nog 22 minuten.....quote:
Shit, wilde 'm nog wijzigen in: "Nee meneer, dat was écht niet mijn adelaar!"quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:54 schreef Suijk het volgende:
Inzending gesloten.
Zo Vitesse de politie nog nooit ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Shit, wilde 'm nog wijzigen in: "Nee meneer, dat was écht niet mijn adelaar!"
quote:-Sjimz-
-Nicky Hofs genekt door Wout Brama-
quote:-DeTolk-
-Foppe de Haan nog steeds niet met pensioen-
quote:-Blawh-
-''Nog even wurgen en het is echt een smurf.''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
-Hofs: 'Nee, ik zei dat er een bommetje was bij IGEA, het plaatselijke zwembad, niet de IKEA!-
Dat gediscussieer telkens over de uitslag...... iemand kan toch andere humor hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Huh, geen podium? Verbaast me oprecht. Had sezten als winnaar en mij als nummer 2 verwacht. Nummer 1 en 3 snap ik niks van.
andere humor is geen probleem...geen humor wel !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat gediscussieer telkens over de uitslag...... iemand kan toch andere humor hebben.
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat gediscussieer telkens over de uitslag...... iemand kan toch andere humor hebben.
Oh ja de jury van gisteren vond ik ronduit kut!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Okquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ja de jury van gisteren vond ik ronduit kut!
Dat gediscussieer is het enige leuke aan deze competitie, die foto's zijn bijzaakquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat hoort!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat gediscussieer telkens over de uitslag...... .
GMTAquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gediscussieer is het enige leuke aan deze competitie, die foto's zijn bijzaak
Precies!quote:
Nou inderdaad ja!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies!
Ik word pas moe van het gediscussiëer over het gediscussiëer over de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |