abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 12:10:13 #201
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56700848
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ow en nog ff voor de duidelijkheid : ik heb niks tegen MADMaster hoor. Die zit idd dáár en wij niet. Ik bedoelde dat ik die Observer van het begin af aan al een zeer merkwaardig figuur vond.
Heleboel geschreeuw en niks geen wol
Ik vond de discussie zonder hem en zijn apen - die ons wel worden belooft worden, maar nog steeds niet uit de mouw komen - een stuk interessanter.

zo en nu ga ik ff kijken hoe het nou zat met dat pelicaan bot, vanochtend geen tijd voor ik moest werken
Ik begreep je wel hoor

Maar ga jij kijken naar het bot dan ga ik weer werken, duty calls!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_56701461
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ow en nog ff voor de duidelijkheid : ik heb niks tegen MADMaster hoor. Die zit idd dáár en wij niet. Ik bedoelde dat ik die Observer van het begin af aan al een zeer merkwaardig figuur vond.
Heleboel geschreeuw en niks geen wol
Ik vond de discussie zonder hem en zijn apen - die ons wel worden belooft worden, maar nog steeds niet uit de mouw komen - een stuk interessanter.

zo en nu ga ik ff kijken hoe het nou zat met dat pelicaan bot, vanochtend geen tijd voor ik moest werken
ik begreep het even niet idd

maar goed ik denk dat het bewijzen verzamelen helemaal niet zo interessant (meer) is eigenlijk.
dat kunnen we toch niet op een forum voor elkaar krijgen zonder dat we de middelen hebben die justitie heeft. zou een rare boel worden.
wat ìk interessanter vind is nadenken over wat hier allemaal achter zit.

ik bedoel die internationale hype draait echt niet alleen om een kereltje dat de halve dag stoned online zit te pokeren op de zolderkamer van z'n oma en de rest van de dag in een range rover opschept over hoe hij een meisje halfdood in de oceaan heeft laten dumpen.
er zijn advocatenbureau's in amerika, aruba en nederland die hem verdedigen.
die zich in de krankzinnigste bochten wringen om er nog een draai aan geven.

het is wel bekend dat economische zaken op aruba belangrijker is dan justitie.
dan gaat er vroeg of laat natuurlijk eens iets fout. in mei/juni 2005 was dat het geval.
toen was er een cover-up nodig.
maar sindsdien is zelfs die cover-up belangrijker geworden dan economische zaken.
aruba is in de rode cijfers terecht gekomen. dan is er dus nog meer aan de hand.
en dan ga ik de wildste scenario's bedenken hoe dit door beide regeringen gespind gaat worden.

kan dit tot de uitkomsten behoren of breng ik iemand zo op een idee?
Natalee Holloway (in the rebound) #5

ik zou het niet zo erg vinden want dat roversnest heeft meer dan genoeg ellende veroorzaakt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56702702
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:42 schreef Caesu het volgende:

[..]

maar goed ik denk dat het bewijzen verzamelen helemaal niet zo interessant (meer) is eigenlijk.
dat kunnen we toch niet op een forum voor elkaar krijgen zonder dat we de middelen hebben die justitie heeft. zou een rare boel worden.

ik bedoel die internationale hype draait echt niet alleen om een kereltje dat de halve dag stoned online zit te pokeren op de zolderkamer van z'n oma en de rest van de dag in een range rover opschept over hoe hij een meisje halfdood in de oceaan heeft laten dumpen.

dan gaat er vroeg of laat natuurlijk eens iets fout. in mei/juni 2005 was dat het geval.
maar sindsdien is zelfs die cover-up belangrijker geworden dan economische zaken.
aruba is in de rode cijfers terecht gekomen. dan is er dus nog meer aan de hand.
en dan ga ik de wildste scenario's bedenken hoe dit door beide regeringen gespind gaat worden.

ik zou het niet zo erg vinden want dat roversnest heeft meer dan genoeg ellende veroorzaakt.
All and all good questions...hope Observer777 and others have a view about it and we all should think about the info we have and the side-info etc.
Life is though, but to have a life this way, even people at aruba who have a hearth should come forward now or at a later time...if only one element was of the hook, economics, I think the case could be solved.
The pride thing is another angle although I think on Aruba that's a mediocre thing as much as dutch press is trying us to believe it is.
Let's wait for Hans Mos his decision and in the mean time dig up more and more untold/solved questions!
pi_56702908
wat is jouw visie op deze zaak deedeetee ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56703042
mijn visie kan je hier lezen Natalee Holloway (in the rebound)
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:21:46 #206
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56703704
Foto van pa is me niet duidelijk genoeg, kan best iemand anders zijn, maar vertrouwen doe ik hem niet. Hij zal er wrs meer over weten dan hij verteld.
Joran liegt er zo graag op los dat je daar niks aan hebt.

Het enige duidelijke feit in de hele affaire is dat Nathalee verdwenen is.

Ik heb me wel afgevraagd hoe druk het op het strand is daar. Zou er werkelijk niemand zijn geweest die wat gezien had als Joran en Nathalee daar echt waren ? Was het niet riskant om daar een meisje te grazen te nemen ?
Als Joran iets écht onbehoorlijks van plan was lijkt het me logischer dat hij een rustiger/veilger plekje had opgezocht.

In een ander topic stonden ( dacht ik ) posters waarin de moeder van haar de eerste dagen Nathalee opriep om haar te bellen. Waar was dat goed voor ? Dacht ze toen dat het meisje zich opzettelijk verborgen hield en zo ja waarom dacht ze dat ? Of deed ze dat in opdracht/voorstel van b.v. de politie ?
Hoe is het verhaal dat Nathalee mss de benen nam voor haar ma en/of stiefvader in de wereld gekomen ?

Ik ben niet 100 % overtuigd dat ze dood is gegaan die nacht.

Ik vind wel Joran een akelig/eng mannetje maar hij is niet dom. Het verhaal op te hoesten tegen iemand die hij nog maar pas kende en waarvan hij dacht dat het een crimineel was, dat is dóm !
Het past niet zo best bij zijn houding en strategie in de jaren daarvoor...... Ik ben ook benieuwd wat er op de rest van de tapes is te horen. We hebben maar een deel van de gesprekken gehoord tenslotte.

Ik vind het wel echt iets Amerikaans om het hele eiland te willen boycotten, alsof er in Amerika nooit iets verkeerds gebeurt en er nooit meisjes verdwijnen En wat corruptie betreft : dat kunnen ze daar ook hoor. Overal en in elk land waar politici en juristen zijn vind je corruptie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:05:00 #207
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56704537
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:19 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Sorry guys...MADMaster is on board...get rid of this really BIG TROL....even tried to get on SM..hey madman, how's the diving?
Who do you think you are to call me a big trol?
Who/what are you yourself? What are you doing here?
Are you one of those people @ SM who think they can solve the problems in the world by posting at a forum?
Are you one of those who were bashing me @ SM because I was critical about the way of view people @ SM seems to must have to be a member of the forum overthere?
Where is SM based? The formal USSR? Follow the leader and otherwise keep your mouth shut up or you will be banned?
I never received an answer from Klaas why I was banned at SM. Do you know why? Because I have a different opinion about this case? Or just because I'm Dutch and/or are on Aruba?

Get a life or answer my questions in a normal way...

Diving is OK overher as you can see:

Come over and join me...
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:14:45 #208
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56704737
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:35 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Heren rustig...laten we dit ook op fok.nl netjes oplossen
Dat zei Karel van der Graaf ooit ook eens en toen werd ook een pleuriszooi.
En je mag me gerust in het Nederlands aanspreken, die taal spreek ik dagelijks naast Engels.
Ik ben niet begonnen met mensen te beledigen en ook ik hoop dat deze zaak opgelost wordt.

Nu jij weer...
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:20:23 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56704852
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:40 schreef Caesu het volgende:

[..]

ik wil zijn mening over verschillende zaken horen hier.
dus jaag hem niet weg.
Vrees niet, ik laat me hier niet wegjagen door iemand die zonder aanleiding iemand een 'big trol' noemt.
Zoiets zegt meer over de persoon die zoiets zegt dan over de persoon waarover het gaat...
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:28:19 #210
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56705025
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:42 schreef Caesu het volgende:

[..]

Caesu, stop toch eens met je vooringenomenheid.
Ik bevind me hier midden in 'dat roversnest' dat zeker niet in de rode cijfers is gekomen door deze zaak, hoewel het wel z'n invloeden heeft er op
Het barst hier overigens nog steeds van de Amerikanen die het allemaal 'fantastic'', 'awesome' and 'wonderfull' vinden dus de soep wordt niet zo heet gegegeten als dat ze door sommigen opgediend wordt.
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:30:17 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56705060
5 op een rij, dus ik ga me nu bezig houden met andere, voor mij belangrijkere zaken...

Ik zie de reakties vanavond (voor de Nederlanders vannacht) wel weer...
pi_56705382
Fijn, nou lekker weer gaan duiken he?
doei!
pi_56705534
i have email contact with some locals and the best place to rape a girl on aruba is the old Esso club
http://lh6.google.com/dan(...)_0223.JPG?imgmax=576
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:58:41 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_56705643
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:52 schreef johan555 het volgende:

i have email contact with some locals and the best place to rape a girl on aruba is the old Esso club
http://lh6.google.com/dan(...)_0223.JPG?imgmax=576
Thanks for the tip.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:23:14 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56706177
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:45 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Fijn, nou lekker weer gaan duiken he?
doei!
Hé, kijk ik nog even hier voordat ik inderdaad ga duiken (goede gok!!!), zie ik alleen dit antwoord van je...
Ik heb je wat vragen gesteld, wees zo vriendelijk en beantwoord die even.
pi_56707136
Ja zeg, als we met Karel van der Graaf gaan beginnen dan kun je met je vragen ook de boom in, ben niet van SM by the way.Voor de rest begrijp ik best dat je Aruba wilt 'verdedigen' en dat ze er daar allemaal ook niks aan kunnen doen en zo maar ik ben dat ubergelul en gepolder wel eens helemaal zat.Vind je het ook niet vreemd bijvoorbeeld dat Balkenende al 3-4 dagen pleite is naar de antillen en je er geen hol van hoort? En Hans Mos is op vakantie...
Nou hup, duiken!
pi_56707550
MadMaster, if you read this. can you look up a bio on Rudy Croes justice minister in a library or archive if you've got time?

i want to know what job he had around the IRT-affair, if he had a role in this.
he is constantly taking hits at Hirsch Ballin in statements and vice versa.
Hirsch Ballin resigned as justice minister because of the IRT-affair.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56707688
tering, ik heb het zelf al gevonden:
quote:
In plaats daarvan vaardige de Amsterdamse politieleiding een twintig koppen sterk arrestatieteam af naar Aruba. Ondertussen verbood Zwinkels de Arubaanse politie ook om eventuele getuigen in een grote drugszaak te horen, onder wie oud-minister van Justitie Rudy Croes. Zwinkels rechterhand Van Eck tegen Rasmijn en Zaandam: 'Jullie moeten je realiseren dat deze getuige een ex-minister van Justitie is en huidig statenlid. Jullie correspondenties getuigen daar niet van. Hou er rekening mee dat hij als minister van Justitie zou kunnen terugkeren bij een volgende regering'.
en dat deed ie dus - nèt zoals Hirsch Ballin.

http://www.groene.nl/1996/39/De_aruba-affaire
pi_56708093
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Caesu, stop toch eens met je vooringenomenheid.
Ik bevind me hier midden in 'dat roversnest' dat zeker niet in de rode cijfers is gekomen door deze zaak, hoewel het wel z'n invloeden heeft er op
Het barst hier overigens nog steeds van de Amerikanen die het allemaal 'fantastic'', 'awesome' and 'wonderfull' vinden dus de soep wordt niet zo heet gegegeten als dat ze door sommigen opgediend wordt.
sorry, MadMaster - ik neem het vooral Nederland zelf kwalijk, dat ze niet ingrijpen.
en over de reden waarom ze niet ingrijpen, daar heb ik ook mijn theorieën over die ik inmiddels al heb geventileerd in deze topics.
pi_56708197
Deze filmpjes al bekend hier? Kwam het toevallig tegen vandaag.

New info on Natalee Holloway part 1

http://www.youtube.com/watch?v=1Iy1REktC_c
pi_56708329
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:07 schreef RotterdamRebel het volgende:

Is al voorbij gekomen hier, maar wordt afgedaan als lariekoek.
Ik weet het verder ook niet hoor. Is vooral de opinie van die bange aapjes volgens mij.
maar ja, iets fouts zeggen over Natalee dat mag niet van de aapjes
Keep the faith!!
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:23:35 #222
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56708494
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:07 schreef RotterdamRebel het volgende:

De posters en de problemen thuis waar ik 't daarstraks ook al over had ! Da's ook toevallig

Waarom zouden we dat hier niet mogen bespreken ? We zitten hier op Fok! en niet op SM
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 18:36:55 #223
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56708689
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]

<knip>

Diving is OK overher as you can see:

[ afbeelding ]

Come over and join me...
Nou....... kon ik je maar joinen , ziet er top uit
Oh well, ooit misschien...
pi_56708739
quote:
Toespraak minister-president op Sint Maarten

12-02-2008

In het 'Courthouse' van Sint Maarten spreekt minister-president Balkenende over de fundamenten van de rechtsstaat: adequate rechtshandhaving en deugdelijk bestuur.

http://www.minaz.nl/Actue(...)dent_op_Sint_Maarten

wordt vast gezellig op Aruba vrijdag, fijn op de foto met Rudy Croes.
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 18:40:12 #225
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56708742
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:32 schreef Caesu het volgende:
MadMaster, if you read this. can you look up a bio on Rudy Croes justice minister in a library or archive if you've got time?

i want to know what job he had around the IRT-affair, if he had a role in this.
he is constantly taking hits at Hirsch Ballin in statements and vice versa.
Hirsch Ballin resigned as justice minister because of the IRT-affair.
Misschien moet je die site van Rene van Nie die ik al eerder gaan eens bekijken. Hij is een local die daar woont en spreekt met de hart op de tong (over het OM, regering en ook de Twitty's) en weet zeker wel wat daar allemaal is gebeurd tijdens 2005/2006/2007. Vooral tijdens 2005 spreekt hij er veel over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')