abonnement Unibet Coolblue
pi_57225338
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57225965
Het laatste bericht was van Supergroove

Mijn meest recente post over het gebruik van
2 rangerovers voor de uitzending. 1 met beige interieur voor het inbouwen van de apparatuur en 1 met zwart interieur voor de opnamen

http://nathaleeholloway.hyves.nl/
forum/1614553/Tr-N/Peter_R_de_Vries_heeft_2
_Range_Rovers_gebruikt_voor_de_uitzending/
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:59:27 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57226007
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef Supergroove het volgende:
Mijn meest recente post over het gebruik van
2 rangerovers voor de uitzending. 1 met beige interieur voor het inbouwen van de apparatuur en 1 met zwart interieur voor de opnamen

http://nathaleeholloway.hyves.nl/
forum/1614553/Tr-N/Peter_R_de_Vries_heeft_2
_Range_Rovers_gebruikt_voor_de_uitzending/
Wat wil je hiermee aantonen?
pi_57226092
Telegraaf vandaag:

‘Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba heeft intussen contact gehad met Castro. Hij heeft afgesproken dat hij geen beelden vrijgeeft die het onderzoek in de zaak-Holloway kunnen belemmeren. Ook zendt hij niet uit wie Van der Eem noemde als dader in de zaak.”

bron telegraaf
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226109
ja maakt toch niet uit lijkt me
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226183
http://nathaleeholloway.h(...)steeds_ondergedoken/

De reactie van Jorans advocaat, op site van Supergroove. Horen we van die kant ook weer eens wat. Al gaat er vast nog een reactie komen denk ik, ik vermoed dat ze keihard bezig zijn om dingen voor hun volgende stap uit te zoeken en te bepalen.
pi_57226211
oud nieuws rosite staat de hele dag op de revu website
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226264
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid. Lekker even een diagnose voor hem erbij regelen dus (posttraumatisch, depressietje erbij, angstjes, daardoor blowen) en jawel wel hebben een verklaring als familie geregeld waarom joran zo verward is dat er niets met zijn verklaringen waar kan zijn, waarom hij zo gevoelloos overkwam en waarom hij zoveel liegt. Kortom: van schadeclaims vrijgesteld worden omdat hij toch niet wist wat hij zei, los nog van dat hij wel vrijuit zal gaan voor het dumpen van een lichaam waarvan hij niet eens wist of het levenloos was............ :kots .
Nu weten we in ieder geval waar ie zn leugenachtige gedrag van heeft, van zn ouders dus. Die gaven aan dat als ze uit jorans mond zouden horen dat hij er meer van weet, dat ze met hem naar politie zouden gaan.........ongelooflijk schijnheilig wat ze nu doen zeg.

Er moet dus mijns inziens een club mensen zijn die de fam vd Sloot adviezen geeft .
Zodat ie sterker staat bij een eventueel proces.
Je kan dan Denken aan een psycholoog,een pr clubje ,internet trollen ,foute media beluste journalisten ,amerika haters en zo kan ik wel even doorgaan


de trol
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226271
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef johan555 het volgende:
oud nieuws rosite staat de hele dag op de revu website
was nog niets gepost op fok volgens mij.
ik lees het nu voor het eerst iig. maar weinig verrassends.

http://www.revu.nl/10871.(...)tspraken_Van_der_Eem
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57226318
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef johan555 het volgende:
oud nieuws rosite staat de hele dag op de revu website
Je had het nog niet gepost hier, niemand had dat nog gedaan, dus je hebt het vast nog niet gelezen. En nu ga je natuurlijk reageren met ja hoor, had ik al gelezen. Dus ik heb het voor de anderen hier neergezet en niet voor jou. Het is in ieder geval recenter dan filmpjes van nova uit 2005 die jij post.
pi_57226321
quote:
vr 07 mrt 2008, 17:46

Justitie Aruba wil kopie gesprek Van der Eem

ARUBA - Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft een kopie gevraagd van het gesprek dat een lokale tv-presentator met Patrick van der Eem heeft gevoerd. Van der Eem, de Arubaanse Nederlander die Joran van der Sloot uitspraken wist te ontlokken over de verdwijing van Natalee Holloway, zou in het programma Un Dia den Bida hebben gezegd dat hij Van der Sloot al jaren kende voordat Peter R. de Vries hem vroeg undercover te gaan.

Het OM wil vaststellen wat er precies is gezegd door Van der Eem. Als het gesprek relevant is voor een eventuele rechterlijke beslissing in de strafzaak tegen Van der Sloot, dan zal het OM de beelden toevoegen aan het strafdossier, liet justitie vrijdag weten. „Naar die relevantie doen wij nu onderzoek.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_Van_der_Eem__.html
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57226366
schrijf je zelf ook weleens iets rosite ?
plakken en knippen lijkt me zo vermoeiend
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226373
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid.
Bron????
Aangezien de familie op dit moment dergelijke berichten niet in het nieuws brengt.
pi_57226394
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:19 schreef johan555 het volgende:
schrijf je zelf ook weleens iets rosite ?
plakken en knippen lijkt me zo vermoeiend
draadjes 1 tot en met 12 doorlezen Johan, want dan is je veel ontgaan als je dit schrijft.
Maar ik merk dat je weer overal op reageert, dus je hebt het weer druk.
pi_57226405
heb jij contact met de familie dan ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226443
en als je goed leest schrijf ik niet > JORAN IS OPGENOMEN
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226457
Je bent weer lekker bezig Johan, zonder bronvermeldingen maar weer wat op het Fokforum slingeren.
pi_57226503
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee aantonen?
Eigenlijk kun je er weinig mee aantonen. Daar zal Peter op moeten antwoorden. Het roept dus meer vragen op
- Werd de Range Rover met beige apparatuur gebruikt om te oefenen? Mogelijke reden dat Patrick druk was en de auto niet kon missen
- Waarom werd er zo demonstratief beweerd dat de auto in de verkoop stond. Je kon deze dus kopen. Waarom was dat? Om iets te verbergen misschien? Aangezien er nog een 2e exemplaar bestond. Danwel met beige stoelen, maar een beetje techneut kan stoelen eruit halen en de deurpanelen verwisselen.
- Apart vond ik ook dat de auto te koop stond, maar nadat dit bekend werd is de auto nog zichtbaar geweest in een Hart van Nederland uitzending. "Iedereen kon de auto bewonderen'
- Op de momenten dat je de auto van buiten gefilmd ziet (sporadisch), wordt er niet geheimzinnig gedaan over het kenteken. Duidelijk in beeld te zien!!! Alleen vind ik op die moment niet duidelijk waarneembaar dat Joran in de buurt is. Je ziet iemand met een rood tasje aankomen wandelen, maar ik vind het niet overtuigend Joran, omdat het van zo ver gefilmd is.
- Voor de rest is er gefilmd om het bestaan van volgauto''s te bevestigen (iets wat ik ook niet begrepen heb) Patrick was niet bang,
wat zou Joran hem aan kunnen doen?
Bang dat ie een mes zou trekken ofzo?
Of dat Peter bang was dat ze samen de boot naar Engeland zouden nemen?

Ik vind het wel knullig dat ze er geen melding van hebben gemaakt in de uitzending. Het was duidelijk in beeld
te zien dat men demonstratief liet zien hoe al die technische snufjes werden ingebouwd, maar wel bij het beige exemplaar. Dit zou toch vragen op kunnen roepen? Door de shock van de uitlatingen van Joran was men dit moment al een beetje vergeten.Merkwaardig vind ik het wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Supergroove op 07-03-2008 18:37:00 ]
pi_57226506
Johan wordt een irri mannetje zo langzamerhand
Keep the faith!!
pi_57226564
dan start je toch zelf een topic
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226590
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef Caesu het volgende:

vr 07 mrt 2008, 17:46

Justitie Aruba wil kopie gesprek Van der Eem

ARUBA - Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft een kopie gevraagd van het gesprek dat een lokale tv-presentator met Patrick van der Eem heeft gevoerd. Van der Eem, de Arubaanse Nederlander die Joran van der Sloot uitspraken wist te ontlokken over de verdwijing van Natalee Holloway, zou in het programma Un Dia den Bida hebben gezegd dat hij Van der Sloot al jaren kende voordat Peter R. de Vries hem vroeg undercover te gaan.

Het OM wil vaststellen wat er precies is gezegd door Van der Eem. Als het gesprek relevant is voor een eventuele rechterlijke beslissing in de strafzaak tegen Van der Sloot, dan zal het OM de beelden toevoegen aan het strafdossier, liet justitie vrijdag weten. „Naar die relevantie doen wij nu onderzoek.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)k_Van_der_Eem__.html
zolang ze maar een kopie krijgen !! anders is het bewijs zo pleitte
pi_57226626
als ik zelf iets schrijf vermeld ik geen bron rosite
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226642
ik hoop dat supergroove die tape kan ontcijferen
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57226725
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:35 schreef johan555 het volgende:
ik hoop dat supergroove die tape kan ontcijferen
Ik spreek de taal niet, dus dat zal niet gaan lukken. Ik kan wel proberen om de audio duidelijker te maken en die opsturen naar iemand die de taal spreekt. Misschien iemand van dit forum????
pi_57226765
misschien weet MadMaster iemand ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')