johan555 heeft het hier over weer een andere tape.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Mogelijk namen die ik ben tegengekomen zijn in ieder geval
Jurjen
(maar door het gestotter van Joran kan dit ook JE JE zijn, dus geen naam)
Er is een zekere Jurjen op Aruba die iets doet met van die bootjes waar van die kanonnen opstaan. Wel even iets anders dan bananaboats
Verder dacht ik de naam "Ed" te horen
J: conju politieagenten die me hier in Nederland kwamen aanhouden he
P: laat maar komen?????
J: So focking bijdehand, Alex deed de deur open he? En die (CUT)
J: Puta's kwamen binnen
Alex zal een Nederlandse vriend zijn
(VOICE OVER VAN Patrick?)
P: Deze piept niet man (dit zou het ook kunnen zijn: Het is Piet niet waar?)
J: Maar ik heb een zekeringstoor (Ik heb er zeker in store?) Als het store zou zijn "Wat heeft ie dan in Store?"
Hetzelfde (be)schreef ik weken geleden al toen ik nog op Aruba én SM zat, maar wat mij hier hoongelach opleverde (een meisje moest toch haar gang kunnen gaan zonder lastig gevallen te worden, desnoods liep ze er naakt bij...) en op SM een ban opleverde...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:49 schreef Caesu het volgende:
Beth erkend\t dit ook in haar nieuwe boek.
en waarschuwt andere ouders voor de gevaren.
o nee, je gaf een link naar een ander draadje van Fok en je citeerde dus jezelf, want daar schrijf jij dat, ook erg betrouwbaar als bronquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:43 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik noem PRdV in dat bericht helemaal niet.
ik linkte naar een later bericht daar, niet het bericht wat ik daar postte gisteravond over hart van nederland.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef Rosite het volgende:
[..]
o nee, je gaf een link naar een ander draadje van Fok en je citeerde dus jezelf, want daar schrijf jij dat, ook erg betrouwbaar als bron![]()
ja ze begrepen je op SM niet helemaal toen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetzelfde (be)schreef ik weken geleden al toen ik nog op Aruba én SM zat, maar wat mij hier hoongelach opleverde (een meisje moest toch haar gang kunnen gaan zonder lastig gevallen te worden, desnoods liep ze er naakt bij...) en op SM een ban opleverde...
Maar nu zegt/erkend Beth het zelf en dan is het natuurlijk een logische uitspraak...
Ja, en in dat latere bericht staat dat de vertaling niet verkeerd lijkt te zijn, iets over een "lijntje" is weggelaten,maar degene die daar post zegt dat helemaal niet zo'n verkeerde vertaling is. Dus tja, wat wil je nou zeggen? Ik houd voorlopig aan de vertaling vast zoals die in de Revu gegeven is, en het bericht komt de heer PRdV niet zo uit, en jou blijkbaar ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik linkte naar een later bericht daar, niet het bericht wat ik daar postte gisteravond over hart van nederland.
prima joh. hou vast waaraan je wil.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ja, en in dat latere bericht staat dat de vertaling niet verkeerd lijkt te zijn, iets over een "lijntje" is weggelaten,maar degene die daar post zegt dat helemaal niet zo'n verkeerde vertaling is. Dus tja, wat wil je nou zeggen? Ik houd voorlopig aan de vertaling vast zoals die in de Revu gegeven is, en het bericht komt de heer PRdV niet zo uit, en jou blijkbaar ook niet.![]()
http://www.zorpia.com/onedayinquote:I started broadcasting two years ago on the islands Curacao, Bonaire and Sint Maarten. One of my biggest future plans is to reach the national TV in Holland.
ik heb meer vertrouwen in Supergroovequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef johan555 het volgende:
hoe kan je nou in godsnaam de nieuwe RevU geloven ?
Begin je nou ook al je eigen vragen te beantwoordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:46 schreef johan555 het volgende:
[..]
ik heb meer vertrouwen in Supergroove
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |