Dat is precies wat Peter r de Vries gisteravond in SBS Hart van Nederland ook zei "dan zou ik het ook weten".quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:59 schreef johan555 het volgende:
Maar stel dat Patrick een naam weet ,dan zou op peter r de vries die toch ook weten ?
toon dat eerst maar eens aan dan , zonder microfoon in plantje geen zaak zou vadertje van der sloot zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef SuikerVuist het volgende:
*Als* Joran inderdaad ook in een (zijn?) huis is afgeluisterd is zoals misschien wordt geimpliceerd in de Van der Eem vs. Poentje tape, dan kan dit ook nare gevolgen hebben voor De Vries. Er van uitgaande dat dat in samenwerking met of medeweten van De Vries is gebeurd.
Het lijkt er inderdaad op dat er meer gesproken is tussen Joran en Patrick dan de opnames laten zien/horen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef duikkie het volgende:
[..]
nee dat hoeft natuurlijk niet wat patrick schijnt ook nog op een andere plaats dan in de auto contact te hebben gehad/heeft met joran , tenminste dat maak ik op met de zin het was mijn idee om verborgen cameras enzo in PLANTEN te verstoppen.
foutjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef duikkie het volgende:
volgens mij :
Je vergeet er bij te vermelden dat iedereen er ook nog dood leuk een boek over schrijft met zijn versie van het verhaal. Dit om alles nog simpeler te maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:21 schreef duikkie het volgende:
[..]
foutje
volgens mij dus :
in dit een nog niet door een zender uit te zenden "NIEUWE " in de gouden kooi !!!, iedereen luisterd iedereen maar af , tapes zus tapes zo , zou het niet tijd worden dat de coordinator beveiliging persoon gegevens eens iets hiervan zegt. IK durf mijn kop nergens meer te vertonen en spreken met een vriend al helemaal niet meer , voordat je het weet ben je bekende nederlander
Tjeetje, heb filmpje bekeken: als dit toch eens waar is, wat een horror!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:11 schreef abcd-tje het volgende:
Interessant filmpje waarin de prive-detectives (Dan Young en Kelly Castillo) die Beth en Jug hadden gehuurd en maandenlang onderzoek hadden gedaan een verklaring tegen Beth geven die ze met feiten kunnen aantonen.
Enjoy
http://video.google.nl/videoplay?docid=6192575384273936337
ja die twee waarzegger hippies. wat een grap was dat van die oplichters.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:11 schreef abcd-tje het volgende:
Interessant filmpje waarin de prive-detectives (Dan Young en Kelly Castillo) die Beth en Jug hadden gehuurd en maandenlang onderzoek hadden gedaan een verklaring tegen Beth geven die ze met feiten kunnen aantonen.
Enjoy
http://video.google.nl/videoplay?docid=6192575384273936337
quote:.Are you seeking answers from a loved one who has passed away?
.Or has someone disappeared from your life, but you are uncertain as to whether they are still living?
.Do you know in your heart that something is not right in your house? Including:
* You are afraid to be alone in your house
* You have mood changes and become angry
* Your child will claim to see a bad person and will not sleep in their room
If any of the above apply, look no further!! You have found the right website.
http://www.guidedlight.com/quote:We do not define ourselves as being "psychics" . By definition; what we do would be in the catagory of a medium or a shaman. We do not predict the future. We are two regular people blessed with an amazing gift. This gift allows us to communicate with the spirit world with the help of our Indian spirit guides.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:23 schreef johan555 het volgende:
GESTOORD
Castillo en Young die zichzelf overigens ook ‘mediums’ noemen. Het verhaal dat ze vertellen, is echter niet nieuw. Vorig jaar waren ze ook op Aruba, maar toen was er nauwelijks aandacht voor hun verhalen. Ook minister Croes niet, die tijdens zijn kennismaking met het duo twee jaar geleden de verhalen afdeed als ‘indianenverhalen’.
Of de twee integer zijn, durft Dompig niet te zeggen, maar hij weet wel van zijn oud FBI-contact dat Castillo en Young nooit zaken hebben gehad die serieus te noemen zijn. “Iedereen kan zich privé-detective in Amerika noemen en wat ik van ze weet, is dat ze niet veel voorstellen en waarschijnlijk op zoek zijn naar hun 15 minutes of fame.”
GESTOORD
Julia Renfro laat aan Amigoe weten dat de twee Amerikanen ‘gestoord’ zijn en ze niets met hen te maken wil hebben. “Ze hebben mij ook beschuldigd van medeplichtigheid aan de dood van Natalee.”
ben je niet zo goed in zoeken. 4de hit op google.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:05 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik kan nergens een bron vinden op inet waarin Young en Castillo beweren Mediums te zijn, dit zijn naar
mijn idee speculaties geweest.
quote:We do not define ourselves as being "psychics" . By definition; what we do would be in the catagory of a medium or a shaman. We do not predict the future. We are two regular people blessed with an amazing gift. This gift allows us to communicate with the spirit world with the help of our Indian spirit guides.
quote:Every situation is different and we can not put a price or a time limit on helping anyone.
For those who are able and would like to make a donation to help keep our website up you can, by either pay pal or mailing to ...
Kelly Castillo
P.O. Box 566
Chico, Ca 95927
is ook een fabeltje. komt namelijk door vertaalfouten door revu.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:05 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Als ik vorige week tegen iedereen en alle media zou hebben verteld dat Patrick gelogen heeft over het feit dat hij wel Joran al veel en veel langer kende en zelfs weet ??? wie het lichaam gedumpt heeft en de 'echte dader' kent zou ik ook als een fabeltje en ogeloofwaardig zijn afgedaan.
Zeker door Beth en de Vries!
Hoe anders is die waarheid nu ...
Dat gebeurt hier wel vaker. Vlak daarvoor werden Nova-uitzendingen uit 2005 gepost. Waarom reageer je daar niet op?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
waarom post je dat linkje weer alsof dat filmpje nu net tevoorschijn is gekomen?
[..]
zegt PRdV. betrouwbare bron ahum ahum ahumquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
is ook een fabeltje. komt namelijk door vertaalfouten door revu.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:31 schreef bernarde het volgende:
Wauwoo, hee, neen, ik kan me nog steeds geen mening vormen over wat er nou waar is of niet ..
Ondanks alle informatie blijf ik bij de mening die ik had toen ik dit forum binnenkwam:
. Het is onwaarschijnlijk hoeveel onsympathieke en dubieuze figuren elkaar in en rond deze zaak ontmoet hebben (Joran niet te filmen zo fout en getikt, zijn ouders onverantwoordelijk/leugenachtig/verdacht/inhalig, Beth Twitty keiharde/onverantwoordelijke /leugenachtige Hillbilly/ordinair vrouwtje dat mediabekendheid wil, Patrick zacht gezegd geen ideale buurman, Peter R. de Vries ietwat "too eager", Mosmaatje niet zo betrouwbaar, mediumdetectives, ..... nou ik noem de helft nog niet eens op
. en dan dat al die vreemde figuren alles bij elkaar liegen, verhalen verzinnen, elkaar beluisteren, elkaar bedriegen
. en vooral dat AL die figuren echt AL die figuren (ook die ik niet met name genoemd heb) allemaal te kort geschoten zijn in hun menselijke verantwoordelijkheid t.o.v. een 18-jarig meisje. Of dat meisje nou wel of niet vrolijk aan het feesten was op Aruba: Je laat een 18-jarige niet naar een vakantie-oord gaan dat je niet zo vertrouwt; als je begeleider bent van 18-jarige scholieren, dan moet je je plicht als volwassen begeleider nemen; als je een kind opvoedt (op Aruba, in Lutjebroek of in Moskou) dan leg je je er niet bij neer dat dat kind in verdachte nachtclubs komt, gokt, wisselende sexuele contacten heeft onder je eigen ouderlijk dak; als je een goede vriend(in) bent laat je een 18-jarig meisje niet verdwijnen in de nacht in een auto met drie vreemde mannen, zonder "hell te raisen". Een barkeeper die fatsoenlijk zijn brood wil verdienen, waakt over het wel en wee van zijn klanten. Een moeder die haar kind komt zoeken werkt de politie niet tegen. Een jongen die als laatste gezien is met een verdwenen meisje werkt de politie niet tegen. Mensen die op de één of andere manier met een dramatische verdwijningszaak te maken hebben, buiten dat niet uit door boeken te schrijven of bekendheid te verwerven in (ordinaire) tv-shows.
Ja, ja, ja, ik herhaal mezelf, maar dat "we" deze omstandigheden gedogen waaronder al deze freaks hun eigen belangetjes kunnen dienen over de rug van een verdwenen meisje : getsiedegetsiedegetsiedegetsie.
ik noem PRdV in dat bericht helemaal niet. ook op RU is het vertaald.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
zegt PRdV. betrouwbare bron ahum ahum ahum
Mogelijk namen die ik ben tegengekomen zijn (Dit alles uiteraard speculatief)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:57 schreef johan555 het volgende:
AMSTERDAM - Patrick van der Eem zegt te weten door wie Natalee Holloway in zee is gegooid. Dat zei hij na een interviewprogramma op de Arubaanse televisie, niet wetende dat er nog een camera liep. Volgens presentator Poentje Castro vroeg het Openbaar Ministerie op Aruba niet het fragment uit te zenden, waarin Van der Eem deze naam noemt. Bron:spits
Wat ik dan niet snap is dat de naam die ze zogenaamd gehoord hebben niet te lezen of te horen is .
Heeft Supergroove in z'n studio iets kunnen ontdekken ? de film zat wel vol ruis en achtergrond geluiden ,zal moeilijk worden .
Beth erkend\t dit ook in haar nieuwe boek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:31 schreef bernarde het volgende:
. en vooral dat AL die figuren echt AL die figuren (ook die ik niet met name genoemd heb) allemaal te kort geschoten zijn in hun menselijke verantwoordelijkheid t.o.v. een 18-jarig meisje. Of dat meisje nou wel of niet vrolijk aan het feesten was op Aruba: Je laat een 18-jarige niet naar een vakantie-oord gaan dat je niet zo vertrouwt;
http://www.bndestem.nl/al(...)-is-er-niet-meer.ecequote:Een toekomst die tweeledig is. Voor haar liggen de eerste exemplaren van de Nederlandse versie van haar boek, dat sinds gisteren in de boekhandel ligt. "Ik ben er zo blij mee. Eindelijk kunnen mensen het hier ook lezen. Dit is de echte waarheid. Maar het dient ook als hulp voor anderen die crisissituaties meemaken. Ik hoop dat ze er steun aan hebben. En het waarschuwt ouders voor de gevaren die hun kinderen lopen als ze op reis gaan", vertelt ze.
Beth noemt haar 18-jarige dochter een naïef meisje dat stelselmatig alcohol kreeg voorgeschoteld door Joran en zijn vrienden. Achteraf erkent ze dat ook zij haar dochter niet genoeg heeft gewaarschuwd. "Ze was nog zo jong. Ik stond er niet genoeg bij stil. Dat mag een ander niet overkomen."
johan555 heeft het hier over weer een andere tape.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Mogelijk namen die ik ben tegengekomen zijn in ieder geval
Jurjen
(maar door het gestotter van Joran kan dit ook JE JE zijn, dus geen naam)
Er is een zekere Jurjen op Aruba die iets doet met van die bootjes waar van die kanonnen opstaan. Wel even iets anders dan bananaboats
Verder dacht ik de naam "Ed" te horen
J: conju politieagenten die me hier in Nederland kwamen aanhouden he
P: laat maar komen?????
J: So focking bijdehand, Alex deed de deur open he? En die (CUT)
J: Puta's kwamen binnen
Alex zal een Nederlandse vriend zijn
(VOICE OVER VAN Patrick?)
P: Deze piept niet man (dit zou het ook kunnen zijn: Het is Piet niet waar?)
J: Maar ik heb een zekeringstoor (Ik heb er zeker in store?) Als het store zou zijn "Wat heeft ie dan in Store?"
Hetzelfde (be)schreef ik weken geleden al toen ik nog op Aruba én SM zat, maar wat mij hier hoongelach opleverde (een meisje moest toch haar gang kunnen gaan zonder lastig gevallen te worden, desnoods liep ze er naakt bij...) en op SM een ban opleverde...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:49 schreef Caesu het volgende:
Beth erkend\t dit ook in haar nieuwe boek.
en waarschuwt andere ouders voor de gevaren.
o nee, je gaf een link naar een ander draadje van Fok en je citeerde dus jezelf, want daar schrijf jij dat, ook erg betrouwbaar als bronquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:43 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik noem PRdV in dat bericht helemaal niet.
ik linkte naar een later bericht daar, niet het bericht wat ik daar postte gisteravond over hart van nederland.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef Rosite het volgende:
[..]
o nee, je gaf een link naar een ander draadje van Fok en je citeerde dus jezelf, want daar schrijf jij dat, ook erg betrouwbaar als bron![]()
ja ze begrepen je op SM niet helemaal toen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetzelfde (be)schreef ik weken geleden al toen ik nog op Aruba én SM zat, maar wat mij hier hoongelach opleverde (een meisje moest toch haar gang kunnen gaan zonder lastig gevallen te worden, desnoods liep ze er naakt bij...) en op SM een ban opleverde...
Maar nu zegt/erkend Beth het zelf en dan is het natuurlijk een logische uitspraak...
Ja, en in dat latere bericht staat dat de vertaling niet verkeerd lijkt te zijn, iets over een "lijntje" is weggelaten,maar degene die daar post zegt dat helemaal niet zo'n verkeerde vertaling is. Dus tja, wat wil je nou zeggen? Ik houd voorlopig aan de vertaling vast zoals die in de Revu gegeven is, en het bericht komt de heer PRdV niet zo uit, en jou blijkbaar ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik linkte naar een later bericht daar, niet het bericht wat ik daar postte gisteravond over hart van nederland.
prima joh. hou vast waaraan je wil.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ja, en in dat latere bericht staat dat de vertaling niet verkeerd lijkt te zijn, iets over een "lijntje" is weggelaten,maar degene die daar post zegt dat helemaal niet zo'n verkeerde vertaling is. Dus tja, wat wil je nou zeggen? Ik houd voorlopig aan de vertaling vast zoals die in de Revu gegeven is, en het bericht komt de heer PRdV niet zo uit, en jou blijkbaar ook niet.![]()
http://www.zorpia.com/onedayinquote:I started broadcasting two years ago on the islands Curacao, Bonaire and Sint Maarten. One of my biggest future plans is to reach the national TV in Holland.
ik heb meer vertrouwen in Supergroovequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef johan555 het volgende:
hoe kan je nou in godsnaam de nieuwe RevU geloven ?
Begin je nou ook al je eigen vragen te beantwoordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:46 schreef johan555 het volgende:
[..]
ik heb meer vertrouwen in Supergroove
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |