soms zijn er van die momenten dat je beter niets kunt zeggen dan iets......mooi voorbeeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef Starzky het volgende:
ach, toen ik een opmerking maakte over de vliegtuigramp moest ik me niet aanstellen en mochten die grappen en nu er deze keer niemand die ik persoonlijk ken bij betrokken is, en dit weer helemaal wordt opgeblazen (aanslag op de koningin? lul niet! een beveiliger weet dat een swift niks doet bij zo'n bus, welke ook nog extra beveiligd is, en wanneer het een aanslag zou zijn geweest had hij er wel voor gezorgd dat zijn auto nog redelijk intact was, had hij explosieven of wapens mee genomen. Nu is het gewoon een man die inrijdt op een groep mensen, maar om daar nu zo'n ophef en nationale rouw van te maken......)
Over welke credits had je het trouwens
Je snapt hemquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef Starzky het volgende:
[..]
. Nu is het gewoon een man die inrijdt op een groep mensen, maar om daar nu zo'n ophef en nationale rouw van te maken.
deze regel kan ook wel geschrapt worden geloof ikquote:Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie.
Breach is al tijden spoorloos en doet net pas weer meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:14 schreef SCH het volgende:
Breach weet echt wat dat hij gewonnen heeft toch?
quote:-Beschouw-
-Jol liet poedel even los lopen: ''Godverdegodver, waar blijft dat kankâbeest?''-
quote:-EnGCatjuh-
-"Mijn hoop op de UEFA Cup is weldegelijk ergens op gestoeld."-
quote:Rumille
-Terreinknecht: 'Martin, we spelen uit!'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cuba-scf-
-Jolly Martin-
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op jury is geen Jolletje
Ik heb toch geen vriendenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat ik niet op nummer één sta. Mijn onderschrift is veruit het origineelst.
Lekker spel zeg, gewoon vriendjespolitiek.
Kut, ik was vergeten dat jij ook voor Ajax wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat ik niet op nummer één sta. Mijn onderschrift is veruit het origineelst.
je had moeten jureren, lamzakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Laat mij maar een keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |