abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65554279
Op 29 januari 2009 11:23 schreef johan555 het volgende:

In deze reeks hebben we het over de Hollowaycase.
We speculeren hier over wat er gebeurd kan zijn, wie het gedaan hebben, wie ermee te maken heeft, waarom etc. Maar in dit topic hebben we het óók over feiten, en nieuwsberichten zijn dus ook van harte welkom. Lees mee en meng je in de discussie, maar laten we het bovenal gezellig houden!

Deel:
01 | 02 |03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 |

Natalee Holloway (in the rebound) #28

Andere interessante links:
Shango's raadsel
hollowaycase.com
Scaredmonkeys.net
Arubadirtypolice.blogspot
riehlworldview.com
Scrux.com
Refugees Unleashed
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65573669
...................naar rebound nummertje 29.

Welkom en prettig weekend
I stand with the happy Island.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:49:32 #3
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65573963
Wie is CO dan bassie ??
pi_65579774
quote:
Dit zegt Hans Mos erover:
quote:
Hans Mos: Last question.
Q: can't hear
Hans Mos: If I understand you correctly you look at an interview as a witness statement. Yeah, okay...clear. You are thinking about, if I understand you correctly, the broadcast of mrs. Gielen from Curacao who looked into that subject. We do have that information. At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that. And we can speculate a long time about why that is the case. I think you have to be very careful with speculating but it is a fact that little information came from there. That is certainly true. That was the last question. Thank you.
http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-350.html

Ik ga er vanuit dat Hans Mos voor zover mogelijk de waarheid vertelt, onbevooroordeeld, objectief en op de hoogte is.
pi_65591240
Hans Mos de waarheid vertelt ? ha ha
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65591364
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Here you go johan :

pi_65593039
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Hans Mos liegt volgens jou?

Waarom zou hij dat doen?

Denk je ook dat de vriendinnen van Natalee hun verhalen hebben bedacht?
pi_65596063
Hans Mos verteld een waarheid. Ik denk niet dat hier ook maar iemand is die over voldoende informatie beschikt om te kunnen beoordelen of het dè waarheid is.
--
pi_65598426
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:14 schreef mrBhimself het volgende:
Hans Mos verteld een waarheid. Ik denk niet dat hier ook maar iemand is die over voldoende informatie beschikt om te kunnen beoordelen of het dè waarheid is.
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Mos een persverklaring geeft om leugens te vertellen en ga er dus vanuit dat hij, zoals ik eerder schreef, zoveel mogelijk de waarheid heeft verteld.

Ik kan ook geen reden bedenken waarom de man leugens zou vertellen.

Verder ben ik het met je eens dat niemand, behalve Joran en zijn vader, weet wat er met Natalee is gebeurd.

Je praat niet al zo kort na de verdwijning over een lichaam (zoals Jorans vader deed) als je niet weet dat Natalee niet meer leeft.
pi_65598605
Naast Joran en zijn vader, zullen ook de broertjes Kalpoe heel aardig weten wat er exact gebeurd is. Ik ga er van uit dat ook de moeder van Joran en de moeder van de broers aardig op de hoogte zullen zijn.
--
pi_65598971
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef mrBhimself het volgende:
Naast Joran en zijn vader, zullen ook de broertjes Kalpoe heel aardig weten wat er exact gebeurd is. Ik ga er van uit dat ook de moeder van Joran en de moeder van de broers aardig op de hoogte zullen zijn.

In dit topic staat meer over Deepak en Satish, maar ook een interview met de moeder van de broers.

Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:13:02 #13
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65599268
Hier verteld moeder Nadira haar verhaaltje ook

pi_65599279
quote:
On June 24th, 2005, around 15:35, the suspect S.S. KALPOE, man, was interrogated more closely.

On the day of May 30th, 2005 around 01:50 (‘ten to two’), after my brother Deepak and I had dropped off Joran and the missing girl at the beach north of the Marriott, I had no personal contact and I believe also no telephone contact with Joran. On the mprning of Tuesday May 31st, 2005, I sent a message to Joran. On Wednesday June 1st, 2005 after I had driven around with the police, I called my brother Deepak and together we went to meet Joran at the Racquet club. In the evening hours at around 09:30, I went with my brother Deepak to Joran’s apartment. His father and mother were with him and we told them the made-up story of the Holiday Inn. What I noticed was, that each time that my brother Deepak and I were visiting with Joran, his father Paul was there or joined us, so we could talk with Joran alone. The father Paul told us that we could be interrogated as suspects also after we’d been heard as witnesses. I can also sate that there was one occassopm where I was with my brother Deepak, Joran and his father, that Joran said: “if a body is found that we are in big trouble”. My brother and I then told Joran that it’s impossible since we hadn’t done anything wrong. Joran then said laughing, “Yes, yes you are right
”.

www.hollowaycase.com
pi_65599688
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef mrBhimself het volgende:
Allemaal mogelijk mrB, net zoals de Alabama kids heel aardig zouden kunnen weten wat er gebeurd is en dat Beth en Jug kunnen weten wat er gebeurd is.
pi_65599760
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef bastibro het volgende:
Hier verteld moeder Nadira haar verhaaltje ook

Bedankt voor het filmpje Bastribo, had het nog nooit gezien.

Toen het filmpje is gemaakt waren de computergegevens nog niet bekend.

Uit de, na dit filmpje gemaakte, bekend geworden computergegevens blijkt dat Deepak en Satish al rond 02.00 uur thuis waren: dat zijn feiten.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:56:21 #17
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65600558
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef yyentle het volgende:

[..]

Uit de, na dit filmpje gemaakte, bekend geworden computergegevens blijkt dat Deepak en Satish al rond 02.00 uur thuis waren: dat zijn feiten.
Feiten? Nee hOOr. Feiten hebben we maar weinig in deze hele zaak.
Het kan ook zijn dat een van de twee thuis was en niet beiden
pi_65600701
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef bastibro het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat een van de twee thuis was en niet beiden
Satish weer weggegaan?

Die auto maakte toch zoveel lawaai?
pi_65600928
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef bastibro het volgende:
He wat gek, want ik zie jou wel allemaal dingen beweren bassie, is dat dan niet gebaseerd op feiten??
pi_65601122
Dit zegt Hans Mos:
quote:
Furthermore the two brothers – who were considered suspects until 18 December 2007- but that were set aside by Jorans’ statement of not knowing anything, have been heard as witnesses. And also Patrick van der Eem – known by you by now- was questioned twice during his stay on Aruba as a witness.

En hier is de allereerste uitzending van Peter R. de Vries waaruit blijkt dat de onderzoekers al veel eerder van mening waren dat Deepak en Satish er niets mee te maken hebben.

http://video.google.com/videoplay?docid=4120106559943988074

Het lijkt me iets slimmer op feiten en serieuze onderzoekers die er bij waren af te gaan, dan op allerlei, nergens op gebaseerde, roddels van Amerikanen wiens kassa moet blijven rinkelen, en de leugens van Joran.
pi_65601155
Trouwens, Joran vertelt in zijn vertrouwelijke gesprek zelf al dat Deepak en Satish er niets mee te maken hebben. Ook vertelt Joran in zijn vertrouwelijke gesprek dat hij best de waarheid had willen vertellen.

Laat ik hem hierin nou eens een keertje geloven!
pi_65601379
Tja, dat is een dan een soort 'selectief' geloven, dat hij aangeeft dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben, geloof je wel, andere zaken die minder goed uitkomen, die geloof je niet.

Ik geloof helemaal niets van wat Joran zegt. Hij is en blijft (voorlopig) een verdachte en die mag zeggen en liegen wat hij wil. Tot zijn uitpraken te controleren zijn op basis van echte feiten zijn voor mij alle theoriën en scenaruio's nog mogelijk. Behalve het 'grote Aruba coverup scenario', dat is een leuk verhaal maar staat m.i. ver bezijden de waarheid of enige matige van realisme.
--
pi_65602555
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:24 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, dat is een dan een soort 'selectief' geloven, dat hij aangeeft dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben, geloof je wel, andere zaken die minder goed uitkomen, die geloof je niet.

Ik geloof helemaal niets van wat Joran zegt. Hij is en blijft (voorlopig) een verdachte en die mag zeggen en liegen wat hij wil. Tot zijn uitpraken te controleren zijn op basis van echte feiten zijn voor mij alle theoriën en scenaruio's nog mogelijk. Behalve het 'grote Aruba coverup scenario', dat is een leuk verhaal maar staat m.i. ver bezijden de waarheid of enige matige van realisme.
Het probleem met mij op dit forum is vermoedelijk dat helemaal niets mij goed uitkomt. Het gaat mij om de waarheid, wie betrokken is en wat er gebeurd is, maakt mij niet uit. Ik ben erg geïnteresseerd geraakt maar heb geen enkel belang: ik ben geen partij, ken geen betrokkenen, ken geen betrokken journalisten, dus als de Kalpoe's betrokken zijn, zijn ze betrokken.

Ik geef toe dat ik het prettig vind te weten dat de Kalpoe’s nu officieel getuigen zijn omdat ik de ongenuanceerde beschuldigingen van geldwolverige Beth en haar racistenaanhang, wel sneu begon te vinden. Dit weer omdat ik er na het lezen van de verklaringen van Deepak en Satish en het ondersteunend bewijs voor hun verklaringen, helemaal van overtuigd ben geraakt dat ze echt niets weten.
Deepak en Satish komen op mij over als jongens die rekening houden met andere mensen.

In het interview met Joran en zijn ouders bij Pauw en Witteman (11-01-2008?) is te zien dat Joran vaak steunzoekend naar zijn vader kijkt.
Kort daarna vertelt Joran aan Patrick dat hij best de waarheid had willen vertellen: het muntje viel toen al snel.

Maar ja, persoonlijke mening hoor!

Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat ik het wel leuk vind te weten dat de echte onderzoekers ook van mening zijn dat Deepak en Satish niets weten.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:26:04 #24
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65612819
jammer dat je zelf niet schijnt te snappen hoever je van de waarheid af bent.
pi_65616520
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef yyentle het volgende:

[..]

ik ook nog nooit gezien kijk zeker te weinig cnn

maar wat zegt die moeder van de kalpoe's eigenlijk ???

ik keek in deepak's kamer en ik keek even of de auto er stond.

ik hoor niets over satisch of mis ik dat nu ????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')