Nu ja, what are the odds hè. Zou mooi zijn als 't waar is, maar ik geloof er niet zo inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:18 schreef SteelDogg het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje vaag.
En damn jammer dat het niet waar is :/
Dan nog, waarom brengtie dan the dog inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
CNN: Dog brought in by Natalie Holloway's father to search for her body; no reason to believe she has been found.
Zou dat deel wel waar zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog, waarom brengtie dan the dog in
Well, there ya have itquote:No remains of Holloway found
Friday, 20 March 2009 - 17:10
Vandaag is in Aruba een speurhondengeleider met zijn hond gearriveerd.Hij heeft het verzoek gekregen van Dave Holloway om te zoeken naar het stoffelijk overschot van diens verdwenen dochter Natalee.De speurder gaat zoeken in een ondergelopen dam op het eiland waarover eerder door een getuige werd verklaard. Het Openbaar Ministerie heeft geen aanleiding om aan te nemen, zoals ook al eerder meermalen is meegedeeld, dat het lichaam van Natalee Holloway zich in die dam bevindt. Omdat Dave Holloway, naar zeggen van de speurder, geen rust heeft voordat hij zich daarvan zelf heeft kunnen overtuigen, heeft het OM gemeend de speurder zijn gang te laten gaan. De man heeft met het Openbaar Ministerie en de politie afspraken gemaakt over zijn zoekactie. De politie zal daar toezicht op houden.
Als ik het goed begrepen heb is daar al twee keer eerder gezocht, naar aanleiding van een verklaring van een onbetrouwbare getuige, die drie jongens zou hebben gezien op hetzelfde moment dat twee van die jongens (volgens de later bekend geworden computergegevens) thuiszaten.quote:
quote:
Dus Natalee, waarvan bekend is dat ze verschillende (waaronder vreemde) mannen meetroonde naar de bar om languit OP de bar te gaan liggen met het verzoek aan de mannen haar af te likken ging niet vrijwillig in de auto?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:50 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Het werd door Johan555 al veel eerder aangekondigd dat die vader zou gaan zoeken.
Waarom is niet vader nu pas gaan zoeken?
Omdat dit het juiste moment was?
Er moet geld in het laatje komen.
De zoekactie zal wel zo rond begin april voorbij zijn, niet lang voor de film uitkomt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:57 schreef johan555 het volgende:
Is ie gaan zoeken of niet ?
En de zoektocht is nog niet voorbij
Gaat er een lichtje branden Johan555?quote:I take care of the maintenance of the house, the yacht and ranch of Eric Mansur. I do this already 6 years. I earn the minimum wage of afl. 1.250. I live at the L.G. Smith Boulevard no 546. The house is owned by Eric Mansur.
Carlos Alberto PENATA RAMOS,
Also known as "Compa", born at Cartagena in Colombia on February 25, 1979, of profession handyman (family MANSUR) and living L.G. Smith boulevard xxxxxxxxxx on Aruba, by the judge-commissar Mr. J.S. KUIPERDAL at the Court bldg. at J.G. Emanstraat number 51 on Aruba, as witness in the matter of the missing American girl named "Natalee Ann HOLLOWAY".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |