abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68780754
Welkom op Natalee Holloway (in the rebound) #38

In deze reeks hebben we het over de zaak Natalee Holloway.
We speculeren hier over wat er gebeurd kan zijn, wie het gedaan hebben, wie ermee te maken heeft, waarom etc.

Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak en het prachtige eiland Aruba) zijn dus ook van harte welkom.
Lees mee en meng je in de discussie, maar laten we het bovenal gezellig houden!

Deel:
01 | 02 |03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |27 | 28 | 29 | 30 | 31 |32 |33 | 34 | 35 | 36 | 37

Andere interessante links:

Shango's raadsel
Scaredmonkeys.net
Arubadirtypolice.blogspot
riehlworldview.com
Scrux.com
Hollowaycase.com
Jan Brennan's online-boek; No Evidence of a Crime
Renee Gielen's documentaire; Natalee. The unrevealed time lines
Natalee Holloway forensic
Scared Monkeys afsplitsing GoldMonkey.org
Refugees Unleashed

AYO!
I stand with the happy Island.
pi_68781039
Bedankt JoB voor deze 'NH in the rebound #38'

We gaan d'r weer lekker tegenaan!
pi_68781125
quote:
Afijn long overdue maar een nieuwe maand is een prima aanleiding voor een nieuw Keekje:

Watskebeurt, hoe gaat het met het onderzoek, waar is Joran, leven de bange aapjes nog, een snelle update nu we de 4de verjaardag van Natalees verdwijning naderen.

De zaak: Weinig nieuws aldaar, geen nieuwe ontwikkelingen en het afwachten is of Hans Mos voor zijn vertrek naar St Maarten de zaak sluit of dat hij die eer aan zijn opvolger laat.

Onderzoek: Nadat het aangekondigde onderzoek door Silvetti en co een grote Hoax bleek, dook opeens ene Fred Golba met z'n hondje in Aruba op.
Fred en Fikkie hebben ruim een week in een van de ponds lopen wroeten met de hulp van Arubaanse vrijwilligers maar zoals verwacht zonder enig resultaat, waarna Fred en Fikkie met de staart tussen de benen afdropen en duh duh Dave Holloway een paar duizend $$$ armer achterbleef.

Joran: Onze vriend Joran blijft ondertussen studeren en van het leven genieten in Thailand.
Het blijkt dat ie de kunst van het versieren van blonde amerikaanse meisjes niet verleerd is want afgelopen maand doken de foto's van Joran en een leuk blond Californisch vriendinnetje op.
Het lijkt er trouwens op dat Joran steeds beter weet hoe hij degenen die aan hem en de zaak Holloway willen verdienen, een flinke poot kan uitdraaien.
Nadat Peterrrr en Greta eerder flink gepowned werden was het nu de beurt aan vetklep Jaap (big uit de gouden kooi) om leergeld te betalen. Of zulke akties van Joran slim zijn valt te bezien maar vooralsnog heeft hij de poen binnen en loopt vette Jaap nog met z'n programmatje te leuren.

De Kalpoes: Zijn wederom een stapje dichterbij de jackpot. Een jurytrial is aangekondigd voor 2010 en de verwachting is dat Dr Phool zal willen schikken voordat een jury van zijn "gelijken" geconfronteerd gaat worden met de manipulaties van de zieleknijper en Jamie Skeeter.
Doen ze goed die boys, lekker uit de publiciteit blijven en rustig toewerken naar een flinke som geld van die domme, domme Dr Phool.

De Fora: Tsjaa daar was laatstelijk eigenlijk het meeste loos in de Holloway zaak.
Nadat er op Scared Monkeys grote schoonmaak is gehouden en de ergste engerds en viespeuken verwijderd zijn, blijven er nu eigenlijk 3 kampen met droefsnoetjes over:
Scared Monkeys, Goldmonkeys en Shit and Grumble.
Deze vechten elkaar de tent uit en om de fora nog enigszins "fris" te houden zijn de diverse blogs opgericht om daar elkaar eens flink de waarheid te zeggen (lees verrot te schelden).
Dus wil je effe lachen check dan hier IDIOTSFOUNDONLINE en SPEAKINGOFTHEIDIOTS.
Tot slot de laatste "aanwinst" in Holloway forumland het forumpie van onze eigen johan555 soms open voor eenieder soms weer op slot, maar voornamelijk bestaand uit fototjes en met een ziekelijke obsessie voor Kermit, de kikker van SM.

Aruba: Ook het Happy Island ontkomt natuurlijk niet aan de mondiale recessie. Gelukkig heeft men op tijd ingezien dat het niet verstandig is teveel afhankelijk te zijn van de Amerikaanse toeristen en is men nu actief (en succesvol) om meer bezoekers uit Europa en Zuid-Amerika te trekken.

De Film: Eindelijk was het zover, de prachtfilmtm gebaseerd op Beth's book of lies ging in premiere op het Lifetime channel. Ruim 3 miljoen yankee dames hebben het meesterwerkje opgenomen in Zuid-Afrika mogen aanschouwen en als we de diverse fora mogen geloven was het Kudt met Peren, maar oordeel vooral zelf.
3 miljoen kijkbuiskindertjes lijkt natuurlijk veel maar naar amerikaanse begrippen is dat niets nada nul natuurlijk, vandaar dat het LMN de film binnenkort gratis op de site zal aanbieden.

Tot zover mijn Keekje, niet echt veel nieuws maar wie weet aan het eind van de maand meer.
pi_68781176
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef duikkie het volgende:
kortom zolang natalee holloway vermist blijft, heeft joran de kalpoe's en pa van der sloot er last van, en het schijnt dat joran het nu toch wel een beetje vervelend gaat vinden al die aandacht iets over geen normaal leven kunnen hebben, grootte lol.

Die "grootte lol" begrijp ik niet zo goed duikkie, vindt jij het leuk dat mensen die mogelijk niets te maken hebben met de verdwijning van Natalee last blijven houden van bijvoorbeeld de media?

Of heb ik je opmerking niet goed begrepen?

einde quote

nou zo moeilijk is die grootte lol toch niet ???

mensen vinden het maar wat fijn als ze berucht of bekend raken , de tokkies is ook zo'n mooi voorbeeld.

joran zocht en zoekt nog steeds aandacht, maar langzaam dringt het tot hem door dat er ook een keerzijde aan de media zit. hij zal altijd de verdachte zijn !!!!! in de zaak holloway als het een cold case wordt, samen met papa , mama en kalpoe's. je krijgt het niet meer van internet af.

en wat is joran 22 jaren ??? kan hij nog heel veel jaren spijt hebben over zijn handel en wandel in de zaak holloway.

voor de goede orde ik gun joran dat wel hoor , vaders had hem ander advies moeten geven.

al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaal hem wel
hoeveel jaren het nog duurt mag joran zelf bepalen, maar het schijnt dat hij toch wel last krijgt van zijn slechte imago, en nu vragen om een normaal leven dat is het toppunt van vermaak
pi_68781224
@Johan555, wanneer kom je nou met Dave's antwoord op de proppen?

Kijk je uit? Straks zijn de rapen gaar...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(ja lieve keekbuiskindertjes, .. hoe gaat Johan555 zich uit deze netelige situatie redden?! We wachten in spanning af.. met )
pi_68781311
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef OUWEFIETS het volgende:
@Johan555, wanneer kom je nou met Dave's antwoord op de proppen?

Kijk je uit? Straks zijn de rapen gaar...

[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(ja lieve keekbuiskindertjes, .. hoe gaat Johan555 zich uit deze netelige situatie redden?! We wachten in spanning af.. met )
nooit de americaanse serie SOAP gezien zeker, fabeljeskrant deed dat nooit zo
pi_68781424
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef duikkie het volgende:

joran zocht en zoekt nog steeds aandacht, maar langzaam dringt het tot hem door dat er ook een keerzijde aan de media zit. hij zal altijd de verdachte zijn !!!!! in de zaak holloway als het een cold case wordt, samen met papa , mama en kalpoe's. je krijgt het niet meer van internet af.

al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaal hem wel
hoeveel jaren het nog duurt mag joran zelf bepalen, maar het schijnt dat hij toch wel last krijgt van zijn slechte imago, en nu vragen om een normaal leven dat is het toppunt van vermaak
Sommige leugens zijn al achterhaald: de leugens van de Kalpoe's (waarvoor tot op zekere hoogte nog begrip is op te brengen) en de leugens van Beth Holloway, waar nog steeds geen redelijke
verklaring voor bestaat.
pi_68782034
De leugens zijn m.i. nog helemaal niet achterhaald en voor de leugens van de Kalpoes (als het alleen maar bij leugens blijft) kan ik helemaal geen begrip opbrengen.

De Kalpoes zijn geen verdachten meer en waarschijnlijk zal ook Joran binnenkort geen verdachte meer zijn; maar dat zegt nog helemaal niets over hun betrokkenheid bij de zaak. Of uiteraard het ontbreken van betrokkenheid.

Wat dat betreft is het jammer dat er geen rechtzaak komt; alleen een vrijspraak in de zaak zou ze in één klap van alle blaam kunnen zuiveren. De zweem van betrokkenheid blijft nu als een sluier boven hen hangen.
--
pi_68782107
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef yyentle het volgende:

[..]

Sommige leugens zijn al achterhaald: de leugens van de Kalpoe's (waarvoor tot op zekere hoogte nog begrip is op te brengen) en de leugens van Beth Holloway, waar nog steeds geen redelijke
verklaring voor bestaat.
het is dom om het te vragen , maar welke leugens zijn achterhaalt dan ???, dat drie leugenaar zeggen dat ze natalee niet bij het hotel afgezet hebben zeker.
het feit is dat dat zelfs geen hard bewijs is, omdat het niet op camera sta is nog geen rede om aan te nemen dat ze haar niet afgezet hebben toch.

waarom zouden we drie leugenaar geloven die eerst over iets liegen , zou het tweede versie ook geen leugen zijn ???

het kan zomaar zijn dat de drie jongens natalee bij een hotel hebben afgezet , daar kwam een man naar buiten en joran maakte een deal met hem voor 10.000 dollar ( met 400 tekort) , verdeelde het met de kalpoe's.

kan zomaar de waarheid zijn
pi_68782371
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef mrBhimself het volgende:
De leugens zijn m.i. nog helemaal niet achterhaald en voor de leugens van de Kalpoes (als het alleen maar bij leugens blijft) kan ik helemaal geen begrip opbrengen.

De Kalpoes zijn geen verdachten meer en waarschijnlijk zal ook Joran binnenkort geen verdachte meer zijn; maar dat zegt nog helemaal niets over hun betrokkenheid bij de zaak. Of uiteraard het ontbreken van betrokkenheid.

Wat dat betreft is het jammer dat er geen rechtzaak komt; alleen een vrijspraak in de zaak zou ze in één klap van alle blaam kunnen zuiveren. De zweem van betrokkenheid blijft nu als een sluier boven hen hangen.
zo zie ik het ook , maar van de andere kant dan , de straf die er nu opsta is naar mijn mening gelukkig grootter ( hij komt nooit meer van internet en natalee holloway af) dan als joran nu eens echt de waarheid zou vertellen. zelfs in koele bloedde van kant maken zou 10 jaar ??? zitten betekenen.

nu heeft joran al bijna 4 jaar !!!!!!!!!!!!!!!! en er is nog geen uitzicht op strafvermindering het schijnt elk jaar alleen maar zwaarder te worden voor hem

met ouderdom komt wijsheid ??

in hoevere de kalpoe's met deze straf omgaan is niet duidelijk , zij zijn nooit in de media te vinden
pi_68782596
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef mrBhimself het volgende:

Uit de verklaringen blijkt dat ze eerst, niet wetend dat Natalee langer weg zou blijven, wilden helpen.
Ook blijkt uit de verklaringen dat ze vervolgens onder druk zijn gezet om door te gaan met de leugen.

Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Verder blijkt uit de verklaringen dat toen de leugen hen dwars begon te zitten, ze een intimiderend bezoekje kregen van Steve Croes.

Uit de computergegevens en de verklaringen die later pas bekend werden, bleek dat ze twee dagen na hun aanhouding de waarheid spraken.

Je kunt je natuurlijk wel afvragen waarom de Kalpoe's onder druk zijn gezet om door te gaan met
de leugen.
pi_68783002
weet je dat joran maar slechte adviezen krijgt. !!!

na de wereldberoemde uitzending van peter r de vries had hij nooit moeten zeggen het is verzonnen !
dan was er misschien een proces geweest, dood door schuld niet bewezen, het wegmaken van een lichaam misschien wel , straf 6 maanden ??? met aftrek van voorarrest een vrij man.

iedereen tevreden einde klopjacht op joran !!!!

maar nu is het veel moeilijker geworden , al verteld joran ooit de waarheid , wie zal hem geloven ???
als het lichaam van natalee niet boven komt als bewijs, gelooft niemand welk verhaal dan ook van joran

dus naar mijn mening slecht advies na uitzending peter r de vries. voor de media is het wel duidelijk, het oordeel over joran was daar, had gewoon alles afgewacht , ik denk dat alleen doordat het lichaam van natalee nooit gevonden is , het wegmaken van lichaam overblijft, die daury moet zijn vader dan maar wezen, die heeft toch ook geen crediet meer
pi_68783224
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef yyentle het volgende:

[..]

Uit de verklaringen blijkt dat ze eerst, niet wetend dat Natalee langer weg zou blijven, wilden helpen.
Ook blijkt uit de verklaringen dat ze vervolgens onder druk zijn gezet om door te gaan met de leugen.

Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Verder blijkt uit de verklaringen dat toen de leugen hen dwars begon te zitten, ze een intimiderend bezoekje kregen van Steve Croes.

Uit de computergegevens en de verklaringen die later pas bekend werden, bleek dat ze twee dagen na hun aanhouding de waarheid spraken.

Je kunt je natuurlijk wel afvragen waarom de Kalpoe's onder druk zijn gezet om door te gaan met
de leugen.
er is toch meer aan de hand dan een leugen voor joran hoor, waarom deepak niet gewoon zegt wat er allemaal besproken is in het 8 minuten telefoon gesprek is er 1, de tekst jij joran weet niet wat dat meisje aan heeft , een domme 2 !! , ik ben bijna bij de waarheid ( satisch) nummer 3.

hebben de kalpoe's ooit verteld dat zelfs het hitler en gaan kijken naar haaien door joran zijn verzonnen ??
de broers konden namelijk dit nooit gehoort hebben , de muziek stond veel te hard in de auto, of later toch weer niet, enz,enz.
pi_68784611
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef duikkie het volgende:

hebben de kalpoe's ooit verteld dat zelfs het hitler en gaan kijken naar haaien door joran zijn verzonnen ??
de broers konden namelijk dit nooit gehoort hebben , de muziek stond veel te hard in de auto, of later toch weer niet, enz,enz.
Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.
Ze vertelden dat ze het woord Hitler hadden gehoord en de rest later van Joran hoorden.

En over die kleding van dat meisje kan ik kort zijn: in de verklaring gaat het in de zin daarvoor over een ander meisje.

Je zit net als Johan555 te trollen en alles opzettelijk te verdraaien. Dat doe je al hoofdstukken lang.

Ik vraag me af wat jouw bedoeling daarvan is.

Wil je Beth Holloway beschermen tegen de aantoonbare leugens die ze vertelde ofzo?
pi_68785260
Deepak en Satish zijn gewoon direkt naar huis gereden: dat blijkt uit de computergegevens. Klaar.

Dat Joran iemand beschermt lijkt erg voor de hand te liggen. Het kan zijn dat degene die door Joran beschermd wordt erbij was toen Natalee stierf, wat een verklaring zou kunnen zijn voor het onder druk zetten van de Kalpoe broers.

Dit betekent overigens niet automatisch dat Natalee is vermoord.

Het feit dat Beth Holloway (net als Joran overigens) met dwaalsporen bezig is, dramatisch op TV gaat zitten vertellen over een groepsverkrachting en moord zonder dat ze daarvoor enig bewijs heeft, meedoet aan de fraude van Dr. Phil en verklaringen beweert te hebben die ze vervolgens niet kan laten zien, zou kunnen betekenen dat Natalee is bezweken aan de middelen die zelf ze tot zich nam.

Dat verklaart dan meteen waarom Beth Holloway op Aruba kwam met een poster waarop stond dat ze met Natalee wilde praten en de studenten snel van het eiland afmoesten zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord. Het zou ook een verklaring kunnen zijn voor het feit dat Beth Holloway tot op de dag van vandaag niet mee wil werken aan volledig onderzoek naar de achtergrond van Natalee.

Als Natalee de pest aan haar moeder had, het niet leuk had thuis (gebroken gezin) en daarom achter al die mannen aanzat, zoop en mogelijk ook drugs gebruikte, is dat een goede verklaring voor het feit dat Beth zich gedraagt zoals ze zich gedraagt. Beth Holloway heeft dan namelijk zelf ook wel het een en ander uit te leggen en het lijkt erop dat dit voorkomen moet worden.
pi_68785997
En wie heeft die kulverhalen over bloed in de auto van Deepak wat helemaal niet waar was (auto uit elkaar getrokken en de sporen voor onderzoek naar twee verschillende laboratoria gestuurd, het NFI en een Amerikaans lab) eigenlijk de wereld ingeholpen?

Enig idee?
pi_68786669
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef yyentle het volgende:

[..]

Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.
Ze vertelden dat ze het woord Hitler hadden gehoord en de rest later van Joran hoorden.

En over die kleding van dat meisje kan ik kort zijn: in de verklaring gaat het in de zin daarvoor over een ander meisje.

Je zit net als Johan555 te trollen en alles opzettelijk te verdraaien. Dat doe je al hoofdstukken lang.

Wil je Beth Holloway beschermen tegen de aantoonbare leugens die ze vertelde ofzo?
en de zin daarvoor gaat ook weer ergens anders over , hou toch op dat meisje waarover ze het hebben is natalee niet die karin ofzo, lees het hele stuk maar. als deepak het over dat meisje heeft , heeft hij het over natalee. die shit over karin heeft daar niets mee te maken

o nou alleen het woord hitler, tja was ook 26 dagen later dan doden herdenking, weten we al of het woord hitler van joran of natalee was, is ook niet duidelijk he, kortom onzin over die verklaringen, samen in elkaar gedraait onder toezich van paul van der sloot. vergeet die verklaringen nu maar zat te veel tijd tussen de verklaringen de jongens konden alles met elkaar bespreken wat ze ook gedaan hebben , staat zelfs in de verklaringen.

wat maakt het uit wat beth verteld, zij was niet de laatste die natalee levend zag , dat waren de drie jongens en die hadden redenen om te liegen, dat is een feit !!!
pi_68787475
Los van het feit dat Duikkie zichzelf prima kan verdedigen is hij volgens mij helemaal niet bezig met het verdraaien van zaken danwel 'trollen'. Hij is het gewoon niet met je eens en ik heb sterk de indruk dat jullie daar ook niet uit gaan komen.

Ik ben het overigens ook niet met je eens en heb sterk de indruk dat de betrokkenheid van de Kalpoes er wel degelijk is. Ik heb alleen niet de behoefte om daar telkens met jou over in discussie te gaan. Mijns inziens is dat niet echt nuttig en blijkt het telkens een 'herhaling van zetten' te zijn.
--
pi_68787514
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef duikkie het volgende:

[..]

en de zin daarvoor gaat ook weer ergens anders over , hou toch op dat meisje waarover ze het hebben is natalee niet die karin ofzo, lees het hele stuk maar.
Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.

http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html

En als je dan ook nog bedenkt Joran vermoedelijk was gewaarschuwd dat ze werden afgeluisterd, wat betekent dat het heel goed mogelijk is dat de Kalpoe's niet wisten dat ze werden afgeluisterd en Joran wel.......
pi_68787609
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben het overigens ook niet met je eens en heb sterk de indruk dat de betrokkenheid van de Kalpoes er wel degelijk is. Ik heb alleen niet de behoefte om daar telkens met jou over in discussie te gaan. Mijns inziens is dat niet echt nuttig en blijkt het telkens een 'herhaling van zetten' te zijn.
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn. Jij bent degene die beweerde dat Jorans vader niet was opgepakt wegens medeplichtigheid.
Jij bent ook degene die beweerde dat Jorans moeder en de broertjes in Nederland waren ten tijde van de verdwijning van Natalee.

Dat zijn de feiten, terug te vinden op Internet.
pi_68787661
En wat wil je daar mee zeggen?

Ik kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat Paul van der Sloot NIET was opgepakt wegens medeplichtigheid. Volgens mij is Paul opgepakt omdat hij verdacht werd van betrokkenheid (de officiele versie), maar in feite is opgepakt om Joran onder druk te zetten (de onofficiele versie).

Ik heb inderdaad aangegeven dat Moeder van der Sloot in Nederland was met de broers van Joran; voortschrijdend inzicht heeft geleerd dat ze niet met beide broers in Nederland was.

Wat heeft dat te maken met mijn opmerking dat ik het niet eens ben met je opinie over de Kalpoes?
--
pi_68788028
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish zijn gewoon direkt naar huis gereden: dat blijkt uit de computergegevens. Klaar.

Dat Joran iemand beschermt lijkt erg voor de hand te liggen. Het kan zijn dat degene die door Joran beschermd wordt erbij was toen Natalee stierf, wat een verklaring zou kunnen zijn voor het onder druk zetten van de Kalpoe broers.

Dit betekent overigens niet automatisch dat Natalee is vermoord.

Het feit dat Beth Holloway (net als Joran overigens) met dwaalsporen bezig is, dramatisch op TV gaat zitten vertellen over een groepsverkrachting en moord zonder dat ze daarvoor enig bewijs heeft, meedoet aan de fraude van Dr. Phil en verklaringen beweert te hebben die ze vervolgens niet kan laten zien, zou kunnen betekenen dat Natalee is bezweken aan de middelen die zelf ze tot zich nam.

Dat verklaart dan meteen waarom Beth Holloway op Aruba kwam met een poster waarop stond dat ze met Natalee wilde praten en de studenten snel van het eiland afmoesten zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord. Het zou ook een verklaring kunnen zijn voor het feit dat Beth Holloway tot op de dag van vandaag niet mee wil werken aan volledig onderzoek naar de achtergrond van Natalee.

Als Natalee de pest aan haar moeder had, het niet leuk had thuis (gebroken gezin) en daarom achter al die mannen aanzat, zoop en mogelijk ook drugs gebruikte, is dat een goede verklaring voor het feit dat Beth zich gedraagt zoals ze zich gedraagt. Beth Holloway heeft dan namelijk zelf ook wel het een en ander uit te leggen en het lijkt erop dat dit voorkomen moet worden.
van CNC direct naar huis kost minder tijd , ze zijn dus ergens anders heen gereden als je het strand verhaal gelooft mij best maar sta niet vast dat ze daar ooit geweest zijn !!!!, daarmee komt dus ook de feiten en computergevens als bewijs te vervallen. uit de computergegevens zou blijken ( niet door ons te controleren) dat de computer om 1:55 aan ging dat is alles

de rest van je verhaal kennen we nu wel
maar vertel eens ik heb hier ook wat studenten zitten hoe krijg ik die zi snel mogelijk van dit eiland af, of moet ik gewoon de mei vacantie afwachten , dan heb ik ook de macht ze weg te sturen
geloof je het zelf nog wel ??
pi_68788138
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef mrBhimself het volgende:
Los van het feit dat Duikkie zichzelf prima kan verdedigen is hij volgens mij helemaal niet bezig met het verdraaien van zaken danwel 'trollen'. Hij is het gewoon niet met je eens en ik heb sterk de indruk dat jullie daar ook niet uit gaan komen.

zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, maar een weer woord is altijd nodig , anders gaan andere denken dat sommige zaken feiten zijn als het gewoon niet is, verder
pi_68788601
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef yyentle het volgende:

[..]

Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvouten maar dat heeft ook wel weer z'n charme -ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
pi_68788720
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef mrBhimself het volgende:
En wat wil je daar mee zeggen?
Dat het mogelijk is dat jij ook iemand bent die de betrokkenheid van de Kalpoe's tegen de beweringen van alle officiele en onofficiele onderzoekers in, wilt vasthouden en daar een reden voor hebt.

Ik zou niet weten wat die reden is, het kan zijn dat het is omdat Peter R. de Vries ervan overtuigd is dat de Kalpoes niets met de verdwijning van Natalee te maken hebben. Je laat blijken dat je erg tegen Peter R. de Vries bent.
Ik wil Peter R. de Vries niet verdedigen: persoonlijk vond ik dat zwartmaken van die Mabel nogal minnetjes maar daar gaat het niet om. Het gaat om de feiten.
Je refereerde in het vorige hoofdstuk met betrekking tot Peter R. de Vries nog naar Micha de Kat: hij zou iets over Peter R. de Vries hebben geschreven.
Inderdaad heeft Micha de Kat iets over Peter R. de Vries geschreven met betrekking tot een andere zaak. Heb je ook gelezen wat Micha de Kat (Klokkerluiders on Line) heeft geschreven over de Holloway zaak?
Waarom wil het daar niet over hebben maar wel over een zaak die niets met de Holloway zaak te maken heeft?
quote:
Ik kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat Paul van der Sloot NIET was opgepakt wegens medeplichtigheid. Volgens mij is Paul opgepakt omdat hij verdacht werd van betrokkenheid (de officiele versie), maar in feite is opgepakt om Joran onder druk te zetten (de onofficiele versie).
Johan555 wil het misschien wel even voor je opzoeken, het staat echt in een van de
vorige hoofdstukken.

PROCES VERBAAL
quote:
We, Roland Ramiro TROMP and Clyde Anthony Burke, respectively inspector and sergeant first class, with the Korps Politie Aruba and attached to the section Often Occurring Crime District 2, state the following.

On June 23rd 2005, at approximately 14.30 hours, as a suspect, a man was interviewed who stated his name was: Paulus Antonius Petrus Johanna van der SLOOT, born in the Netherlands on February 15th 1952, judge (common court) and living at XXXXXXXX number XX on Aruba.

Before the interview the suspect P.A.P.J. van der SLOOT was informed that he was under no obligation to answer.

The suspect P.A.P.J. van der SLOOT has asked if his council Mr. A. SWAEN could be present at this interview and this was also requested by his council. This request was denied. His statement in dutch was transcribed by us, the reporting officers and goes as follows:

“To you question what I can declare with regards to me being arrested as a suspect of accessory to murder, manslaughter and robbing someone of their freedom with death as the result, I can state the following. I find this totally ridiculous and absurd.
quote:
Ik heb inderdaad aangegeven dat Moeder van der Sloot in Nederland was met de broers van Joran; voortschrijdend inzicht heeft geleerd dat ze niet met beide broers in Nederland was.
Een merkwaardig voortschrijdend inzicht. Je beweert al vanaf het begin op alle fora te zitten, zegt jaren later dat Jorans moeder met de twee broertjes in Nederland was (verjaardag 90 jarige oma) en verandert nu ineens van gedachten.
Jouw verklaring hierover komt overeen met de lijst waarop de mensen die verhoord zijn staan: de jongere broertjes van Joran zijn de periode na de verdwijning van Natalee niet gehoord, het jongere zusje van de Kalpoe's wel.
pi_68789236
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef yyentle het volgende:

[..]

Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.

http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html

En als je dan ook nog bedenkt Joran vermoedelijk was gewaarschuwd dat ze werden afgeluisterd, wat betekent dat het heel goed mogelijk is dat de Kalpoe's niet wisten dat ze werden afgeluisterd en Joran wel.......
waarom zou joran wel weten dat hij afgeluisterd zou worden en de kalpoe's niet, hebben die een IQ van 60 of lager dan ??? , joran zegt zelfs , domoor deepak jewist tot dat je werd afgeluisterd , met je focking ik heb het geregeld, dat was je zeker vergeten Y
pi_68789372
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvouten maar dat heeft ook wel weer z'n charme -ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
creativiteit laat zich niet tegenhouden door wat nederlandse groene boekjes
pi_68789570
Tja, ga ik toch in discussie met je. Moet ik eigenlijk niet doen. Ik heb nergens beweerd "op alle fora" te zitten; ik heb aangegeven deze zaak vanaf het begin te volgen, wat ook het geval is.

Ik heb al eerder aangegeven dat er informatie was dat de moeder van Joran met beide broertjes in Nederland was ten tijde van de verdwijning van Natalee. Later bleek dat niet het geval te zijn. So what!

Wie zegt dat de broertjes van Joran niet zijn gehoord; als je doelt op de 'Kalpoe lijst' dan is dat zeker niet een volledige lijst van mensen die in het kader van het onderzoek gehoord zijn. Er zijn inmiddels honderden mensen gehoord en ik ben er van overtuigd dat ook de broertjes van Joran een gesprek(je) met ALE hebben gehad.

Ik heb niet de behoefte om jou deelgenoot te maken van mijn redenen waarom ik denk dat de Kalpoes wel degelijk betrokken zijn. De relatie die je legt met Peter de Vries is lachwekkend. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van de methodieken van de Vries, niet meer en niet minder.

Het proces verbaal geeft aan dat Paul van der Sloot is aangehouden als verdachte voor een aantal strafbare feiten, zoals ik ook in mijn vorige post heb aangegeven. Het is namelijk niet mogelijk om Paul aan te houden op grond van het artikel "We moeten Joran onder druk zetten". Zoals ik al aangaf is hij officieel aangehouden op basis van betrokkenheid en als 'verdachte van'; onofficieel was het om de druk op te voeren op zijn zoon; althans dat is mijn opinie.
--
pi_68790039
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ikke schrijffouten ??? dat zie je verkeert hoor, ik schrijf modern , iets wat vele nederlanders nog moeten leren , maar ik was de eerste die zo schreef , jullie zijn getuigen

verder mag je niet liegen he OF , zeg nooit nooit anders ga ik linkjes gegeven

[ Bericht 16% gewijzigd door duikkie op 07-05-2009 22:36:05 ]
pi_68790769
maar wat denken jullie van de uitspraak van terror jaap :

ik weet aan welke voorwaarde er moet worden voldaan , voordat joran zich gaat aangeven ofzo iets.

zou eerst zijn vader de dood moeten vinden ???, het belde in de greta tapes ook al zijn vader op met ik kan het niet meer , maar je moet ook aan ons denken joran , hoe dan ook ligt hier de oplossing ???
pi_68790785
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, ga ik toch in discussie met je. Moet ik eigenlijk niet doen. Ik heb nergens beweerd "op alle fora" te zitten; ik heb aangegeven deze zaak vanaf het begin te volgen, wat ook het geval is.

Ik heb al eerder aangegeven dat er informatie was dat de moeder van Joran met beide broertjes in Nederland was ten tijde van de verdwijning van Natalee. Later bleek dat niet het geval te zijn. So what!

Wie zegt dat de broertjes van Joran niet zijn gehoord; als je doelt op de 'Kalpoe lijst' dan is dat zeker niet een volledige lijst van mensen die in het kader van het onderzoek gehoord zijn. Er zijn inmiddels honderden mensen gehoord en ik ben er van overtuigd dat ook de broertjes van Joran een gesprek(je) met ALE hebben gehad.

Ik heb niet de behoefte om jou deelgenoot te maken van mijn redenen waarom ik denk dat de Kalpoes wel degelijk betrokken zijn. De relatie die je legt met Peter de Vries is lachwekkend. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van de methodieken van de Vries, niet meer en niet minder.

Het proces verbaal geeft aan dat Paul van der Sloot is aangehouden als verdachte voor een aantal strafbare feiten, zoals ik ook in mijn vorige post heb aangegeven. Het is namelijk niet mogelijk om Paul aan te houden op grond van het artikel "We moeten Joran onder druk zetten". Zoals ik al aangaf is hij officieel aangehouden op basis van betrokkenheid en als 'verdachte van'; onofficieel was het om de druk op te voeren op zijn zoon; althans dat is mijn opinie.
Paul vd Sloot is om aangehouden omdat getuigen hem s'nachts bij Mc Donalds hebben gezien,
dat zegt hij ook zelf in een van de eerste Nova filmpjes .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68790853
En Yyentle MrB is goed op de hoogte hoor !
En zwamt gelukkig niet over de 2k's en Beth
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68791239
Soooo Reboundje #38 is als een speer van start gegaan, met als pluspuntje respectvolle meningsverschillen ipv opgewonden nummertjes

Tijd voor een polletje cq prijsvraag:

Wanneer sluit het OM de zaak tegen Joran officieel?

Je antwoord uiterlijk donderdag 14 mei 2009 in dit draadje en een mooie prijs voor de winnaar.

Ik zeg vrijdag 12 juni 2009 - JoBuster

AYO!
pi_68791311
Jij ben goed bezig buster op dat trollen forum
ga zo door !
pi_68791705
Ik wil jullie deze post van SM niet onthouden......Priceless

--
pi_68791891
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef johan555 het volgende:
Jij ben goed bezig buster op dat trollen forum
ga zo door !
Helaas er is er altijd eentje die de sfeer probeert te verpesten, maar dat geeft niets mensen gewoon gezellie doorgaan met het positieve Reboundje #38

AYO!
pi_68792007
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef mrBhimself het volgende:
Ik wil jullie deze post van SM niet onthouden......Priceless

Oh shit, Ik kom niet meer bij, zeg me dat je het verzonnen hebt mrB
pi_68792198
Nope, niet verzonnen, ga zelf maar kijken, klik hier. ( waving to Debby; I know she is reading here )
--
pi_68792469
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:12 schreef mrBhimself het volgende:
Nope, niet verzonnen, ga zelf maar kijken, klik hier. ( waving to Debby; I know she is reading here )
LOL I think we're waving to Debs with the same finger

Maar echt mrB wat een bak, jochie jat de plaatjes van overal bij elkaar en gaat dan klaasend vorderen ze te verwijderen.

Ik dacht dat die Holloway zaak op sterven na dood was maar het blijft lachen.

Natalee; the gift that keeps on giving
pi_68792581
Een week is toch een Lang genoeg
Ze verdraait de boel een beetje maar dat kan je van trollen verwachten
pi_68792826

!!!!
pi_68793214
Ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik de post van Debbie las.
Het is overigens heel vermakelijk om ook de rest van de post daar te lezen; goed voor de lachspieren.
--
pi_68793805
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef mrBhimself het volgende:
Ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik de post van Debbie las.
Het is overigens heel vermakelijk om ook de rest van de post daar te lezen; goed voor de lachspieren.
Iets meer dan een grijns moet ik bekennen mrB, het is om je te bescheuren hoe de dombo's elkaar te lijf gaan.

Ik begrijp ook johan niet want die posts en plaatjes blijven staan waar ze staan en het eindresultaat zal zijn dat ie alleen nog maar dommer (b)lijkt dan dat wij al denken dat ie is.
pi_68794106
"Does Moskovic make house calls to Den Dolder?"
--
pi_68794290
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef mrBhimself het volgende:
"Does Moskovic make house calls to Den Dolder?"
pi_68795141
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef johan555 het volgende:
Een week is toch een Lang genoeg
Ze verdraait de boel een beetje maar dat kan je van trollen verwachten
Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.

Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.

De term "Busted" ishier wel heel toepasselijk.
--
pi_68795174
Het valt ook niet mee om helemaal vanaf de zijlijn mee te kijken he mr B .
pi_68795187
Ja hoor, dat lukt prima. Geweldig entertainment.
--
pi_68795291
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.

Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.

De term "Busted" ishier wel heel toepasselijk.
debbie ?
zo goed op de hoogte ben je Mr B
een beetje de wijsneus uithangen hier ha ha

Even een vraagje :

Wie zou je eerder geloven Dave Holloway of "Debbie" ?

Is "Debbie" van plan deze zaak ooit op te lossen ?
pi_68795321
Ja, inderdaad Debbie. Ik ben heel goed op de hoogte. Het gaat overigens steeds leuker worden daar :-)

Ook leuk voor jezelf om nog wat te lezen daar 555, posten gaat niet meer, maar je blijft er toch wel meelezen mag ik hopen.

En Debbie gaat deze zaak net zo min oplossen als jij 555. Haar taak is die site te modereren en zij hangt in elk geval niet de pseudo Sherlock uit.

[ Bericht 27% gewijzigd door mrBhimself op 08-05-2009 00:45:50 ]
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')