Euhhm . . een halve witte cirkel?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:07 schreef johan555 het volgende:
Dit was het belangrijkste nieuws van de vorige draad
Zoektocht in drooggelegd meertje nabij Joran's huis gaat verder
Wat zou dit zijn ?
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij het goed hebt Bquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:28 schreef mrBhimself het volgende:
Wat dacht je van het handvat/hengsel van dat blik
ooo leuk spelletje, nu mag ik!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:48 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het goed hebt Bdoor naar de 2e ronde
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:53 schreef mrBhimself het volgende:
Kom op dame en heren, een beetje serieus blijven graag![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:53 schreef mrBhimself het volgende:
Kom op dame en heren, een beetje serieus blijven graag![]()
kom nou toch , waarom zou anita van de sloot niet persies weten hoe het zit, dat kan logisch gewoon niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:35 schreef bastibro het volgende:
Anita weet lang niet alles, is in ieder geval niet 100% overtuigd van de onschuld van Joran en zal de evt.rol van haar man willen verdringen.
Je kunt haar houding van, tsja ik weet het niet hoor, t.o.v Joran goed waarnemen in het P&W intervieuw.
In de waan van, dat zij controle heeft, zullen Joran en Pa haar graag laten denk ik.
Hoezo kan dat logisch niet?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:36 schreef duikkie het volgende:
kom nou toch , waarom zou anita van de sloot niet persies weten hoe het zit, dat kan logisch gewoon niet.
stel dat ze het niet zou weten , dan gaat dat toch in een of andere talkshow verkeert !!!!
nee hoor heel de familie weet hoe het zit, dus wanneer krijgen we de onthullingen van valetijn van de sloot ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |