dissuccie punt :: wanneer zou joran aan natalee hebben gevraagt wat wil jij doen, waarop natalee zou hebben geantwoord ik wil haaien zien !!!
uit verklaringen van de jongens blijkt 1) joran had natalee belooft mee naar huis te nemen, natalee heeft wat met vriendinnen staan praten en mischien gezegd ik ga met die jongen mee naar huis ik kom wel later naar hotel. op een gegeven moment ik denk vlak na ze in de auto zijn ingestapt veranderde joran van gedachte ( ik persoonlijk denk dat natalee nooit heeft gehoort dat ze niet naar joran's huis meer gingen) dat joran in zijn verklaring dat zegt is meer voor vaders van der sloot die meelas

. maar goed we gaan er even vanuit dat joran dat aan natalee zou hebben gezegd, was natalee dan gelijk van dan wil ik naar het noorden van het eiland om haaien te zien ??? ik denk van NIET, ten eerste joran had de leiding en natalee mocht nog niet weten dat het plan anders was anders zeg je niet in een andere taal Deepak rij maar rondjes ! , zou natalee namelijk gelijk bij het instappen of kort daarna haaien hebben geroepen dan waren ze wel links afgeslagen bij het kruispunt van de weg achter CNC. ( dat kan namelijk dankzij de foto van joran555) nee joran/kalpoes verkozen het om eerst voorlangs CNC te rijden , hoogstwaarschijnlijk omdat deepak te laat was met voorsorteren voor linksaf naar choos a name straat. ( dat verhaal van ik zag opeens een politie auto is zwak zeker als je weet dat als je na choose a name twee keer naar rechts gaat weer diezelfde politie tegenkomt !!// dan zou ik nuchter hollander bij choose a name twee keer links gaan om verder weg van politie toch op de hoofdstraat uit te komen (rond het bushalte gedeelte) . NEE de bedoeling was om via de straat van choose a name naar het achterland te gaan of naar de hooiberg of naar joran's huis.
maar oke natalee aan het woord

IK WIL HAAIEN ZIEN !!! deze uitspraak kan dus niet net na het instappen zijn. je kan linksaf dan. natalee zegt het na voorlangs CNC ??? kan ook niet kan je ook linksaf bij zelfde punt rond CNC namelijk eenrichtingswegen. natalee zegt het pas NA de KREET ARUBA ??? deepak stond al voor linksaf voor choose a name straat. deepak denk GVD roept er een wat uit een raam en daar staat ook de politie weg wezen hier links, zou heel onlogisch zijn als je al bang was voor je boete voor gordel om dan stil te staan ( mocht de politie al intresse in je hebben dan zeker zouden ze polshoogte nemen als een maffe toerist nog eens aan een auto sta te schreeuwen eruit JIJ NATALEE !!! zou natalee nu al hebben gezegd ik wil haaien zien ??? dan zou ik twee keer linksom zijn gereden. DEEPAK verklaart ik sloeg twee keer rechtsaf om weer bij de groep te komen. dit zou ook en veel beter zijn gelukt na twee keer links de groep liep namelijk die kant al op
natalee zou het dus pas hebben kunnen zeggen in de straat van choose a name deepaks keuze om dan twee keer rechts te gaan. het enige punt hier is dat het niet echt uit de verklaring blijkt. joran had de leiding hoe gereden werd uit niets blijkt dat hij na het weg rijden natalee pas na de rondjes vroeg waar wil je heen.
joran verklaard ik had belooft aan natalee je mag met mij mee naar huis. ik de auto zegt het pas oeps dat kan niet, zou dan dit ook zeggen tegen natalee , gaat niet lief, maar kan ik niet mee naar hotel dan ??? nee zegt natalee ik wil naar jouw huis. ken nie dan maar lichthouse/haaien. oke mijn lieve natalee zegt joran lichthouse jonge slaven kalpoes !!! maar voordat we naar het noorden gaan eerst twee keer CNC en dan nog omweg langst choose a name. TUURLIJK !!!!
kortom wie weet het tijdstip ??? of doet een gok
mijn overtuiging is natalee heeft het nooit gezegd, ze heeft ook nooit van joran gehoord het plan is anders geworden hoor. ze had het geweldig naar haar zin in de auto van deepak gewoon omdat alles ging zoals natalee zich dat had voorgestelt mee naar huis ("ze was dat wijf vant "die lange", peter r de vries

) joran om daar haar laatste droom nacht door te brengen.