zoals je weet komt donderdag nacht pas de vissers vloot binnen ( in nederland dan) en op donderdag heb je dus nog rottende vis , vrijdag is verse vis dagquote:Op woensdag 26 november 2008 22:19 schreef bastibro het volgende:
Slaap lekker duikkieWat ben jij weer lekker sceptisch zeg
Haal jij dan maar lekker een vissie op de markt![]()
kijk in nummer #21 / het is joran die geld nodig had, en zijn toneelschool lessen niet vergeten wasquote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat was dat nou met die telefoongesprekken... Ik kreeg vaag iets mee dat pa van der sloot meer weet ?
ha ha geef mij maar een lekker bekkie !!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef duikkie het volgende:
johan gooi de foto's hier nog maar een keer in nummer #22 , kunnen we hier bek(vis) vangen
Uiteraard zijn er heel veel foto's gemaakt. Daarnaast heeft de ROV heel wat uurtjes film 'geschoten'. Ik ga er van uit dat het OM op Aruba over dit materiaal beschikt.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef duikkie het volgende:
wat ik niet snap is de datum verschillen en zeker die van 30-12-2007 tot 7-1-2008. die americanen ondekken na maanden zoeken een kooi op volle zee, volgens mij worden ze dan gelijk gek van blijschap, lichten mos in komt 30-12-2007 aan board, vindt het intessant om duikers te laten komen, en die komen dan pas 7-1-2008 om het zaakje in plastic zakjes te doen , lullig dat ze toevallig ook op een foto van 30-12-2007 staan
zijn ze nu helemaal gek geworden die americanen ?? en wachten ze rustig op 7 januari ?? als ik geen duikers aan board had had ik wel een miljoen foto's en film gemaakt tussen 30-12-2008 en 7 januari om zeker te weten dat ik alle hoeken en gaten duidelijk in beeld had. ze wantrouwen die aruba mensen toch dat ze alles in de doofpot stoppen nou dan neem je toch een straal foto's waar je ziek van wordt
Met uitzondering van de aanduiding nep bron voor Kyle ben ik het met je eens. Kyle was als ROV operator aanwezig op het schip en had de informatie dus uit eerste hand. Of hij, net als zovelen in deze zaak, een levendige fantasie heeft weet ik niet, maar zijn postings op de verschillende fora kwamen betrouwbaar over.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef JoBuster het volgende:
Je hebt het waarschijnlijk goed gezien duikkie, een paar fotos van een vissekop en een berg zand.
Maarja de alu-hoedjes op SM moeten wat en ze worden heerlijk gevoed door nep bronnen zoals Kyle en andere types die zich voordoen als belangrijk en betrokken.
het is lastig jo buster dat ik de andere kant ook niet gelijk geloof, mocht het een vissekop zijn , hoe komt die daar dan op 7-1-2008 ?? een vissekop blijft geen 7 dagen goed in zee , laat staan maanden.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef JoBuster het volgende:
Je hebt het waarschijnlijk goed gezien duikkie, een paar fotos van een vissekop en een berg zand.
Maarja de alu-hoedjes op SM moeten wat en ze worden heerlijk gevoed door nep bronnen zoals Kyle en andere types die zich voordoen als belangrijk en betrokken.
o ja , is dat zo ??? ken jij dan de plaats van de kooi en de mijlen van aruba ???quote:Op woensdag 26 november 2008 23:14 schreef mrBhimself het volgende:
het schip lag in de territioriale wateren van Aruba,
schatten is zo slecht op zee of naar zee toe , maar goed eigenlijk gaat het daar niet over, ook als je buiten ligt kan je zeggen we gaan naar aruba en geven alles over, op zee is alles vaag geregeld vooral als je geen plaats bepaling zietquote:Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef mrBhimself het volgende:
Op basis van de foto's die genomen zijn vanaf Aruba is het schip goed te zien. Een schatting van de afstand (niet door mij overigens) geeft aan dat het binnen de territiriale wateren ligt. Volgens mij hebben ze zowel binnen als buiten de territoriale wateren van Aruba gezocht.
de kooi lag bij nr 3quote:Op woensdag 26 november 2008 23:27 schreef duikkie het volgende:
[..]
o ja , is dat zo ??? ken jij dan de plaats van de kooi en de mijlen van aruba ???
dat hans mos aanboard kwam is geen bewijs dat het schip niet in internationale wateren lag, ze dachten we hebben wat in de zaak natalee gevonden, dus laat mos maar komen.
maar van wie zijn nou de duikers op de foto van 30-12-2007, of zie ik daar JORAN EN PAUL van der sloot zwemmen![]()
het lijkt wel of ie net een Shot genomen heeft jaquote:Op donderdag 27 november 2008 00:32 schreef bastibro het volgende:
Kijk deze, hij is STONED. . STONED
Dit is net na zijn zelf ingelaste pauze
als ze naar de leraar vraagt schiet in een stotter aanvalquote:Op donderdag 27 november 2008 00:41 schreef johan555 het volgende:
[..]
het lijkt wel of ie net een Shot genomen heeft ja
volgens mij 700 meterquote:Op donderdag 27 november 2008 00:57 schreef bastibro het volgende:
weet je hoever die uit de kust lag?
elke trauma is er een, maar de ene trauma is de andere nietquote:Op donderdag 27 november 2008 03:16 schreef Freekdd het volgende:
Wil nu dan toch eens reageren en met name om figuurtjes zoals Johan555 en bastibro die overal het web onveilig maken. Van sites van Amerika tot Nederland en van Aruba tot Thailand. Krijg enorme buikpijn van dit soort figuurtjes en Johan555 en bastibro, heb een enorme hekel aan buikpijn.
Waar die 2 mee bezig zijn is te zot voor woorden.
Het openbaar plaatsen van foto's van personen die mischien wel niets met deze zaak te maken hebben.
Het openbaar plaatsen van adressen van personen die misschien wel niets met deze zaak te maken hebben.
Het openbaar plaatsen van telefoon nummers van personen die misschien wel niets met deze zaak te maken hebben.
Het openbaar plaatsen van gsm nummers van personen die misschien wel niets met deze zaak te maken hebben.
Het openlijk veroordelen van personen die niet eens veroordeeld zijn. Niet in Aruba, niet in Nederland, niet in Thailand en zelfs niet in Amerika.
Het voeren van een hetze tegen een persoon die niet veroordeeld is.
Enz enz enz.
Zijn dus mensen die lastig gevallen worden en goed lastig gevallen worden omdat Johan555 en bastibro denken dat ze wat te doen hebben met Natalee's vermissing en gegevens plaatsen op sites waaronder die gekke apen site.
Volg het allemaal sinds begin zover het te volgen is en zover het allemaal te begrijpen is.
Die gekke apen site waar deze 2 figuurtjes veel vertoeven is te gek voor woorden. Is voor mij dan ook onbegrijpelijk dat die site niet aangepakt wordt. Zo ook dat het onbegrijpelijk is dat Johan555 en bastibro niet aangepakt worden. Ik zou mijn advocaat achter die 2 mafkezen aan sturen en ze helemaal leeg plukken maar ik heb gelukkig begrepen dat er onderzocht wordt of deze 2 strafbaar zijn of niet en het lijkt er wel op. Goed nieuws.
Dan hetgene waar het allemaal omgaat. Natalee Holloway die vermist is. Dit is het enige feit wat bekend is dus niet al dat loze gepenis in de cosmos van Johan555 en bastibro.
De vraag die mij enorm bezig houdt is wie heeft er belang bij deze vermissing en dan kom je uit bij een paar namen. Joran en vader van der Sloot maar ook moeder Beth en haar ex-stiefvader maar wie weet is het iemand anders.
En als laatste is het Natalee zelf. Het begint mij toch wel duidelijk te worden dat ze het niet al te fijn thuis had. Niet bij haar moeder die het een en ander tegen werkt en al helemaal niet bij haar ex-stiefvader die naar het schijnt haar sexueel misbruikt heeft en vooralsnog is dit niet bewezen maar waarom zou dat niet zo zijn. Moet men toch onderzoeken deze man die contacten heeft tot in het Witte Huis.
Dit houdt mij zeer bezig want wie is er niet ooit weg gelopen of heeft tenminste met die gedachte gespeeld.
Zelf was ik 15 jaar en had verschrikkelijke tijd thuis. Had ook invloedrijke pa met de nodige contacten die mij het leven zeer moeilijk gemaakt heeft. School was een drama en heb de nodige hulpverleners, vrienden en famillie gesproken die me wilde helpen maar niemand geloofde mij maar wel mijn vader.
Heb jaren gewacht totdat ik hem heb kunnen aanpakken en dat was via zijn werk, het belangrijkste in zijn leven. Zijn werk, famillie en vrienden en iedereen in zijn directe omgeving was duidelijk toen wat voor een man hij was. Heb daar geen spijt van gehad en het heeft hem jaren achtervolgt tot op de dag van vandaag en heb daar geen spijt van.
Was dus 15 jaar toen we met gehele gezin en aanhang op vakantie gingen naar Amerika. Had alles tot op de puntjes voorbereid om weg te lopen daar. Had zelfs adressen waar ik heen zou gaan maar uiteindelijk heb ik het niet gedurft jammer genoeg.
En dan komen we terug bij Natalee waar het allemaal omgaat. Krijg steeds meer het gevoel dat ze dit allemaal zelf in scene heeft gezet en wel om haar moeder Beth, die bij mij niet meer betrouwbaar overkomt, en zeker haar ex-stiefvader een hak te zetten. Man die zeer machtig is en blijkbaar moeilijk is aan te pakken.
Dit gaat een stuk makkelijker worden heb ik begrepen op 20 januari op moment met nieuwe mensen in het Witte Huis. En het kan zomaar zijn dat ze hulp heeft gekregen van Joran en zijn vader. Zou toch maar wat zijn als Natalee heerlijk in Venezuela schijnt rond te lopen met nieuw kort kopje. Joran schijnt het moeilijk te hebben wat niet zo gek is maar vader schijnt aan gegeven te hebben nog even vol te houden.
Volt te houden tot wanneer, 20 januari misschien.
Enige waar ze geen rekening mee gehouden hebben is verborgen camera acties of labiele acties van Joran zelf. Voorlopig is Joran nog niet schuldig bevonden aan wat dan ook. Natuurlijk niet heel erg slim waar die mee bezig is maar hij is alleen schuldig gevonden door figuurtjes zoals Johan555 en bastibro, die maffe apen site en meer van dit soort mafkezen.
Misschien zit ik er wel helemaal naast maar als dit scenario waar is en Natalee komt 20 januari boven water dan gaat deze zaak een impact krijgen die zijn weerga niet kent. Tot in de hoogste politieke regionen in Amerika toe, zelfs tot in het Witte Huis en kunnen famillie van der Sloot een schade claim eisen wat in de miljoenen, tientallen miljoenen loopt. En Natalee zou daarmee haar moeder en zeker haar ex-stiefvader kapot maken. Maar goed, is maar een gedachte gang dit en wie weet zit ik er dus naast.
Als laatste geloof ik never nooit niet dat Joran nog in Thailand zit, zo stom zal die toch niet zijn?
mis ik een pijltje ofzo ?? , je kan niet menen dat dat bruine vlekje wat op een boot moet lijken dat ze het daar gevonden hebben , trouwens dat is niet 700 meter maar meer 100 meter, en duikers heb je daar niet nodigquote:Op donderdag 27 november 2008 00:50 schreef johan555 het volgende:
hier lag de viskooi > klik op de foto voor een vergroting
[ afbeelding ]
das niet al te moeilijk hoor slimmer te zijn, wat de politie wel voor heeft is dat ze alle feiten kennen en toegang hebben tot dossier.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahaha, die wannabe-Sherlocks hier die denken dat ze slimmer zijn dan de politie.
Echt, kop een trein ofzo.
quote:Verder ON TOPIC blijven en mensen niet personelijk aanvallen
Begrijp jij het of begrijp ik het niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:00 schreef johan555 het volgende:
Wat schrijf je hier freek dd ?
haar ex-stiefvader die naar het schijnt haar sexueel misbruikt heeft
Dat is nogal een bewering zeg !!!
Goeie post duikkiequote:Op donderdag 27 november 2008 04:36 schreef duikkie het volgende:
[..]
elke trauma is er een, maar de ene trauma is de andere niet, gelukkig mag hier iedereen zijn mening uiten maar maak het niet te persoonlijk. maar je theorie over natalee klopt niet echt en op vele punten niet.
ik persoonlijk heb nooit met de gedachte gelopen ooit van huis weg te lopen, maar wij waren ook arm misschien alleen iets voor rijke veel te verwende kinders
, dus het kan zijn dat natalee tot die groep ook behoort, maar hoeveel geld hebben JORAN en PAUL wel niet moeten ontvangen om zolang zoveel beschuldigingen te willen doorstaan voor een vreemde ?? ook de houding van paul van der sloot richtte zich in de nacht niet tot de ouders in de nacht van 31 mei 2005 maar tot de politie getuigd niet van geplande wegloop actie, dan het tegenwerken van de politie om geen huiszoeking toe te laten, of is dat omdat natalee nog binnen zat dan ?? de zeer wisselende verhalen van JORAN / PAUL en broers DEEPAK. natalee zou trouwens netjes zijn afgezet bij hotel weet je nog, dat klopt toch niet met geplande wegloop ? effe twee onschuldige bewakers erbij lappen van joran en broers en dat allemaal voor natalee ?? waarom dan moeilijk doen over het wel dan niet langst gaan bij joran's huis na CnC, daar zijn joran, en de broers nog steeds niet uit. verder moet je niet vergeten er staat nog steeds 1 miljoen dollar om natalee veilig terug te brengen klaar, nou weet ik in een rijk land als Venezuela heeft niemand dat geld nodig, maar toch JORAN gaat al voor een wietje doorslaan
, maar gelukkig heeft natalee nooit in haar nieuwe land medische hulp nodig.
kortom wegloop verhaal zeer onwaarschijnlijk, maar je mag van mij erin geloven hoor, maar wat als na 20 januari het nog bij het oude blijft ? het verhaal van joran die zijn vader naspeelt is eigenlijk al bekend, was allemaal een grapje van joran, daar heeft joran een handje van. en vaders zou niet zeggen , hou NOG even vol maar zegt hou vol en denk aan ons en daar bedoeld hij zeker niet natalee mee hoor
nou joran is juridisch nog nergens van beschuldigd, maar de mensen die joran onschuldig beschuldigd zijn ook niet van de lucht hoor, twee bewakers, beth en de familie, peter r de vries wat politie mensen op aruba, de rechter op aruba, de broers kalpoe en ga zo maar door. dus als er ooit iemand moet betalen is dat joran wel. nee joran wil alleen maar GELD zien, wat iedereen maar even vergeet is dat hij wel even kontact heeft gehad met de kalpoes die klagen dr, phil aan voor miljoenen en joran belde even op om ook zijn deel te eisen , toen hebben de broers gezegd je kan de pot op, en joran komt dan met de beschuldiging ik heb ze ook 1000 dollar gegeven elk en ze wisten van het plan af natalee te verkopen. en klap op de vuurpijl er staat nog 1 miljoen zomaar open van de familie holloway , moet toch zeer aanlokkelijk zijn voor onze JORAN
en weet niet of je nieuws volgt maar zoveel mensen komen niet weg uit thailand de laatste dagen, schijnt ook al een heel stabiel land te zijn.
mijn personlijke opvattingen doen er natuurlijk helemaal niet toe hier , als je het wegloop verhaal aanspreekt mag jij me best proberen te overtuigen, maar ik geloof niet alles gelijk. ik heb al een aantal problemen met het wegloop verhaal verwoord maar er zijn er nog vele meer
Dat klopt duikkiequote:Op donderdag 27 november 2008 10:16 schreef duikkie het volgende:
het ging zo goed , maar krijgen we weer een stukje nummer #21 ??
johan555 hadden we niet wat meer foto's van de kooi op 29-12-2007, en liefst uit verschillende hoeken
en hoe is het verhaal nu , van wie waren die twee duikers op foto 30-12-2007 ???
kan me het volgende wel voorstellen :
men vindt een kooi eerst op sonar neem ik aan, later gaan ze kijken met z'n leuk robotje wat de echo gaf zien de kooi, spanning stijgt aan board, hebben toch stiekum twee duikers of amateur duikers aan board. hans mos komt 30-12-2007 aan boord is niet echt overtuigd, hup de duikers in het water , nemen foto's. dan gelast hans mos afblijven !!! ik ga speciale duikers oproepen en die komen pas 7-1-2007
zal ik er veel naast zitten ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |