Lijkt mij ook maar Starzky is b lijkbaar de hele dag weggeweest en heeft een ander gevoel bij de gebeurtenissen van vandaag dan sommige anderen. Kan toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De winnaar had poedel moeten zijn
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Als je nu consequent bent bied jij jezelf aan voor de poedel nu.
Wat een achterlijk onderschrift en dan die van mij de poedel geven
Opgeblazen gedoe.... Bij de crash vam dat vliegtuig in A'dam werd Kz? eerste met een grap over wenger en de polderbaan, en toen ging het om meer als 5 doden.... Nu zijn er 5 doden (quote:Op donderdag 30 april 2009 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar Starzky is b lijkbaar de hele dag weggeweest en heeft een ander gevoel bij de gebeurtenissen van vandaag dan sommige anderen. Kan toch.
Ik vind ook wel dat je er grappen over mag maken hoor. Alleen dan wel goede grappen graagquote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef Starzky het volgende:
[..]
Opgeblazen gedoe.... Bij de crash vam dat vliegtuig in A'dam werd Kz? eerste met een grap over wenger en de polderbaan, en toen ging het om meer als 5 doden.... Nu zijn er 5 doden (Woei, morgen zijn er weer 5 mensen dood door het verkeer ergens.... Enige verschil is dat iemand deze mensen met voorbedachte reden heeft verwondt/gedoodt etc.....
Maar dit is geen discussieclubje, dus ik ga weer OT
grappig johquote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Starzky het volgende:
[..]
Het is Koninginnedag..... Maar aangezien ik toch mijn zwarte peugeot in Apeldoorn in de prak heb gereden tegen een of ander standbeeld, heb ik nu wel wat tijd om te jureren....
dus om te winnen moet je bij deze foto iets plaatsen als:quote:Op donderdag 30 april 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
Ik vind ook wel dat je er grappen over mag maken hoor. Alleen dan wel goede grappen graag
Jol: "We zijn door het oog van de naald gekropen"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus om te winnen moet je bij deze foto iets plaatsen als: Jol:"Waar blijven die mensen uit Apeldoorn nou ?"![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:14 schreef Starzky het volgende:
en nummer 1 is heel actueel![]()
Klachten kunnen gedeponeerd worden in een daarvoor bestemde bus, welke te vinden is in Apeldoorn (om precies te zijn in de buurt van de Naald)
Al uw credits zijn verspeeld.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Starzky het volgende:
[..]
Het is Koninginnedag..... Maar aangezien ik toch mijn zwarte peugeot in Apeldoorn in de prak heb gereden tegen een of ander standbeeld, heb ik nu wel wat tijd om te jureren....
Ik moest wel lachen. Alleen moet hij z'n feiten goed op orde hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:35 schreef Isiolo het volgende:
[..]
[..]
Al uw credits zijn verspeeld.
Wat een verschrikkelijk naar ventje ben je![]()
Mjah vraag me af... als je eigen dochtertje zo op de foto's ziet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:14 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Alleen moet hij z'n feiten goed op orde hebben.
Maar dat is het juist, het is je eigen dochter niet. Dus het staat gewoon toch nog redelijk ver van je af. Ik heb persoonlijk niks met koninginnedag en ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die daar waren en de familieleden van de slachtoffers, maar ikzelf leef gewoon verder zonder me er al te druk over maken. Sommige mensen zijn ook gewoon wat emotioneler ingesteld, dat magquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:18 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mjah vraag me af... als je eigen dochtertje zo op de foto's ziet.
Zijn van die momenten waar grappen gewoon ongepast zijn.
Maar het zal wel persoonlijke voorkeur zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar dat is het juist, het is je eigen dochter niet. Dus het staat gewoon toch nog redelijk ver van je af. Ik heb persoonlijk niks met koninginnedag en ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die daar waren en de familieleden van de slachtoffers, maar ikzelf leef gewoon verder zonder me er al te druk over maken. Sommige mensen zijn ook gewoon wat emotioneler ingesteld, dat mag.
Ieder zijn grens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, toen ik een opmerking maakte over de vliegtuigramp moest ik me niet aanstellen en mochten die grappen en nu er deze keer niemand die ik persoonlijk ken bij betrokken is, en dit weer helemaal wordt opgeblazen (aanslag op de koningin? lul niet! een beveiliger weet dat een swift niks doet bij zo'n bus, welke ook nog extra beveiligd is, en wanneer het een aanslag zou zijn geweest had hij er wel voor gezorgd dat zijn auto nog redelijk intact was, had hij explosieven of wapens mee genomen. Nu is het gewoon een man die inrijdt op een groep mensen, maar om daar nu zo'n ophef en nationale rouw van te maken......)quote:
soms zijn er van die momenten dat je beter niets kunt zeggen dan iets......mooi voorbeeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef Starzky het volgende:
ach, toen ik een opmerking maakte over de vliegtuigramp moest ik me niet aanstellen en mochten die grappen en nu er deze keer niemand die ik persoonlijk ken bij betrokken is, en dit weer helemaal wordt opgeblazen (aanslag op de koningin? lul niet! een beveiliger weet dat een swift niks doet bij zo'n bus, welke ook nog extra beveiligd is, en wanneer het een aanslag zou zijn geweest had hij er wel voor gezorgd dat zijn auto nog redelijk intact was, had hij explosieven of wapens mee genomen. Nu is het gewoon een man die inrijdt op een groep mensen, maar om daar nu zo'n ophef en nationale rouw van te maken......)
Over welke credits had je het trouwens
Je snapt hemquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef Starzky het volgende:
[..]
. Nu is het gewoon een man die inrijdt op een groep mensen, maar om daar nu zo'n ophef en nationale rouw van te maken.
deze regel kan ook wel geschrapt worden geloof ikquote:Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie.
Breach is al tijden spoorloos en doet net pas weer meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:14 schreef SCH het volgende:
Breach weet echt wat dat hij gewonnen heeft toch?
quote:-Beschouw-
-Jol liet poedel even los lopen: ''Godverdegodver, waar blijft dat kankâbeest?''-
quote:-EnGCatjuh-
-"Mijn hoop op de UEFA Cup is weldegelijk ergens op gestoeld."-
quote:Rumille
-Terreinknecht: 'Martin, we spelen uit!'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cuba-scf-
-Jolly Martin-
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op jury is geen Jolletje
Ik heb toch geen vriendenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat ik niet op nummer één sta. Mijn onderschrift is veruit het origineelst.
Lekker spel zeg, gewoon vriendjespolitiek.
Kut, ik was vergeten dat jij ook voor Ajax wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat ik niet op nummer één sta. Mijn onderschrift is veruit het origineelst.
je had moeten jureren, lamzakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Laat mij maar een keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |