abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57223259
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef Supergroove het volgende:

[..]

Mogelijk namen die ik ben tegengekomen zijn in ieder geval

Jurjen
(maar door het gestotter van Joran kan dit ook JE JE zijn, dus geen naam)
Er is een zekere Jurjen op Aruba die iets doet met van die bootjes waar van die kanonnen opstaan. Wel even iets anders dan bananaboats

Verder dacht ik de naam "Ed" te horen

J: conju politieagenten die me hier in Nederland kwamen aanhouden he
P: laat maar komen?????
J: So focking bijdehand, Alex deed de deur open he? En die (CUT)
J: Puta's kwamen binnen

Alex zal een Nederlandse vriend zijn

(VOICE OVER VAN Patrick?)
P: Deze piept niet man (dit zou het ook kunnen zijn: Het is Piet niet waar?)
J: Maar ik heb een zekeringstoor (Ik heb er zeker in store?) Als het store zou zijn "Wat heeft ie dan in Store?"
johan555 heeft het hier over weer een andere tape.
in het papiamentu. voor arubanen ook erg moeilijk te verstaan.
http://www.youtube.com/watch?v=DHD60KDGGKU
maar hopelijk weet poentje de volledige opnames naar een andere zender te krijgen.
en dan een goeie vertaling te laten maken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57223354
Klopt ja zou mooi zijn supergroove als je daar iets mee kan
lijkt me alleen moeilijk te verstaan ,beetje inzoomen zal nodig zijn
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:00:27 #278
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57223356
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:49 schreef Caesu het volgende:

Beth erkend\t dit ook in haar nieuwe boek.
en waarschuwt andere ouders voor de gevaren.
Hetzelfde (be)schreef ik weken geleden al toen ik nog op Aruba én SM zat, maar wat mij hier hoongelach opleverde (een meisje moest toch haar gang kunnen gaan zonder lastig gevallen te worden, desnoods liep ze er naakt bij...) en op SM een ban opleverde...

Maar nu zegt/erkend Beth het zelf en dan is het natuurlijk een logische uitspraak...

pi_57223628
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:43 schreef Caesu het volgende:

[..]

ik noem PRdV in dat bericht helemaal niet.
o nee, je gaf een link naar een ander draadje van Fok en je citeerde dus jezelf, want daar schrijf jij dat, ook erg betrouwbaar als bron
pi_57223646
Ik hoorde net dat Patric wel degelijk een naam genoemd heeft .
Misschien heeft Joran toch off the record een naam laten vallen

maar waar nou die telefooncel staat ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57223701

klik op de foto voor vergroting

[ Bericht 65% gewijzigd door johan555 op 07-03-2008 16:19:22 ]
pi_57223744
die rosite wat ben je scherp vandaag
pi_57223838
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef Rosite het volgende:

[..]

o nee, je gaf een link naar een ander draadje van Fok en je citeerde dus jezelf, want daar schrijf jij dat, ook erg betrouwbaar als bron
ik linkte naar een later bericht daar, niet het bericht wat ik daar postte gisteravond over hart van nederland.

maar Peter R. en op RU zeggen ze dat de vertaling van Revu niet klopt.
Revu gaat opnieuw naar de vertaling kijken.
wat wil je nou zeggen.
hou je je krampachtig vast aan de eerste vertaling van Revu omdat dat wel in je straatje past?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57223902
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Hetzelfde (be)schreef ik weken geleden al toen ik nog op Aruba én SM zat, maar wat mij hier hoongelach opleverde (een meisje moest toch haar gang kunnen gaan zonder lastig gevallen te worden, desnoods liep ze er naakt bij...) en op SM een ban opleverde...

Maar nu zegt/erkend Beth het zelf en dan is het natuurlijk een logische uitspraak...

ja ze begrepen je op SM niet helemaal toen.
dachten dat je bedoelde dat het een vrijbrief was voor moordenaars/verkrachters.
maar dat bedoelde je natuurlijk niet.
pi_57223982
is dit nu een feit of een wens van dompig ??

According to Gerold Dompig, the three boys admitted "that they did ‘have sex with’ this girl when she was going in and out of consciousness”. This is a fact.
pi_57224101
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:18 schreef Caesu het volgende:

[..]

ik linkte naar een later bericht daar, niet het bericht wat ik daar postte gisteravond over hart van nederland.
Ja, en in dat latere bericht staat dat de vertaling niet verkeerd lijkt te zijn, iets over een "lijntje" is weggelaten,maar degene die daar post zegt dat helemaal niet zo'n verkeerde vertaling is. Dus tja, wat wil je nou zeggen? Ik houd voorlopig aan de vertaling vast zoals die in de Revu gegeven is, en het bericht komt de heer PRdV niet zo uit, en jou blijkbaar ook niet.
pi_57224135
er is ook nog een vechtpartij geweest in de gevangenis Monday, August 22, 2005

Joran Van der Sloot Combative In Jail
A confidential source with knowledge of a recent fight between Joran Van der Sloot and another individual currently held in the same jail has reported that the fight took place during a soccer match during a recreational period. The boy involved in the scuffle with Van der Sloot was a smaller individual but managed to land what was described as "a few good shots." The extent of any injuries is unclear, but this could be what resulted in recent reports of his having been seen with a black eye.

Additional information suggests he continues to demonstrate a certain arrogance despite being incarcerated for a significant length of time.

Additionally, it is being reported that when his Father was brought in for questioning, Joran refused to cooperate with authorities and did not want to be taken to the specific location where his Father was being questioned at the time.

After a brief struggle, the 6' 5" Joran was placed into a headlock by guards and subsequently restrained.

Lastly, rumors which have been circulating behind the scenes for some time alleging that the 18 year-old Joran had been raped in prison were said to be untrue.
pi_57224307
ik citeer ook maar eens wat :

In Deepak Kalpoe's official statement of June 9, 2005 he admitted when confronted by interrogators, that he did indeed write a note to his friend, John Charles Croes, in which he claimed that Natalee Holloway had initiated sexually activity with him. Where is this evidence of communication between John Charles Croes and Deepak Kalpoe?

sex of geen sex hebben dat is de vraag ??
pi_57224382
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:31 schreef Rosite het volgende:

[..]

Ja, en in dat latere bericht staat dat de vertaling niet verkeerd lijkt te zijn, iets over een "lijntje" is weggelaten,maar degene die daar post zegt dat helemaal niet zo'n verkeerde vertaling is. Dus tja, wat wil je nou zeggen? Ik houd voorlopig aan de vertaling vast zoals die in de Revu gegeven is, en het bericht komt de heer PRdV niet zo uit, en jou blijkbaar ook niet.
prima joh. hou vast waaraan je wil.
laat poentje maar komen met z'n volledige uitzending.
want revu en iedereen heeft het nu van een youtube filmpje wat zelf weer gefilmd is van een beeldscherm.
verder spreekt die patrick blijkbaar niet alleen in het nederlands onduidelijk.

maar over poentje:
quote:
I started broadcasting two years ago on the islands Curacao, Bonaire and Sint Maarten. One of my biggest future plans is to reach the national TV in Holland.
http://www.zorpia.com/onedayin

en ik lees op RU dat poentje nu zondag toch gaat uitzenden.
dus dan moet er maar eens goed vertaald worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Caesu op 07-03-2008 17:01:54 ]
pi_57224438
Stan de Jong en Koen Voskuil zitten achter die vertaling !

Zie je, daar duikt Stan de Jong weer op. Die man is totaal ongeloofwaardig.
Peter R heeft al eens een rechtszaak tegen hem aangespannen welke Stan natuurlijk verloor.
Die Stan loopt altijd achter PeterR de Vries aan om te kijken of er iets te halen valt.
Hij is goed in profiteren, bij voorkeur van de ellende van een ander.
pi_57224448
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef johan555 het volgende:
hoe kan je nou in godsnaam de nieuwe RevU geloven ?
ik heb meer vertrouwen in Supergroove
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:47:35 #292
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57224474
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:46 schreef johan555 het volgende:

[..]

ik heb meer vertrouwen in Supergroove
Begin je nou ook al je eigen vragen te beantwoorden
Niet helemaal paranoïa worden hoor...
pi_57224528
ja ging wat mis ha ha
pi_57224653
wordt natalee holloway ( in the rebound) # 13 ons geluks getal ???
pi_57224664
ha ha
pi_57224702
Balkenende vindt de uitspraak van de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes om Van der Sloot tot ongewenste vreemdeling op het eiland te verklaren, wel prematuur. „Hij heeft vooruit gelopen op een discussie die nog gestart moet worden. In Nederland is er een aankondiging verschenen waarin in een paar zinnen is gesproken over de mogelijkheid van het wederzijds ongewenst verklaren van personen. Dat is een regeling waarbij er sprake moet zijn van ernstige criminaliteit en een veroordeling. Ongewenst verklaren is bovendien verbonden aan de eisen van de wetgeving

pi_57224879
Daniel Young en Kelly Castillo beweren ook mediums te zijn. In april vorig jaar zijn ze samen met journalisten van Aruba Today naar de plek geweest waar het lichaam van Natalee begraven zou zijn. “De politie geloofde ons niet, maar toen we de agenten de plek lieten zien, zagen ze direct dat er iets niet pluis was. De volgende dag zouden ze met honden terugkomen om de plaats te onderzoeken maar dat is nooit gebeurd”, aldus Young.
pi_57225567
Mijn meest recente post over het gebruik van
2 rangerovers voor de uitzending. 1 met beige interieur voor het inbouwen van de apparatuur en 1 met zwart interieur voor de opnamen

http://nathaleeholloway.hyves.nl/
forum/1614553/Tr-N/Peter_R_de_Vries_heeft_2
_Range_Rovers_gebruikt_voor_de_uitzending/
pi_57225896
2 rangerovers voor de uitzending. 1 met beige interieur voor het inbouwen van de apparatuur en 1 met zwart interieur voor de opnamen

pi_57225900

supergroove
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')