abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63391350
Kritiek van ene cec op het artikeltje in nieuwe Revu over het uitbrengen van het dvdtje van Gielen.

Gepost door Cec - woensdag 19 november 2008 - 08:49

Ongelofelijk wat een stelletje idioten zijn jullie om dit artikel te plaatsen van la gielen die echt door niemand serieus genomen wordt behalve door de revu.
Zij heeft dit gemaakt omdat toen zij Beth Twitty voor de eerste maal zag .zij er van overtuigd was dat zij in de ogen van Beth zag dat zij hier niet te maken had met een verdrietige moeder maar met een moeder die iets te verbergen had.
Hoe ziek kan je zijn om van daaruit tot deze wanprestatie te komen!
Nee,wat die trut zag is een moeder die totaal in paniek was omdat haar dochter vermist werd.
Natalee, en tot op de dag van vandaag is dat nog steeds zo.
En waarom? Niet omdat fam. Twitty- Holloway iets te verbergen heeft , nee het is juist andersom.
De vader van j vd s Paul die heeft met behulp van zijn vriendjes van de rechterlijke macht alles vanaf het begin af dwars gezeten zodat kostbare tijd verloren is gegaan.
Plus dat meneertje zijn zoontje aantoonbaar op allerlei illegale manieren heeft geholpen omdat hij uiteraard precies wist hoe dit moest.
Het flutfilmpje dat die trut documentaire noemt zit vol met belachelijkheden die al aantoonbaar onjuist zijn gebleken.
Zij komt niet eens aan bod bij justitie, logisch omdat justitie allang weet dat j vd s en zijn pappie de werkelijke daders zijn.
En dat ex politiechef dompig die uitlating over het Witte Huis doet is ook zielig, hij was niet in staat om het onderzoek in goede banen te leiden.
Revu geeft de moeder van Natalee een grote onterechte trap na.
Maar de waarheid zal vroeg of laat ( in dit geval laat) toch boven water komen en dan zal revu diep door het stof moeten.
Plus jullie mogen zeker Peter R de Vries niet.
Je mag alles van hem zeggen maar je kan niet ontkennen dat hij zijn werk zeer serieus uitvoert en ik heb nieuws voor jullie ook in deze zaak zal hij blijven doorbijten totdat j vd s en zijn pappie eindelijk eens de waarheid gaan vertellen.
Tot nu toe kocht ik elke week revu in een pakket maar daar stop ik mee want ik kan jullie nu echt niet meer serieus nemen.
Ik kan er niet over uit dat jullie deze aantoonbare leugens publiceren.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 21 november 2008 @ 00:09:52 #3
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63392023
Beth heeft na verhalen van PrdV intervieuws met revu afgewezen. Het is dus eigenlijk een soort van `pay back` van het goedkope praatjes blad revu.

De reden dat Beth geen intervieuw met revu wilde is dat haar was verteld over de manier waarop revu Patrick van der Eem zwart probeerde te maken met hun goedkope getuigen die allemaal voeding gaven aan hun zwartgallige ideen over van der Eem.

Van de ~goede kant`krijgen ze sindsdien geen artikeltjes meer dus doen ze het nu maar met de tegenpartij.
Goedkoop?
pi_63392131
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef johan555 het volgende:
Kom je hier Sm een beetje belachelijk maken ?
Integendeel, ik wil de mensen juist aanmoedigen van tijd tot tijd daar een kijkje te nemen, top amusement.
Geriatrische Rednecks, hysterische huismoeders aangevuld met een paar hollanders met vmbo engels zorgen voor soms hilarische taferelen.

Toppertjes (naast de samenzwerings-theorien) de Shango raadseltjes, de onleesbare vertalingen middels google en niet te vergeten de foto's en verslagen van de "Ban Aruba" acties op tradeshows.

Gelukkig stoken Peterrrrr, Tante Greet en schreeuwlelijk Grace het vuurtje weer lekker op zodat we in ieder geval van vermaak verzekerd zijn totdat het OM het dossier Joran/Natalee definitief in de Cold Case lade flikkert.

Nee johan over de bange aapjes niets dan goeds.
I stand with the happy Island.
pi_63392247
Ja ik snap niet dat Gielen dit dvdtje "durft ' uit te brengen .
Wat mos heeft verklaart over de aankomst tijd stond in de Amigoe .
Dus het vodje wat gielen laat zien is Vals
Dus ik denk dat ze daar nog wel flink voor aangepakt gaat worden !
Beth is heus niet gek die gaat zeker actie ondernemen richting Gielen .
En Mos zal ook wel moeten
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 21 november 2008 @ 00:26:15 #6
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63392406

Hier gaat het om . Niet om slappe praatjes !
pi_63392733
Ik ben nu aan het speuren naar de rol van Julia Renfro >Glenda op RU
Die beweerde bij hoog en laag dat Xavier (Boeti) Naar niks met cocaine te maken had

[ Bericht 3% gewijzigd door johan555 op 21-11-2008 10:31:30 ]
pi_63392752
nieuwe foto Joran Thailand foto: Dolph Stapele ?

[img][/img]
  vrijdag 21 november 2008 @ 00:51:59 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63392790
omg, nog stééds bezig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63392803
Dit is Guido tegenwoordig gespot in den Haag

vrijdag 21 november 2008 @ 17:38:12 #11
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63410021
Interessante ontwikkelingen rondom de zaak:

1) Peter R de Vries verzameld aanvullend bewijs(Celes)

2) Een getuige van de 30e mei 2005 die niet geloofd werd door ALE is(wederom) opgestaan en doorstond
met succes 2 leugendetectortests.

3) Greta van Susteren heeft nieuwe Candid tapes waarin Joran bekentenissen doet en zal die maandag
uitzenden.

Wat is de reactie van Hans Mos op dit alles?

pi_63410081
Vrij duidelijk wat de reactie van Mos zal worden; dossier ordenen en opbergen als cold case. Vervolgens weer richting Nederland gaan en een leuke job aanvaarden bij het Landelijk Parket.
--
pi_63410242
Hans Mos doet exact wat hij moet doen om die alu-hoedjes en kijkcijfer-geilers af te straffen.

HIJ SLUIT DE ZAAK TEGEN JORAN

en filed het hele Holloway geval als cold case.

Toedeledokie Beth, Greta, Nancy en de rest van de mafketels.
I stand with the happy Island.
pi_63410735
Mos zal de zaak nooit sluiten hoor .
73% van de toeristen zijn amerikanen .
Mocht hij de zaak sluiten dan blijven die helemaal weg .
En Peter rd V zal ook nog wel wat in petto hebben ,wacht maar af .
Waarom is Joran op de vlucht trouwens ?
Heeft ie iets te verbergen ?
Hij was nog even online laatst dus is (nog) niet opgepakt
pi_63410814
Zaak wordt eind van het jaar gesloten, daar kun je vergif op innemen. In kringen van het Landelijk Parket is dat al lang bekend, zo ook de overstap van Mos begin 2009.
Er zal zeker een nieuwe hoofd OVJ richting Aruba gaan, kandidaten genoeg.
--
pi_63411008
The Thai embassy said yesterday: “There’s something going on...”
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:32:45 #17
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63411054
Hij zal idd proberen de zaak tegen Joran te sluiten.
Of dat gaat gebeuren is echter sterk de vraag.
Het feit dat hij geen belangstelling toont voor mogelijk nieuwe bewijzen geeft voor mij wel aan dat de man zijn objectiviteit is verloren.
Hoeveel bewijs heb je nog nodig om tot een zaak te komen?
Technisch gezien mag het moeilijk zijn aan te tonen, er zijn maar weinig mensen die(nog) geloven in de onschuld van de fam. van der Sloot.
pi_63411115
Is geen kwestie van proberen. Hij heeft mandaat om dat te doen. Uiteraard zal hij overleggen met de PG op Aruba en wellicht ook nog in Nederl;and, maar ook voor hem zit er weinig anders op dan de zaak te sluiten. Neemt overigens niet weg dat de zaak bij nieuw bewijs weer gewoon heropend kan worden.
--
  vrijdag 21 november 2008 @ 19:03:09 #19
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63411811
JoBuster, wil je STOPPEN met het posten onder mijn naam?!
Hoe pathetic kan je zijn
pi_63411973
gbmw wrote :

The Thai embassy said yesterday: “There’s something going on...”

This is coming from the Thai embassy in The Hague:
Joran was already kept an eye on in Thailand prior to the broadcast of Peter R. de Vries; actually since he arrived there since they were aware of him & Natalee Holloway. There hasn't been an arrest yet but he is watched very closely.

Wat zal het worden de Bangkwan in Bangkok ?
pi_63412371
heb geloof ik ook reportage van gielen gemist bij een vandaag , wie heeft een link , bij een vandaag schamen ze zich zeker voor want ik kan hem daar niet vinden. of kan ik niet zoeken ???

zoals hans mos wil ik alles onderzoeken hoe ziek een geest ook mag wezen

peter r de vries was ook zeer positief vanavond over deze madam
pi_63412504
wat is dat toch ?? wil men op aruba weer de zaak sluiten, komt er ploseling allerlei dingen los ??? is dat toevallig of valt mij dat alleen op ?? vorig jaar hadden we ook zoiets. er wordt hier flink gelobbyd hoor
pi_63412727
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:38 schreef bastibro het volgende:
Interessante ontwikkelingen rondom de zaak:

1) Peter R de Vries verzameld aanvullend bewijs(Celes)

2) Een getuige van de 30e mei 2005 die niet geloofd werd door ALE is(wederom) opgestaan en doorstond
met succes 2 leugendetectortests.

3) Greta van Susteren heeft nieuwe Candid tapes waarin Joran bekentenissen doet en zal die maandag
uitzenden.

Wat is de reactie van Hans Mos op dit alles?

1) zwak bewijs hoor ik dame dit verteld uit nachtelijk avonturen, hoe helder ben je nog na een schuim party dat je alles nog weet, natuurlijk leuk om te horen maar hoeveel waarde moet je aan zoiets geven.

2) ik ben het even kwijt , is hij nou geloofwaardig voor aruba of voor de americanen ?? aruba koppig geloof ik, eens niet geloofwaardig dan nooit meer geloofwaardig

3) waarom zendt deze dame gewoon in haar show haar bewijs niet uit net als peter r de vries ???
pi_63412840
Weer ‘nieuwe tv-onthulingen’ Holloway-zaak
20 Nov, 2008, 14:03 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Nadat amper twee weken de Nederlandse journalist Peter R. De Vries met een nieuwe getuige in zijn tweede reportage over de vermiste tiener Natalee Holloway naar buiten kwam, komt aankomende maandag de Amerikaanse journalist Greta van Susteren met nieuwe onthullingen op televisie.

Het programma van FOX nieuws zegt nieuwe informatie uit te zenden die of tot de oplossing van de verdwijningszaak kan leiden of een ‘wild goose chase’ is, zo schrijft Van Susteren op haar webblog. De journalist zegt in juni opnames te hebben gemaakt van Joran van de Sloot in Thailand op het moment dat hij over de Holloway-zaak praat.
Van Susteren kondigde het programma gisteren aan in haar show waarin ze ook scherpe kritiek uitte op het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba en in het bijzonder op hoofdofficier Hans Mos. Ze stelt dat het OM geen interesse toont in de opnames en dat Mos niet bereid was om in het weekend naar Miami te vliegen om de band in ontvangst te nemen. Het OM reageerde vandaag in een persbericht met de mededeling dat het tv-stadion in juli het OM heeft benaderd. “Een producer van het programma heeft ons geïnformeerd over de inhoud.”

Het OM concludeerde dat deze informatie geen bewijswaarde heeft op dit moment. De producer beloofde vervolgens samen met Van Susteren naar Aruba af te reizen om de opnames te laten zien, maar dat is nooit gebeurd, zegt het OM. Op verzoeken van justitie om de band op te sturen, werd bovendien niet gereageerd. “De presentatrice is niet bereid om de band aan de politie af te staan. Er bleef alleen een take it or leave it voorstel over om elkaar in Miami te ontmoeten”, aldus het OM in het persbericht.

Van Susteren ontkent dit en vraagt het publiek om te oordelen wie een leugenaar is; zij of hoofdofficier Mos. Advocaten stelden gisteren in haar programma dat het OM lui is. Ook Jossy Mansur, hoofdredacteur van Diario, werd in de uitzending per telefoon naar zijn mening gevraagd. Hij wilde niet zo ver gaan, maar noemde het OM ‘onverschillig’ in de Holloway-zaak en was het met de programmagasten eens dat justitie er niet alles aan doet om de zaak op te lossen. Mansur suggereerde ‘druk van bovenaf’ op het OM om de zaak zo snel mogelijk af te sluiten.
In het programma was ook de vader van Natalee, Dave Holloway te horen, die zei het onbegrijpelijk te vinden dat het Arubaanse OM de getuige die verklaart op de avond van de verdwijning Joran in bemodderde kleren te hebben gezien, niet gelooft. Deze getuige heeft zoals eerder bekend, een leugendectortest in de VS afgelegd. Volgens Dave Holloway heeft het OM niet eens te moeite genomen om aanwijzingen van de getuige, dat Natalee mogelijk in de dam van Monserrat is gedumpt, te onderzoeken. In deze dam zou volgens Dave nooit zijn gezocht, maar in september liet het OM al weten dat de dam wel degelijk grondig is onderzocht.
pi_63413721
het is allemaal lekker vaag, waar het gestuur vandaan komt snap ik niet , zoveel invloed kan paul van der sloot en vrienden toch niet hebben ???

verder wachten we maandag maar weer af

[ Bericht 14% gewijzigd door duikkie op 21-11-2008 20:20:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')