johan nog even een vraagje over deze foto, ik zie boven het eenrichting bord rood met witte balkquote:Op zondag 6 juli 2008 10:57 schreef johan555 het volgende:
op deze foto kan je zien dat de auto's daar linksaf mogen slaan
[ afbeelding ]
dacht effe dat je makelaar was geworden johan555quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:40 schreef johan555 het volgende:
deze was de laatste van topic 18
Hier is een foto van de plek waar deepak & Satisch wonen in 2005
ze zijn daar in 2005 gaan bouwen
Zou Natalee daar ergens onder de grond liggen ?
[ afbeelding ]
situatie 2008 ook de weg is iets verandert![]()
[ afbeelding ]
onderschrift "IT's SUCKS ???"quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:49 schreef johan555 het volgende:
Waarom verschijnen ze steeds op TV ? voor het geld ?
hier staat Paul te poseren met z'n Gulp open![]()
[ afbeelding ]
kunnen we een "look alike "westrijd uitschrijven ???quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:55 schreef johan555 het volgende:
Hier is de foto van de dubbelganger die je steeds op de Thailand foto's zag
[ afbeelding ]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:51 schreef duikkie het volgende:
[..]
dacht effe dat je makelaar was geworden johan555, hebben ze wel een schoon grond verklaring voor de bouw afgegeven ???
denk wel dat ze even met de camera onderzocht hebben hoor ook met die f16 foto's, lijkt mij sterk dat natalee daar zou liggen , niet erg handig , dan zou ik liever in de kelder huize kalpoe gaan graven van boven door f16 niet te zien open grond wel
weet ik veel wat ze op die foto's kunnen zien maar 30cm beton of asfalt hoeft geen probleem te zijn. ik weet dat er ook apperaten zijn die een verandering van structuur kunnen waarnemen , denk niet dat dat met de f16 dingen kan , want wat ik daarvan gezien heb lopen ze daar mee over de grond. docu over het vinden van de ark van noach zag ik het bij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:37 schreef johan555 het volgende:
[..]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet of een f 16 kan zien als iemand een meter onder de grond ligt en met
een laag asfalt van een cm tje of 30 er nog boven
ik denk het niet
JORAN kan slechter scherenquote:
Even aan m'n secretaresse Secunda vragenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef duikkie het volgende:
gezocht de tape van de reconstructie van opsporing verzocht ??? is deze ergens op het internet te bekijken ???
was ergens in april 2006 geloof ik
hoe is dat nou toch mogelijk ??? elke gek die iets over JORAN heeft vind je op internet terug , en juist een programma waar de politie tips over wil binnen krijgen is er niet meer. ach ja vele dingen gingen en gaan verkeer in deze zaak dus dit kan er ook wel bijquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:53 schreef bastibro het volgende:
Die is niet te vinden op internet duikkie, ook niet in de avro archieven.
Ik ben op SM gebanned omdat ik het (toen nog) waagde te betwijfelen of de Kalpoe brothers meer weten en omdat ik schreef dat Beth ook geld verdiende aan haar boeken en financieel profiteerde van de dood van haar dochter. Het kan zijn dat ze het geld hard nodig heeft, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:10 schreef johan555 het volgende:
Om nog even terug te komen op Sm secunda!
Sm is een internationaal forum en daar komen inderdaad Mum's en Moms die zich behoorlijk inzetten om deze zaak op te lossen .
Vaak zijn dat mensen die zelf ook een kind verloren zijn of zijn kwijt geraakt .
Ik vind dat je daar nogal minachtend over spreekt
Er komen natuurlijk ook mensen die zich nogal cru uitlaten en soms kwaad zijn en dan
boze dingen posten ! Dat hou je toch en op ieder forum
Ik begrijp wel dat je een soort wrok hebt omdat je daar geband ben , Maar
volgens mij is het zo dat als je je Normaal gedraagt op een forum wordt je niet snel geband .
Je hebt hier en op andere forums al vaak je naam verandert omdat er blijkbaar toch mensen
in je nek gaan hijgen omdat je kritisch post .
Over dat NWo blogje hoor ik je niet ,moet je eens kijken wat daar zoal staat ,dat is nog veel erger ,
die zogenaamde MR Bou en RG .
Als je de inleidingen leest dan kan je haast niet anders dan meeloper ( trol) van Rg worden .
Zoals je al gezien hebt komen er nu al 40 % minder Cruise schepen op Aruba
,dus deze zaak scherp houden vind ik een prima Idee .
Justitie daar is een Slappe Hap en ze hebben Bob Wit ,King en Paul vd Sloot tegen zich !
Maar justitie weet wel wie hij bedoelt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:38 schreef johan555 het volgende:
PvE heeft meerdere malen te kennen gegeven dat hij weet wie Natalee in zee gegooid heeft
Hij heeft alleen nog nooit gezegd wie dat dan is
Een dag later werd Steve Croes, volgens VanderStraaten aangehouden vanwege het vreemde en opvallende verhaal.quote:To your question whether I can explain how Steve got his story, I can say the following. I know that he overheard me on the phone at work, telling the story to someone. After he had heard he came to me with the story. I know it is impossible that he saw us, because we were never at the "Holiday Inn". If you ask him detailed questions, he can make no other statement.
De vermindering van cuiseschepen zal wel door slechte economie komen.quote:Zoals je al gezien hebt komen er nu al 40 % minder Cruise schepen op Aruba
,dus deze zaak scherp houden vind ik een prima Idee" .
de uitdagingquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:33 schreef secunda het volgende:
Maar als jullie behalve bekers weggooien, plasjes doen en stoplichten nog andere punten hebben waar de verklaringen niet overgekomen, ben ik benieuwd en hoor ik ze graag.
Ik kan me vergissen maar kan me bijna niet voorstellen dat de Kalpoe's meer weten dan dat ze Natalee bij het HI hebben afgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |