Wat wil je hiermee aantonen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef Supergroove het volgende:
Mijn meest recente post over het gebruik van
2 rangerovers voor de uitzending. 1 met beige interieur voor het inbouwen van de apparatuur en 1 met zwart interieur voor de opnamen
http://nathaleeholloway.hyves.nl/
forum/1614553/Tr-N/Peter_R_de_Vries_heeft_2
_Range_Rovers_gebruikt_voor_de_uitzending/
was nog niets gepost op fok volgens mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef johan555 het volgende:
oud nieuws rosite staat de hele dag op de revu website
Je had het nog niet gepost hier, niemand had dat nog gedaan, dus je hebt het vast nog niet gelezen. En nu ga je natuurlijk reageren met ja hoor, had ik al gelezen. Dus ik heb het voor de anderen hier neergezet en niet voor jou. Het is in ieder geval recenter dan filmpjes van nova uit 2005 die jij post.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef johan555 het volgende:
oud nieuws rosite staat de hele dag op de revu website
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_Van_der_Eem__.htmlquote:vr 07 mrt 2008, 17:46
Justitie Aruba wil kopie gesprek Van der Eem
ARUBA - Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft een kopie gevraagd van het gesprek dat een lokale tv-presentator met Patrick van der Eem heeft gevoerd. Van der Eem, de Arubaanse Nederlander die Joran van der Sloot uitspraken wist te ontlokken over de verdwijing van Natalee Holloway, zou in het programma Un Dia den Bida hebben gezegd dat hij Van der Sloot al jaren kende voordat Peter R. de Vries hem vroeg undercover te gaan.
Het OM wil vaststellen wat er precies is gezegd door Van der Eem. Als het gesprek relevant is voor een eventuele rechterlijke beslissing in de strafzaak tegen Van der Sloot, dan zal het OM de beelden toevoegen aan het strafdossier, liet justitie vrijdag weten. „Naar die relevantie doen wij nu onderzoek.”
Bron????quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid.
draadjes 1 tot en met 12 doorlezen Johan, want dan is je veel ontgaan als je dit schrijft.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:19 schreef johan555 het volgende:
schrijf je zelf ook weleens iets rosite ?
plakken en knippen lijkt me zo vermoeiend
Eigenlijk kun je er weinig mee aantonen. Daar zal Peter op moeten antwoorden. Het roept dus meer vragen opquote:
zolang ze maar een kopie krijgen !! anders is het bewijs zo pleittequote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef Caesu het volgende:
vr 07 mrt 2008, 17:46
Justitie Aruba wil kopie gesprek Van der Eem
ARUBA - Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft een kopie gevraagd van het gesprek dat een lokale tv-presentator met Patrick van der Eem heeft gevoerd. Van der Eem, de Arubaanse Nederlander die Joran van der Sloot uitspraken wist te ontlokken over de verdwijing van Natalee Holloway, zou in het programma Un Dia den Bida hebben gezegd dat hij Van der Sloot al jaren kende voordat Peter R. de Vries hem vroeg undercover te gaan.
Het OM wil vaststellen wat er precies is gezegd door Van der Eem. Als het gesprek relevant is voor een eventuele rechterlijke beslissing in de strafzaak tegen Van der Sloot, dan zal het OM de beelden toevoegen aan het strafdossier, liet justitie vrijdag weten. „Naar die relevantie doen wij nu onderzoek.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_Van_der_Eem__.html
Ik spreek de taal niet, dus dat zal niet gaan lukken. Ik kan wel proberen om de audio duidelijker te maken en die opsturen naar iemand die de taal spreekt. Misschien iemand van dit forum????quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:35 schreef johan555 het volgende:
ik hoop dat supergroove die tape kan ontcijferen
zondag wordt het volledig uitgezonden op arubaanse tv.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:40 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Ik spreek de taal niet, dus dat zal niet gaan lukken. Ik kan wel proberen om de audio duidelijker te maken en die opsturen naar iemand die de taal spreekt. Misschien iemand van dit forum????
niet dat ik weet. revu en en ook telegraaf geven dat als 'bron' aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef johan555 het volgende:
zal toch ook nog wel ergens anders staan
Ik had gelezen dat deze belangstelling er ook al was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
zondag wordt het volledig uitgezonden op arubaanse tv.
en poentje probeert een nederlandse zender/omroep te vinden.
dus misschien is de moeite voor niets als je met dat slechte kwaliteit filmpje van filmpje op youtube aan de slag gaat.
op RU las ik dat het zondag wordt uitgezonden (op arubaanse tv of curaçaose tv??).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Confessions het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat deze belangstelling er ook al was.
Het interview zou op TeleAruba worden uitgezonden, nadat een gedeelte al te zien was op YouTube. "Ze durfden het niet aan, bang dat ze zouden worden aangeklaagd", aldus Castro.
Volgens hem hebben de actualiteitenrubriek NOVA, SBS6 en het programma De Wereld Draait Door wel interesse getoond. "Mijn doel is om te laten zien dat Van der Eem een twijfelachtig figuur is. Hij valt door de mand met wat hij tegen mij heeft gezegd."
http://www.nu.nl/news/146(...)_tv-presentator.html
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20080307_vandereemquote:De programmamaker heeft al gesproken met TeleCuraçao, waar Un dia den bida ook wordt uitgezonden. Dit station is niet bang voor eventuele juridische consequenties omdat in het contract met Castro duidelijk staat dat hij zelf verantwoordelijk is voor wat er wordt uitgezonden. Verder is Castro in gesprek met een andere zender op Aruba en met de Nederlandse omroepen VARA en SBS6.
Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:27 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je er weinig mee aantonen. Daar zal Peter op moeten antwoorden. Het roept dus meer vragen op
- Werd de Range Rover met beige apparatuur gebruikt om te oefenen? Mogelijke reden dat Patrick druk was en de auto niet kon missen
- Waarom werd er zo demonstratief beweerd dat de auto in de verkoop stond. Je kon deze dus kopen. Waarom was dat? Om iets te verbergen misschien? Aangezien er nog een 2e exemplaar bestond. Danwel met beige stoelen, maar een beetje techneut kan stoelen eruit halen en de deurpanelen verwisselen.
- Apart vond ik ook dat de auto te koop stond, maar nadat dit bekend werd is de auto nog zichtbaar geweest in een Hart van Nederland uitzending. "Iedereen kon de auto bewonderen'
- Op de momenten dat je de auto van buiten gefilmd ziet (sporadisch), wordt er niet geheimzinnig gedaan over het kenteken. Duidelijk in beeld te zien!!! Alleen vind ik op die moment niet duidelijk waarneembaar dat Joran in de buurt is. Je ziet iemand met een rood tasje aankomen wandelen, maar ik vind het niet overtuigend Joran, omdat het van zo ver gefilmd is.
- Voor de rest is er gefilmd om het bestaan van volgauto''s te bevestigen (iets wat ik ook niet begrepen heb) Patrick was niet bang,
wat zou Joran hem aan kunnen doen?
Bang dat ie een mes zou trekken ofzo?
Of dat Peter bang was dat ze samen de boot naar Engeland zouden nemen?
Ik vind het wel knullig dat ze er geen melding van hebben gemaakt in de uitzending. Het was duidelijk in beeld
te zien dat men demonstratief liet zien hoe al die technische snufjes werden ingebouwd, maar wel bij het beige exemplaar. Dit zou toch vragen op kunnen roepen? Door de shock van de uitlatingen van Joran was men dit moment al een beetje vergeten.Merkwaardig vind ik het wel.
Ik ken wel mensen die het Papiamento als dagelijkse taal hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:42 schreef johan555 het volgende:
misschien weet MadMaster iemand ?
Het is wel iets aantoonbaarsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.
.
Al zouden er 2 auto's zijn gebruikt, so what?
En wat maakt het uit dat die auot te koop is gezet? Op die manier krijgen ze nog wat van de gemaakte kosten terug. patrick kon natuurlijk niet in een DAF'je aan komen bij Patrick, dus een beetje redelijke bak was nodig en die kosten nogal wat. Zeker als je er aan gaat sleutelen...
wat een gekletst.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef abcd-tje het volgende:
Klopt Supergroove, dit topic begint al ruzieachtiger te worden met ieder nieuw deel.
Objectief je bevindingen vertellen mag niet van een aantal mensen meer in dit topic.
Alles wat maar tegen Peter, Patrick of Beth kan wijzen is uit den boze en je zult
erop worden afgemaakt door posters die vinden dat hun waarheid de 'enige waarheid' is ...
Alleen Joran is schuldig inclusief zijn hele familie, die moeten in dit topic gelyncht worden
aan alle kanten.
doei!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:13 schreef abcd-tje het volgende:
Ik heb ook geen zin in dit topic meer, misschien nog wel in andere topics van Fok
waar wel objectief gediscusseerd kan worden, hier dus niet meer!
Jullie gaan maar lekker door met Joran en zijn familie te lychen, zonder dat iemand
hiervan iets mag zeggen. Dit topic gaat nergens meer over IMO.
Bye !!!!!!
Wat is de bron van je bewering Johan555. Waar is aangetoond of (door de familie) verklaard dat Joran in een kliniek is opgenomen. Je presenteert het hier als een feit, kom dan ook maar met de bron/bewijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid. <knip>
Die auto's waren van Ekris geleend. Die had zeker één van de auto's al geruime tijd te koop staan. Daar staat een heel topic over geschreven op een autoforum. Er waren geen kosten voor de auto dus, alleen voor het prepareren van de auto.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.
.
Al zouden er 2 auto's zijn gebruikt, so what?
En wat maakt het uit dat die auot te koop is gezet? Op die manier krijgen ze nog wat van de gemaakte kosten terug. patrick kon natuurlijk niet in een DAF'je aan komen bij Patrick, dus een beetje redelijke bak was nodig en die kosten nogal wat. Zeker als je er aan gaat sleutelen...
dat was idd Peter R. z'n uitleg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met de opmerking van het OM dat de Vries nog onvoldoende 'bewijs' had en er dus nog een laatste rit gemaakt moest worden. Ik sluit niet uit dat de auto toen al weer terug was. Men heeft toen een andere auto moeten prepareren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |