abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57225338
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57225965
Het laatste bericht was van Supergroove

Mijn meest recente post over het gebruik van
2 rangerovers voor de uitzending. 1 met beige interieur voor het inbouwen van de apparatuur en 1 met zwart interieur voor de opnamen

http://nathaleeholloway.hyves.nl/
forum/1614553/Tr-N/Peter_R_de_Vries_heeft_2
_Range_Rovers_gebruikt_voor_de_uitzending/
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:59:27 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57226007
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef Supergroove het volgende:
Mijn meest recente post over het gebruik van
2 rangerovers voor de uitzending. 1 met beige interieur voor het inbouwen van de apparatuur en 1 met zwart interieur voor de opnamen

http://nathaleeholloway.hyves.nl/
forum/1614553/Tr-N/Peter_R_de_Vries_heeft_2
_Range_Rovers_gebruikt_voor_de_uitzending/
Wat wil je hiermee aantonen?
pi_57226092
Telegraaf vandaag:

‘Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba heeft intussen contact gehad met Castro. Hij heeft afgesproken dat hij geen beelden vrijgeeft die het onderzoek in de zaak-Holloway kunnen belemmeren. Ook zendt hij niet uit wie Van der Eem noemde als dader in de zaak.”

bron telegraaf
pi_57226109
ja maakt toch niet uit lijkt me
pi_57226183
http://nathaleeholloway.h(...)steeds_ondergedoken/

De reactie van Jorans advocaat, op site van Supergroove. Horen we van die kant ook weer eens wat. Al gaat er vast nog een reactie komen denk ik, ik vermoed dat ze keihard bezig zijn om dingen voor hun volgende stap uit te zoeken en te bepalen.
pi_57226211
oud nieuws rosite staat de hele dag op de revu website
pi_57226264
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid. Lekker even een diagnose voor hem erbij regelen dus (posttraumatisch, depressietje erbij, angstjes, daardoor blowen) en jawel wel hebben een verklaring als familie geregeld waarom joran zo verward is dat er niets met zijn verklaringen waar kan zijn, waarom hij zo gevoelloos overkwam en waarom hij zoveel liegt. Kortom: van schadeclaims vrijgesteld worden omdat hij toch niet wist wat hij zei, los nog van dat hij wel vrijuit zal gaan voor het dumpen van een lichaam waarvan hij niet eens wist of het levenloos was............ :kots .
Nu weten we in ieder geval waar ie zn leugenachtige gedrag van heeft, van zn ouders dus. Die gaven aan dat als ze uit jorans mond zouden horen dat hij er meer van weet, dat ze met hem naar politie zouden gaan.........ongelooflijk schijnheilig wat ze nu doen zeg.

Er moet dus mijns inziens een club mensen zijn die de fam vd Sloot adviezen geeft .
Zodat ie sterker staat bij een eventueel proces.
Je kan dan Denken aan een psycholoog,een pr clubje ,internet trollen ,foute media beluste journalisten ,amerika haters en zo kan ik wel even doorgaan

de trol
pi_57226271
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef johan555 het volgende:
was nog niets gepost op fok volgens mij.
ik lees het nu voor het eerst iig. maar weinig verrassends.

http://www.revu.nl/10871.(...)tspraken_Van_der_Eem
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57226318
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef johan555 het volgende:
Je had het nog niet gepost hier, niemand had dat nog gedaan, dus je hebt het vast nog niet gelezen. En nu ga je natuurlijk reageren met ja hoor, had ik al gelezen. Dus ik heb het voor de anderen hier neergezet en niet voor jou. Het is in ieder geval recenter dan filmpjes van nova uit 2005 die jij post.
pi_57226321
quote:
vr 07 mrt 2008, 17:46

Justitie Aruba wil kopie gesprek Van der Eem

ARUBA - Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft een kopie gevraagd van het gesprek dat een lokale tv-presentator met Patrick van der Eem heeft gevoerd. Van der Eem, de Arubaanse Nederlander die Joran van der Sloot uitspraken wist te ontlokken over de verdwijing van Natalee Holloway, zou in het programma Un Dia den Bida hebben gezegd dat hij Van der Sloot al jaren kende voordat Peter R. de Vries hem vroeg undercover te gaan.

Het OM wil vaststellen wat er precies is gezegd door Van der Eem. Als het gesprek relevant is voor een eventuele rechterlijke beslissing in de strafzaak tegen Van der Sloot, dan zal het OM de beelden toevoegen aan het strafdossier, liet justitie vrijdag weten. „Naar die relevantie doen wij nu onderzoek.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_Van_der_Eem__.html
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57226366
schrijf je zelf ook weleens iets rosite ?
plakken en knippen lijkt me zo vermoeiend
pi_57226373
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid.
Bron????
Aangezien de familie op dit moment dergelijke berichten niet in het nieuws brengt.
pi_57226394
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:19 schreef johan555 het volgende:
schrijf je zelf ook weleens iets rosite ?
plakken en knippen lijkt me zo vermoeiend
draadjes 1 tot en met 12 doorlezen Johan, want dan is je veel ontgaan als je dit schrijft.
Maar ik merk dat je weer overal op reageert, dus je hebt het weer druk.
pi_57226405
heb jij contact met de familie dan ?
pi_57226443
en als je goed leest schrijf ik niet > JORAN IS OPGENOMEN
pi_57226457
Je bent weer lekker bezig Johan, zonder bronvermeldingen maar weer wat op het Fokforum slingeren.
pi_57226503
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee aantonen?
Eigenlijk kun je er weinig mee aantonen. Daar zal Peter op moeten antwoorden. Het roept dus meer vragen op
- Werd de Range Rover met beige apparatuur gebruikt om te oefenen? Mogelijke reden dat Patrick druk was en de auto niet kon missen
- Waarom werd er zo demonstratief beweerd dat de auto in de verkoop stond. Je kon deze dus kopen. Waarom was dat? Om iets te verbergen misschien? Aangezien er nog een 2e exemplaar bestond. Danwel met beige stoelen, maar een beetje techneut kan stoelen eruit halen en de deurpanelen verwisselen.
- Apart vond ik ook dat de auto te koop stond, maar nadat dit bekend werd is de auto nog zichtbaar geweest in een Hart van Nederland uitzending. "Iedereen kon de auto bewonderen'
- Op de momenten dat je de auto van buiten gefilmd ziet (sporadisch), wordt er niet geheimzinnig gedaan over het kenteken. Duidelijk in beeld te zien!!! Alleen vind ik op die moment niet duidelijk waarneembaar dat Joran in de buurt is. Je ziet iemand met een rood tasje aankomen wandelen, maar ik vind het niet overtuigend Joran, omdat het van zo ver gefilmd is.
- Voor de rest is er gefilmd om het bestaan van volgauto''s te bevestigen (iets wat ik ook niet begrepen heb) Patrick was niet bang,
wat zou Joran hem aan kunnen doen?
Bang dat ie een mes zou trekken ofzo?
Of dat Peter bang was dat ze samen de boot naar Engeland zouden nemen?

Ik vind het wel knullig dat ze er geen melding van hebben gemaakt in de uitzending. Het was duidelijk in beeld
te zien dat men demonstratief liet zien hoe al die technische snufjes werden ingebouwd, maar wel bij het beige exemplaar. Dit zou toch vragen op kunnen roepen? Door de shock van de uitlatingen van Joran was men dit moment al een beetje vergeten.Merkwaardig vind ik het wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Supergroove op 07-03-2008 18:37:00 ]
pi_57226506
Johan wordt een irri mannetje zo langzamerhand
Keep the faith!!
pi_57226564
dan start je toch zelf een topic
pi_57226590
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef Caesu het volgende:

vr 07 mrt 2008, 17:46

Justitie Aruba wil kopie gesprek Van der Eem

ARUBA - Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft een kopie gevraagd van het gesprek dat een lokale tv-presentator met Patrick van der Eem heeft gevoerd. Van der Eem, de Arubaanse Nederlander die Joran van der Sloot uitspraken wist te ontlokken over de verdwijing van Natalee Holloway, zou in het programma Un Dia den Bida hebben gezegd dat hij Van der Sloot al jaren kende voordat Peter R. de Vries hem vroeg undercover te gaan.

Het OM wil vaststellen wat er precies is gezegd door Van der Eem. Als het gesprek relevant is voor een eventuele rechterlijke beslissing in de strafzaak tegen Van der Sloot, dan zal het OM de beelden toevoegen aan het strafdossier, liet justitie vrijdag weten. „Naar die relevantie doen wij nu onderzoek.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)k_Van_der_Eem__.html
zolang ze maar een kopie krijgen !! anders is het bewijs zo pleitte
pi_57226626
als ik zelf iets schrijf vermeld ik geen bron rosite
pi_57226642
ik hoop dat supergroove die tape kan ontcijferen
pi_57226725
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:35 schreef johan555 het volgende:
ik hoop dat supergroove die tape kan ontcijferen
Ik spreek de taal niet, dus dat zal niet gaan lukken. Ik kan wel proberen om de audio duidelijker te maken en die opsturen naar iemand die de taal spreekt. Misschien iemand van dit forum????
pi_57226765
misschien weet MadMaster iemand ?
pi_57226796
en wat promotie maken voor je hyves groep
pi_57226814
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:40 schreef Supergroove het volgende:

[..]

Ik spreek de taal niet, dus dat zal niet gaan lukken. Ik kan wel proberen om de audio duidelijker te maken en die opsturen naar iemand die de taal spreekt. Misschien iemand van dit forum????
zondag wordt het volledig uitgezonden op arubaanse tv.
en poentje probeert een nederlandse zender/omroep te vinden.

dus misschien is de moeite voor niets als je met dat slechte kwaliteit filmpje van filmpje op youtube aan de slag gaat.
pi_57226852
zal toch ook nog wel ergens anders staan
pi_57226886
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef johan555 het volgende:
zal toch ook nog wel ergens anders staan
niet dat ik weet. revu en en ook telegraaf geven dat als 'bron' aan.
pi_57227063
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:44 schreef Caesu het volgende:

[..]

zondag wordt het volledig uitgezonden op arubaanse tv.
en poentje probeert een nederlandse zender/omroep te vinden.

dus misschien is de moeite voor niets als je met dat slechte kwaliteit filmpje van filmpje op youtube aan de slag gaat.
Ik had gelezen dat deze belangstelling er ook al was.

Het interview zou op TeleAruba worden uitgezonden, nadat een gedeelte al te zien was op YouTube. "Ze durfden het niet aan, bang dat ze zouden worden aangeklaagd", aldus Castro.

Volgens hem hebben de actualiteitenrubriek NOVA, SBS6 en het programma De Wereld Draait Door wel interesse getoond. "Mijn doel is om te laten zien dat Van der Eem een twijfelachtig figuur is. Hij valt door de mand met wat hij tegen mij heeft gezegd."

http://www.nu.nl/news/146(...)_tv-presentator.html
pi_57227165
Kritiek op de AMIGOE ; Krant op Aruba

Hoor en wederhoor
6 Maart, 2008, 18:39 (GMT -04:00)

In de afgelopen periode is het meerdere malen voorgekomen dat uw krant, zonder het journalistieke principe van hoor en wederhoor toe te passen, berichten heeft geplaatst over onze politieke organisatie.

Dit is gisteren wederom gebeurd op pagina 2 in een artikel waarin wordt gesuggereerd dat de PNP opdrachtgever was van een enquête bij een aantal supermarkten en in Otrobanda en Punda. In deze enquête zou het publiek gevraagd zijn naar de populariteit van diverse politieke partijen en politieke leiders. Over deze materie is geen contact geweest met vertegenwoordigers van ons bestuur, wat wij betreuren. In vernoemd artikel werd wel gesuggereerd dat de PNP deze enquête geheim wil houden.

Het bestuur van de PNP ontkent met klem dat wij de opdracht voor een dergelijke enquête hebben gegeven en wij zijn ook niet bekend met de resultaten zoals door u gepubliceerd. Wij verzoeken u om een en ander op korte termijn in uw krant recht te trekken en tevens intern te laten uitzoeken waarom dergelijke fouten in uw krant voorkomen. Wij achten dat een verantwoordelijke krant de taak heeft eerst het nodige onderzoek te verrichten alvorens over te gaan tot publicatie van een stuk, waarvan de afkomst noch de personen die dit stuk hebben geleverd bekend zijn of hun namen durven te publiceren. Het afgaan op wat u in uw stuk aanduidt als ‘personen die de uitslagen met eigen ogen hebben gezien’ is simpelweg niet voldoende om enige bewijskracht te verlenen aan de waarachtigheid van uw publicatie.

MR. FAROE METRY
(voorzitter PNP)
Curaçao
pi_57227166
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Confessions het volgende:

[..]

Ik had gelezen dat deze belangstelling er ook al was.

Het interview zou op TeleAruba worden uitgezonden, nadat een gedeelte al te zien was op YouTube. "Ze durfden het niet aan, bang dat ze zouden worden aangeklaagd", aldus Castro.

Volgens hem hebben de actualiteitenrubriek NOVA, SBS6 en het programma De Wereld Draait Door wel interesse getoond. "Mijn doel is om te laten zien dat Van der Eem een twijfelachtig figuur is. Hij valt door de mand met wat hij tegen mij heeft gezegd."

http://www.nu.nl/news/146(...)_tv-presentator.html
op RU las ik dat het zondag wordt uitgezonden (op arubaanse tv of curaçaose tv??).
daarna pas denk ik op nederlandse tv als dat al gebeurd.
quote:
De programmamaker heeft al gesproken met TeleCuraçao, waar Un dia den bida ook wordt uitgezonden. Dit station is niet bang voor eventuele juridische consequenties omdat in het contract met Castro duidelijk staat dat hij zelf verantwoordelijk is voor wat er wordt uitgezonden. Verder is Castro in gesprek met een andere zender op Aruba en met de Nederlandse omroepen VARA en SBS6.
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20080307_vandereem
http://download.omroep.nl(...)20080307_44_1kHz.mp3 <interview mp3
pi_57227238
Interviewer Poentje Castro registreerde de 'bekentenis' van Van der Eem niet met opzet. Hij had het gesprek voor zijn programma Un dia den bida al afgesloten toen hij nog bleef napraten met zijn gast. "Nu blijkt dat de camera die op mij gericht was, is blijven draaien. Daardoor heb ik de hele conversatie van twintig minuten op tape."

Patrick van der Eem
In dat nagesprek zegt Van der Eem te weten wie het lichaam in zee heeft gegooid, maar dat mag Castro niet bevestigen. Het Openbaar Ministerie heeft hem gevraagd hier niets over te zeggen, omdat dit het onderzoek zou kunnen belemmeren. TeleAruba heeft de uitzending van de extra twintig minuten verboden, omdat de opnames 'illegaal' zouden zijn. Het station is bang voor de juridische gevolgen. "Mijn advocaten denken daar anders over."

Ontmaskering
Castro respecteert het besluit van TeleAruba. Hij gaat proberen het materiaal toch ergens uit te zenden, want hij vindt de 'ontmaskering' van Patrick van der Eem belangrijk. "Hij beweert dat hij het niet voor geld doet, maar voor de 30.000 families op Aruba. En dat hij niets tegen de familie Van der Sloot heeft. In die twintig minuten bevestigt hij precies het tegenovergestelde." Van der Eem zegt buiten de uitzending, volgens Castro, dat hij een hekel heeft aan de Van der Sloots en dat hij miljonair wordt door de zaak.

De programmamaker heeft al gesproken met TeleCuraçao, waar Un dia den bida ook wordt uitgezonden. Dit station is niet bang voor eventuele juridische consequenties omdat in het contract met Castro duidelijk staat dat hij zelf verantwoordelijk is voor wat er wordt uitgezonden. Verder is Castro in gesprek met een andere zender op Aruba en met de Nederlandse omroepen VARA en SBS6.

Patrick van der Eem zou Castro met de dood hebben bedreigd. De journalist heeft aangekondigd hiervan aangifte te doen. Vijftien medewerkers hebben de bedreigingen gehoord. Maar volgens Peter R. de Vries neemt Van der Eem de zaak helemaal niet zo hoog op en spreekt hij laconiek van 'een koekje van eigen deeg'. Van bedreigingen zou geen sprake zijn geweest.

http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20080307_vandereem
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:08:19 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57227286
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:27 schreef Supergroove het volgende:

[..]

Eigenlijk kun je er weinig mee aantonen. Daar zal Peter op moeten antwoorden. Het roept dus meer vragen op
- Werd de Range Rover met beige apparatuur gebruikt om te oefenen? Mogelijke reden dat Patrick druk was en de auto niet kon missen
- Waarom werd er zo demonstratief beweerd dat de auto in de verkoop stond. Je kon deze dus kopen. Waarom was dat? Om iets te verbergen misschien? Aangezien er nog een 2e exemplaar bestond. Danwel met beige stoelen, maar een beetje techneut kan stoelen eruit halen en de deurpanelen verwisselen.
- Apart vond ik ook dat de auto te koop stond, maar nadat dit bekend werd is de auto nog zichtbaar geweest in een Hart van Nederland uitzending. "Iedereen kon de auto bewonderen'
- Op de momenten dat je de auto van buiten gefilmd ziet (sporadisch), wordt er niet geheimzinnig gedaan over het kenteken. Duidelijk in beeld te zien!!! Alleen vind ik op die moment niet duidelijk waarneembaar dat Joran in de buurt is. Je ziet iemand met een rood tasje aankomen wandelen, maar ik vind het niet overtuigend Joran, omdat het van zo ver gefilmd is.
- Voor de rest is er gefilmd om het bestaan van volgauto''s te bevestigen (iets wat ik ook niet begrepen heb) Patrick was niet bang,
wat zou Joran hem aan kunnen doen?
Bang dat ie een mes zou trekken ofzo?
Of dat Peter bang was dat ze samen de boot naar Engeland zouden nemen?

Ik vind het wel knullig dat ze er geen melding van hebben gemaakt in de uitzending. Het was duidelijk in beeld
te zien dat men demonstratief liet zien hoe al die technische snufjes werden ingebouwd, maar wel bij het beige exemplaar. Dit zou toch vragen op kunnen roepen? Door de shock van de uitlatingen van Joran was men dit moment al een beetje vergeten.Merkwaardig vind ik het wel.
Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.
.
Al zouden er 2 auto's zijn gebruikt, so what?
En wat maakt het uit dat die auot te koop is gezet? Op die manier krijgen ze nog wat van de gemaakte kosten terug. patrick kon natuurlijk niet in een DAF'je aan komen bij Patrick, dus een beetje redelijke bak was nodig en die kosten nogal wat. Zeker als je er aan gaat sleutelen...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:11:07 #35
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57227353
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:42 schreef johan555 het volgende:
misschien weet MadMaster iemand ?
Ik ken wel mensen die het Papiamento als dagelijkse taal hebben.
Weet alleen niet of ze zin hebben om een tape te gaan beluisteren en die te vertalen.

Over welke opname hebben we het hier eigenlijk?
pi_57227611
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

.
En wat maakt het uit dat die auot te koop is gezet? Op die manier krijgen ze nog wat van de gemaakte kosten terug. patrick kon natuurlijk niet in een DAF'je aan komen bij Patrick, dus een beetje redelijke bak was nodig en die kosten nogal wat. Zeker als je er aan gaat sleutelen...
Het is wel iets aantoonbaars
Weet niet wat jij hier al aangetoond hebt? Maar je mag van mij wel wat milder reageren in je post.

Merkwaardig hoor "Joran wordt op alles afgerekend wat hij zogenaamd heeft beweerd" En kritische vragen aan het adres van Peter mag zeker niet van jou. dat vind ik nou bullshit en een "goedkope simpele manier
van reageren"

En met zulke reakties blijf ik liever weg van dit forum, dus het is aan U,
Er zijn genoeg serieuze forums over dit onderwerp. Kunnen jullie hier met zijn allen vrijblijvend verder speculeren

[ Bericht 5% gewijzigd door Supergroove op 07-03-2008 19:27:25 ]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:46:32 #37
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57228217
Klopt Supergroove, dit topic begint al ruzieachtiger te worden met ieder nieuw deel.

Objectief je bevindingen vertellen mag niet van een aantal mensen meer in dit topic.
Alles wat maar tegen Peter, Patrick of Beth kan wijzen is uit den boze en je zult
erop worden afgemaakt door posters die vinden dat hun waarheid de 'enige waarheid' is ...

Alleen Joran is schuldig inclusief zijn hele familie, die moeten in dit topic gelyncht worden
aan alle kanten.
0101101011101011101011010101011101
pi_57228286
Dat zegt voor mij voldoende! Dan blijf ik hier weg. Toch een beetje zonde van de tijd

Groetjes allemaal en veel plezier verder
pi_57228732
Ik kap er ook mee hier. Heb elders een paar andere plekken gevonden waar ik de "gesprekken" beter vindt, men dingen onderbouwd enz. Ik vind dat er teveel gepost wordt om mensen zwart te maken en af te zeiken en er zijn er gewoon een aantal die het niet te doen is om een discussie. Dingen worden gepost zonder fatsoenlijke bronvermelding, terwijl het soms heel belastend en kwetsend is voor bepaalde mensen waarover de posting gaat. Als ik zie hoe nu zo'n Supergroove hier gewoon weggejaagd wordt. Nee, ik heb daar geen zin meer in. Ik zal zo nu en dan op zijn site een ondersteuning posten voor hem. Bedankt en groet.
pi_57228940
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef abcd-tje het volgende:
Klopt Supergroove, dit topic begint al ruzieachtiger te worden met ieder nieuw deel.

Objectief je bevindingen vertellen mag niet van een aantal mensen meer in dit topic.
Alles wat maar tegen Peter, Patrick of Beth kan wijzen is uit den boze en je zult
erop worden afgemaakt door posters die vinden dat hun waarheid de 'enige waarheid' is ...

Alleen Joran is schuldig inclusief zijn hele familie, die moeten in dit topic gelyncht worden
aan alle kanten.
wat een gekletst.
er komt hier genoeg negatiefs over peter, patrick en beth voorbij.
wordt wel weer op gereageerd natuurlijk. maar mag dàt dan niet van jou?

en hoe vaak kom je tegen dat joran incl. z'n familie gelyncht moet worden?

en objectief je bevindingen geven? daar ben jij goed in zeg...
je kwam vanmiddag nog met die Daniel Young en Kelly Castillo waarzeggers alsof dat opeens interessant zou zijn.
http://www.guidedlight.com/

wat betreft de verschillende range rovers.
dit was inderdaad al snel opgemerkt.
de verklaring hiervoor gegeven was dat na een bezoek aan Hans Mos hij de bekentenis nog wat onvolledig vond.
toen is dus nog een laatste taping gedaan - niet op aandringen van Mos overigens - maar de range rover was al gedemonteerd (en te koop aangeboden?), dus toen werd een andere range rover ingericht.
ik zoek hier niet zoveel achter.

wel vind ik dat Supergroove interessante zaken aandraagt.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:13:05 #41
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57229011
Ik heb ook geen zin in dit topic meer, misschien nog wel in andere topics van Fok
waar wel objectief gediscusseerd kan worden, hier dus niet meer!

Jullie gaan maar lekker door met Joran en zijn familie te lychen, zonder dat iemand
hiervan iets mag zeggen. Dit topic gaat nergens meer over IMO.

Bye !!!!!!
0101101011101011101011010101011101
pi_57229138
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:13 schreef abcd-tje het volgende:
Ik heb ook geen zin in dit topic meer, misschien nog wel in andere topics van Fok
waar wel objectief gediscusseerd kan worden, hier dus niet meer!

Jullie gaan maar lekker door met Joran en zijn familie te lychen, zonder dat iemand
hiervan iets mag zeggen. Dit topic gaat nergens meer over IMO.

Bye !!!!!!
doei!!!
pi_57229404
wordt het dan weer rustig hier ??? of hebben we gewoon zondag het einde van deze topic

waarom ze nou altijd de zondag nemen , zou toch niet een idee van peter r de vries zijn he

ik zie al iemand weer op tv verschijnen met de echte oplossing !!! kijkt u ook naar .... tv , dan bent u getuigen , en hebt u een alibi
pi_57229733
Wat een gemis, dat er nou toch een aantal gerespecteerde posters hun heil ergens anders willen zoeken!
Dat vind ik erg jammer, want hier was toch een forum waar ieder zijn/haar mening kon geven.
De één was meer geïnteresseerd in de juridische aspecen, weer één meer in de politieke aspecten, een ander in de media-aspecten en weer een ander in de sociale aspecten.

En ieder gaf vanuit zijn eigen invalshoek informatie, of gaf een mening.

Ik ga dat erg missen hoor! Bevooroordeelde sites zijn er genoeg, maar zo'n site waar ieder met zijn/haar eigen interesse op van alles en nog wat kon inhaken, zoals hier, is er verder helemaal niet!

Ga onderhand eens onder de lapjes, maar hoop maar dat jullie er morgenochtend allemaal weer zijn!
pi_57230649
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid. <knip>
Wat is de bron van je bewering Johan555. Waar is aangetoond of (door de familie) verklaard dat Joran in een kliniek is opgenomen. Je presenteert het hier als een feit, kom dan ook maar met de bron/bewijzen.
--
pi_57230803
http://download.omroep.nl(...)20080307_44_1kHz.mp3

hier dus dat interview met Poentje Castro.

hij zegt dat hij 'bezig is' met NOVA, VARA, DWDD, SBS.
dat SBS dus de 'illegale' tapes al via YouTube heeft uitgezonden voor een gedeelte.
dat zou dan betekenen dat SBS ook wel bereidt is de rest uit te zenden denkt hij?

VARA heeft natuurlijk een hekel aan Peter R.
vanwege DWDD, maar ook vanwege Pauw/Witteman.
maar Pauw/Witteman heeft weer een hekel aan NOVA vanwege dat wijnincident.

zal de VARA nogmaals zijn vingers branden hieraan, want Peter R. komt natuurlijk met een keiharde tegenreactie als het wordt uitgezonden.

SBS6 kan het ook uitzenden maar zal natuurlijk ruimschoots Peter R. de mogelijkheid geven om Poentje weer in het ongelijk te stellen op allerlei manieren.

Poentje wil dolgraag in Nederland doorbreken, dus misschien neemt hij het niet zo nauw en stelt hij weinig voorwaarden of hij accepteert alle voorwaarden die de zender/omroep stelt.

als geen zender het wil uitzenden, zal het wel online komen bij Revu of Witheet o.i.d.

hopelijk halen ze er een hoogleraar Papiaments bij zodat er geen misverstand is over de vertaling.
pi_57230817
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

.
Die auto's waren van Ekris geleend. Die had zeker één van de auto's al geruime tijd te koop staan. Daar staat een heel topic over geschreven op een autoforum. Er waren geen kosten voor de auto dus, alleen voor het prepareren van de auto.
Het is inderdaad vreemd dat er, naar het schijnt, twee auto's zijn gebruikt. Dat is ook te zien aan de bekleding van de auto's, de ene keer donker, de andere keer licht.

Ik denk dat het te maken heeft met de opmerking van het OM dat de Vries nog onvoldoende 'bewijs' had en er dus nog een laatste rit gemaakt moest worden. Ik sluit niet uit dat de auto toen al weer terug was. Men heeft toen een andere auto moeten prepareren.

Navraag bij Ekris (niet door mij, maar door iemand anders) leverde een 'geen commentaar' op
--
pi_57230894
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef mrBhimself het volgende:

Ik denk dat het te maken heeft met de opmerking van het OM dat de Vries nog onvoldoende 'bewijs' had en er dus nog een laatste rit gemaakt moest worden. Ik sluit niet uit dat de auto toen al weer terug was. Men heeft toen een andere auto moeten prepareren.
dat was idd Peter R. z'n uitleg.
als ik me het goed herinner was dat bij het Elfde Uur, Andries Knevel.
pi_57231971
http://www.hartvannederla(...)reigt_tv_presentator

Poentje zegt dat Patrick heeft gezegd dat Joran samen met de persoon die Natalee gedumpt heeft ergens in Nederland ondergedoken zit.
pi_57233388
Het zal toch niet dat Oma van der Sloot hier iets mee te maken heeft.......
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')