Völle wille.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Beschouw het volgende:
Sla een paar dagen over. Lekker weekendje weg. Naar Antwerpen. Samen met mevrouw Beschouw bier happen, lekker eten en zondagavond naar concert van Vic Chesnutt. Ik vermaak me wel. Hier ook veel jolijt toegewenst.

met de Henri Dunant lekker dobberen op de Rijn, optreden van Willeke erbij.....wat zijn we UIT zeg !quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef SCH het volgende:
Rolstoelvriendelijk uitstapje Beschouw, veel plezier. Gelukkig ben ik weer terug om de boel in de gaten te houden hier

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.

quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sex voor de wedstrijd eist zijn tol bij KellerNop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De FOK!ker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus niet kan meedoen. Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.

quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sex voor de wedstrijd eist zijn tol bij KellerEn jezelf weer laten winnen en vervolgens weer en uiteindelijk een maand lang de koning van de VBL onderschriftcompetitie zijn? Dat lijkt mij wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
Jupiler League? Niet weer dat smerige bier...

quote:

heb ik eindelijk weer eens kans op een podiumplekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:44 schreef Starzky het volgende:
denk dat het eindigt met SCH als jury.....

Mjah heb al eerder gezegd, niet jureren zonder melding een flinke aftrek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
honda was vandaag nog in dit topic, hij weet ervan. Ik vind dit echt vervelend, zo verliest deze competitie zijn kracht en ritme.

Een jury kan altijd wel een keer verzaken, maar meld dat dan! Overigens vindt ik het nergens op slaan dat de vervangende jury dan extra punten moet krijgen voor jureren, want dan wordt een persoon beter door het falen van een ander, terwijl dat iedereen aangaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mjah heb al eerder gezegd, niet jureren zonder melding een flinke aftrek.
En de vervangende jury extra punten.

Onzin, want nu moet SCH in dit geval jureren, terwijl hij misschien wel het winnende onderschrift kan hebben....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Starzky het volgende:
[..]
Een jury kan altijd wel een keer verzaken, maar meld dat dan! Overigens vindt ik het nergens op slaan dat de vervangende jury dan extra punten moet krijgen voor jureren, want dan wordt een persoon beter door het falen van een ander, terwijl dat iedereen aangaat

Inderdaad, dan ga ik elke avond om 20:00:00 jureren als er dan nog niet gejureert is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Starzky het volgende:
[..]
Een jury kan altijd wel een keer verzaken, maar meld dat dan! Overigens vindt ik het nergens op slaan dat de vervangende jury dan extra punten moet krijgen voor jureren, want dan wordt een persoon beter door het falen van een ander, terwijl dat iedereen aangaat

Als, Als, Als.... Misschien heeft hij wel een kut onderschrift dat nog te slecht is voor de poedel. Maar misschien heeft hij ook wel een onderschrift waarmee hij wereldberoemd wordt en daardoor nooit meer hoeft te werken. Wist je trouwens dat Ajax misschien wel kampioen wordt en Porto misschien wel de CL wint?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Onzin, want nu moet SCH in dit geval jureren, terwijl hij misschien wel het winnende onderschrift kan hebben....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |