quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef sezten het volgende:
Niet alleen Van Gaal staat op ontploffen, maar heel Alkmaar door de toe stromende mensen massa.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Gaal steeds makkelijker te stangen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
"Ik mag het van Truusje niet zeggen maar ik ben de beste"
Op Koninginnedag kan allesquote:
Omdat je een tagje hebt (was: ruud_fr)quote:
Tuurlijk mag jij meedoen?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef Waris7 het volgende:
Doe ik nog mee eigenlijk? Zo nee, dan kom ik met de volgende foto, te veel leuke zijn al bedacht waar ik niet overheen kan.
Ik bedoelde eigenlijk of ik nog in het klassement stond, want de laatste keer dat ik hieraan heb meegedaan was alweer enige tijd geleden.quote:
Nieuw jaar - nieuwe ronde - nieuwe kansen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of ik nog in het klassement stond, want de laatste keer dat ik hieraan heb meegedaan was alweer enige tijd geleden.
Ok, ik wacht de volgende foto af.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Nieuw jaar - nieuwe ronde - nieuwe kansen.(vanaf 2009 dus)
Gewoon meedoen weer
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Van Gaal overboord na het zien van zwarte Swift"
Laat, misschien wel vannacht, schreef hij. Wachten we toch lekker evenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
Gaat Starzky nog jureren? 2 uur geleden voor het laatst online.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
Gaat Starzky nog jureren? 2 uur geleden voor het laatst online.
quote:-SCH-
-"Ik mag het van Truusje niet zeggen maar ik ben de beste"-
quote:-RayMania-
-Louis van Gaal heeft geen gouden pik, maar een stalen lul.-
quote:Breach
-"Van Gaal overboord na het zien van zwarte Swift"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Setzen-
-Niet alleen Van Gaal staat op ontploffen, maar heel Alkmaar door de toe stromende mensen massa-
als je zonodig grappig wilt zijn..probeer dan wel je info op orde te hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Starzky het volgende:
Het is Koninginnedag..... Maar aangezien ik toch mijn zwarte peugeot in Apeldoorn in de prak heb gereden tegen een of ander standbeeld, heb ik nu wel wat tijd om te jureren....
Inderdaad, alleen winnaar vanwege de durf om te shockeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Ik vind de winnaar trouwens niet grappig, hij is actueel maar niet grappig.
Als je zonodig kritiek wilt hebben, ga dan naar KLB.... Niet iedereen zit op Koninginnedag voor de tv of op internet en hoort wat er precies is gebeurd, heb nu even tijd om dit te doen, en heb eerst de jury gedaan en daarna zal ik even kijken wat voor auto het precies isquote:Op donderdag 30 april 2009 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je zonodig grappig wilt zijn..probeer dan wel je info op orde te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens. Déjà-vu.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Ik vind de winnaar trouwens niet grappig, hij is actueel maar niet grappig.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Ik vind de winnaar trouwens niet grappig, hij is actueel maar niet grappig.
Als je nu consequent bent bied jij jezelf aan voor de poedel nu.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:37 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
'Jol blijft wachten op de cup'
De winnaar had poedel moeten zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Als je nu consequent bent bied jij jezelf aan voor de poedel nu.
Wat een achterlijk onderschrift en dan die van mij de poedel geven
Lijkt mij ook maar Starzky is b lijkbaar de hele dag weggeweest en heeft een ander gevoel bij de gebeurtenissen van vandaag dan sommige anderen. Kan toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De winnaar had poedel moeten zijn
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Als je nu consequent bent bied jij jezelf aan voor de poedel nu.
Wat een achterlijk onderschrift en dan die van mij de poedel geven
Opgeblazen gedoe.... Bij de crash vam dat vliegtuig in A'dam werd Kz? eerste met een grap over wenger en de polderbaan, en toen ging het om meer als 5 doden.... Nu zijn er 5 doden (quote:Op donderdag 30 april 2009 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar Starzky is b lijkbaar de hele dag weggeweest en heeft een ander gevoel bij de gebeurtenissen van vandaag dan sommige anderen. Kan toch.
Ik vind ook wel dat je er grappen over mag maken hoor. Alleen dan wel goede grappen graagquote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef Starzky het volgende:
[..]
Opgeblazen gedoe.... Bij de crash vam dat vliegtuig in A'dam werd Kz? eerste met een grap over wenger en de polderbaan, en toen ging het om meer als 5 doden.... Nu zijn er 5 doden (Woei, morgen zijn er weer 5 mensen dood door het verkeer ergens.... Enige verschil is dat iemand deze mensen met voorbedachte reden heeft verwondt/gedoodt etc.....
Maar dit is geen discussieclubje, dus ik ga weer OT
grappig johquote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Starzky het volgende:
[..]
Het is Koninginnedag..... Maar aangezien ik toch mijn zwarte peugeot in Apeldoorn in de prak heb gereden tegen een of ander standbeeld, heb ik nu wel wat tijd om te jureren....
dus om te winnen moet je bij deze foto iets plaatsen als:quote:Op donderdag 30 april 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
Ik vind ook wel dat je er grappen over mag maken hoor. Alleen dan wel goede grappen graag
Jol: "We zijn door het oog van de naald gekropen"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus om te winnen moet je bij deze foto iets plaatsen als: Jol:"Waar blijven die mensen uit Apeldoorn nou ?"![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:14 schreef Starzky het volgende:
en nummer 1 is heel actueel![]()
Klachten kunnen gedeponeerd worden in een daarvoor bestemde bus, welke te vinden is in Apeldoorn (om precies te zijn in de buurt van de Naald)
Al uw credits zijn verspeeld.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Starzky het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Alleen moet hij z'n feiten goed op orde hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:35 schreef Isiolo het volgende:
[..]
[..]
Al uw credits zijn verspeeld.
Wat een verschrikkelijk naar ventje ben je![]()
Mjah vraag me af... als je eigen dochtertje zo op de foto's ziet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:14 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Alleen moet hij z'n feiten goed op orde hebben.
Maar dat is het juist, het is je eigen dochter niet. Dus het staat gewoon toch nog redelijk ver van je af. Ik heb persoonlijk niks met koninginnedag en ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die daar waren en de familieleden van de slachtoffers, maar ikzelf leef gewoon verder zonder me er al te druk over maken. Sommige mensen zijn ook gewoon wat emotioneler ingesteld, dat magquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:18 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mjah vraag me af... als je eigen dochtertje zo op de foto's ziet.
Zijn van die momenten waar grappen gewoon ongepast zijn.
Maar het zal wel persoonlijke voorkeur zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar dat is het juist, het is je eigen dochter niet. Dus het staat gewoon toch nog redelijk ver van je af. Ik heb persoonlijk niks met koninginnedag en ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die daar waren en de familieleden van de slachtoffers, maar ikzelf leef gewoon verder zonder me er al te druk over maken. Sommige mensen zijn ook gewoon wat emotioneler ingesteld, dat mag.
Ieder zijn grens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, toen ik een opmerking maakte over de vliegtuigramp moest ik me niet aanstellen en mochten die grappen en nu er deze keer niemand die ik persoonlijk ken bij betrokken is, en dit weer helemaal wordt opgeblazen (aanslag op de koningin? lul niet! een beveiliger weet dat een swift niks doet bij zo'n bus, welke ook nog extra beveiligd is, en wanneer het een aanslag zou zijn geweest had hij er wel voor gezorgd dat zijn auto nog redelijk intact was, had hij explosieven of wapens mee genomen. Nu is het gewoon een man die inrijdt op een groep mensen, maar om daar nu zo'n ophef en nationale rouw van te maken......)quote:
soms zijn er van die momenten dat je beter niets kunt zeggen dan iets......mooi voorbeeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef Starzky het volgende:
ach, toen ik een opmerking maakte over de vliegtuigramp moest ik me niet aanstellen en mochten die grappen en nu er deze keer niemand die ik persoonlijk ken bij betrokken is, en dit weer helemaal wordt opgeblazen (aanslag op de koningin? lul niet! een beveiliger weet dat een swift niks doet bij zo'n bus, welke ook nog extra beveiligd is, en wanneer het een aanslag zou zijn geweest had hij er wel voor gezorgd dat zijn auto nog redelijk intact was, had hij explosieven of wapens mee genomen. Nu is het gewoon een man die inrijdt op een groep mensen, maar om daar nu zo'n ophef en nationale rouw van te maken......)
Over welke credits had je het trouwens
Je snapt hemquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef Starzky het volgende:
[..]
. Nu is het gewoon een man die inrijdt op een groep mensen, maar om daar nu zo'n ophef en nationale rouw van te maken.
deze regel kan ook wel geschrapt worden geloof ikquote:Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie.
Breach is al tijden spoorloos en doet net pas weer meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:14 schreef SCH het volgende:
Breach weet echt wat dat hij gewonnen heeft toch?
quote:-Beschouw-
-Jol liet poedel even los lopen: ''Godverdegodver, waar blijft dat kankâbeest?''-
quote:-EnGCatjuh-
-"Mijn hoop op de UEFA Cup is weldegelijk ergens op gestoeld."-
quote:Rumille
-Terreinknecht: 'Martin, we spelen uit!'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cuba-scf-
-Jolly Martin-
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op jury is geen Jolletje
Ik heb toch geen vriendenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat ik niet op nummer één sta. Mijn onderschrift is veruit het origineelst.
Lekker spel zeg, gewoon vriendjespolitiek.
Kut, ik was vergeten dat jij ook voor Ajax wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat ik niet op nummer één sta. Mijn onderschrift is veruit het origineelst.
je had moeten jureren, lamzakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Laat mij maar een keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Kut, ik was vergeten dat jij ook voor Ajax was
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Oops, dat moest onder het account van SCH.
Ik stel voor om morgenavond de uitslag te doen en hier de weekendfoto van te maken. Met dank aan sloompie Breachquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:24 schreef Rumille het volgende:
Fantastische jury. Kan alleen niet jurerenFeest vanavond en ben al om 6 uur weg. Tenzij mensen geen bezwaar hebben tegen een jury rond half 6.
You're welcome.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stel voor om morgenavond de uitslag te doen en hier de weekendfoto van te maken. Met dank aan sloompie Breach
Als iemand z'n mond moet houden ben jij het. Val gewoon in!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stel voor om morgenavond de uitslag te doen en hier de weekendfoto van te maken. Met dank aan sloompie Breach
quote:SCH
Burgemeester: "Altijd al liever een Honda dan een Suzuki gehad"
quote:Beschouw
Honda: ''Zulke grote oren heb ik toch niet?''
quote:Rucebo
Honda's zijn Koel
De opmaak is hier te vinden.quote:FritsVanEgters
Verf je haar blond en ze zetten je in Venlo op een voetstuk.
Vast wel een van het Kasteelquote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Rucebo het volgende:
Gewonnen, wel fijn na een paar keer net naast het podium. Zal eens een nieuwe foto gaan zoeken...
Dat is leuk omdat het onterecht is?quote:
Is Rumille een Wilders-stemmer?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik had het wel verwacht bij deze kutjury annex Wilders-stemmer.![]()
Die mag de komende 5 jaar nog niet eens stemmenquote:
2quote:Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Die mag de komende 5 jaar nog niet eens stemmen
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Die mag de komende 5 jaar nog niet eens stemmen
quote:
jij moet snel huilenquote:
Nee rond 18.00, moet rond 20.00u zaalvoetballenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:27 schreef SCH het volgende:
Uitslag precies om 20.00 uur?
Enigste is wel heel erg nivootje gemiddelde voetballer Starzky
Niet voor 20.02 toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee rond 18.00, moet rond 20.00u zaalvoetballen.
quote:-Beschouw-
-Frank de Boer nog niet helemaal gewend aan bekering tot moslim. ''Waar is het oosten ook al weer?''-
quote:-EnGCatjuh -
-De Boer is altijd down to earth gebleven.-
quote:Bjoro
-Frank loopt een klein beetje achter met het "hoofd-schouders-knieen-teen" liedje van de rest van de bank-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-de Boer:"dit gaat me geld kosten"-
zal het doen !quote:Op maandag 4 mei 2009 18:54 schreef SCH het volgende:
Nou doe je ding,
donequote:foto plaatsen en
ga m'n best doen het te onthoudenquote:jureren morgen.
Je hebt gelijk, dus had je het niet hoeven veranderen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Starzky het volgende:
aangepast...zal anders wel weer de poedel hebben gekregen, maar het gebruik van enigste in plaats van enige is gewoon correct
Die snap ik nietquote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Roy Makaay doet stiekem mee tijdens Ajax - Willem II.
Denk aan zijn bijnaam.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:35 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dus had je het niet hoeven veranderen.
Enige klinkt m.i. gewoon beter.
[..]
Die snap ik niet
quote:vrolijke-frits
De talenten vliegen de deur uit bij Ajax
quote:Ruud
Vermaelen: "Kom op jongens, nog één doelpuntje"
quote:Beschouw
Vermaelen: ''Knappe jongen die hier een leuk onderschrift bij kan verzinnen.''
De opmaak is hier te vinden.quote:Starzky
Net als vorig jaar gaat het miljoenenbal weer aan de neus van ajax voorbij
Wie had de foto eigenlijk gepost?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Bjoro het volgende:
Het onderschrift van de winnaar geeft al aan waarom de "kiezer van de foto" de poedel pakt.
Die dus bijvoorbeeld.quote:
met alle respect was die van jouw echt podiumwaardig....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wie had de foto eigenlijk gepost?![]()
Ik vond die van Beschouw best grappig maar aangezien er zich daarna een paar knappe jongens hebben gemeld is eerste te veel eer.
[..]
Die dus bijvoorbeeld.
Heb ik toch gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef SCH het volgende:
Sorry Bjoro, maar kun je dit uitleggen of had je er gewoon geen zin in?
maar nog 2 andere ook, ik heb de foto dus niet gekozen, toch ?quote:
Je vergeet vriendjes politiek, en dat jij en Sezten nooit op podium komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:59 schreef SCH het volgende:
Jij hebt die foto toch geplaatst? Als je het geen geschikte foto vond, waarom zet je hem dan neer.
Als we onderschriften gaan belonen in de trant van "bij deze foto valt geen onderschrift te verzinnen" dan is dat toch feitelijk het einde van je competitie. Als jury zet je foto's neer waarvan je denkt dat er leuke onderschriften bij te verzinnen zijn. Het is geen wedstrijd: kies de goede van de 3 die ik plaats. Ik vind het echt raar.
ben nog eens terug gaan lezen...maar ik kom ze echt niet tegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vond die van Beschouw best grappig maar aangezien er zich daarna een paar knappe jongens hebben gemeld is eerste te veel eer.
Nee, ik snap nog steeds niet waarom je dit onderschrift liet winnen. Je zegt daarmee toch dat je zelf een fout hebt gemaakt door die foto uit te zoeken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben nog eens terug gaan lezen...maar ik kom ze echt niet tegen.
Maar goed, als ik jureer kijk ik naar orginaliteit, op het gebied van:
- Niet te voor de hand liggend
- leuke interpretatie van de foto/situatie
- echt grappig (in de zin van "ik schiet ervan in de lach")
- combinatie orgineel onderschrift EN ook nog weten wat er zich daadwerkelijk op de foto afspeelt (zoals bij de 2e plaats)
moet ik doorgaan, of weten jullie genoeg ?
ga doorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
- combinatie orgineel onderschrift EN ook nog weten wat er zich daadwerkelijk op de foto afspeelt (zoals bij de 2e plaats)
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Deze voldoet toch aan al die voorwaarden ?quote:De dagen dat ajax nog de bovenliggende partij was zijn voorbij
nou goed het laatste wat ik er over zeg dan.... ik heb alles gelezen, vond er zelf niet veel tussen zitten (qua onderschriften) dus vond ik het (uiteindelijk) winnende onderschrift toepasselijk, origineel en eigenlijk wel grappig. En dus voor mij een winnaar (zie eerder genoemde "voor mij geldende" criteria)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
Nee, ik snap nog steeds niet waarom je dit onderschrift liet winnen. Je zegt daarmee toch dat je zelf een fout hebt gemaakt door die foto uit te zoeken?
Lul je er maar uit. Het blijft raar om een onderschrift te laten winnen dat zegt: "bij deze foto valt niks te verzinnen". Dan heb je gewoon iets fout gedaan en niet de goede foto gezocht en zet je de andere deelnemers voor lulquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou goed het laatste wat ik er over zeg dan.... ik heb alles gelezen, vond er zelf niet veel tussen zitten (qua onderschriften) dus vond ik het (uiteindelijk) winnende onderschrift toepasselijk, origineel en eigenlijk wel grappig. En dus voor mij een winnaar (zie eerder genoemde "voor mij geldende" criteria)
En nu weer lekker onderschriften verzinnen met z'n allen bij de ballen/billen van Ronaldo !
Ja, dat was ook zo serieus bedoeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef Rucebo het volgende:
Zo slecht is het ook weer niet, alhoewel ik Beschouw niet op 1 zou zetten. Ik vond het 'erger' dan iemand pasgeleden SCH op het podium zette en daarbij vermelde dat dat was omdat hij anders een negatieve reactie verwachte. Dan kijk je dus echt niet naar de 'kwaliteit'.
Stond geen smiley ofzo bij dus zou het niet wetenquote:
Smaken verschillen.quote:
Ik hoef geen uitleg, ik geef gewoon mijn mening als ik daar behoefte aan heb. Mag wel, maar je hoeft je niet te verdedigen oid.quote:....
Eensch, waren alle drie kutfoto's en moet er toch een kiezen... Onderschrift was bagger, maar met een goed onderschrift had ik ook niet gewonnen..... Wel apert trouwens dat ik een poedel krijg omdat ik een foto kies, welke niet goed genoeg is..... Geeft zoals andere ook al vermeldt hebben toch ook het falen van de jury aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
[..]
Ik hoef geen uitleg, ik geef gewoon mijn mening als ik daar behoefte aan heb. Mag wel, maar je hoeft je niet te verdedigen oid.![]()
Ben het wel een beetje eens met SCH dat het disrespect is naar andere deelnemers, die wel hun best doen om iets toepasselijks te bedenken, en dat is imo sommigen gelukt, dus klopt die van Beschouw eigenlijk niet meer. Bovendien zijn er tientallen foto's geweest waar je dit bij had kunnen zetten.
Nog even over je opmerking voor de poedelaar, dat hij de foto had gekozen. Van de drie die je hebt gepost vond ik dit absoluut de meest geschikte. (Wel een beetje oud)
quote:-Isiolo-
-Ronaldo stopt zijn kop niet in het zand na zijn gestrande carriere.-
quote:-Cuba-scf-
-En weer ziet Ronaldo een witte lijn in een donker gat verdwijnen.-
quote:kleinzusje
-Watertandend loert Ronaldo naar een nog grotere spleet-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Ronaldo: Hoi, ik ben R9, jij bent zeker D60?-
quote:-vrolijke-frits -
-"Bardiender, dit is geen light hè! -
quote:-SCH-
-Scheidsrechter laat weten al naar de dopingcontrole te zijn geweest-
quote:Ruud
-"Hier past 'ie ook prima in, Ronaldo"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113 -
-'' jongens even 30 seconden rust even tijd voor een reclame van dit merk ''-
Bij 3 moest ik lachen, geen idee wromquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef Starzky het volgende:
denk een goede jury, snap alleen niet wat er leuk aan de nummer 1 en drie is.... Maar als ik dat zou weten zou ik het er zeker mee eens zijn.......
Thx, wat ben je toch altijd lief voor mequote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij 3 moest ik lachen, geen idee wrom![]()
Ruudje heeft Ronaldo genoemden weet goed te mikken ( Ronaldo dus
)
Verder weinig onderschriften, maar wel geinig. Poedel was lastig, katje is net ontsnapt. FvE en jij kwamen ook in aanmerking( niet voor de poedel maar voor de 3e plek)
[..]
Thx, wat ben je toch altijd lief voor me![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Thx, wat ben je toch altijd lief voor me![]()
en goed wat wil je nog meerquote:
Besloten na de uitslag te gaan douchenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Besloten na de uitslag te gaan douchen
[..]
[..]
Dit plaatje kreeg ik ooit eens in 2000 opgestuurd toen ik chatte met een Amerikaan.quote:
Verkapt kijk mij eens chatten met een amerikaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit plaatje kreeg ik ooit eens in 2000 opgestuurd toen ik chatte met een Amerikaan.
Goede herinneringen.
Hehequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij 3 moest ik lachen, geen idee wrom![]()
Ik zit gewoon aan een glaasje Rose in de binnenstad van Utrecht en zal op tijd uw taken waarnemenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:03 schreef Ruud het volgende:
kleinzusje![]()
![]()
Rond jurytijd zit ik in een trein ergens tussen Bangkok en Maleisië, dus geen kutjury van mijn kant helaas
Een dronken jurylid met een labtopjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit gewoon aan een glaasje Rose in de binnenstad van Utrecht en zal op tijd uw taken waarnemen
quote:-Isiolo-
-Guardiola: "dus jij hebt die boot gewonnen !" -
quote:-vrolijke-frits-
-"Ken jij die mop van dat team dat eigenlijk zo goed als uitgeschakeld was...?"-
quote:FritsVanEgters
-Als een superboer met kiespijn-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheClown1-
-You got punk'd, Ashton komt eraan-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of deze wat beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of toch deze dan? kies maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wat informatie als jullie denken , WTF IS DAT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dhill0n op 08-05-2009 23:13:23 ]![]()
Jongens, ik sta echt vaak op het podium de laatste tijd. Is het niet weer eens tijd voor een tussenstand?![]()
![]()
![]()
NOS langs de lijn nu ook op tv
[ Bericht 17% gewijzigd door Starzky op 09-05-2009 17:51:49 ]Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
![]()
![]()
Kudo's voor het invallen SCH.![]()
Leuke foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.![]()
![]()
Theo is alweer de draad kwijt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Ja, dat wordt tijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is het niet weer eens tijd voor een tussenstand?
![]()
quote:-Raymania-
-Theo is alweer de draad kwijt.-quote:-Rucebo-
-Lucius probeert nieuw contract binnen te hengelen.-quote:-SCH-
-Alleen met vissen wint Theo nog prijzen-De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
-NOS langs de lijn nu ook op tv-
Aldus mijn oordeel.
Poedel was een jammerlijke 'verbetering'.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door FritsVanEgters op 09-05-2009 20:36:58 ]Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.![]()
Net zo'n clichématige en originele opmerking als de meeste onderschriften van deze ronde.quote:
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.![]()
actueelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Net zo'n clichématige en originele opmerking als de meeste onderschriften van deze ronde.![]()
![]()
Hm, derde, terwijl ik mijn onderschrift nog wilde aanpassen in iets met talentenpool (Feyenoord).Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: