Nieuw jaar - nieuwe ronde - nieuwe kansen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of ik nog in het klassement stond, want de laatste keer dat ik hieraan heb meegedaan was alweer enige tijd geleden.
Ok, ik wacht de volgende foto af.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Nieuw jaar - nieuwe ronde - nieuwe kansen.(vanaf 2009 dus)
Gewoon meedoen weer
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Van Gaal overboord na het zien van zwarte Swift"
Laat, misschien wel vannacht, schreef hij. Wachten we toch lekker evenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
Gaat Starzky nog jureren? 2 uur geleden voor het laatst online.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
Gaat Starzky nog jureren? 2 uur geleden voor het laatst online.
quote:-SCH-
-"Ik mag het van Truusje niet zeggen maar ik ben de beste"-
quote:-RayMania-
-Louis van Gaal heeft geen gouden pik, maar een stalen lul.-
quote:Breach
-"Van Gaal overboord na het zien van zwarte Swift"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Setzen-
-Niet alleen Van Gaal staat op ontploffen, maar heel Alkmaar door de toe stromende mensen massa-
als je zonodig grappig wilt zijn..probeer dan wel je info op orde te hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Starzky het volgende:
Het is Koninginnedag..... Maar aangezien ik toch mijn zwarte peugeot in Apeldoorn in de prak heb gereden tegen een of ander standbeeld, heb ik nu wel wat tijd om te jureren....
Inderdaad, alleen winnaar vanwege de durf om te shockeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Ik vind de winnaar trouwens niet grappig, hij is actueel maar niet grappig.
Als je zonodig kritiek wilt hebben, ga dan naar KLB.... Niet iedereen zit op Koninginnedag voor de tv of op internet en hoort wat er precies is gebeurd, heb nu even tijd om dit te doen, en heb eerst de jury gedaan en daarna zal ik even kijken wat voor auto het precies isquote:Op donderdag 30 april 2009 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je zonodig grappig wilt zijn..probeer dan wel je info op orde te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens. Déjà-vu.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Ik vind de winnaar trouwens niet grappig, hij is actueel maar niet grappig.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Ik vind de winnaar trouwens niet grappig, hij is actueel maar niet grappig.
Als je nu consequent bent bied jij jezelf aan voor de poedel nu.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:37 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
'Jol blijft wachten op de cup'
De winnaar had poedel moeten zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Als je nu consequent bent bied jij jezelf aan voor de poedel nu.
Wat een achterlijk onderschrift en dan die van mij de poedel geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |