abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles woensdag 26 november 2008 @ 22:21:37 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_63549476
Wat was dat nou met die telefoongesprekken... Ik kreeg vaag iets mee dat pa van der sloot meer weet ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_63549691
tvp
pi_63549723
was net lekker aan het type zijn we weer een nummer hoger
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:19 schreef bastibro het volgende:
Slaap lekker duikkie Wat ben jij weer lekker sceptisch zeg
Haal jij dan maar lekker een vissie op de markt
zoals je weet komt donderdag nacht pas de vissers vloot binnen ( in nederland dan) en op donderdag heb je dus nog rottende vis , vrijdag is verse vis dag

en op zulke momenten moet je sceptisch zijn !!! , je heb er niets aan dat we allemaal achter elkaar gaan lopen, en het later weer niets is
pi_63549771
oceanexploration:
The samples were recovered by Aruban divers on the 7th of Jan.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63549782
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat was dat nou met die telefoongesprekken... Ik kreeg vaag iets mee dat pa van der sloot meer weet ?
kijk in nummer #21 / het is joran die geld nodig had, en zijn toneelschool lessen niet vergeten was
pi_63549828
dit bericht kwam vandaag binnen :

there is a post by Kyle where he definately says that human remains were found.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63549838
johan gooi de foto's hier nog maar een keer in nummer #22 , kunnen we hier bek(vis) vangen
pi_63549924
De resultaten van de zoek Expeditie ? Welke resultaten dan ?
Mos heeft gezegd dat ze met Arubaanse duikers het lichaam gingen bergen .
Dat hebben ze 8 dagen later gedaan .
Verder heeft niemand er nog iets van gehoord
Normaal gaan de lichaams resten dan naar Nederland voor onderzoek lijkt me .
Nu is er toevallig iemand van die expeditie naar buiten gekomen met die foto's .
Hij heeft er eerst 1 foto gepost en ik ben met photoshop aan de gang gegaan (inzoomen en de kleuren corrigeren,draaien ) en zag een schedel die foto heb ik gepost en daarna heeft kermit (omdat hij wel inzag dat iedereen nu kon zien dat het echt een schedel was ) meerdere foto's gepost .
Kyle ontkende eerst dacht ik maar heeft vandaag in Email toegegeven dat er menselijke resten in de kooi waren .Volgens mij wist Beth&Dave niet van het bestaan van deze foto's af !
Dus Wat is er gebeurd met die menselijke resten ?
Niet dat ik wil zeggen dat ze van NH waren want dat weet nog niemand !
Maar is hier sprake van een doofpot affaire of hoe zit het .
Het lijkt me dat Mos er nu een verklaring over moet afleggen !

dit is de foto

pi_63549954
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef duikkie het volgende:
johan gooi de foto's hier nog maar een keer in nummer #22 , kunnen we hier bek(vis) vangen
ha ha geef mij maar een lekker bekkie !!
pi_63550004
.

woensdag 26 november 2008 @ 22:40:09 #12
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63550179
De camera van de ROV zou hebben gedraaid op de 7e jan. terwijl de Aruba mannen de boel aan het bergen waren zonder dat ze wisten dat ze gefilmt werden.
Althans, zo heb ik het begrepen!?

Thanks trouwens Johan
pi_63550515
wat ik niet snap is de datum verschillen en zeker die van 30-12-2007 tot 7-1-2008. die americanen ondekken na maanden zoeken een kooi op volle zee, volgens mij worden ze dan gelijk gek van blijschap, lichten mos in komt 30-12-2007 aan board, vindt het intessant om duikers te laten komen, en die komen dan pas 7-1-2008 om het zaakje in plastic zakjes te doen , lullig dat ze toevallig ook op een foto van 30-12-2007 staan

zijn ze nu helemaal gek geworden die americanen ?? en wachten ze rustig op 7 januari ?? als ik geen duikers aan board had had ik wel een miljoen foto's en film gemaakt tussen 30-12-2008 en 7 januari om zeker te weten dat ik alle hoeken en gaten duidelijk in beeld had. ze wantrouwen die aruba mensen toch dat ze alles in de doofpot stoppen nou dan neem je toch een straal foto's waar je ziek van wordt
pi_63550556
Ja klopt Basyibro en er zijn natuurlijk nog veel meer foto's .
Ik denk dat er de komende tijd wel heel wat boven water zal komen .
pi_63550890
Je hebt het waarschijnlijk goed gezien duikkie, een paar fotos van een vissekop en een berg zand.
Maarja de alu-hoedjes op SM moeten wat en ze worden heerlijk gevoed door nep bronnen zoals Kyle en andere types die zich voordoen als belangrijk en betrokken.
I stand with the happy Island.
pi_63551045
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef duikkie het volgende:
wat ik niet snap is de datum verschillen en zeker die van 30-12-2007 tot 7-1-2008. die americanen ondekken na maanden zoeken een kooi op volle zee, volgens mij worden ze dan gelijk gek van blijschap, lichten mos in komt 30-12-2007 aan board, vindt het intessant om duikers te laten komen, en die komen dan pas 7-1-2008 om het zaakje in plastic zakjes te doen , lullig dat ze toevallig ook op een foto van 30-12-2007 staan

zijn ze nu helemaal gek geworden die americanen ?? en wachten ze rustig op 7 januari ?? als ik geen duikers aan board had had ik wel een miljoen foto's en film gemaakt tussen 30-12-2008 en 7 januari om zeker te weten dat ik alle hoeken en gaten duidelijk in beeld had. ze wantrouwen die aruba mensen toch dat ze alles in de doofpot stoppen nou dan neem je toch een straal foto's waar je ziek van wordt
Uiteraard zijn er heel veel foto's gemaakt. Daarnaast heeft de ROV heel wat uurtjes film 'geschoten'. Ik ga er van uit dat het OM op Aruba over dit materiaal beschikt.

Het lijkt mij dan ook erg onwaarschijnlijk dat de Arubanse duikers een lichaam hebben verwijderd; en dat onder het wakend oog van een draaiende camera. Het wordt dan wel een hele grote 'cover-up' waarbij naast het hele OM ook de mensen die op dat moment aanwezig waren op het schip aanwezig waren.
--
pi_63551195
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef JoBuster het volgende:
Je hebt het waarschijnlijk goed gezien duikkie, een paar fotos van een vissekop en een berg zand.
Maarja de alu-hoedjes op SM moeten wat en ze worden heerlijk gevoed door nep bronnen zoals Kyle en andere types die zich voordoen als belangrijk en betrokken.
Met uitzondering van de aanduiding nep bron voor Kyle ben ik het met je eens. Kyle was als ROV operator aanwezig op het schip en had de informatie dus uit eerste hand. Of hij, net als zovelen in deze zaak, een levendige fantasie heeft weet ik niet, maar zijn postings op de verschillende fora kwamen betrouwbaar over.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 26-11-2008 23:08:10 (Typo's what else...) ]
--
pi_63551200
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef JoBuster het volgende:
het is lastig jo buster dat ik de andere kant ook niet gelijk geloof, mocht het een vissekop zijn , hoe komt die daar dan op 7-1-2008 ?? een vissekop blijft geen 7 dagen goed in zee , laat staan maanden.

als het dus een vissekop is, word er dus met materiaal geknoeid en zeker niet zeker gesteld wat de bedoeling was.

als mos dus 30-12-2007 aan board was heeft hij dat ook zo gezien en als dan later een vissekop in een plastic zakkje zit , en je houd je mond dicht , weet je zeker dat MOS het dossier natalee niet serieus neemt en belangrijke vondsten vervalst en belachelijk maakt

ook niet goed
pi_63551457
Het is lastig te zien wat er precies in die kooi zit. Althans op basis van de beelden die 'gelekt' zijn. Je mag er van uitgaan dat er betere beelden zijn, waarop exact te zien is wat er in die kooi lag. Zoals je zelf al aangaf zullen daar heel veel foto's van gemaakt zijn.

Daarnaast hebben verschillende mensen van de Persistence alsmede Tim Miller aangegeven dat de beelden en 'gevonden materialen' naar de FBI zijn gegaan. Wel vreemd overigens want het schip lag in de territioriale wateren van Aruba, dus alle gevonden 'voorwerpen' moeten worden overgedragen aan ALE. Dat was ook de reden dat Hans Mos op één van de dagen aanwezig was op het schip.

Als de Kikker op SM gelijk heeft, dan is de FBI op de hoogte van het overlijden van Natalee en weten zij ook dat Arubaanse duikers het lichaam hebben opgehaald. Volgens mij heeft de Kikker ook een levendige fantasie en is zij uit op haar 'fifteen minutes of fame' .
--
pi_63551843
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:14 schreef mrBhimself het volgende:

het schip lag in de territioriale wateren van Aruba,
o ja , is dat zo ??? ken jij dan de plaats van de kooi en de mijlen van aruba ???

dat hans mos aanboard kwam is geen bewijs dat het schip niet in internationale wateren lag, ze dachten we hebben wat in de zaak natalee gevonden, dus laat mos maar komen.

maar van wie zijn nou de duikers op de foto van 30-12-2007, of zie ik daar JORAN EN PAUL van der sloot zwemmen
pi_63552059
Op basis van de foto's die genomen zijn vanaf Aruba is het schip goed te zien. Een schatting van de afstand (niet door mij overigens) geeft aan dat het binnen de territiriale wateren ligt. Volgens mij hebben ze zowel binnen als buiten de territoriale wateren van Aruba gezocht.
--
pi_63552250
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef mrBhimself het volgende:
Op basis van de foto's die genomen zijn vanaf Aruba is het schip goed te zien. Een schatting van de afstand (niet door mij overigens) geeft aan dat het binnen de territiriale wateren ligt. Volgens mij hebben ze zowel binnen als buiten de territoriale wateren van Aruba gezocht.
schatten is zo slecht op zee of naar zee toe , maar goed eigenlijk gaat het daar niet over, ook als je buiten ligt kan je zeggen we gaan naar aruba en geven alles over, op zee is alles vaag geregeld vooral als je geen plaats bepaling ziet
  woensdag 26 november 2008 @ 23:45:29 #23
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63552251
Het lijkt de muppetshow wel

[ Bericht 26% gewijzigd door bastibro op 27-11-2008 00:11:39 ]
pi_63552414
Zoals de video al zegt 'Fake conversations'. Iedereens die hier serieus naar luistert kan horen dat de stem van Paul van der Sloot voor geen meter overeenkomt met zijn echte stem. Ik begrijp niet dat Greta hier 10K voor heeft betaald aan Joran.
--
pi_63552709
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:27 schreef duikkie het volgende:

[..]

o ja , is dat zo ??? ken jij dan de plaats van de kooi en de mijlen van aruba ???

dat hans mos aanboard kwam is geen bewijs dat het schip niet in internationale wateren lag, ze dachten we hebben wat in de zaak natalee gevonden, dus laat mos maar komen.

maar van wie zijn nou de duikers op de foto van 30-12-2007, of zie ik daar JORAN EN PAUL van der sloot zwemmen
de kooi lag bij nr 3

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')