Je hebt er tot nu toe 13 gehad, Beschouw had de vorige editie 12. Maar je hebt ook al 4 keer gewonnen dus dat doe je dan niet zo slechtquote:
inderdaad.....benieuwd naar de foto !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Isiolo het volgende:
Ik had Joesse als winnaar verwacht, maargoed goede jury en ronde
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Joesse het volgende:
hier staat misschien wel wat tussen:
http://bartezzblog.blogspot.com/search/label/Voetbalhumor
ja doe ik eigenlijk ook altijd, maar ik kwam toevallig die site tegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek altijd (vroeger, toen ik nog wel 's won) een (leuke) actuele foto op clubsites e.d., evt met bepaalde gebeurtenissen in het achterhoofd.
Deze foto is trouwens best wel actueel zie ik nou, van afgelopen weekend, dat scheelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja doe ik eigenlijk ook altijd, maar ik kwam toevallig die site tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Starzky op 11-03-2009 18:20:58 ]Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
Ja stel je voor zeg!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie ook van jouw link kwam![]()
Dit is nu al het winnende onderschriftquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:28 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
namen komen morgen wel, ga nu eerst slapen
Geloof me, dit vooroordeel klopt nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 04:39 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Keane: "Gelukkig is dit niet andersom, dat had nooit gepast"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens wat anders dan koekhappenAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Juichen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Christenunie niet blij met nieuwe manier van juigen
Zuichen?quote:
quote:
quote:Suijk
"Happen naar de baas?"
quote:Kentoet
Microphone-test 1, 2, 3. Test, Testikel
quote:Weebl
Superman vindt bij Spurs wél bevrediging
De opmaak is hier te vinden.quote:Honda1990
Christenunie niet blij met nieuwe manier van juigen
Had ik toch minstens 8 fouten voor nodig, een beetje waardering....quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Kentoet het volgende:
Jury, bedankt nog voor de waardering van mijn debuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |