Ik krijg een geweldig visioen nou. Weet je wie er over een paar maanden minsister van buitenlandse zaken gaat worden in Amerika?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:13 schreef duikkie het volgende:
I did not have sex with this WOMAN, een bekende zin, komt me ergens vaag

nee, nee volgens clinton standaard heeft joran geen sex gehad, laat ik het anders stellen natalee heeft geen sex gehad met joranquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:18 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij heeft Joran nou juist verklaard dat hij wel sex heeft gehad met Natalee, dus dat is in elk geval afwijkend ten opzichte van de 'Clinton case', ook is Monica Lewinski niet verdwenen....althans :-)

Dat denk ik niet B, hoewel het natuurlijk wel de natte droom van alle alu-hoedjes is dat deze strakgetrokken, gebotoxte MILF eens in persona het virtuele leger-voor-de-goede-zaak toespreektquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef mrBhimself het volgende:
En dat heeft Beth jou verteld Bas?

Het lijkt me duidelijk dat zij van een heel ander `slag`is, getuige de boeken die ze schrijft:quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef mrBhimself het volgende:
En dat heeft Beth jou verteld Bas?

Oh My God.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef bastibro het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat zij van een heel ander `slag`is, getuige de boeken die ze schrijft:
[ afbeelding ]

Gewoon laten gaan bolsena, de boys hebben niet veel ander materiaal en moeten dus grijpen naar trieste middelen als er kritische vragen worden gesteld en erg bedreven met de fotosjop blijken ze ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef bolsena het volgende:
Oh My God.
OMG. Over stemmingmakerij gesproken.

Grapje. Ik imiteer mevrouw Gielen eventjes.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef johan555 het volgende:
met dave ? yyentle jij ben goed op de hoogte zeg !!
Kom je hier onzin posten ?

oh hoe heet ik dan ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef APK het volgende:
Nou johan, je moet hier bevriende posters dus ook bij hun naam aanspreken.![]()
ik word een beetje misselijk.

Hier wordt ze geinterviewdquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef duikkie het volgende:
[..]
wie was francis ellen bird dan wel ??? student ?

[img]quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef bolsena het volgende:The Happy Hooker is een boek geschreven door Xaviera Hollander in 1971, man!!!
http://www.xavierahollander.com/xaviera-hollander

Ik maakte een grapje waarmee niemand zwart werd gemaakt ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef johan555 het volgende:
Maakte jij net ook niet een grapje Bols ?

Amy Award?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef bikkeltje2 het volgende:Met een mooie bijrol van Peter R de Vries die is genomineerd van een amy award!!!!

heb ik een tijdje over na zitten denken, maar er zijn wat problemen mee. ten eerste is het een verklaring en volgens mij zo onbetrouwbaar als het maar kan zijn. maar als het wel zo gegaan is heb ik de volgende gedachte. de eerste keer is omdat je op die hoek makkelijke rechts afkan dan links of goed voorsorteren voor rechts af naar choose a name. als je eenmaal verkeerd uitkom moet je wel rondje maken, de tweede keer lukt het wel om naar choose a name te gaan. de tweede keer zag natalee ook haar klasgenoten en wou ze die begroeten . maar er is niemand anders die ze twee of meer rondjes zag maken wat vreemd is ook de camera die de auto van deepak wegrijden opnam heeft maar een opname bij twee rondjes zouden er twee zijn. die politie auto is ook zo onbetrouwbare verklaring, volgens mij wilde ze gewoon naar choose a name en dan naar JORAN's huis via de binnen wegen, maar ja ik kan het niet bewijzen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef johan555 het volgende:
Nou waar ik nou nog steeds niet uit ben duikkie is waarom ze 2 rondjes reden bij C&C
Want op die ene hoek stond een politie auto en als je uitgaat en je drinkt wat dan ga je niet voor de lol 2 keer langs een politie auto rijden .
Of reden ze een rondje omdat er Nog iemand moest instappen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |