beetje lastig zo , maak er eens een logisch verhaal van.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:03 schreef johan555 het volgende:
Hier zie je Mos op het schip the Persistence
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ik schreef dit dus om 8:18 en peter r de vries had dit dus in rtl boulevard vroege editiequote:Op woensdag 26 november 2008 08:18 schreef duikkie het volgende:
ben ik nou gek ? als ik het goed heb heb ik de laaste twee stukjes van greta bij foxnews gehoord en gezien . en de tape jongens kom op zeg, zo praat paul van der sloot echt niet !!!!,
ik zou zeggen greta pak het nova stukje van dacht 29 juni 2005 daar heb je paul van der sloot on tape, en is er niemand in america die nederlandse stem kan analyseren ??
nou weet ik de condities niet waaronder de opname is gemaakt, ongenomen in een telephoon cel aan joran's kant, hoe werkt dat dan en bedoelt hij skype aan vaders kant het programma skype ???
maar de grootste twijfel vind ik de toonzetting en de manier van spreken van paul van der sloot op de zogename tape, het wordt echt voor gelezen en volgens mij van papier ook nog
heeft JORAN op toneelschool gezeten ?? verder laten ze elkaar wel netjes uit praten zeg, nooit een crosstalk zoals ze dat in engels zeggen dat is toch niet mogelijk bij zo'n beladen onderwerp ??

wat hoor je op boulevard dan duikkie ?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef duikkie het volgende:
trouwens wie was er eerst peter r de vries of ik ??? hoor net het verhaal op rtl4 boulevard, leest peter r de vries hier soms mee ???

wat ik dus ongeveer schrijf, dat het zeker de stem van paul van der sloot niet is, peter r de vries heeft dan ook een andere opname ( stem) van paul , tja want hij mag waarschijnlijk niet die van nova gebruiken. verder komt dat ook peter denkt dat het van papier en slecht toneel speel is overeenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
wat hoor je op boulevard dan duikkie ?

De 29e dec werd de kooi gevonden en de 30e was Mos(met aanhang) aanwezig op de boot.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik probeer me altijd zoiets voor te stellen , heb dat mischien van JORAN, die heeft ook een levendige fantasie
de americanen hebben een mooi bootje die de zee afzoekt, toevallig op de dag dat ze een kooi vinden is MOS aan boord, geloof je zelf toch niet, volgens mij mag mos dan in een andere show met mediums komen hoor voorspellende gave. iets klopt er niet in dit verhaal. en persoonlijk denk ik niet dat de americanen zich weg laten sturen, en die arubaanse duikers lijkt mij logisch als onze usa vrienden die niet bij hadden
geef ook effe met pijltje aan waar die botten dan in die kooi moeten liggen ik zie het niet ( zou het dan toch waar wezen dat de mensen rond me gelijk hebben , duikkie jij moet hoog nodig aan de bril)

ik word gek van die foto's !!!! vooral als je naar de datum kijkt. 7 januari 2008 ??? hebben ze een week over gedaan om plastic zakjes te vinden ??? de foto's van 29-12-2007 zijn dus wel anders dan die van 30-12-2007 wat op 30-12-2007 PLAT is was op 29-12-2007 nog niet plat ook dat blauwe ( vissekop) is op 30-12-2007 weg ?? en duikt weer op op 7-1-2008 ??quote:Op woensdag 26 november 2008 21:35 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

De resultaten van de zoek Expeditie ? Welke resultaten dan ?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:53 schreef mrBhimself het volgende:
Ter informatie: De hier genoemde Kyle was niet de onderzoeksleider van de 'zoekexpeditie', maar de operator van de ROV; de camerarobot die gebruikt werd bij het onderzoek. Het gerucht gaat dat Kyle heeft gepoogd om een aantal foto's te verkopen aan de media. Tevens gaat het gerucht dat Beth en Dave op de hoogte zijn van de resultaten van de zoekexpeditie.
Zoals gezegd allemaal geruchten en speculaties. m.u.v. Kyle, want die bestaat echt :-)

ik vind het meer een vissekop , maar zou logisch zijn dat dat een stuk dijbeen was, volgens mij het dikste been van een mens, maar wat zie ik dan van de dijbeen ??? en waar ligt dat dan op foto van 29-12-2007 ??quote:Op woensdag 26 november 2008 21:46 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ]
Oordeel zelf, zou ik zeggen.

wel even zeggen dat de foto 90 graden gedraait is, en nu wel te zien dat het geen plat iets isquote:Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef johan555 het volgende:
[..]
De resultaten van de zoek Expeditie ? Welke resultaten dan ?
Mos heeft gezegd dat ze met Arubaanse duikers het lichaam gingen bergen .
Dat hebben ze 8 dagen later gedaan .
Verder heeft niemand er nog iets van gehoord
Normaal gaan de lichaams resten dan naar Nederland voor onderzoek lijkt me .
Nu is er toevallig iemand van die expeditie naar buiten gekomen met die foto's .
Hij heeft er eerst 1 foto gepost en ik ben met photoshop aan de gang gegaan (inzoomen en de kleuren corrigeren,draaien ) en zag een schedel die foto heb ik gepost en daarna heeft kermit (omdat hij wel inzag dat iedereen nu kon zien dat het echt een schedel was ) meerdere foto's gepost .
Kyle ontkende eerst dacht ik maar heeft vandaag in Email toegegeven dat er menselijke resten in de kooi waren .Volgens mij wist Beth&Dave niet van het bestaan van deze foto's af !
Dus Wat is er gebeurd met die menselijke resten ?
Niet dat ik wil zeggen dat ze van NH waren want dat weet nog niemand !
Maar is hier sprake van een doofpot affaire of hoe zit het .
Het lijkt me dat Mos er nu een verklaring over moet afleggen !
dit is de foto
[ afbeelding ]

Stond er ook duikkiequote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef duikkie het volgende:
[..]
wel even zeggen dat de foto 90 graden gedraait is, en nu wel te zien dat het geen plat iets is

hoe weet hij dat nou ??? hij neemt het aan, ook al heeft hij het vastgehouden , wie weet wat voor vreemde dingen die zeelui als aas gebruikt hebben ??? slachtafval van dieren ???, hier kan je ook alles halen bij het slachthuis kost niets, en de krabben lusten er wel pap vanquote:Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef johan555 het volgende:
Duikkie Kyle heeft toegegeven dat het " Menselijke" resten waren !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |