upst !quote:
Zal even jureren inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
catjuh is nog even balletten, komt later.
quote:FritsVanEgters
Wie niet springt is een veldspeler van Wigan!
quote:Ruud
Het werd de keeper even zwart voor de ogen
quote:Isiolo
Het was weer keepen met de pet op
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Keepers dragen hoofdbescherming na ongeluk Didulica
Sorry, maar ik heb varkensgriep.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Huh? Ik had serieus op winst gerekend. Is dit nog steeds een persoonlijke afrekening?
-edit-
en Cech danquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Huh? Ik had serieus op winst gerekend. Is dit nog steeds een persoonlijke afrekening?
-niet nodig SCH-
Blijkbaar welquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
-niet nodig SCH-
ah toe, doe eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp! Dat daar nog niemand eerder melding van heeft gemaakt, we zitten nu al weer bijna in deel 167quote:
Normaal gesproken staat het er wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Starzky het volgende:
[..]
Scherp! Dat daar nog niemand eerder melding van heeft gemaakt, we zitten nu al weer bijna in deel 167
quote:-Joesse-
-Mexicaans eerbetoon aan Michael Jackson.-
quote:-SCH-
-"Sorry, wij hebben een spreekverbod"-
quote:Starzky
-Kappa nieuwe hoofdsponsor Mexico -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Burakius-
-Mexicaanse elftal speelt alle wedstrijden thuis -
begrijptquote:Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef sezten het volgende:
Op vrijdag 10 april 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Ok, bij je volgende poedel in Vbl een ban
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Isiolo het volgende:
Plaats 2 was net zo leuk als de 1e, echter met de onterechte kritiek van vorige week en vandaag moet deze deelnemer het met de 2e plaats doen.
Thanks. Ik vond jouw poedel gisteren ook onterecht.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]Ik ben toch zeer tevreden. En complimenten voor de geweldige foto. Dat moeten we vasthouden, en niet allemaal van dat gedoe op het veld
Ik moest trouwens ook wel erg lachen om die van Frits, maar er waren veel leuke.
EenSCHquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]Ik ben toch zeer tevreden. En complimenten voor de geweldige foto. Dat moeten we vasthouden, en niet allemaal van dat gedoe op het veld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |