quote:Afijn long overdue maar een nieuwe maand is een prima aanleiding voor een nieuw Keekje:
Watskebeurt, hoe gaat het met het onderzoek, waar is Joran, leven de bange aapjes nog, een snelle update nu we de 4de verjaardag van Natalees verdwijning naderen.
De zaak: Weinig nieuws aldaar, geen nieuwe ontwikkelingen en het afwachten is of Hans Mos voor zijn vertrek naar St Maarten de zaak sluit of dat hij die eer aan zijn opvolger laat.
Onderzoek: Nadat het aangekondigde onderzoek door Silvetti en co een grote Hoax bleek, dook opeens ene Fred Golba met z'n hondje in Aruba op.
Fred en Fikkie hebben ruim een week in een van de ponds lopen wroeten met de hulp van Arubaanse vrijwilligers maar zoals verwacht zonder enig resultaat, waarna Fred en Fikkie met de staart tussen de benen afdropen en duh duh Dave Holloway een paar duizend $$$ armer achterbleef.
Joran: Onze vriend Joran blijft ondertussen studeren en van het leven genieten in Thailand.
Het blijkt dat ie de kunst van het versieren van blonde amerikaanse meisjes niet verleerd is want afgelopen maand doken de foto's van Joran en een leuk blond Californisch vriendinnetje op.
Het lijkt er trouwens op dat Joran steeds beter weet hoe hij degenen die aan hem en de zaak Holloway willen verdienen, een flinke poot kan uitdraaien.
Nadat Peterrrr en Greta eerder flink gepowned werden was het nu de beurt aan vetklep Jaap (big uit de gouden kooi) om leergeld te betalen. Of zulke akties van Joran slim zijn valt te bezien maar vooralsnog heeft hij de poen binnen en loopt vette Jaap nog met z'n programmatje te leuren.
De Kalpoes: Zijn wederom een stapje dichterbij de jackpot. Een jurytrial is aangekondigd voor 2010 en de verwachting is dat Dr Phool zal willen schikken voordat een jury van zijn "gelijken" geconfronteerd gaat worden met de manipulaties van de zieleknijper en Jamie Skeeter.
Doen ze goed die boys, lekker uit de publiciteit blijven en rustig toewerken naar een flinke som geld van die domme, domme Dr Phool.
De Fora: Tsjaa daar was laatstelijk eigenlijk het meeste loos in de Holloway zaak.
Nadat er op Scared Monkeys grote schoonmaak is gehouden en de ergste engerds en viespeuken verwijderd zijn, blijven er nu eigenlijk 3 kampen met droefsnoetjes over:
Scared Monkeys, Goldmonkeys en Shit and Grumble.
Deze vechten elkaar de tent uit en om de fora nog enigszins "fris" te houden zijn de diverse blogs opgericht om daar elkaar eens flink de waarheid te zeggen (lees verrot te schelden).
Dus wil je effe lachen check dan hier IDIOTSFOUNDONLINE en SPEAKINGOFTHEIDIOTS.
Tot slot de laatste "aanwinst" in Holloway forumland het forumpie van onze eigen johan555 soms open voor eenieder soms weer op slot, maar voornamelijk bestaand uit fototjes en met een ziekelijke obsessie voor Kermit, de kikker van SM.
Aruba: Ook het Happy Island ontkomt natuurlijk niet aan de mondiale recessie. Gelukkig heeft men op tijd ingezien dat het niet verstandig is teveel afhankelijk te zijn van de Amerikaanse toeristen en is men nu actief (en succesvol) om meer bezoekers uit Europa en Zuid-Amerika te trekken.
De Film: Eindelijk was het zover, de prachtfilmtm gebaseerd op Beth's book of lies ging in premiere op het Lifetime channel. Ruim 3 miljoen yankee dames hebben het meesterwerkje opgenomen in Zuid-Afrika mogen aanschouwen en als we de diverse fora mogen geloven was het Kudt met Peren, maar oordeel vooral zelf.
3 miljoen kijkbuiskindertjes lijkt natuurlijk veel maar naar amerikaanse begrippen is dat niets nada nul natuurlijk, vandaar dat het LMN de film binnenkort gratis op de site zal aanbieden.
Tot zover mijn Keekje, niet echt veel nieuws maar wie weet aan het eind van de maand meer.
nooit de americaanse serie SOAP gezien zeker, fabeljeskrant deed dat nooit zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef OUWEFIETS het volgende:
@Johan555, wanneer kom je nou met Dave's antwoord op de proppen?
Kijk je uit? Straks zijn de rapen gaar...
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(ja lieve keekbuiskindertjes, .. hoe gaat Johan555 zich uit deze netelige situatie redden?! We wachten in spanning af..met
)
Sommige leugens zijn al achterhaald: de leugens van de Kalpoe's (waarvoor tot op zekere hoogte nog begrip is op te brengen) en de leugens van Beth Holloway, waar nog steeds geen redelijkequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef duikkie het volgende:
joran zocht en zoekt nog steeds aandacht, maar langzaam dringt het tot hem door dat er ook een keerzijde aan de media zit. hij zal altijd de verdachte zijn !!!!! in de zaak holloway als het een cold case wordt, samen met papa , mama en kalpoe's. je krijgt het niet meer van internet af.
al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaal hem wel![]()
hoeveel jaren het nog duurt mag joran zelf bepalen, maar het schijnt dat hij toch wel last krijgt van zijn slechte imago, en nu vragen om een normaal leven dat is het toppunt van vermaak
het is dom om het te vragenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef yyentle het volgende:
[..]
Sommige leugens zijn al achterhaald: de leugens van de Kalpoe's (waarvoor tot op zekere hoogte nog begrip is op te brengen) en de leugens van Beth Holloway, waar nog steeds geen redelijke
verklaring voor bestaat.
zo zie ik het ook , maar van de andere kant danquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef mrBhimself het volgende:
De leugens zijn m.i. nog helemaal niet achterhaald en voor de leugens van de Kalpoes (als het alleen maar bij leugens blijft) kan ik helemaal geen begrip opbrengen.
De Kalpoes zijn geen verdachten meer en waarschijnlijk zal ook Joran binnenkort geen verdachte meer zijn; maar dat zegt nog helemaal niets over hun betrokkenheid bij de zaak. Of uiteraard het ontbreken van betrokkenheid.
Wat dat betreft is het jammer dat er geen rechtzaak komt; alleen een vrijspraak in de zaak zou ze in één klap van alle blaam kunnen zuiveren. De zweem van betrokkenheid blijft nu als een sluier boven hen hangen.
Uit de verklaringen blijkt dat ze eerst, niet wetend dat Natalee langer weg zou blijven, wilden helpen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef mrBhimself het volgende:
De Kalpoes zijn geen verdachten meer en waarschijnlijk zal ook Joran binnenkort geen verdachte meer zijn; maar dat zegt nog helemaal niets over hun betrokkenheid bij de zaak. Of uiteraard het ontbreken van betrokkenheid.
er is toch meer aan de hand dan een leugen voor joran hoor, waarom deepak niet gewoon zegt wat er allemaal besproken is in het 8 minuten telefoon gesprek is er 1, de tekst jij joran weet niet wat dat meisje aan heeft , een domme 2 !! , ik ben bijna bij de waarheid ( satisch) nummer 3.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef yyentle het volgende:
[..]
Uit de verklaringen blijkt dat ze eerst, niet wetend dat Natalee langer weg zou blijven, wilden helpen.
Ook blijkt uit de verklaringen dat ze vervolgens onder druk zijn gezet om door te gaan met de leugen.
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?
Verder blijkt uit de verklaringen dat toen de leugen hen dwars begon te zitten, ze een intimiderend bezoekje kregen van Steve Croes.
Uit de computergegevens en de verklaringen die later pas bekend werden, bleek dat ze twee dagen na hun aanhouding de waarheid spraken.
Je kunt je natuurlijk wel afvragen waarom de Kalpoe's onder druk zijn gezet om door te gaan met
de leugen.![]()
Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef duikkie het volgende:
hebben de kalpoe's ooit verteld dat zelfs het hitler en gaan kijken naar haaien door joran zijn verzonnen ??
de broers konden namelijk dit nooit gehoort hebben , de muziek stond veel te hard in de auto, of later toch weer niet, enz,enz.
en de zin daarvoor gaat ook weer ergens anders overquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.
Ze vertelden dat ze het woord Hitler hadden gehoord en de rest later van Joran hoorden.
En over die kleding van dat meisje kan ik kort zijn: in de verklaring gaat het in de zin daarvoor over een ander meisje.
Je zit net als Johan555 te trollen en alles opzettelijk te verdraaien. Dat doe je al hoofdstukken lang.
Ik vraag me af wat jouw bedoeling daarvan is.
Wil je Beth Holloway beschermen tegen de aantoonbare leugens die ze vertelde ofzo?
Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef duikkie het volgende:
[..]
en de zin daarvoor gaat ook weer ergens anders over, hou toch op dat meisje waarover ze het hebben is natalee niet die karin ofzo, lees het hele stuk maar.
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn. Jij bent degene die beweerde dat Jorans vader niet was opgepakt wegens medeplichtigheid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben het overigens ook niet met je eens en heb sterk de indruk dat de betrokkenheid van de Kalpoes er wel degelijk is. Ik heb alleen niet de behoefte om daar telkens met jou over in discussie te gaan. Mijns inziens is dat niet echt nuttig en blijkt het telkens een 'herhaling van zetten' te zijn.
van CNC direct naar huis kost minder tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish zijn gewoon direkt naar huis gereden: dat blijkt uit de computergegevens. Klaar.![]()
Dat Joran iemand beschermt lijkt erg voor de hand te liggen. Het kan zijn dat degene die door Joran beschermd wordt erbij was toen Natalee stierf, wat een verklaring zou kunnen zijn voor het onder druk zetten van de Kalpoe broers.
Dit betekent overigens niet automatisch dat Natalee is vermoord.
Het feit dat Beth Holloway (net als Joran overigens) met dwaalsporen bezig is, dramatisch op TV gaat zitten vertellen over een groepsverkrachting en moord zonder dat ze daarvoor enig bewijs heeft, meedoet aan de fraude van Dr. Phil en verklaringen beweert te hebben die ze vervolgens niet kan laten zien, zou kunnen betekenen dat Natalee is bezweken aan de middelen die zelf ze tot zich nam.
Dat verklaart dan meteen waarom Beth Holloway op Aruba kwam met een poster waarop stond dat ze met Natalee wilde praten en de studenten snel van het eiland afmoesten zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord. Het zou ook een verklaring kunnen zijn voor het feit dat Beth Holloway tot op de dag van vandaag niet mee wil werken aan volledig onderzoek naar de achtergrond van Natalee.
Als Natalee de pest aan haar moeder had, het niet leuk had thuis (gebroken gezin) en daarom achter al die mannen aanzat, zoop en mogelijk ook drugs gebruikte, is dat een goede verklaring voor het feit dat Beth zich gedraagt zoals ze zich gedraagt. Beth Holloway heeft dan namelijk zelf ook wel het een en ander uit te leggen en het lijkt erop dat dit voorkomen moet worden.
zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, maar een weer woord is altijd nodig , anders gaan andere denken dat sommige zaken feiten zijn als het gewoon niet is, verderquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef mrBhimself het volgende:
Los van het feit dat Duikkie zichzelf prima kan verdedigen is hij volgens mij helemaal niet bezig met het verdraaien van zaken danwel 'trollen'. Hij is het gewoon niet met je eens en ik heb sterk de indruk dat jullie daar ook niet uit gaan komen.
Ik ben het overigens ook niet met je eens en heb sterk de indruk dat de betrokkenheid van de Kalpoes er wel degelijk is. Ik heb alleen niet de behoefte om daar telkens met jou over in discussie te gaan. Mijns inziens is dat niet echt nuttig en blijkt het telkens een 'herhaling van zetten' te zijn.
Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvoutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.
Ze vertelden dat ze het woord Hitler hadden gehoord en de rest later van Joran hoorden.
En over die kleding van dat meisje kan ik kort zijn: in de verklaring gaat het in de zin daarvoor over een ander meisje.
Je zit net als Johan555 te trollen en alles opzettelijk te verdraaien. Dat doe je al hoofdstukken lang.
Ik vraag me af wat jouw bedoeling daarvan is.
Wil je Beth Holloway beschermen tegen de aantoonbare leugens die ze vertelde ofzo?
Dat het mogelijk is dat jij ook iemand bent die de betrokkenheid van de Kalpoe's tegen de beweringen van alle officiele en onofficiele onderzoekers in, wilt vasthouden en daar een reden voor hebt.quote:
Johan555 wil het misschien wel even voor je opzoeken, het staat echt in een van dequote:Ik kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat Paul van der Sloot NIET was opgepakt wegens medeplichtigheid. Volgens mij is Paul opgepakt omdat hij verdacht werd van betrokkenheid (de officiele versie), maar in feite is opgepakt om Joran onder druk te zetten (de onofficiele versie).
quote:We, Roland Ramiro TROMP and Clyde Anthony Burke, respectively inspector and sergeant first class, with the Korps Politie Aruba and attached to the section Often Occurring Crime District 2, state the following.
On June 23rd 2005, at approximately 14.30 hours, as a suspect, a man was interviewed who stated his name was: Paulus Antonius Petrus Johanna van der SLOOT, born in the Netherlands on February 15th 1952, judge (common court) and living at XXXXXXXX number XX on Aruba.
Before the interview the suspect P.A.P.J. van der SLOOT was informed that he was under no obligation to answer.
The suspect P.A.P.J. van der SLOOT has asked if his council Mr. A. SWAEN could be present at this interview and this was also requested by his council. This request was denied. His statement in dutch was transcribed by us, the reporting officers and goes as follows:
“To you question what I can declare with regards to me being arrested as a suspect of accessory to murder, manslaughter and robbing someone of their freedom with death as the result, I can state the following. I find this totally ridiculous and absurd.
Een merkwaardig voortschrijdend inzicht. Je beweert al vanaf het begin op alle fora te zitten, zegt jaren later dat Jorans moeder met de twee broertjes in Nederland was (verjaardag 90 jarige oma) en verandert nu ineens van gedachten.quote:Ik heb inderdaad aangegeven dat Moeder van der Sloot in Nederland was met de broers van Joran; voortschrijdend inzicht heeft geleerd dat ze niet met beide broers in Nederland was.
waarom zou joran wel weten dat hij afgeluisterd zou worden en de kalpoe's niet, hebben die een IQ van 60 of lager dan ??? , joran zegt zelfs , domoor deepak jewist tot dat je werd afgeluisterd , met je focking ik heb het geregeld, dat was je zeker vergeten Yquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.![]()
http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html
En als je dan ook nog bedenkt Joran vermoedelijk was gewaarschuwd dat ze werden afgeluisterd, wat betekent dat het heel goed mogelijk is dat de Kalpoe's niet wisten dat ze werden afgeluisterd en Joran wel.......
creativiteit laat zich niet tegenhouden door wat nederlandse groene boekjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvoutenmaar dat heeft ook wel weer z'n charme
-ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
![]()
ikke schrijffouten ??? dat zie je verkeert hoor, ik schrijf modernquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvoutenmaar dat heeft ook wel weer z'n charme
-ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
![]()
Paul vd Sloot is om aangehouden omdat getuigen hem s'nachts bij Mc Donalds hebben gezien,quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, ga ik toch in discussie met je. Moet ik eigenlijk niet doen. Ik heb nergens beweerd "op alle fora" te zitten; ik heb aangegeven deze zaak vanaf het begin te volgen, wat ook het geval is.
Ik heb al eerder aangegeven dat er informatie was dat de moeder van Joran met beide broertjes in Nederland was ten tijde van de verdwijning van Natalee. Later bleek dat niet het geval te zijn. So what!
Wie zegt dat de broertjes van Joran niet zijn gehoord; als je doelt op de 'Kalpoe lijst' dan is dat zeker niet een volledige lijst van mensen die in het kader van het onderzoek gehoord zijn. Er zijn inmiddels honderden mensen gehoord en ik ben er van overtuigd dat ook de broertjes van Joran een gesprek(je) met ALE hebben gehad.
Ik heb niet de behoefte om jou deelgenoot te maken van mijn redenen waarom ik denk dat de Kalpoes wel degelijk betrokken zijn. De relatie die je legt met Peter de Vries is lachwekkend. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van de methodieken van de Vries, niet meer en niet minder.
Het proces verbaal geeft aan dat Paul van der Sloot is aangehouden als verdachte voor een aantal strafbare feiten, zoals ik ook in mijn vorige post heb aangegeven. Het is namelijk niet mogelijk om Paul aan te houden op grond van het artikel "We moeten Joran onder druk zetten". Zoals ik al aangaf is hij officieel aangehouden op basis van betrokkenheid en als 'verdachte van'; onofficieel was het om de druk op te voeren op zijn zoon; althans dat is mijn opinie.
Helaas er is er altijd eentje die de sfeer probeert te verpesten, maar dat geeft niets mensen gewoon gezellie doorgaan met het positieve Reboundje #38quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef johan555 het volgende:
Jij ben goed bezig buster op dat trollen forum
ga zo door !
Oh shit, Ik kom niet meer bij, zeg me dat je het verzonnen hebt mrBquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef mrBhimself het volgende:
Ik wil jullie deze post van SM niet onthouden......Priceless
LOL I think we're waving to Debs with the same fingerquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:12 schreef mrBhimself het volgende:
Nope, niet verzonnen, ga zelf maar kijken, klik hier. (waving to Debby; I know she is reading here )
Iets meer dan een grijns moet ik bekennen mrB, het is om je te bescheuren hoe de dombo's elkaar te lijf gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef mrBhimself het volgende:
Ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik de post van Debbie las.
Het is overigens heel vermakelijk om ook de rest van de post daar te lezen; goed voor de lachspieren.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef mrBhimself het volgende:
"Does Moskovic make house calls to Den Dolder?"![]()
![]()
Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef johan555 het volgende:
Een week is toch een Lang genoeg![]()
Ze verdraait de boel een beetje maar dat kan je van trollen verwachten
debbie ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.
Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.
De term "Busted" ishier wel heel toepasselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |