Dit zegt Hans Mos erover:quote:
http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-350.htmlquote:Hans Mos: Last question.
Q: can't hear
Hans Mos: If I understand you correctly you look at an interview as a witness statement. Yeah, okay...clear. You are thinking about, if I understand you correctly, the broadcast of mrs. Gielen from Curacao who looked into that subject. We do have that information. At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that. And we can speculate a long time about why that is the case. I think you have to be very careful with speculating but it is a fact that little information came from there. That is certainly true. That was the last question. Thank you.
Here you go johan :quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Hans Mos de waarheid vertelt ? ha ha
Hans Mos liegt volgens jou?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Hans Mos de waarheid vertelt ? ha ha
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Mos een persverklaring geeft om leugens te vertellen en ga er dus vanuit dat hij, zoals ik eerder schreef, zoveel mogelijk de waarheid heeft verteld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:14 schreef mrBhimself het volgende:
Hans Mos verteld een waarheid. Ik denk niet dat hier ook maar iemand is die over voldoende informatie beschikt om te kunnen beoordelen of het dè waarheid is.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef mrBhimself het volgende:
Naast Joran en zijn vader, zullen ook de broertjes Kalpoe heel aardig weten wat er exact gebeurd is. Ik ga er van uit dat ook de moeder van Joran en de moeder van de broers aardig op de hoogte zullen zijn.
”.quote:On June 24th, 2005, around 15:35, the suspect S.S. KALPOE, man, was interrogated more closely.
On the day of May 30th, 2005 around 01:50 (‘ten to two’), after my brother Deepak and I had dropped off Joran and the missing girl at the beach north of the Marriott, I had no personal contact and I believe also no telephone contact with Joran. On the mprning of Tuesday May 31st, 2005, I sent a message to Joran. On Wednesday June 1st, 2005 after I had driven around with the police, I called my brother Deepak and together we went to meet Joran at the Racquet club. In the evening hours at around 09:30, I went with my brother Deepak to Joran’s apartment. His father and mother were with him and we told them the made-up story of the Holiday Inn. What I noticed was, that each time that my brother Deepak and I were visiting with Joran, his father Paul was there or joined us, so we could talk with Joran alone. The father Paul told us that we could be interrogated as suspects also after we’d been heard as witnesses. I can also sate that there was one occassopm where I was with my brother Deepak, Joran and his father, that Joran said: “if a body is found that we are in big trouble”. My brother and I then told Joran that it’s impossible since we hadn’t done anything wrong. Joran then said laughing, “Yes, yes you are right
Allemaal mogelijk mrB, net zoals de Alabama kids heel aardig zouden kunnen weten wat er gebeurd is en dat Beth en Jug kunnen weten wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef mrBhimself het volgende:
Naast Joran en zijn vader, zullen ook de broertjes Kalpoe heel aardig weten wat er exact gebeurd is. Ik ga er van uit dat ook de moeder van Joran en de moeder van de broers aardig op de hoogte zullen zijn.
Bedankt voor het filmpje Bastribo, had het nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef bastibro het volgende:
Hier verteld moeder Nadira haar verhaaltje ook
Feiten? Nee hOOr. Feiten hebben we maar weinig in deze hele zaak.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef yyentle het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje Bastribo, had het nog nooit gezien.
Toen het filmpje is gemaakt waren de computergegevens nog niet bekend.
Uit de, na dit filmpje gemaakte, bekend geworden computergegevens blijkt dat Deepak en Satish al rond 02.00 uur thuis waren: dat zijn feiten.
Satish weer weggegaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef bastibro het volgende:
[..]
Feiten? Nee hOOr. Feiten hebben we maar weinig in deze hele zaak.
Het kan ook zijn dat een van de twee thuis was en niet beiden
He wat gek, want ik zie jou wel allemaal dingen beweren bassie, is dat dan niet gebaseerd op feiten??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef bastibro het volgende:
Feiten? Nee hOOr. Feiten hebben we maar weinig in deze hele zaak.
quote:Furthermore the two brothers – who were considered suspects until 18 December 2007- but that were set aside by Jorans’ statement of not knowing anything, have been heard as witnesses. And also Patrick van der Eem – known by you by now- was questioned twice during his stay on Aruba as a witness.
Het probleem met mij op dit forum is vermoedelijk dat helemaal niets mij goed uitkomt. Het gaat mij om de waarheid, wie betrokken is en wat er gebeurd is, maakt mij niet uit. Ik ben erg geïnteresseerd geraakt maar heb geen enkel belang: ik ben geen partij, ken geen betrokkenen, ken geen betrokken journalisten, dus als de Kalpoe's betrokken zijn, zijn ze betrokken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:24 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, dat is een dan een soort 'selectief' geloven, dat hij aangeeft dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben, geloof je wel, andere zaken die minder goed uitkomen, die geloof je niet.
Ik geloof helemaal niets van wat Joran zegt. Hij is en blijft (voorlopig) een verdachte en die mag zeggen en liegen wat hij wil. Tot zijn uitpraken te controleren zijn op basis van echte feiten zijn voor mij alle theoriën en scenaruio's nog mogelijk. Behalve het 'grote Aruba coverup scenario', dat is een leuk verhaal maar staat m.i. ver bezijden de waarheid of enige matige van realisme.
ik ook nog nooit gezien kijk zeker te weinig cnnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef yyentle het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje Bastribo, had het nog nooit gezien.
Toen het filmpje is gemaakt waren de computergegevens nog niet bekend.
Uit de, na dit filmpje gemaakte, bekend geworden computergegevens blijkt dat Deepak en Satish al rond 02.00 uur thuis waren: dat zijn feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |