Nu ja, what are the odds hè. Zou mooi zijn als 't waar is, maar ik geloof er niet zo inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:18 schreef SteelDogg het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje vaag.
En damn jammer dat het niet waar is :/
Dan nog, waarom brengtie dan the dog inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
CNN: Dog brought in by Natalie Holloway's father to search for her body; no reason to believe she has been found.
Zou dat deel wel waar zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog, waarom brengtie dan the dog in
Well, there ya have itquote:No remains of Holloway found
Friday, 20 March 2009 - 17:10
Vandaag is in Aruba een speurhondengeleider met zijn hond gearriveerd.Hij heeft het verzoek gekregen van Dave Holloway om te zoeken naar het stoffelijk overschot van diens verdwenen dochter Natalee.De speurder gaat zoeken in een ondergelopen dam op het eiland waarover eerder door een getuige werd verklaard. Het Openbaar Ministerie heeft geen aanleiding om aan te nemen, zoals ook al eerder meermalen is meegedeeld, dat het lichaam van Natalee Holloway zich in die dam bevindt. Omdat Dave Holloway, naar zeggen van de speurder, geen rust heeft voordat hij zich daarvan zelf heeft kunnen overtuigen, heeft het OM gemeend de speurder zijn gang te laten gaan. De man heeft met het Openbaar Ministerie en de politie afspraken gemaakt over zijn zoekactie. De politie zal daar toezicht op houden.
Als ik het goed begrepen heb is daar al twee keer eerder gezocht, naar aanleiding van een verklaring van een onbetrouwbare getuige, die drie jongens zou hebben gezien op hetzelfde moment dat twee van die jongens (volgens de later bekend geworden computergegevens) thuiszaten.quote:
quote:
Dus Natalee, waarvan bekend is dat ze verschillende (waaronder vreemde) mannen meetroonde naar de bar om languit OP de bar te gaan liggen met het verzoek aan de mannen haar af te likken ging niet vrijwillig in de auto?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:50 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Het werd door Johan555 al veel eerder aangekondigd dat die vader zou gaan zoeken.
Waarom is niet vader nu pas gaan zoeken?
Omdat dit het juiste moment was?
Er moet geld in het laatje komen.
De zoekactie zal wel zo rond begin april voorbij zijn, niet lang voor de film uitkomt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:57 schreef johan555 het volgende:
Is ie gaan zoeken of niet ?
En de zoektocht is nog niet voorbij
Gaat er een lichtje branden Johan555?quote:I take care of the maintenance of the house, the yacht and ranch of Eric Mansur. I do this already 6 years. I earn the minimum wage of afl. 1.250. I live at the L.G. Smith Boulevard no 546. The house is owned by Eric Mansur.
Carlos Alberto PENATA RAMOS,
Also known as "Compa", born at Cartagena in Colombia on February 25, 1979, of profession handyman (family MANSUR) and living L.G. Smith boulevard xxxxxxxxxx on Aruba, by the judge-commissar Mr. J.S. KUIPERDAL at the Court bldg. at J.G. Emanstraat number 51 on Aruba, as witness in the matter of the missing American girl named "Natalee Ann HOLLOWAY".
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:26 schreef bastibro het volgende:
Johan555,
Die Y dat is Gielen zelf man!!
DE HONDquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef johan555 het volgende:
telegraaf :
Zoekactie naar Natalee
Van een onzer verslaggevers
ORANJESTAD (Aruba), zaterdag
Op Aruba wordt dit weekeinde opnieuw gezocht naar stoffelijke resten van de nog altijd spoorloze Natalee Holloway. Een Amerikaanse speurhondengeleider is gisteren op het eiland gearriveerd om op verzoek van de vader van Natalee te zoeken op een ondergelopen dam op het eiland.
Het openbaar ministerie zegt geen aanleiding te hebben om aan te nemen dat het lichaam van Natalee Holloway zich in die dam bevindt, maar zal de zoektocht niets in de weg leggen.
En vervolgens kwamen ze weer met een getuige:quote:I take care of the maintenance of the house, the yacht and ranch of Eric Mansur. I do this already 6 years. I earn the minimum wage of afl. 1.250. I live at the L.G. Smith Boulevard no 546. The house is owned by Eric Mansur.
Carlos Alberto PENATA RAMOS,
Also known as "Compa", born at Cartagena in Colombia on February 25, 1979, of profession handyman (family MANSUR) and living L.G. Smith boulevard xxxxxxxxxx on Aruba, by the judge-commissar Mr. J.S. KUIPERDAL at the Court bldg. at J.G. Emanstraat number 51 on Aruba, as witness in the matter of the missing American girl named "Natalee Ann HOLLOWAY".
feiten feiten , dat was de tuinman !!! die zei niets over deze plaats, andere getuigen wel eerder gehoort maar niet serieus genomen die zag joran naar hotels lopen met vader erachteraan om 4:00 snachts,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is daar al twee keer eerder gezocht, naar aanleiding van een verklaring van een onbetrouwbare getuige, die drie jongens zou hebben gezien op hetzelfde moment dat twee van die jongens (volgens de later bekend geworden computergegevens) thuiszaten.
Eentje zat met zijn vriend te mailen op dat tijdstip.
Die getuige wilde eerst niet getuigen, en later weer wel. Heel vreemd allemaal.
Filmpromotie?
zo koppig als ik ben ken ik er nu nog wel eenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:57 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dus Natalee, waarvan bekend is dat ze verschillende (waaronder vreemde) mannen meetroonde naar de bar om languit OP de bar te gaan liggen met het verzoek aan de mannen haar af te likken ging niet vrijwillig in de auto?
Aan haar vrienden vertelde Natalee toch dat ze met Joran meeging?
Dus Natalee's ouders weten dat Natalee is bezweken aan haar gezuip van 's morgens vroeg tot 's avonds laat?
Verschillende getuigen vertellen dat er drugs werd gebruikt door Natalee en haar vriendinnen.
Heeft ze soms ook drugs gebruikt en moet dat verborgen blijven?
Is dat de reden dat de vrienden niets mochten zeggen en snel van het eiland afmoesten?![]()
Het levert geen geld op he, als blijkt dat Natalee is bezweken aan alcohol en drugs.![]()
Ik begin het steeds beter te begrijpen.
Leugens vertellen, frauderen en geld verdienen over de rug van je verdwenen dochter?
Zullen vast liefhebbende ouders zijn geweest.
Tuurlijk wel Joh. Tussen 01.30 en 02.00 uur zijn Deepak en Satisch naar huis gereden. Ze hebben hun auto geparkeerd, zijn zachtjes naar binnen gegaan in verband hun jonge zusje dat lag te slapen etc. etc.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:16 schreef duikkie het volgende:
[quote]hou verder eens op met je computergegevens die tonen niets aan wat voor 2:00 am en na 3:20 dacht ik gebeurt is
Natalee zoop maar door, en het waren geen onschuldige drankjes die ze van 's morgens vroeg tot 's avonds laat nam.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:25 schreef duikkie het volgende:
[..]
conclusie Y !!! als je zo zeker bent dat er drugs in het spel is geweest hoe weet jij dat dan ??? heb jij daderkennis ??![]()
ik val dan ook maar in de herhalingquote:Op zondag 22 maart 2009 07:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
Natalee zoop maar door, en het waren geen onschuldige drankjes die ze van 's morgens vroeg tot 's avonds laat nam.![]()
Meisjes van 18 die dat niet gewend zijn vallen in slaap en stoppen met drinken. Natalee moest de dag voor haar verdwijning naar huis worden begeleid omdat ze niet meer op haar benen kon staan.
Deze gebeurtenis was voor Natalee geen enkele belemmering om de volgende morgen gewoon weer met sterke drank te beginnen en weer de hele dag door te drinken.
Misschien heeft ze alleen op de laatste dag coke genomen om het zuipen te kunnen volhouden en is ze bezweken nadat ze met Joran uit de auto was gestapt.
De vriendinnen van Natalee moesten van Beth Holloway zo snel mogelijk van het eiland en mochten niets vertellen. Dat is verdacht natuurlijk.![]()
Er zijn diverse getuigen en verklaringen (zie allereerste uitzending Peter R. de Vries, documentaire Renee Gielen en de onduidelijke verklaring op www.hollowaycase.com) die vertellen dat er cocaine in het spel was.
De kans dat die getuigenverklaringen kloppen is, mede gelet op het verdachte gedrag van mevrouw Holloway waaruit duidelijk blijkt dat zij iets te verbergen heeft, erg groot.
Nee, natuurlijk zei de tuinman niets over deze plaats, de verklaring van de tuinman is o.a. vanwege de onmogelijke tijden, jaren geleden al afgevoerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:16 schreef duikkie het volgende:
[..]
feiten feiten , dat was de tuinman !!! die zei niets over deze plaats, andere getuigen wel eerder gehoort maar niet serieus genomen die zag joran naar hotels lopen met vader erachteraan om 4:00 snachts,
De kans dat Joran meer weet, acht ik ook groot.quote:Op zondag 22 maart 2009 08:01 schreef duikkie het volgende:
de kans dat JORAN, deepak en satisch iets te verbergen heeft is erg groot![]()
verder worden deze jongens gesteund door paul van der sloot en zijn vriendjes ZEER VERDACHT
de dag komt nog wel eens dat wij het eens worden ,quote:Op zondag 22 maart 2009 08:23 schreef yyentle het volgende:
[..]
De kans dat Joran meer weet, acht ik ook groot.
Deepak en Satisch weten niets, dat is al zovaak uitgezocht en kan aangetoond worden.![]()
De kans dat Natalee is bezweken is aan de middelen die ze gebruikte, en dat Joran in paniek is geraakt, is wel heel erg groot. Dompig en Peter R. de Vries noemden het ook al.![]()
Als je ziet wat Natalee allemaal zoop..... en weet dat haar vrienden haar steeds waarschuwden............
Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Beth hoeft het feit dat zij ernstig tekort is geschoten in de opvoeding van haar dochter, niet op anderen af te schuiven.
Als het een uitspatting was, is de kans dat ze daaraan is bezweken nog groter, omdat haar lichaam daar niet aan gewend was.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:15 schreef duikkie het volgende:
[..]
de dag komt nog wel eens dat wij het eens worden ,, maar deepak en satisch weten wel wat
![]()
voor mij moegen ze ook uitzoeken of natalee eerder het gedrag vertoonde, maar ik denk alleen van niet , de vacantie was gewoon een uitspating. zoals wel meer jeugd die heeft als ze voor het eerst alleen op vacantie gaan
quote:@ Duikkie, met alle respect voor je privé onderzoek, heb je je eigenlijk weleens verdiept in deze serieuzere buitenlandse forums*?
Probeer het eens, na uren lezen zul je je niet aan de indruk kunnen onttrekken dat AL jouw theorieën al 100den keren zijn her- her- her- her- her- en herkauwd . Door de niet-allerzwakst-begaafden onder ons trouwens! Neem jouw vermeende 2K betrokkenheid, dit onderwerp wordt daar niet eens meer onder de loep genomen, daar bestaat allang duidelijkheid over.
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:23 schreef JoBuster het volgende:
LOL![]()
maar nix meer vernomen van die snuffelaar, misschien dat ie pas maandag begint, iets met snuffel-CAO en toeslagen voor snuffelen op zon- en feestdagen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:25 schreef duikkie het volgende:
[..]
dat de americanen nu nog steeds aan het zoeken zijn is mij wel logisch, ook trouwens bij de arubaanse politie. alleen kregen ze pas laat weer toegaan tot het eiland, dus het ligt niet aan de americanen dat ze zo laat zijn gaan zoeken , maar aan hans mos !!!,
http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-0.htmlquote:Later, people from the Persistence asked if they were allowed to conduct a search. They were told that they could go ahead if the wanted to. No results were reported. Besides that, the Monserrat dam, which had completely fallen dry by that time, was not long before that request completely searched by dozens of people, for a completely different reason. No results were reported.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |