quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef JoBuster het volgende:
Aangezien onze gebruikelijke toppik starter een beetje druk is op SM met het beantwoorden cq ontduiken van vragen, heb ik bij deze maar de vrijheid genomen rebound #32 te starten, we kunnen tenslotte niet zonder.![]()
Tevens nieuwe links toegevoegd waaronder Jan Brennan's online-boek No Evidence of a Crime en Nataleedoc.com
Idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:27 schreef duikkie het volgende:
Het wijf is dood en de gozert komt er gewoon met weg, hoeveel simpeler moet het nog worden?
de grootte vraag is is die gozert en zijn vriendjes JURIDISCH schuldig te krijgen, daar er geen lijk is en dus ook geen zaak , van onze goede advocaat
Het punt idd er dat er zoveel onduidelijke, maar toch verdachte elementen zijn in deze zaak.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:58 schreef duikkie het volgende:
"Idd.
De persoon die ik destijds erg verdacht vond (gevoelsmatig) was die knakker die DJ was op zo;n cruiseschip.. DIe aangemeerd stond vlakbij die Fishermans hut.. Is daar ook nog wat bekend over geworden? Of nooit serieus verdacht geweest in jouw ogen?
bedoel je dat manneke met die bril ??, bij alle verdachte is het zo er is geen ondersteund bewijs, we weten alleen dat joran de laaste is geweest en of samen met de kalpoe's die natalee levend hebben gezien. vele geloven het strand verhaal dat daar de fatale momenten zijn gebeurt, maar persoonlijk is daar volgens mij net zoveel feiten van bekend als dat joran natalee heeft verkocht. de politie op aruba weet meer van de tijdslijn dan wij , ook of vaders van de sloot slapend belde/ geld opnam zo rond een uur of 4 snachts. kortom het zijn allemaal van die verdachte dingen, die wel uitgezocht zijn maar voor ons onbekend.
zo ook de verhalen rond die dj, kortom we weten niet hoeveel mensen iets met deze zaak te maken hebben, maar dat het vaststaat dat joran een belangrijk getuigen is hoe natalee onwel en of dood is gegaan , lijkt mij wel aangetoont, of het daarna is overgenomen zodat we nooit een lijk hebben gevonden door iemand anders lijkt logisch maar niet vast te stellen
persies mijn punt, ik steun niemand in deze door bijvoorbeeld boeken te kopen, docu's en wie weet wat nog meer op de markt is, zelfde trouwens voor de film van beth, maar die zal wel gratis zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:19 schreef Twerk het volgende:
Als ze echt zulke schokkende en boeiende ontdekkingen hadden gedaan, dan hadden ze hem wel free online gezet en vervolgens het geld binnengehaald dmv optredens op tv etc.
Ik ga iig niet betalen voor waarsch. weer een ander slap conspiracy achtig verhaal
Klopt helemaal je mist er niks aan ,zelfs Gielen dacht er veel geld aan te kunnen verdienen maar er zijn er maar een paar verkocht .quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:19 schreef Twerk het volgende:
Als ze echt zulke schokkende en boeiende ontdekkingen hadden gedaan, dan hadden ze hem wel free online gezet en vervolgens het geld binnengehaald dmv optredens op tv etc.
Ik ga iig niet betalen voor waarsch. weer een ander slap conspiracy achtig verhaal
Prima docu met eens een hele andere kijk op de zaak en goede vragen over de leugens van het kamp Holloway, de tegenwerking van de FBI en andere zaken die niet kloppen of elkaar tegenspreken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:17 schreef Twerk het volgende:
Ik heb me er al tijden niet mee mee bezig gehouden.. Maar hoe is die film van Renee Gielen? Ergens te bekijken?
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef roooosje het volgende:
Maar dat is nog niet alles!
De nummers 1 tot en met 5 van zowel de Mr. als de Mrs. verkiezingen krijgen ook nog een hele toffe dvd "Natalee. The Unrevealed Timelines". Geen sensationele docu à là Peter R. maar een realistische kijk op de gang van zaken. Kijk hier de film online en hier kan je voor de dvd terecht. Deze toffe dvd wordt aangeboden door Video Film Express / Inspire Music
nou joh, dan kijk jij toch lekker naar de ranzige randdebielerige rukportages van peterrrrr tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef johan555 het volgende:
De hele zogenaamde docu ( btw.een echte docu is er een met hoor en wederhoor )
staat vol met leugens en onwaarheden .
Van de bewering dat Beth eerder op Aruba was, is niets overgebleven
Van de bewering dat Natalee in een Afkick centrum (rehab) heeft gezeten ook niet
Alleen het stukje met Dave H is om aan te zien ,dat is alles maar dat had iedere amateur zo kunnen filmen
Gielen is bevriend met de Fam vd Sloot en heeft het filmpje gemaakt in opdracht van de Arubaanse toeristen industrie .
3 jaar onderzoek doen en dan zoiets presenteren brrrrrrrrrr
Hmm zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen., want persoonlijk vond ik Dave een beetje klef overkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef johan555 het volgende:[quote]
Alleen het stukje met Dave H is om aan te zien ,dat is alles maar dat had iedere amateur zo kunnen filmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |