En het leuke is daar hoef je niets voor te doen, dat kan ie helemaal zelf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef mrBhimself het volgende:
Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.
Dan heb je het weer helemaal mis Mr Bquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef mrBhimself het volgende:
Ja, inderdaad Debbie. Ik ben heel goed op de hoogte. Het gaat overigens steeds leuker worden daar :-)
Ook leuk voor jezelf om nog wat te lezen daar 555, posten gaat niet meer, maar je blijft er toch wel meelezen mag ik hopen.
En Debbie gaat deze zaak net zo min oplossen als jij 555. Haar taak is die site te modereren en zij hangt in elk geval niet de pseudo Sherlock uit.
Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af , dan had Yyentle toch gelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:45 schreef JoBuster het volgende:
[..]
En het leuke is daar hoef je niets voor te doen, dat kan ie helemaal zelf.
Deze nog even om het af te leren, weltrusten allemaal:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:46 schreef mrBhimself het volgende:
Precies; morgen is er weer een dag. Ik ben benieuwd wat die gasten er nog allemaal over gaan posten.
Dream on jochie, dream on en doe gelijk wat aan je onbegrijpelijke Nederlandsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef johan555 het volgende:
Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af zoals dan had Yyentle toch gelijk
Droom jij maar lekker van "Debbie " Hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:01 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dream on jochie, dream on en doe gelijk wat aan je onbegrijpelijke Nederlands
truste
we laten het van een andere forum gedonder maar voor wat het isquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef JoBuster het volgende:
Soooo Reboundje #38 is als een speer van start gegaan, met als pluspuntje respectvolle meningsverschillen ipv opgewonden nummertjes![]()
Tijd voor een polletje cq prijsvraag:
Wanneer sluit het OM de zaak tegen Joran officieel?
Je antwoord uiterlijk donderdag 14 mei 2009 in dit draadje en een mooie prijs voor de winnaar.
Ik zeg vrijdag 12 juni 2009 - JoBuster
AYO!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef johan555 het volgende:
hier mrB op GM
Johan is being attacked on another forum for posting his email from Dave at GM. I, for one, have been aware of this email since Johan received it early in March. It is completely accurate and it is from Dave Holloway. It seems that some people just don't want to accept that many of us are still working very hard on Natalee's disappearance. We have had a lot of help from many people. Lisa was attacked for giving the same information from Jug. He has said the same thing that Dave has told us. Many people have said that they will believe information about the cage when they hear it from a family member. Well, here are two family members saying the same thing. I have yet to hear of any family member who has even speculated that there were human remains in the cage.
Waar heb jij het over? Overzeese gebieden? Welke?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:35 schreef johan555 het volgende:
geen flauwe grapjes uit de overzeese gebieden please OF![]()
heb je een sloot voor de deur ???quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Overzeese gebieden? Welke?
![]()
Antwoord: wanneer het onderzoek naar het onderzoek is afgerondquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef JoBuster het volgende:
Soooo Reboundje #38 is als een speer van start gegaan, met als pluspuntje respectvolle meningsverschillen ipv opgewonden nummertjes![]()
Tijd voor een polletje cq prijsvraag:
Wanneer sluit het OM de zaak tegen Joran officieel?
Je antwoord uiterlijk donderdag 14 mei 2009 in dit draadje en een mooie prijs voor de winnaar.
Ik zeg vrijdag 12 juni 2009 - JoBuster
AYO!
Hmm daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, maar om het eerlijk te houden toch maar even een datumquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef OUWEFIETS het volgende:
Antwoord: wanneer het onderzoek naar het onderzoek is afgerond![]()
Zo. klaar.
Wat is nu mijn prijs?
[graag geen Carmen krullenset]
ik ben meer voor die goede familiedrama film van uhhhhhhhhhhhhhhh, die andere damequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hmm daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, maar om het eerlijk te houden toch maar even een datum![]()
Prijs, ja daar moet nog even aan gewerkt worden wat dacht je van een T-shirt, of iets van Aruba Aloë of misschien een gesigneerd DVDtje?
AYO!
Ik ga er van uit dat je met de aanduiding "hier MrB op GM" mij wilt wijzen op dit stukje op de GM site en niet dat je denkt dat ik daar post onder het pseudoniem SS. Mocht die aanname juist zijn. meld het hier dan even, het voorkomt namelijk verwarring. Er zijn kennelijk mensen die nu denken dat ik ook post onder de naam SS en dat is niet het geval; al zeker niet op zo'n koeiensite.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef johan555 het volgende:
hier mrB op GM
Johan is being attacked on another forum for posting his email from Dave at GM. I, for one, have been aware of this email since Johan received it early in March. It is completely accurate and it is from Dave Holloway. It seems that some people just don't want to accept that many of us are still working very hard on Natalee's disappearance. We have had a lot of help from many people. Lisa was attacked for giving the same information from Jug. He has said the same thing that Dave has told us. Many people have said that they will believe information about the cage when they hear it from a family member. Well, here are two family members saying the same thing. I have yet to hear of any family member who has even speculated that there were human remains in the cage.
Ik denk dat er maar een is die het niet begrijpt en dat ben je zelf 555. Niet alleen op SM, maar ook op een aantal andere (Natalee) sites sta je behoorlijk voor schut. Maak eens een rondje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef johan555 het volgende:
[..]
Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af , dan had Yyentle toch gelijk
het is niet zijn STIJLquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Toch Joran weer...klik HIER
Ze zeggen wel dat hij er niets mee te maken heeft, maar oordeel zelf.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef johan555 het volgende:
En Yyentle MrB is goed op de hoogte hoor !
En zwamt gelukkig niet over de 2k's en Beth
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1128327/4/25/56926836quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef mrBhimself het volgende:
Kennelijk geloof jij precies wat de amerikaanse media ons wil laten geloven. Het zou best kunnen dat Natalee behandeld is geweest voor een verslaving. Dat hoeft zelfs helemaal geen probleem te zijn met het gelijktijdig volgen van een opleiding. Er zijn in Nederland heel veel jonge mensen die behandeld worden en gelijktijdig een opleiding volgen.
Het feit of Natalee voor het laatste gezien is met de drie jongens is afhankelijk van aan wie je de vraag stelt. De mensen die Natalee hebben zien instappen in de auto van Deepak Kalpoe en zullen dus zeggen dat ze het laatste gezien is met de drie jongens. Als achteraf blijkt dat Joran Natlee inderdaad alleen heeft achtergelaten op het strand, dan is degene die haar heeft meegenomen of vermoord degene die haar het laatst heeft gezien en niet de drie jongens dus.
En overigens Anita van der Sloot was helemaal niet in Amerika, maar was samen met haar jongste twee kinderen in Nederland op bezoek bij haar moeder. Je bent wederom eens slecht geinformeerd!
Er zullen wel meer redenen zijn geweest om Jorans vader aan te houden die wij niet weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:55 schreef mrBhimself het volgende:
Ik zie de relatie tussen de quotes niet, maar mijn post van 23-01-2008 blijft m.i. uitzondering van de laatste paragraaf volledig overeind. Volgens mij is gebleken dat Anita niet met beide broertjes, maar alleen met de jongste in Nederland was.
En het klopt dat Paul van der Sloot heeft gezegd "Geen lichaam, geen zaak"; hij heeft ook niet ontkend dat gezegd te hebben (staat in proces verbaal, heeft het ook gezegd in verschillende interviews); echter alleen op die uitspraak kan iemand niet als verdachte aangehouden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |