Que ?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef Suijk het volgende:
Edit: Tering, gewoon ongeveer hetzelfde als die hiervoor!
Ik maakte een onderschrift en op het moment dat ik die gepost had, zag ik dat Starzky ongeveer hetzelfde had, maar net iets eerder geplaatst. Dus ik edit mijn post en ga op zoek naar een andere briljante ingeving.quote:
creatief genoeg die fotoquote:Op maandag 9 maart 2009 20:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik maakte een onderschrift en op het moment dat ik die gepost had, zag ik dat Starzky ongeveer hetzelfde had, maar net iets eerder geplaatst. Dus ik edit mijn post en ga op zoek naar een andere briljante ingeving.
En vitessezuid gaat er met de poedel vandoor. Dat is herkenbaarquote:Op maandag 9 maart 2009 18:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo'n uitslag kan niet vroeg genoeg komen. Dolblij dat Bayswater weer meedoet.
Dat FritsVanEgters vorige keer te weinig punten had kwam trouwens omdat ik per ongeluk 1 overwinning van hem bij gebruikersnaam had ingevuld (omdat ze waarschijnlijk onder elkaar stonden en ik even scheel was), maar dat is hersteld! Jammer voor gebruikersnaam, maar helaas.quote:
quote:
Toen Ray nog FA was kon je zelfs een ban krijgen bij een poedelplekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef Ruud het volgende:
zo slecht heb ik het nooit gedaan geloof ik
ik word gewoon niet begrepen dit jaar
en sjimz wint zo vaak omdat ie mod is, iedereen is bang voor een note
Tofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef Joesse het volgende:
Tussenstand t/m de vorige jury
Je bent in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef Ruud het volgende:
zo slecht heb ik het nooit gedaan geloof ik
En hulde voor vitessezuid voor de puike foto.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef Bayswater het volgende:
Niveau is inderdaad geweldig deze ronde. Hulde voor uzelf.
zeg dan gewoon "tot in de kleine uurtjes" ipv dit .....opschieten voetbal begint zo !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Beschouw het volgende:
Jury wordt nog een hels karwei vandaag. Veel podiumwaardige inzendingen. Denk nog een klein uurtje bedenktijd nodig te hebben.
quote:-TheVulture-
-"Ze proberen gewoon dezelfde grap met me uit te halen als destijds met Van Breukelen, maar mij hebben ze niet zomaar tuk"-
quote:-Blawh-
-Honger naar succes neemt extreme vormen aan.-
quote:-DeTolk-
-"Zijn we toch beetgenomen door die Tukkers, het gras hieronder is nog hartstikke goed!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BB-King-
-Even schijten en gras erover-
Dus het bedrag was niet te laag?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Beschouw het volgende:
Voor hetzelfde geld stonden Bayswater, FritsVanEgters, Joesse en Ruud op het podium.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En hulde voor vitessezuid voor de puike foto.
Je hebt er tot nu toe 13 gehad, Beschouw had de vorige editie 12. Maar je hebt ook al 4 keer gewonnen dus dat doe je dan niet zo slechtquote:
inderdaad.....benieuwd naar de foto !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Isiolo het volgende:
Ik had Joesse als winnaar verwacht, maargoed goede jury en ronde
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Joesse het volgende:
hier staat misschien wel wat tussen:
http://bartezzblog.blogspot.com/search/label/Voetbalhumor
ja doe ik eigenlijk ook altijd, maar ik kwam toevallig die site tegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek altijd (vroeger, toen ik nog wel 's won) een (leuke) actuele foto op clubsites e.d., evt met bepaalde gebeurtenissen in het achterhoofd.
Deze foto is trouwens best wel actueel zie ik nou, van afgelopen weekend, dat scheelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja doe ik eigenlijk ook altijd, maar ik kwam toevallig die site tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Starzky op 11-03-2009 18:20:58 ]Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
Ja stel je voor zeg!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie ook van jouw link kwam![]()
Dit is nu al het winnende onderschriftquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:28 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
namen komen morgen wel, ga nu eerst slapen
Geloof me, dit vooroordeel klopt nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 04:39 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Keane: "Gelukkig is dit niet andersom, dat had nooit gepast"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens wat anders dan koekhappenAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Juichen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Christenunie niet blij met nieuwe manier van juigen
Zuichen?quote:
quote:
quote:Suijk
"Happen naar de baas?"
quote:Kentoet
Microphone-test 1, 2, 3. Test, Testikel
quote:Weebl
Superman vindt bij Spurs wél bevrediging
De opmaak is hier te vinden.quote:Honda1990
Christenunie niet blij met nieuwe manier van juigen
Had ik toch minstens 8 fouten voor nodig, een beetje waardering....quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Kentoet het volgende:
Jury, bedankt nog voor de waardering van mijn debuut.
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef Cuba-scf het volgende:
[ afbeelding ]
Een muurtje slopen? Laat dat maar over aan de Berliner Sport Club
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
De bál moet door de muur!
De opmaak is hier te vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Siamese drieling uit elkaar na transfer middelste broer.
Eensch, vind het niveau van de jury de laatste tijd trouwens van een laag niveauquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kutjury dus. SCH was overduidelijk de beste. Gisteren ook totaal onterecht gewonnen by the way.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kutjury dus. SCH was overduidelijk de beste. Gisteren ook totaal onterecht gewonnen by the way.
En jij bent?quote:
Ik ben niet zuur maar misschien kun je het even uitleggen, de jury is wel wat merkwaardig.quote:
Ik vond de nummer één simpelweg het grappigst, omdat ik me voorstelde hoe het was als een speler in plaats van de bal door de muur ging. De nummer twee had net zo goed de nummer drie kunnen zijn en andersom, maar een leuke verwijzing naar de Berlijnse muur vond ik wel grappig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur maar misschien kun je het even uitleggen, de jury is wel wat merkwaardig.
Ik ben wel wat zuur over de nieuwe foto, kom op jongens, even moeite doen om een echt spannende foto te zoeken.
Okay, je gaf de indruk zomaar iets te doen en dat je het geen hout interesseerde. Nummer 1 en 2 waren denk ik bij 99 procent van de andere jury´s niet op het podium beland, namelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik vond de nummer één simpelweg het grappigst, omdat ik me voorstelde hoe het was als een speler in plaats van de bal door de muur ging. De nummer twee had net zo goed de nummer drie kunnen zijn en andersom, maar een leuke verwijzing naar de Berlijnse muur vond ik wel grappig.
En wie er niet blij mee is, jammer dan, maar mijn carebox is leeg.
Hoe datquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, je gaf de indruk zomaar iets te doen en dat je het geen hout interesseerde.
Vanwege de reden die ik aangaf, dat het een heel ander soort jurering is dan normaal en bij anderen. Meestal is het toch wel ongeveer uit te tekenen wie er winnen, zijn er 5 gegadigden ofzo, en jij gaat echt een heel andere kant uit zonder iets uit te leggen en dan nog iets te zeggen over zuur en zo. Niet echt alsof je er heel goed naar had gekeken.quote:
Nouja ff simpel uitleg.... de 1e keer jury laat je SCH, Beschouw, Sjimz of Blahw winnen.quote:
Heul vroeger deed ik mee, nog voor al die lijsten werden bijgehouden enzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
Het was toch niet zijn eerste keer?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:39 schreef SCH het volgende:
Hm, ik was echt overtuigd van de eerste plek. Gelukkig vinden anderen dat ook.
Heb je geen leukere foto Honda?
Maareh als SCH nu wel eens wint, leef je uit hequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heul vroeger deed ik mee, nog voor al die lijsten werden bijgehouden enzo.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Nouja ff simpel uitleg.... de 1e keer jury laat je SCH, Beschouw, Sjimz of Blahw winnen.
Dat is tactiek en zieltjes winnen. Frits & Frits een podium plekje en Sezten de poedel.
Geen klachten en je bent ineens geen kut jury meer
gaf een voorbeeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
hoho, de winnaar gaat over de foto!
Veel plezierquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Beschouw het volgende:
Sla een paar dagen over. Lekker weekendje weg. Naar Antwerpen. Samen met mevrouw Beschouw bier happen, lekker eten en zondagavond naar concert van Vic Chesnutt. Ik vermaak me wel. Hier ook veel jolijt toegewenst.
geniet er lekker van, Olifantjequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Beschouw het volgende:
Sla een paar dagen over. Lekker weekendje weg. Naar Antwerpen. Samen met mevrouw Beschouw bier happen, lekker eten en zondagavond naar concert van Vic Chesnutt. Ik vermaak me wel. Hier ook veel jolijt toegewenst.
Völle wille.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Beschouw het volgende:
met de Henri Dunant lekker dobberen op de Rijn, optreden van Willeke erbij.....wat zijn we UIT zeg !quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef SCH het volgende:
Rolstoelvriendelijk uitstapje Beschouw, veel plezier. Gelukkig ben ik weer terug om de boel in de gaten te houden hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sex voor de wedstrijd eist zijn tol bij KellerNop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De FOK!ker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus niet kan meedoen. Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sex voor de wedstrijd eist zijn tol bij KellerEn jezelf weer laten winnen en vervolgens weer en uiteindelijk een maand lang de koning van de VBL onderschriftcompetitie zijn? Dat lijkt mij wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
Jupiler League? Niet weer dat smerige bier...
quote:
heb ik eindelijk weer eens kans op een podiumplekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:44 schreef Starzky het volgende:
denk dat het eindigt met SCH als jury.....
Mjah heb al eerder gezegd, niet jureren zonder melding een flinke aftrek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
honda was vandaag nog in dit topic, hij weet ervan. Ik vind dit echt vervelend, zo verliest deze competitie zijn kracht en ritme.
Een jury kan altijd wel een keer verzaken, maar meld dat dan! Overigens vindt ik het nergens op slaan dat de vervangende jury dan extra punten moet krijgen voor jureren, want dan wordt een persoon beter door het falen van een ander, terwijl dat iedereen aangaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mjah heb al eerder gezegd, niet jureren zonder melding een flinke aftrek.
En de vervangende jury extra punten.
Onzin, want nu moet SCH in dit geval jureren, terwijl hij misschien wel het winnende onderschrift kan hebben....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Starzky het volgende:
[..]
Een jury kan altijd wel een keer verzaken, maar meld dat dan! Overigens vindt ik het nergens op slaan dat de vervangende jury dan extra punten moet krijgen voor jureren, want dan wordt een persoon beter door het falen van een ander, terwijl dat iedereen aangaat
Inderdaad, dan ga ik elke avond om 20:00:00 jureren als er dan nog niet gejureert is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Starzky het volgende:
[..]
Een jury kan altijd wel een keer verzaken, maar meld dat dan! Overigens vindt ik het nergens op slaan dat de vervangende jury dan extra punten moet krijgen voor jureren, want dan wordt een persoon beter door het falen van een ander, terwijl dat iedereen aangaat
Als, Als, Als.... Misschien heeft hij wel een kut onderschrift dat nog te slecht is voor de poedel. Maar misschien heeft hij ook wel een onderschrift waarmee hij wereldberoemd wordt en daardoor nooit meer hoeft te werken. Wist je trouwens dat Ajax misschien wel kampioen wordt en Porto misschien wel de CL wint?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Onzin, want nu moet SCH in dit geval jureren, terwijl hij misschien wel het winnende onderschrift kan hebben....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Keller maakt zich op voor super-boer
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Verzorger De Graafschap graaft naar oplossing voor de grootheidswaanzin van Keller.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
Jupiler League? Niet weer dat smerige bier...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Garudo het volgende:
[ afbeelding ]
Verzorger: "Trek niet zo'n zuur gezicht, joh."
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef DeTolk het volgende:
Foppe de Haan nog steeds niet met pensioen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Niet iedereen tevreden met getatoëerde arm van Hofs
Dat snap ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:45 schreef Suijk het volgende:
Je was wat laat met jureren, maar je keuze was wel uitstekend.
Okéquote:
nog 22 minuten.....quote:
Shit, wilde 'm nog wijzigen in: "Nee meneer, dat was écht niet mijn adelaar!"quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:54 schreef Suijk het volgende:
Inzending gesloten.
Zo Vitesse de politie nog nooit ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Shit, wilde 'm nog wijzigen in: "Nee meneer, dat was écht niet mijn adelaar!"
quote:-Sjimz-
-Nicky Hofs genekt door Wout Brama-
quote:-DeTolk-
-Foppe de Haan nog steeds niet met pensioen-
quote:-Blawh-
-''Nog even wurgen en het is echt een smurf.''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
-Hofs: 'Nee, ik zei dat er een bommetje was bij IGEA, het plaatselijke zwembad, niet de IKEA!-
Dat gediscussieer telkens over de uitslag...... iemand kan toch andere humor hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Huh, geen podium? Verbaast me oprecht. Had sezten als winnaar en mij als nummer 2 verwacht. Nummer 1 en 3 snap ik niks van.
andere humor is geen probleem...geen humor wel !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat gediscussieer telkens over de uitslag...... iemand kan toch andere humor hebben.
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat gediscussieer telkens over de uitslag...... iemand kan toch andere humor hebben.
Oh ja de jury van gisteren vond ik ronduit kut!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Okquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ja de jury van gisteren vond ik ronduit kut!
Dat gediscussieer is het enige leuke aan deze competitie, die foto's zijn bijzaakquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat hoort!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat gediscussieer telkens over de uitslag...... .
GMTAquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gediscussieer is het enige leuke aan deze competitie, die foto's zijn bijzaak
Precies!quote:
Nou inderdaad ja!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies!
Ik word pas moe van het gediscussiëer over het gediscussiëer over de uitslag.
Je was me voorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
'' Of ik ooit nog terugkeer naar FC Utrecht of Feyenoord wat dacht je zelf Ruud hahaha ''
Je was jezelf al voorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:02 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud:Hoe komt het toch dat ze jou een werkpaard noemen Dirk..? Dirk: Geen idee Ruud haha
Ben ik al reuze blij dat jij al enige tijd niet meer weet te winnenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies!
Ik word pas moe van het gediscussiëer over het gediscussiëer over de uitslag.
Want als ik jureer is er geen discussie over de uitslag?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:35 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ben ik al reuze blij dat jij al enige tijd niet meer weet te winnen
jij hapt nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Want als ik jureer is er geen discussie over de uitslag?
Alleen als het aas goed is.quote:
Kijk hij haptquote:
Alleen de winnaar mag een nieuw plaatje kiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Hehe inderdaad ja. Ze leren het nooitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je was jezelf al voor![]()
Nog zo'n newbie die helemaal losgaat![]()
Gelukkig geen winnaar, had toch geen tijd om foto te plaatsenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:06 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Aardige onderschriften zaten er bij, de winnaar moest ik wel om lachen, ik zag al zo'n blauwe Hofs voor me. Sjimz natuurlijk weer een leuke met wat woordspelingen en Foppe zag ik er ook in. De poedel was al een beetje gejat (IKEA) en IGEA is niets (heb het nog opgezocht zelfs).
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Huh, geen podium? Verbaast me oprecht. Had sezten als winnaar en mij als nummer 2 verwacht. Nummer 1 en 3 snap ik niks van.
quote:-SCH-
-Kuijt en Van Nistelrooij beide niet scherp-
quote:-Bjoro-
-RvN: "Hee Dirk, is dat nou Johan de Kock ?"-
quote:-vitessezuid13-
-'' Of ik ooit nog terugkeer naar FC Utrecht of Feyenoord wat dacht je zelf Ruud hahaha ''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-guapo-
-Kuijt: "hahaha....Ruud, nu jij niet meer speelt, winnen we eindelijk weer eens van United..hahaha"
Ruud: "hihihi....ik speel nog steeds niet....... hihihihihi"-
dat is logisch als ik hoger eindig dan jijquote:
Laat ook maarquote:Op zondag 15 maart 2009 20:47 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
He wore black and I wore white.... He would always win the fight ...Bang bang he shot ...
Ik.. ik.. ga voor de geen-poedel, heb ik beslotenquote:
Ik heb er ook aan gedacht maar afgewezen aangezien de paal voor Arnautovic staatquote:
Kill Bill ? ! ?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik.. ik.. ga voor de geen-poedel, heb ik besloten
quote:-vrolijke-frits-
-PSV'ers vallen bij bosjesals N'Kufo met scherp schiet-
quote:-RayMania-
-Ah, daar komt die racist van een Perez ook aangelopen om mee te delen in de feestvreugde.-
quote:-Bjoro-
-N'Kufo: "Jullie lezen zeker niet de krant van wakker Nederland ?"-
De opmaak is hierquote:-EnGCatjuh-
-Arnautovic tuigt Denneboom op.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |