abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63543055
Nee duikkie dit zijn orginele foto's
Op de uitvergrotingen zie je duidelijk een schedel en Menselijke botten
Bovendien heeft de onderzoeksleider nu toegegeven dat het Menselijke resten zijn .
Ze zijn geen praten omdat Mos de zaak nu weer wilde gaan sluiten eind van dit jaar .
Mos heeft heel wat uit te leggen nu
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63543129
Hier zie je Mos op het schip the Persistence

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63543238
duikers

pi_63544128
Zie ik daar niet twee gymschoenen op die foto?
pi_63544923
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:03 schreef johan555 het volgende:
Hier zie je Mos op het schip the Persistence

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
beetje lastig zo , maak er eens een logisch verhaal van.

ik geloof nooit dat mos elke dag op die boot zat. ik kan me wel voorstellen dat ze iets hebben gevonden , daarna mos gebeld hebben en die is dan aan board gekomen.

twee foto's zijn dus van de 29-12-2007 en een van de 30-12-2007

waar ik nog mee zit is het volgende : waarom zou alleen het hoofd overblijven ??? volgens mij is dat nu niet het dikste bot in een menselijk lichaam, ik denk een dijbeen dikker is. de kooi was dicht dus eigenlijk moeten er meer botten zijn ???
verder geloof ik dat zelfs na 3 jaar botten nog niet weg zijn, het is maar gewoon zeewater hoor, oke stroming en beesten in oceaan maar op hard materiaal gaan zeebeesten huizen, meestal eten ze het niet op maar wordt het koraal ofzo. ijzer trouwens vergaat eerder door corrosie in zoutwater en aangezien die kooi nog wel heel was , moeten de botten er ook nog zijn.

johan555 plaats alle foto's maar hier op de andere site is toch iets te zien van plastic zakjes met op de voorgrond toch een vissekop. als het niet te moeilijk is in serie graag beginnend met 29-12-2007
toch niet te veel eisend he
pi_63545075
trouwens wie was er eerst peter r de vries of ik ??? hoor net het verhaal op rtl4 boulevard, leest peter r de vries hier soms mee ???
pi_63545175
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:18 schreef duikkie het volgende:
ben ik nou gek ? als ik het goed heb heb ik de laaste twee stukjes van greta bij foxnews gehoord en gezien . en de tape jongens kom op zeg, zo praat paul van der sloot echt niet !!!!,

ik zou zeggen greta pak het nova stukje van dacht 29 juni 2005 daar heb je paul van der sloot on tape, en is er niemand in america die nederlandse stem kan analyseren ??

nou weet ik de condities niet waaronder de opname is gemaakt, ongenomen in een telephoon cel aan joran's kant, hoe werkt dat dan en bedoelt hij skype aan vaders kant het programma skype ???

maar de grootste twijfel vind ik de toonzetting en de manier van spreken van paul van der sloot op de zogename tape, het wordt echt voor gelezen en volgens mij van papier ook nog
heeft JORAN op toneelschool gezeten ?? verder laten ze elkaar wel netjes uit praten zeg, nooit een crosstalk zoals ze dat in engels zeggen dat is toch niet mogelijk bij zo'n beladen onderwerp ??
ik schreef dit dus om 8:18 en peter r de vries had dit dus in rtl boulevard vroege editie
pi_63545248
Waneer Mos aan boord was weet ik niet maar dat lijkt me een freak die langskomt als er iets speciaals gevonden is ,even met een rubber boot er naar toe scheuren .
Er zijn en komen nog meer foto's duikkie en er is niet "alleen " een schedel gevonden hoor
pi_63545390
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef duikkie het volgende:
trouwens wie was er eerst peter r de vries of ik ??? hoor net het verhaal op rtl4 boulevard, leest peter r de vries hier soms mee ???
wat hoor je op boulevard dan duikkie ?
  woensdag 26 november 2008 @ 20:28:53 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_63545478
ramptoerisme-tvp.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_63546224
Ter informatie: De hier genoemde Kyle was niet de onderzoeksleider van de 'zoekexpeditie', maar de operator van de ROV; de camerarobot die gebruikt werd bij het onderzoek. Het gerucht gaat dat Kyle heeft gepoogd om een aantal foto's te verkopen aan de media. Tevens gaat het gerucht dat Beth en Dave op de hoogte zijn van de resultaten van de zoekexpeditie.
Zoals gezegd allemaal geruchten en speculaties. m.u.v. Kyle, want die bestaat echt :-)
--
pi_63547289
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef johan555 het volgende:

[..]

wat hoor je op boulevard dan duikkie ?
wat ik dus ongeveer schrijf, dat het zeker de stem van paul van der sloot niet is, peter r de vries heeft dan ook een andere opname ( stem) van paul , tja want hij mag waarschijnlijk niet die van nova gebruiken. verder komt dat ook peter denkt dat het van papier en slecht toneel speel is overeen

natuurlijk gewoon leuk , en ik ga niet klagen over jat werk

kijk maar op rtl4.nl programmagemist 26 november ( rtl boulevard vroege editie)

http://www.rtl.nl/compone(...)oulevard_s10_a68.xml

[ Bericht 7% gewijzigd door duikkie op 26-11-2008 21:32:00 ]
  woensdag 26 november 2008 @ 21:26:54 #288
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63547368
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik probeer me altijd zoiets voor te stellen , heb dat mischien van JORAN , die heeft ook een levendige fantasie

de americanen hebben een mooi bootje die de zee afzoekt, toevallig op de dag dat ze een kooi vinden is MOS aan boord, geloof je zelf toch niet , volgens mij mag mos dan in een andere show met mediums komen hoor voorspellende gave. iets klopt er niet in dit verhaal. en persoonlijk denk ik niet dat de americanen zich weg laten sturen, en die arubaanse duikers lijkt mij logisch als onze usa vrienden die niet bij hadden

geef ook effe met pijltje aan waar die botten dan in die kooi moeten liggen ik zie het niet ( zou het dan toch waar wezen dat de mensen rond me gelijk hebben , duikkie jij moet hoog nodig aan de bril )
De 29e dec werd de kooi gevonden en de 30e was Mos(met aanhang) aanwezig op de boot.
Dat het menselijke botten waren is voor mij ook heel duidelijk na het zien van de beschikbare fotootjes duikkie. (voor wat dat waard is )
  woensdag 26 november 2008 @ 21:35:49 #289
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63547692
pi_63547984
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:35 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik word gek van die foto's !!!! vooral als je naar de datum kijkt. 7 januari 2008 ??? hebben ze een week over gedaan om plastic zakjes te vinden ??? de foto's van 29-12-2007 zijn dus wel anders dan die van 30-12-2007 wat op 30-12-2007 PLAT is was op 29-12-2007 nog niet plat ook dat blauwe ( vissekop) is op 30-12-2007 weg ?? en duikt weer op op 7-1-2008 ??
  woensdag 26 november 2008 @ 21:46:23 #291
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63548020

Oordeel zelf, zou ik zeggen.
pi_63548694
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:53 schreef mrBhimself het volgende:
Ter informatie: De hier genoemde Kyle was niet de onderzoeksleider van de 'zoekexpeditie', maar de operator van de ROV; de camerarobot die gebruikt werd bij het onderzoek. Het gerucht gaat dat Kyle heeft gepoogd om een aantal foto's te verkopen aan de media. Tevens gaat het gerucht dat Beth en Dave op de hoogte zijn van de resultaten van de zoekexpeditie.
Zoals gezegd allemaal geruchten en speculaties. m.u.v. Kyle, want die bestaat echt :-)
De resultaten van de zoek Expeditie ? Welke resultaten dan ?
Mos heeft gezegd dat ze met Arubaanse duikers het lichaam gingen bergen .
Dat hebben ze 8 dagen later gedaan .
Verder heeft niemand er nog iets van gehoord
Normaal gaan de lichaams resten dan naar Nederland voor onderzoek lijkt me .
Nu is er toevallig iemand van die expeditie naar buiten gekomen met die foto's .
Hij heeft er eerst 1 foto gepost en ik ben met photoshop aan de gang gegaan (inzoomen en de kleuren corrigeren,draaien ) en zag een schedel die foto heb ik gepost en daarna heeft kermit (omdat hij wel inzag dat iedereen nu kon zien dat het echt een schedel was ) meerdere foto's gepost .
Kyle ontkende eerst dacht ik maar heeft vandaag in Email toegegeven dat er menselijke resten in de kooi waren .Volgens mij wist Beth&Dave niet van het bestaan van deze foto's af !
Dus Wat is er gebeurd met die menselijke resten ?
Niet dat ik wil zeggen dat ze van NH waren want dat weet nog niemand !
Maar is hier sprake van een doofpot affaire of hoe zit het .
Het lijkt me dat Mos er nu een verklaring over moet afleggen !

dit is de foto
pi_63548914
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:46 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ]

Oordeel zelf, zou ik zeggen.
ik vind het meer een vissekop , maar zou logisch zijn dat dat een stuk dijbeen was, volgens mij het dikste been van een mens, maar wat zie ik dan van de dijbeen ??? en waar ligt dat dan op foto van 29-12-2007 ??
trouwens tanden en kiezen vergaan ook niet echt snel.
pi_63549047
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef johan555 het volgende:

[..]

De resultaten van de zoek Expeditie ? Welke resultaten dan ?
Mos heeft gezegd dat ze met Arubaanse duikers het lichaam gingen bergen .
Dat hebben ze 8 dagen later gedaan .
Verder heeft niemand er nog iets van gehoord
Normaal gaan de lichaams resten dan naar Nederland voor onderzoek lijkt me .
Nu is er toevallig iemand van die expeditie naar buiten gekomen met die foto's .
Hij heeft er eerst 1 foto gepost en ik ben met photoshop aan de gang gegaan (inzoomen en de kleuren corrigeren,draaien ) en zag een schedel die foto heb ik gepost en daarna heeft kermit (omdat hij wel inzag dat iedereen nu kon zien dat het echt een schedel was ) meerdere foto's gepost .
Kyle ontkende eerst dacht ik maar heeft vandaag in Email toegegeven dat er menselijke resten in de kooi waren .Volgens mij wist Beth&Dave niet van het bestaan van deze foto's af !
Dus Wat is er gebeurd met die menselijke resten ?
Niet dat ik wil zeggen dat ze van NH waren want dat weet nog niemand !
Maar is hier sprake van een doofpot affaire of hoe zit het .
Het lijkt me dat Mos er nu een verklaring over moet afleggen !

dit is de foto
[ afbeelding ]
wel even zeggen dat de foto 90 graden gedraait is, en nu wel te zien dat het geen plat iets is of toch wel
nachtje over slapen zeggen wij dan altijd , in aruba doen ze dat 7 nachten
pi_63549071
Duikkie Kyle heeft toegegeven dat het " Menselijke" resten waren !
pi_63549131
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef duikkie het volgende:

[..]

wel even zeggen dat de foto 90 graden gedraait is, en nu wel te zien dat het geen plat iets is
Stond er ook duikkie > (inzoomen en de kleuren corrigeren,draaien )
pi_63549264
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef johan555 het volgende:
Duikkie Kyle heeft toegegeven dat het " Menselijke" resten waren !
hoe weet hij dat nou ??? hij neemt het aan, ook al heeft hij het vastgehouden , wie weet wat voor vreemde dingen die zeelui als aas gebruikt hebben ??? slachtafval van dieren ???, hier kan je ook alles halen bij het slachthuis kost niets, en de krabben lusten er wel pap van
pi_63549393
Volgens mij weet iedereen wel hoe een schedel van een mens eruit ziet
  woensdag 26 november 2008 @ 22:19:48 #299
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63549418
Slaap lekker duikkie Wat ben jij weer lekker sceptisch zeg
Haal jij dan maar lekker een vissie op de markt
pi_63549429
Kyle heeft aangegeven dat hij er van uit gaat dat het menselijke resten zijn, hij heeft nergens aangegeven dat hij dat zeker wist/weet.

Verder ben ik benieuwd waar Hans Mos aangeeft dat Arubaanse duikers een lichaam gingen bergen.

Mos heeft in een tweetal interviews en één artikel in Amigoe aangegeven dat er geen, voor het Holloway onderzoek, relevante zaken waren gevonden tijdens de expeditie van de Persistence.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')