Smaken verschillen.quote:
Ik hoef geen uitleg, ik geef gewoon mijn mening als ik daar behoefte aan heb. Mag wel, maar je hoeft je niet te verdedigen oid.quote:....
moet ik doorgaan, of weten jullie genoeg ?
Eensch, waren alle drie kutfoto's en moet er toch een kiezen... Onderschrift was bagger, maar met een goed onderschrift had ik ook niet gewonnen..... Wel apert trouwens dat ik een poedel krijg omdat ik een foto kies, welke niet goed genoeg is..... Geeft zoals andere ook al vermeldt hebben toch ook het falen van de jury aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
[..]
Ik hoef geen uitleg, ik geef gewoon mijn mening als ik daar behoefte aan heb. Mag wel, maar je hoeft je niet te verdedigen oid.![]()
Ben het wel een beetje eens met SCH dat het disrespect is naar andere deelnemers, die wel hun best doen om iets toepasselijks te bedenken, en dat is imo sommigen gelukt, dus klopt die van Beschouw eigenlijk niet meer. Bovendien zijn er tientallen foto's geweest waar je dit bij had kunnen zetten.
Nog even over je opmerking voor de poedelaar, dat hij de foto had gekozen. Van de drie die je hebt gepost vond ik dit absoluut de meest geschikte. (Wel een beetje oud)
quote:-Isiolo-
-Ronaldo stopt zijn kop niet in het zand na zijn gestrande carriere.-
quote:-Cuba-scf-
-En weer ziet Ronaldo een witte lijn in een donker gat verdwijnen.-
quote:kleinzusje
-Watertandend loert Ronaldo naar een nog grotere spleet-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Ronaldo: Hoi, ik ben R9, jij bent zeker D60?-
quote:-vrolijke-frits -
-"Bardiender, dit is geen light hè! -
quote:-SCH-
-Scheidsrechter laat weten al naar de dopingcontrole te zijn geweest-
quote:Ruud
-"Hier past 'ie ook prima in, Ronaldo"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113 -
-'' jongens even 30 seconden rust even tijd voor een reclame van dit merk ''-
Bij 3 moest ik lachen, geen idee wromquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef Starzky het volgende:
denk een goede jury, snap alleen niet wat er leuk aan de nummer 1 en drie is.... Maar als ik dat zou weten zou ik het er zeker mee eens zijn.......
Thx, wat ben je toch altijd lief voor mequote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij 3 moest ik lachen, geen idee wrom![]()
Ruudje heeft Ronaldo genoemden weet goed te mikken ( Ronaldo dus
)
Verder weinig onderschriften, maar wel geinig. Poedel was lastig, katje is net ontsnapt. FvE en jij kwamen ook in aanmerking( niet voor de poedel maar voor de 3e plek)
[..]
Thx, wat ben je toch altijd lief voor me![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Thx, wat ben je toch altijd lief voor me![]()
en goed wat wil je nog meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |