abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60012327
deze was de laatste van topic 18

Hier is een foto van de plek waar deepak & Satisch wonen in 2005
ze zijn daar in 2005 gaan bouwen
Zou Natalee daar ergens onder de grond liggen ?

situatie 2008 ook de weg is iets verandert

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60012402
was weer net aan het posten dus , gaat over foto diamont uit #18
quote:
Op zondag 6 juli 2008 10:57 schreef johan555 het volgende:

op deze foto kan je zien dat de auto's daar linksaf mogen slaan

[ afbeelding ]
johan nog even een vraagje over deze foto, ik zie boven het eenrichting bord rood met witte balk , een camera hangen , ik kan niet ondekken een camerca aan de andere gevel in het straatje achter cnc dus. is de eerste dan geheel draaibaar om de hoek ???

het is waarschijnlijk deze camera waarvan de beelden zijn gemaakt van het weg rijden van de auto van deepak alleen de camera die we nu zien staat natuurlijk zo verkeert. verder is nog de vraag in de hoeveel tijd schiet deze camera beelden of zou het constant zijn ??
het probleem bij constante opname is dat het maar een beeld is van weg rijden en als ze 1 of twee rondjes cnc zouden hebben gedaan zouden er toch 2 of 3 keer opstaan
pi_60012430
Duikkie schreef:
we weten allemaal wel hoe het zit , als het alleen maar zou gaan over een vermissing , dan ga je niet liegen als je haar als laatste gezien hebt. ook als je haar een lift heb aangeboden !!!.

verder snap ik niets van de tegenwerking van der sloot, deze zaak zoals anita van der sloot ooit zei , blijft gelukkig als molensteen aan de familie en kalpoes hangen , zolang joran/ deepak en satisch leven zullen zij zolang natalee's lichaam niet gevonden is in de media en door de gewone mensen als moorderaars door het leven gaan. niets wijst erop dat ze hun best hebben gedaan om een vermisssing van een meisje maar ook enigzins te helpen. tegenwerking en liegen is nou niet het wapen om je onschuld te bewijzen

kortom het in de media houden van deze zaak is wel een mooie straf, oke het is niet een berechting maar na een berechting is het ook afgelopen na straf, de straf die de jongens nu krijgen en nog zullen krijgen als ze een baan willen zoeken ofzo is grootter, verder in wat ze zullen doen zullen ze nooit gelofft worden het is maar waar je voor kiest.

zolang er niet bestraft is valt er niets te vergeven toch

het oplossen van deze zaak wordt aan alle kanten tegen gewerkt. ik zou niet weten waarom men alle geruchten nou niet ontkracht, er ligt veel feiten zomaar te verstoffen . maak een reconstuctie op basis van feiten alle telefoon verkeer ligt vast in rapporten. zo ook dna en bloedsporen.

als ik hoofd van het gezin was en ik wist 100% zeker dat zoonlief onschuldig was , zou ik deze raporten gebuiken. zovan uit documenten blijkt dat er geen geldverkeer is geweest die nacht , en dan het rapport openbaar maken. uit rapport blijkt dat niemand anders dan anita alleen op vercantie was hup met dat onderzoek. het is allemaal geen oplossing van deze zaak , maar wel een eind aan al de onzin die wel je familie in de greep houden.

maar ja de familie van der sloot en kalpoe's hebben besloten om zo door het leven te willen gaan. ik hoop dat ze op een dag inzien dat dit nare gevolgen heeft op de rest van hun leven.

daarom is mijn conclussie ook simpel . een echt onschuldige handelt anders, het leven van o jullie zijn die ouders van de zoon die natalee hebben verkracht/vermoord en gedumpt in zee moet je maar willen

je bent schuldig bevonden door de mensheid alleen als je kan bewijzen dat het niet zo is , zal vele mensen je blijven achtervolgen lijkt mijn geen prettig leven

Waarom verschijnen ze steeds op TV ? voor het geld ?

hier staat Paul te poseren met z'n Gulp open
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60012458
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:40 schreef johan555 het volgende:
deze was de laatste van topic 18

Hier is een foto van de plek waar deepak & Satisch wonen in 2005
ze zijn daar in 2005 gaan bouwen
Zou Natalee daar ergens onder de grond liggen ?

[ afbeelding ]

situatie 2008 ook de weg is iets verandert

[ afbeelding ]
dacht effe dat je makelaar was geworden johan555 , hebben ze wel een schoon grond verklaring voor de bouw afgegeven ???

denk wel dat ze even met de camera onderzocht hebben hoor ook met die f16 foto's, lijkt mij sterk dat natalee daar zou liggen , niet erg handig , dan zou ik liever in de kelder huize kalpoe gaan graven van boven door f16 niet te zien open grond wel
pi_60012493
Hier is de foto van de dubbelganger die je steeds op de Thailand foto's zag

pi_60012506
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:49 schreef johan555 het volgende:

Waarom verschijnen ze steeds op TV ? voor het geld ?

hier staat Paul te poseren met z'n Gulp open
[ afbeelding ]
onderschrift "IT's SUCKS ???"

dat bedoel ik nou een ontspannen levensstijl, bij alles wat je doet haal je de media en wie zijn nu weer hun vrienden, of hebben ze beveiligers ?
pi_60012528
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:55 schreef johan555 het volgende:
Hier is de foto van de dubbelganger die je steeds op de Thailand foto's zag

[ afbeelding ]
kunnen we een "look alike "westrijd uitschrijven ???

we weten hoe het is afgelopen met dat persoon die ook zoveel dubbelgangers had in IRAK, zou JORAN dat ook zo willen ???
pi_60012854
zoek de verschillen
pi_60013135
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:51 schreef duikkie het volgende:

[..]

dacht effe dat je makelaar was geworden johan555 , hebben ze wel een schoon grond verklaring voor de bouw afgegeven ???

denk wel dat ze even met de camera onderzocht hebben hoor ook met die f16 foto's, lijkt mij sterk dat natalee daar zou liggen , niet erg handig , dan zou ik liever in de kelder huize kalpoe gaan graven van boven door f16 niet te zien open grond wel
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet of een f 16 kan zien als iemand een meter onder de grond ligt en met
een laag asfalt van een cm tje of 30 er nog boven

ik denk het niet
pi_60013687
Om nog even terug te komen op Sm secunda!
Sm is een internationaal forum en daar komen inderdaad Mum's en Moms die zich behoorlijk inzetten om deze zaak op te lossen .
Vaak zijn dat mensen die zelf ook een kind verloren zijn of zijn kwijt geraakt .
Ik vind dat je daar nogal minachtend over spreekt
Er komen natuurlijk ook mensen die zich nogal cru uitlaten en soms kwaad zijn en dan
boze dingen posten ! Dat hou je toch en op ieder forum
Ik begrijp wel dat je een soort wrok hebt omdat je daar geband ben , Maar
volgens mij is het zo dat als je je Normaal gedraagt op een forum wordt je niet snel geband .
Je hebt hier en op andere forums al vaak je naam verandert omdat er blijkbaar toch mensen
in je nek gaan hijgen omdat je kritisch post .
Over dat NWo blogje hoor ik je niet ,moet je eens kijken wat daar zoal staat ,dat is nog veel erger ,
die zogenaamde MR Bou en RG .
Als je de inleidingen leest dan kan je haast niet anders dan meeloper ( trol) van Rg worden .
Zoals je al gezien hebt komen er nu al 40 % minder Cruise schepen op Aruba
,dus deze zaak scherp houden vind ik een prima Idee .
Justitie daar is een Slappe Hap en ze hebben Bob Wit ,King en Paul vd Sloot tegen zich !
pi_60014169
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:37 schreef johan555 het volgende:

[..]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet of een f 16 kan zien als iemand een meter onder de grond ligt en met
een laag asfalt van een cm tje of 30 er nog boven

ik denk het niet
weet ik veel wat ze op die foto's kunnen zien maar 30cm beton of asfalt hoeft geen probleem te zijn. ik weet dat er ook apperaten zijn die een verandering van structuur kunnen waarnemen , denk niet dat dat met de f16 dingen kan , want wat ik daarvan gezien heb lopen ze daar mee over de grond. docu over het vinden van de ark van noach zag ik het bij.

dus als natalee begraven is , en de wil is er en het americaanse geld , kunnen ze dat eens proberen
pi_60014255
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:21 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]zoek de verschillen
JORAN kan slechter scheren en bij de ander onbekende persoon , staan de hoektanden anders

dus bijt is in een appel voordat je een foto maakt
pi_60015556
gezocht de tape van de reconstructie van opsporing verzocht ??? is deze ergens op het internet te bekijken ???

was ergens in april 2006 geloof ik
pi_60017455
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef duikkie het volgende:
gezocht de tape van de reconstructie van opsporing verzocht ??? is deze ergens op het internet te bekijken ???

was ergens in april 2006 geloof ik
Even aan m'n secretaresse Secunda vragen
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:53:04 #16
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60021725
Die is niet te vinden op internet duikkie, ook niet in de avro archieven.

@Johan: Wat zou voor jou de reden kunnen zijn dat justitie PvdE vastzet en verhoord?
Hij heeft zelf aangegeven beschikbaar te zijn wanneer ze hem nodig hebben.

Weten jullie een foto waar Joran samen met Steve Croes opstaat?
pi_60022794
PvE heeft meerdere malen te kennen gegeven dat hij weet wie Natalee in zee gegooid heeft
Hij heeft alleen nog nooit gezegd wie dat dan is
pi_60023382
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:53 schreef bastibro het volgende:
Die is niet te vinden op internet duikkie, ook niet in de avro archieven.

hoe is dat nou toch mogelijk ??? elke gek die iets over JORAN heeft vind je op internet terug , en juist een programma waar de politie tips over wil binnen krijgen is er niet meer. ach ja vele dingen gingen en gaan verkeer in deze zaak dus dit kan er ook wel bij
pi_60023743
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:10 schreef johan555 het volgende:
Om nog even terug te komen op Sm secunda!
Sm is een internationaal forum en daar komen inderdaad Mum's en Moms die zich behoorlijk inzetten om deze zaak op te lossen .
Vaak zijn dat mensen die zelf ook een kind verloren zijn of zijn kwijt geraakt .
Ik vind dat je daar nogal minachtend over spreekt
Er komen natuurlijk ook mensen die zich nogal cru uitlaten en soms kwaad zijn en dan
boze dingen posten ! Dat hou je toch en op ieder forum
Ik begrijp wel dat je een soort wrok hebt omdat je daar geband ben , Maar
volgens mij is het zo dat als je je Normaal gedraagt op een forum wordt je niet snel geband .
Je hebt hier en op andere forums al vaak je naam verandert omdat er blijkbaar toch mensen
in je nek gaan hijgen omdat je kritisch post .
Over dat NWo blogje hoor ik je niet ,moet je eens kijken wat daar zoal staat ,dat is nog veel erger ,
die zogenaamde MR Bou en RG .
Als je de inleidingen leest dan kan je haast niet anders dan meeloper ( trol) van Rg worden .
,dus deze zaak scherp houden vind ik een prima Idee .
Justitie daar is een Slappe Hap en ze hebben Bob Wit ,King en Paul vd Sloot tegen zich !
Ik ben op SM gebanned omdat ik het (toen nog) waagde te betwijfelen of de Kalpoe brothers meer weten en omdat ik schreef dat Beth ook geld verdiende aan haar boeken en financieel profiteerde van de dood van haar dochter. Het kan zijn dat ze het geld hard nodig heeft, maar daar gaat het nu niet om.

Ik heb jou in vertrouwen verteld waarom ik een paar keer van naam wisselde. Madelien bestaat niet meer, Mickmek en Kinkajoe ook niet, vandaar dat ik maar als Secunda ben verder gegaan. Het had allemaal te maken met mijn werkgever. Ik heb het jou dit in vertrouwen geschrevenen SM (waar ik ook een keer van naam ben veranderd) ook.
Jullie hebben beiden misbruik van mijn vertrouwen gemaakt en dat alleen omdat ik er een andere mening op nahoud.

Over die Scared Monkeys: het feit dat je een kind hebt verloren geeft je nog niet het recht jongens als Valentijn te bedreigen hoor!
De geruchten gaan dat de Scared Monkeys connecties hebben met de Klu Klux Klan. Dat zou mij niets verbazen gezien de namen (SS), de begroetingen en de grote vlaggen van de moekes en de berichten van dementerende kerels die nog steeds denken dat ze in het leger zitten.
Jij past daar trouwens goed bij. Je bent een achterbakse rat om over mij te suggereren dat ik zou trollen. Ik ben vaker van naam gewisseld, heb je ook verteld waarom, maar heb nooit met twee dezelfde namen in een onderwerp gepost.

Weet je zeker dat jij niet Babistro bent? Je wilt toch ook niets horen over de mogelijke onschuld van de Kalpoe brothers? Loozer met je maffia die bloed aan schoenen van Joran zou hebben gesmeerd.

O ja: wie was het ook alweer die mij steeds vroeg op het forumpje waar Renee Gielen post te posten. Je stuurde me steeds van die kapjes zodat ik onzichtbaar zou zijn.
Ben ik, omdat ik niet mee wilde werken nu een trol van Renee Gielen?

Ga jij maar lekker verder hoor met je zoektocht naar de maffia, damesschoenen, benzinepompen en bekertjes.
Als er een zinnige vraag komt, weet je geen antwoord.

Triest figuur.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:19:04 #20
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60023793
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:38 schreef johan555 het volgende:
PvE heeft meerdere malen te kennen gegeven dat hij weet wie Natalee in zee gegooid heeft
Hij heeft alleen nog nooit gezegd wie dat dan is
Maar justitie weet wel wie hij bedoelt.
Daarom zei PvdE dat justitie een troef in handen heeft Laten we hopen dat hij gelijk heeft
pi_60024080
Er wordt op de websites geschreven dat Steve is aangehouden nadat hij de politie had verklaard dat hij gezien hoe Joran en de Kalpoe broertjes Natalee hadden opgepikt bij C&C, en hadden afgezet bij het HI.
In plaats van Steve, waren het Deepak en Satish zelf die dit verhaal aan de politie vertelden. Dit omdat ze er beiden erg mee zaten.
Onderzoekers Kelly en Burke vonden dit kennelijk ook een vreemd en opvallend verhaal, want ze kwamen er op 16 juni op terug.
Deepak 16 juni 2005
quote:
To your question whether I can explain how Steve got his story, I can say the following. I know that he overheard me on the phone at work, telling the story to someone. After he had heard he came to me with the story. I know it is impossible that he saw us, because we were never at the "Holiday Inn". If you ask him detailed questions, he can make no other statement.
Een dag later werd Steve Croes, volgens VanderStraaten aangehouden vanwege het vreemde en opvallende verhaal.
.

De verklaring(en) die Steve heeft afgelegd zijn niet vrijgegeven.

Driemaal raden waarom niet.

Ik denk toch echt dat Satish de zwakste schakel is en de waarheid spreekt hoor!
In de latere herhalingsvragen, of dezelfde vragen alleen op een andere manier gesteld, zijn de verhalen van Deepak en Satish toch behoorlijk eensluidend hoor!

Maar als jullie behalve bekers weggooien, plasjes doen en stoplichten nog andere punten hebben waar de verklaringen niet overgekomen, ben ik benieuwd en hoor ik ze graag.
Ik kan me vergissen maar kan me bijna niet voorstellen dat de Kalpoe's meer weten dan dat ze Natalee bij het HI hebben afgezet.

Steve’s verhaal tegen Deepak kwam er op neer dat wanneer Deepak het HI verhaal niet aan de politie zou vertellen, Steve het wel zou doen.
Dat is iets heel anders dan naar de politie gaan met het verhaal natuurlijk.
Vermoedelijk omdat men voelde dat de Kalpoe's zich niet prettig voelden bij de leugen.
Joran had de Kalpoe broertjes ook wijsgemaakt dat hij Steve niet kende

De man in de schaduw: Steve Gregory Croes

In bovenstaand hoofdstuk staan foto's waar Joran en Steve Croes beiden opstaan.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_60024721
"
quote:
,dus deze zaak scherp houden vind ik een prima Idee" .
De vermindering van cuiseschepen zal wel door slechte economie komen.
Ze willen wel maar ze kunnen niet naar Aruba.

Mensen die het leuk vinden dat een hele bevolking lijdt omdat er een meisje is verdwenen vind ik overigens een beetje primitief, maar dat zal wel aan mij liggen.
pi_60025076
Oh heb ik gezegd dat jij een trol ben ? zo te lezen weet je niet eens wat een trol is
Weten ze dat in amsterdam niet ?
Je moet eerst eens ff goed leren lezen en dan comentaar geven
Verder heb je mij gevraagd of ik kon zorgen dat je weer Sm mocht ,
daarna heb je het voor jezelf weer verpest .
En nu ga je hier continu op Sm af zitten geven ,misselijk hoor !
En je moet vooral hier beginnen mij te beledigen !

[ Bericht 13% gewijzigd door johan555 op 10-07-2008 18:49:10 ]
pi_60025474
waarom is het zo moeilijk , om iedereen in zijn waarde te laten. je mag toch hier je eigen mening hebben.

WE WETEN ALLEMAAL HIER NIET HOE HET PERSIES ZIT, zowel hoor ik dat graag. elke theorie heeft zijn sterke en zwakke punten.

ik persoonlijk val over kleine onbenullig dingen, als de ene zegt satisch reed naar CNC en de ander zegt NEE hoor deepak is het , vind ik dat heel vreemd. ook over de hoeveelheid bekers die je weg gooit. voor mij een teken dat je het niet meer weet wat je deed die nacht. dus waarom zouden we dan wel in onschuld geloven ???

maar kan dat elkaar de zwarte piet toespelen niet gewoon in persoonlijke berichten ???

dat ik verschil van mening heb met sommige hier, ach daar kan ik heel goed mee leven.

verder deepak en satisch liegen ook wat af hoor, zeker geleerd van JORAN. ze kunnen keihard iets beweren en het zal heus nog waar zijn ook maar niet op de nacht van 29 op 30 mei 2005.
pi_60025844
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:33 schreef secunda het volgende:

Maar als jullie behalve bekers weggooien, plasjes doen en stoplichten nog andere punten hebben waar de verklaringen niet overgekomen, ben ik benieuwd en hoor ik ze graag.
Ik kan me vergissen maar kan me bijna niet voorstellen dat de Kalpoe's meer weten dan dat ze Natalee bij het HI hebben afgezet.

de uitdaging

het begint al met het toerijden naar CNC, deepak kon om 1:00 niet in zijn auto omdat satisch de sleutels had, in andere versie reed deepak en zat al in de auto. dan hebben we het aantal rondjes deepak houdt van meerfout 2 maal satisch van 1. deepak zag politie , satisch niet, even zij spoor joran zag natalee uit zijn raam hangen , andere zeggen natalee hing uit het links achterraam ??? een kleine opsomming en er zijn er veeeeeeeeeeeeeel meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')