Ik begreep je wel hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ow en nog ff voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen MADMaster hoor. Die zit idd dáár en wij niet. Ik bedoelde dat ik die Observer van het begin af aan al een zeer merkwaardig figuur vond.
Heleboel geschreeuw en niks geen wol![]()
Ik vond de discussie zonder hem en zijn apen - die ons wel worden belooft worden, maar nog steeds niet uit de mouw komen - een stuk interessanter.![]()
zo en nu ga ik ff kijken hoe het nou zat met dat pelicaan bot, vanochtend geen tijd voor ik moest werken
ik begreep het even niet iddquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ow en nog ff voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen MADMaster hoor. Die zit idd dáár en wij niet. Ik bedoelde dat ik die Observer van het begin af aan al een zeer merkwaardig figuur vond.
Heleboel geschreeuw en niks geen wol![]()
Ik vond de discussie zonder hem en zijn apen - die ons wel worden belooft worden, maar nog steeds niet uit de mouw komen - een stuk interessanter.![]()
zo en nu ga ik ff kijken hoe het nou zat met dat pelicaan bot, vanochtend geen tijd voor ik moest werken
All and all good questions...hope Observer777 and others have a view about it and we all should think about the info we have and the side-info etc.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik begreep het even niet idd
maar goed ik denk dat het bewijzen verzamelen helemaal niet zo interessant (meer) is eigenlijk.
dat kunnen we toch niet op een forum voor elkaar krijgen zonder dat we de middelen hebben die justitie heeft. zou een rare boel worden.
wat ìk interessanter vind is nadenken over wat hier allemaal achter zit.
ik bedoel die internationale hype draait echt niet alleen om een kereltje dat de halve dag stoned online zit te pokeren op de zolderkamer van z'n oma en de rest van de dag in een range rover opschept over hoe hij een meisje halfdood in de oceaan heeft laten dumpen.
er zijn advocatenbureau's in amerika, aruba en nederland die hem verdedigen.
die zich in de krankzinnigste bochten wringen om er nog een draai aan geven.
het is wel bekend dat economische zaken op aruba belangrijker is dan justitie.
dan gaat er vroeg of laat natuurlijk eens iets fout. in mei/juni 2005 was dat het geval.
toen was er een cover-up nodig.
maar sindsdien is zelfs die cover-up belangrijker geworden dan economische zaken.
aruba is in de rode cijfers terecht gekomen. dan is er dus nog meer aan de hand.
en dan ga ik de wildste scenario's bedenken hoe dit door beide regeringen gespind gaat worden.
kan dit tot de uitkomsten behoren of breng ik iemand zo op een idee?
Natalee Holloway (in the rebound) #5
ik zou het niet zo erg vinden want dat roversnest heeft meer dan genoeg ellende veroorzaakt.
Who do you think you are to call me a big trol?quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:19 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Sorry guys...MADMaster is on board...get rid of this really BIG TROL....even tried to get on SM..hey madman, how's the diving?
Dat zei Karel van der Graaf ooit ook eens en toen werd ook een pleuriszooi.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:35 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Heren rustig...laten we dit ook op fok.nl netjes oplossen
Vrees niet, ik laat me hier niet wegjagen door iemand die zonder aanleiding iemand een 'big trol' noemt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:40 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik wil zijn mening over verschillende zaken horen hier.
dus jaag hem niet weg.
Caesu, stop toch eens met je vooringenomenheid.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik begreep het even niet idd
maar goed ik denk dat het bewijzen verzamelen helemaal niet zo interessant (meer) is eigenlijk.
dat kunnen we toch niet op een forum voor elkaar krijgen zonder dat we de middelen hebben die justitie heeft. zou een rare boel worden.
wat ìk interessanter vind is nadenken over wat hier allemaal achter zit.
ik bedoel die internationale hype draait echt niet alleen om een kereltje dat de halve dag stoned online zit te pokeren op de zolderkamer van z'n oma en de rest van de dag in een range rover opschept over hoe hij een meisje halfdood in de oceaan heeft laten dumpen.
er zijn advocatenbureau's in amerika, aruba en nederland die hem verdedigen.
die zich in de krankzinnigste bochten wringen om er nog een draai aan geven.
het is wel bekend dat economische zaken op aruba belangrijker is dan justitie.
dan gaat er vroeg of laat natuurlijk eens iets fout. in mei/juni 2005 was dat het geval.
toen was er een cover-up nodig.
maar sindsdien is zelfs die cover-up belangrijker geworden dan economische zaken.
aruba is in de rode cijfers terecht gekomen. dan is er dus nog meer aan de hand.
en dan ga ik de wildste scenario's bedenken hoe dit door beide regeringen gespind gaat worden.
kan dit tot de uitkomsten behoren of breng ik iemand zo op een idee?
Natalee Holloway (in the rebound) #5
ik zou het niet zo erg vinden want dat roversnest heeft meer dan genoeg ellende veroorzaakt.
Thanks for the tip.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:52 schreef johan555 het volgende:
i have email contact with some locals and the best place to rape a girl on aruba is the old Esso club
http://lh6.google.com/dan(...)_0223.JPG?imgmax=576
Hé, kijk ik nog even hier voordat ik inderdaad ga duiken (goede gok!!!), zie ik alleen dit antwoord van je...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:45 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Fijn, nou lekker weer gaan duiken he?
doei!
en dat deed ie dus - nèt zoals Hirsch Ballin.quote:In plaats daarvan vaardige de Amsterdamse politieleiding een twintig koppen sterk arrestatieteam af naar Aruba. Ondertussen verbood Zwinkels de Arubaanse politie ook om eventuele getuigen in een grote drugszaak te horen, onder wie oud-minister van Justitie Rudy Croes. Zwinkels rechterhand Van Eck tegen Rasmijn en Zaandam: 'Jullie moeten je realiseren dat deze getuige een ex-minister van Justitie is en huidig statenlid. Jullie correspondenties getuigen daar niet van. Hou er rekening mee dat hij als minister van Justitie zou kunnen terugkeren bij een volgende regering'.
sorry, MadMaster - ik neem het vooral Nederland zelf kwalijk, dat ze niet ingrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Caesu, stop toch eens met je vooringenomenheid.
Ik bevind me hier midden in 'dat roversnest' dat zeker niet in de rode cijfers is gekomen door deze zaak, hoewel het wel z'n invloeden heeft er op
Het barst hier overigens nog steeds van de Amerikanen die het allemaal 'fantastic'', 'awesome' and 'wonderfull' vinden dus de soep wordt niet zo heet gegegeten als dat ze door sommigen opgediend wordt.
Is al voorbij gekomen hier, maar wordt afgedaan als lariekoek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:07 schreef RotterdamRebel het volgende:
Deze filmpjes al bekend hier? Kwam het toevallig tegen vandaag.
New info on Natalee Holloway part 1
http://www.youtube.com/watch?v=1Iy1REktC_c
De posters en de problemen thuis waar ik 't daarstraks ook al over had ! Da's ook toevalligquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:07 schreef RotterdamRebel het volgende:
Deze filmpjes al bekend hier? Kwam het toevallig tegen vandaag.
New info on Natalee Holloway part 1
http://www.youtube.com/watch?v=1Iy1REktC_c
Nou....... kon ik je maar joinenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
<knip>
Diving is OK overher as you can see:
[ afbeelding ]
Come over and join me...
quote:Toespraak minister-president op Sint Maarten
12-02-2008
In het 'Courthouse' van Sint Maarten spreekt minister-president Balkenende over de fundamenten van de rechtsstaat: adequate rechtshandhaving en deugdelijk bestuur.
Misschien moet je die site van Rene van Nie die ik al eerder gaan eens bekijken. Hij is een local die daar woont en spreekt met de hart op de tong (over het OM, regering en ook de Twitty's) en weet zeker wel wat daar allemaal is gebeurd tijdens 2005/2006/2007. Vooral tijdens 2005 spreekt hij er veel over.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:32 schreef Caesu het volgende:
MadMaster, if you read this. can you look up a bio on Rudy Croes justice minister in a library or archive if you've got time?
i want to know what job he had around the IRT-affair, if he had a role in this.
he is constantly taking hits at Hirsch Ballin in statements and vice versa.
Hirsch Ballin resigned as justice minister because of the IRT-affair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |