waarom zou joran wel weten dat hij afgeluisterd zou worden en de kalpoe's niet, hebben die een IQ van 60 of lager dan ??? , joran zegt zelfs , domoor deepak jewist tot dat je werd afgeluisterd , met je focking ik heb het geregeld, dat was je zeker vergeten Yquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.![]()
http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html
En als je dan ook nog bedenkt Joran vermoedelijk was gewaarschuwd dat ze werden afgeluisterd, wat betekent dat het heel goed mogelijk is dat de Kalpoe's niet wisten dat ze werden afgeluisterd en Joran wel.......
creativiteit laat zich niet tegenhouden door wat nederlandse groene boekjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvoutenmaar dat heeft ook wel weer z'n charme
-ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
![]()
ikke schrijffouten ??? dat zie je verkeert hoor, ik schrijf modernquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvoutenmaar dat heeft ook wel weer z'n charme
-ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
![]()
Paul vd Sloot is om aangehouden omdat getuigen hem s'nachts bij Mc Donalds hebben gezien,quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, ga ik toch in discussie met je. Moet ik eigenlijk niet doen. Ik heb nergens beweerd "op alle fora" te zitten; ik heb aangegeven deze zaak vanaf het begin te volgen, wat ook het geval is.
Ik heb al eerder aangegeven dat er informatie was dat de moeder van Joran met beide broertjes in Nederland was ten tijde van de verdwijning van Natalee. Later bleek dat niet het geval te zijn. So what!
Wie zegt dat de broertjes van Joran niet zijn gehoord; als je doelt op de 'Kalpoe lijst' dan is dat zeker niet een volledige lijst van mensen die in het kader van het onderzoek gehoord zijn. Er zijn inmiddels honderden mensen gehoord en ik ben er van overtuigd dat ook de broertjes van Joran een gesprek(je) met ALE hebben gehad.
Ik heb niet de behoefte om jou deelgenoot te maken van mijn redenen waarom ik denk dat de Kalpoes wel degelijk betrokken zijn. De relatie die je legt met Peter de Vries is lachwekkend. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van de methodieken van de Vries, niet meer en niet minder.
Het proces verbaal geeft aan dat Paul van der Sloot is aangehouden als verdachte voor een aantal strafbare feiten, zoals ik ook in mijn vorige post heb aangegeven. Het is namelijk niet mogelijk om Paul aan te houden op grond van het artikel "We moeten Joran onder druk zetten". Zoals ik al aangaf is hij officieel aangehouden op basis van betrokkenheid en als 'verdachte van'; onofficieel was het om de druk op te voeren op zijn zoon; althans dat is mijn opinie.
Helaas er is er altijd eentje die de sfeer probeert te verpesten, maar dat geeft niets mensen gewoon gezellie doorgaan met het positieve Reboundje #38quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef johan555 het volgende:
Jij ben goed bezig buster op dat trollen forum
ga zo door !
Oh shit, Ik kom niet meer bij, zeg me dat je het verzonnen hebt mrBquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef mrBhimself het volgende:
Ik wil jullie deze post van SM niet onthouden......Priceless
LOL I think we're waving to Debs with the same fingerquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:12 schreef mrBhimself het volgende:
Nope, niet verzonnen, ga zelf maar kijken, klik hier. (waving to Debby; I know she is reading here )
Iets meer dan een grijns moet ik bekennen mrB, het is om je te bescheuren hoe de dombo's elkaar te lijf gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef mrBhimself het volgende:
Ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik de post van Debbie las.
Het is overigens heel vermakelijk om ook de rest van de post daar te lezen; goed voor de lachspieren.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef mrBhimself het volgende:
"Does Moskovic make house calls to Den Dolder?"![]()
![]()
Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef johan555 het volgende:
Een week is toch een Lang genoeg![]()
Ze verdraait de boel een beetje maar dat kan je van trollen verwachten
debbie ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.
Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.
De term "Busted" ishier wel heel toepasselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |