abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68706925
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Bjoro het volgende:
Het onderschrift van de winnaar geeft al aan waarom de "kiezer van de foto" de poedel pakt.
Wie had de foto eigenlijk gepost?

Ik vond die van Beschouw best grappig maar aangezien er zich daarna een paar knappe jongens hebben gemeld is eerste te veel eer.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Niet gewonnen
Die dus bijvoorbeeld.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_68706943
Die winnaar Dan geef je zelf dus aan de vekeerde foto te hebben geplaatst
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:20:03 #183
88758 Isiolo
Tek'ma'tek
pi_68707425
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik vond die van Beschouw best grappig maar aangezien er zich daarna een paar knappe jongens hebben gemeld is eerste te veel eer.
[..]

Die dus bijvoorbeeld.
met alle respect was die van jouw echt podiumwaardig....

die van mij ook

Beschouw moest gewoon die lijpe poedelprijs krijgen
pi_68707524
Sorry Bjoro, maar kun je dit uitleggen of had je er gewoon geen zin in?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:53:53 #185
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_68708843
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef SCH het volgende:
Sorry Bjoro, maar kun je dit uitleggen of had je er gewoon geen zin in?
Heb ik toch gedaan
staat keurig vermeld onderin de post van het podium, lijkt mij !
Of had jij geen zin om daar te kijken ?
quote:
maar nog 2 andere ook, ik heb de foto dus niet gekozen, toch ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:58:08 #186
88758 Isiolo
Tek'ma'tek
pi_68709003

Bjoro's egocentrische zelfverheerlijking
pi_68709054
Jij hebt die foto toch geplaatst? Als je het geen geschikte foto vond, waarom zet je hem dan neer.

Als we onderschriften gaan belonen in de trant van "bij deze foto valt geen onderschrift te verzinnen" dan is dat toch feitelijk het einde van je competitie. Als jury zet je foto's neer waarvan je denkt dat er leuke onderschriften bij te verzinnen zijn. Het is geen wedstrijd: kies de goede van de 3 die ik plaats. Ik vind het echt raar.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:03:30 #188
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68709209
Zo zou ik het doen

1
De dagen dat ajax nog de bovenliggende partij was zijn voorbij.

2
In zijn nachtmerries speelt Heitinga nog steeds voor Ajax

3
De talenten vliegen de deur uit bij Ajax
pi_68709318
Ik zou het weer anders doen, maakt niet uit. De jury gaat daarover. Maar een onderschrift belonen waarmee je zegt dat de foto die je geplaatst hebt niet geschikt was, daarmee ondergraaf je in mijn ogen de competitie.

Maar laat Beschouw nu maar met zijn eigen kutfoto komen, of moeten we hem een handje helpen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:08:16 #190
88758 Isiolo
Tek'ma'tek
pi_68709408
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:59 schreef SCH het volgende:
Jij hebt die foto toch geplaatst? Als je het geen geschikte foto vond, waarom zet je hem dan neer.

Als we onderschriften gaan belonen in de trant van "bij deze foto valt geen onderschrift te verzinnen" dan is dat toch feitelijk het einde van je competitie. Als jury zet je foto's neer waarvan je denkt dat er leuke onderschriften bij te verzinnen zijn. Het is geen wedstrijd: kies de goede van de 3 die ik plaats. Ik vind het echt raar.
Je vergeet vriendjes politiek, en dat jij en Sezten nooit op podium komen.
En misschien iets met je geaardheid ?

dinsdag 5 mei 2009 @ 22:09:02 #191
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_68709430
quote:
ben nog eens terug gaan lezen...maar ik kom ze echt niet tegen.

Maar goed, als ik jureer kijk ik naar orginaliteit, op het gebied van:
- Niet te voor de hand liggend
- leuke interpretatie van de foto/situatie
- echt grappig (in de zin van "ik schiet ervan in de lach")
- combinatie orgineel onderschrift EN ook nog weten wat er zich daadwerkelijk op de foto afspeelt (zoals bij de 2e plaats)

moet ik doorgaan, of weten jullie genoeg ?
256 goals !
pi_68709497
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:09 schreef Bjoro het volgende:

[..]

- combinatie orgineel onderschrift EN ook nog weten wat er zich daadwerkelijk op de foto afspeelt (zoals bij de 2e plaats)

Nee, ik snap nog steeds niet waarom je dit onderschrift liet winnen. Je zegt daarmee toch dat je zelf een fout hebt gemaakt door die foto uit te zoeken?
pi_68709507
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:11:05 #194
88758 Isiolo
Tek'ma'tek
pi_68709519
quote:

[..]

ga door
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:14:24 #195
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68709657
quote:

[..]

quote:
De dagen dat ajax nog de bovenliggende partij was zijn voorbij
Deze voldoet toch aan al die voorwaarden ?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:21:12 #196
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_68710007
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
Nee, ik snap nog steeds niet waarom je dit onderschrift liet winnen. Je zegt daarmee toch dat je zelf een fout hebt gemaakt door die foto uit te zoeken?
nou goed het laatste wat ik er over zeg dan.... ik heb alles gelezen, vond er zelf niet veel tussen zitten (qua onderschriften) dus vond ik het (uiteindelijk) winnende onderschrift toepasselijk, origineel en eigenlijk wel grappig. En dus voor mij een winnaar (zie eerder genoemde "voor mij geldende" criteria)

En nu weer lekker onderschriften verzinnen met z'n allen bij de ballen/billen van Ronaldo !
256 goals !
pi_68710128
Zo slecht is het ook weer niet, alhoewel ik Beschouw niet op 1 zou zetten. Ik vond het 'erger' dan iemand pasgeleden SCH op het podium zette en daarbij vermelde dat dat was omdat hij anders een negatieve reactie verwachte. Dan kijk je dus echt niet naar de 'kwaliteit'.
pi_68710183
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Bjoro het volgende:

[..]

nou goed het laatste wat ik er over zeg dan.... ik heb alles gelezen, vond er zelf niet veel tussen zitten (qua onderschriften) dus vond ik het (uiteindelijk) winnende onderschrift toepasselijk, origineel en eigenlijk wel grappig. En dus voor mij een winnaar (zie eerder genoemde "voor mij geldende" criteria)

En nu weer lekker onderschriften verzinnen met z'n allen bij de ballen/billen van Ronaldo !
Lul je er maar uit. Het blijft raar om een onderschrift te laten winnen dat zegt: "bij deze foto valt niks te verzinnen". Dan heb je gewoon iets fout gedaan en niet de goede foto gezocht en zet je de andere deelnemers voor lul
pi_68710216
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef Rucebo het volgende:
Zo slecht is het ook weer niet, alhoewel ik Beschouw niet op 1 zou zetten. Ik vond het 'erger' dan iemand pasgeleden SCH op het podium zette en daarbij vermelde dat dat was omdat hij anders een negatieve reactie verwachte. Dan kijk je dus echt niet naar de 'kwaliteit'.
Ja, dat was ook zo serieus bedoeld
pi_68710682
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat was ook zo serieus bedoeld
Stond geen smiley ofzo bij dus zou het niet weten . Kun jij verder ook niks aan doen, maar is ook een drogreden om iemand op het podium te zetten...
pi_68711304
quote:
maar ik kom ze echt niet tegen.
Smaken verschillen.
quote:
....

Ik hoef geen uitleg, ik geef gewoon mijn mening als ik daar behoefte aan heb. Mag wel, maar je hoeft je niet te verdedigen oid.

Ben het wel een beetje eens met SCH dat het disrespect is naar andere deelnemers, die wel hun best doen om iets toepasselijks te bedenken, en dat is imo sommigen gelukt, dus klopt die van Beschouw eigenlijk niet meer. Bovendien zijn er tientallen foto's geweest waar je dit bij had kunnen zetten.

Nog even over je opmerking voor de poedelaar, dat hij de foto had gekozen. Van de drie die je hebt gepost vond ik dit absoluut de meest geschikte. (Wel een beetje oud )
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:19:20 #202
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_68712763
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Smaken verschillen.
[..]

Ik hoef geen uitleg, ik geef gewoon mijn mening als ik daar behoefte aan heb. Mag wel, maar je hoeft je niet te verdedigen oid.

Ben het wel een beetje eens met SCH dat het disrespect is naar andere deelnemers, die wel hun best doen om iets toepasselijks te bedenken, en dat is imo sommigen gelukt, dus klopt die van Beschouw eigenlijk niet meer. Bovendien zijn er tientallen foto's geweest waar je dit bij had kunnen zetten.

Nog even over je opmerking voor de poedelaar, dat hij de foto had gekozen. Van de drie die je hebt gepost vond ik dit absoluut de meest geschikte. (Wel een beetje oud )
Eensch, waren alle drie kutfoto's en moet er toch een kiezen... Onderschrift was bagger, maar met een goed onderschrift had ik ook niet gewonnen..... Wel apert trouwens dat ik een poedel krijg omdat ik een foto kies, welke niet goed genoeg is..... Geeft zoals andere ook al vermeldt hebben toch ook het falen van de jury aan
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:21:37 #203
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_68712861

Ronaldo is scoren nog niet verleerd

[ Bericht 34% gewijzigd door Starzky op 06-05-2009 14:37:45 ]
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
pi_68716162
Misschien deze foto maar?

of deze

of

pi_68718570

Ronaldo scoort ook in Brazilië.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68718619
Die foto's van dhillon bewaren we even, zijn alledrie leuk. Leuker dan deze kutfoto
pi_68718641

Ronaldo: "Hey, ken ik jullie niet ergens van?"
pi_68720928
Rellen

Jury was goed hoor
pi_68720958

"Hee, die heeft net zo'n dikke reet als ik!"
pi_68722045
Winst
Gezien het commentaar viel 1e plek niet bij iedereen in goede smaak. Vanavond zal jury beter werk afleveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')