk niet praten met ALE? En pas in een veel later stadium in het nieuws zijn gekomen? Dat is toch wel opmerkelijk?
True so true..quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Er is maar één waarheid, de waarheid.![]()
Een dergelijk forum als SM is een broedplaats van conspiracy achtige ideetjes en talloze aannamen. Allemaal gebundeld tot een scenario, welke de waarheid is en twijfel daar niet aan. Kortom zwart/wit denken ten top.
bange poepertquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat begreep ik ook niet.
maar ik dacht ik mis vast weer een klein detail, dus ik waagde me er niet aan.
Sommige MB students hebben -zover ik weet- alleen aan de FBI hun verklaring afgegeven in beginsel. Er zijn trouwens wel een paar foto's van die trip op een flickrsite gezet hoor, van een boottocht ofzo op een catamaran tijdens die trip. Ik zal eens kijken of ik nog wat foto's heb daarvan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef deedeetee het volgende:
@ BwennieBren
[..]
Ik bedoel dat het meer voor de hand zou liggen om alle foto's goed te bekijken en eventueel openbaar te maken. Dat die kinderen juist wel - en meteen als het nog vers in de herinnering zit-zoveel mogelijk moesten vertellen over wat er daar was voorgevallen enz....
Ik was stomverbaast te lezen dat dat niet direct gebeurd is. Meest voor de hand liggend lijkt mij om dat als eerste te doen.
Ik heb op SM wel een paar keer rondgekeken maar de toon daar vind ik irritant en vooringenomen, niks voor mij![]()
En dat je gewipt werd verbaast mij niks daar mag je alleen mee huilen met de wolven in het bos. Een ander geluid word niet op prijs gesteld
We zullen moeten afwachten wat zijn bedoeling is daarvanquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Caesu het volgende:
maar het feit dat Peter R. de Vries op het radiostation van ze verschijnt zegt toch wel wat.
hij doet dat echt niet zonder even te hebben gekeken wat ze daar precies aan het doen zijn.
die uitzending van morgenochtend wordt hoe dan ook interessant.
ik denk dat Peter R. veel beter de PR kan doen voor het nederlandse publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |