abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63607853
-Dubbel
--
pi_63607879
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:13 schreef duikkie het volgende:
I did not have sex with this WOMAN, een bekende zin, komt me ergens vaag
Ik krijg een geweldig visioen nou. Weet je wie er over een paar maanden minsister van buitenlandse zaken gaat worden in Amerika?

Precies, Clinton. Niet die ene maar die andere, weetjewel.

Ik stel voor dat we onze beste ambtenaren op haar afvuren en dat ZIJ er persoonlijk voor gaat de Holloway-case zo'n schop krijgt dat het uiteindelijk tot een rechtzaak komt waarin Joran, staande voor de rechter, verklaard:

I did not have sex with this woman.

Nah, flauw geintje.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63607943
Volgens mij heeft Joran nou juist verklaard dat hij wel sex heeft gehad met Natalee, dus dat is in elk geval afwijkend ten opzichte van de 'Clinton case', ook is Monica Lewinski niet verdwenen....althans :-)
--
pi_63608063
Ik heb alle verklaringen interviews etc. die Francis Ellen Byrd gegeven heeft en dat zijn er nogal wat .In niet een interview zegt ze ook maar iets over het feit dat ze Natalee die nacht in het hotel gezien zou hebben !
Dus dit is stemmingmakerij !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63608211
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:18 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij heeft Joran nou juist verklaard dat hij wel sex heeft gehad met Natalee, dus dat is in elk geval afwijkend ten opzichte van de 'Clinton case', ook is Monica Lewinski niet verdwenen....althans :-)
nee, nee volgens clinton standaard heeft joran geen sex gehad, laat ik het anders stellen natalee heeft geen sex gehad met joran
pi_63608265
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef mrBhimself het volgende:
En dat heeft Beth jou verteld Bas?
Dat denk ik niet B, hoewel het natuurlijk wel de natte droom van alle alu-hoedjes is dat deze strakgetrokken, gebotoxte MILF eens in persona het virtuele leger-voor-de-goede-zaak toespreekt

In andere woorden het zal dus wel een vermoeden, vaag idee of van horen zeggen zijn, net zoals zoveel in deze zaak.
I stand with the happy Island.
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:28:30 #282
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63608272
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef mrBhimself het volgende:
En dat heeft Beth jou verteld Bas?
Het lijkt me duidelijk dat zij van een heel ander `slag`is, getuige de boeken die ze schrijft:

pi_63608409
On Happy island !!!!!!!!!
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63608434
hopelijk wordt deel 23 weer wat , in deze dwalen we weer
pi_63608663
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef bastibro het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat zij van een heel ander `slag`is, getuige de boeken die ze schrijft:

[ afbeelding ]

Oh My God.

OMG. Over stemmingmakerij gesproken.

The Happy Hooker is een boek geschreven door Xaviera Hollander in 1971, man!!!
http://www.xavierahollander.com/xaviera-hollander

Als je goed kijkt op die poster zie je zelfs "30th anniversary edition" staan!

Doe even normaal zeg, stelletje sukkels hier.

En dan praten ze over rancune, stemmingmakerij en "waarheden" en verdachtmakingen.

Waarom post ik hier nog.

En trouwens, zelfs ALS ze zo'n boek zou schrijven, waarom zou dat iets zeggen over haar "slag"?
Jij bent wel een meesterpsycholoog zeg.
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63608719
Nou waar ik nou nog steeds niet uit ben duikkie is waarom ze 2 rondjes reden bij C&C
Want op die ene hoek stond een politie auto en als je uitgaat en je drinkt wat dan ga je niet voor de lol 2 keer langs een politie auto rijden .
Of reden ze een rondje omdat er Nog iemand moest instappen ?
pi_63608748
Maakte jij net ook niet een grapje Bols ?
pi_63608805
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef bolsena het volgende:
Oh My God.

OMG. Over stemmingmakerij gesproken.
Gewoon laten gaan bolsena, de boys hebben niet veel ander materiaal en moeten dus grijpen naar trieste middelen als er kritische vragen worden gesteld en erg bedreven met de fotosjop blijken ze ook niet.

Dussss haal je schouders op en hoop dat deel 23 meer feitelijk wordt.
I stand with the happy Island.
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:44:56 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_63608866
Nou johan, je moet hier bevriende posters dus ook bij hun naam aanspreken.
ik word een beetje misselijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63608877
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef johan555 het volgende:
met dave ? yyentle jij ben goed op de hoogte zeg !!
Kom je hier onzin posten ?
Grapje. Ik imiteer mevrouw Gielen eventjes.

Die bedachte goser heet toch ook Dave?

[ Bericht 13% gewijzigd door yyentle op 28-11-2008 22:55:13 ]
pi_63608928
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef APK het volgende:
Nou johan, je moet hier bevriende posters dus ook bij hun naam aanspreken.
ik word een beetje misselijk.
oh hoe heet ik dan ?
pi_63609023
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef duikkie het volgende:

[..]

wie was francis ellen bird dan wel ??? student ?
Hier wordt ze geinterviewd

http://scrux.com/natalee/mbinterview.htm

en hier staan meer interviews met francis ellen byrd

http://scrux.com/natalee/studentquotes.htm
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:50:38 #293
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63609054
Nieuwe film: Joran & Natalee: een onschuldige botsing tussen twee culturen ... of niet zo onschuldig?

Van de makers van Clinton: I did not have sex with that women

Met een mooie bijrol van Peter R de Vries die is genomineerd van een amy award!!!!

Eeen echte kraskraker!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:50:44 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_63609059
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef johan555 het volgende:

[..]

oh hoe heet ik dan ?
Je snapt het geloof ik niet, johan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63609271
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef bolsena het volgende:The Happy Hooker is een boek geschreven door Xaviera Hollander in 1971, man!!!
http://www.xavierahollander.com/xaviera-hollander
[img][/img]

Zo, hier heb je je happy hooker.

Happy now?
pi_63609410
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef johan555 het volgende:
Maakte jij net ook niet een grapje Bols ?
Ik maakte een grapje waarmee niemand zwart werd gemaakt ja.

In het licht van de uitspraken die eerder werden gedaan (gedreven door rancune, stemmingmakerij) dacht ik te menen dat dit ook weer zo'n "grappige" poging was om mensen bewust zwart te maken.

Enfin, laten we maar naar 23 gaan, dat lijkt me het beste.

Ik ga maar tv kijken denk ik.
pi_63609451
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef bikkeltje2 het volgende:Met een mooie bijrol van Peter R de Vries die is genomineerd van een amy award!!!!
Amy Award?

Een Amy Bradley Award?

Hmm nou vooruit dan maar, schrijf het script en maak de film!
pi_63609472
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef johan555 het volgende:
Nou waar ik nou nog steeds niet uit ben duikkie is waarom ze 2 rondjes reden bij C&C
Want op die ene hoek stond een politie auto en als je uitgaat en je drinkt wat dan ga je niet voor de lol 2 keer langs een politie auto rijden .
Of reden ze een rondje omdat er Nog iemand moest instappen ?
heb ik een tijdje over na zitten denken, maar er zijn wat problemen mee. ten eerste is het een verklaring en volgens mij zo onbetrouwbaar als het maar kan zijn. maar als het wel zo gegaan is heb ik de volgende gedachte. de eerste keer is omdat je op die hoek makkelijke rechts afkan dan links of goed voorsorteren voor rechts af naar choose a name. als je eenmaal verkeerd uitkom moet je wel rondje maken, de tweede keer lukt het wel om naar choose a name te gaan. de tweede keer zag natalee ook haar klasgenoten en wou ze die begroeten . maar er is niemand anders die ze twee of meer rondjes zag maken wat vreemd is ook de camera die de auto van deepak wegrijden opnam heeft maar een opname bij twee rondjes zouden er twee zijn. die politie auto is ook zo onbetrouwbare verklaring, volgens mij wilde ze gewoon naar choose a name en dan naar JORAN's huis via de binnen wegen, maar ja ik kan het niet bewijzen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:10:01 #299
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63609634
Laten we maar overgaan op de voorbereiding van de film.

Eerst maar eens de Casting:
Wie speelt Joran?
Wie speelt Natalee?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:11:45 #300
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63609687
Speel jij Paulus ok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: