quote:
Toen Ray nog FA was kon je zelfs een ban krijgen bij een poedelplekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef Ruud het volgende:
zo slecht heb ik het nooit gedaan geloof ik
ik word gewoon niet begrepen dit jaar
en sjimz wint zo vaak omdat ie mod is, iedereen is bang voor een note
Tofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef Joesse het volgende:
Tussenstand t/m de vorige jury
Je bent in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef Ruud het volgende:
zo slecht heb ik het nooit gedaan geloof ik
En hulde voor vitessezuid voor de puike foto.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef Bayswater het volgende:
Niveau is inderdaad geweldig deze ronde. Hulde voor uzelf.
zeg dan gewoon "tot in de kleine uurtjes" ipv dit .....opschieten voetbal begint zo !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Beschouw het volgende:
Jury wordt nog een hels karwei vandaag. Veel podiumwaardige inzendingen. Denk nog een klein uurtje bedenktijd nodig te hebben.
quote:-TheVulture-
-"Ze proberen gewoon dezelfde grap met me uit te halen als destijds met Van Breukelen, maar mij hebben ze niet zomaar tuk"-
quote:-Blawh-
-Honger naar succes neemt extreme vormen aan.-
quote:-DeTolk-
-"Zijn we toch beetgenomen door die Tukkers, het gras hieronder is nog hartstikke goed!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BB-King-
-Even schijten en gras erover-
Dus het bedrag was niet te laag?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Beschouw het volgende:
Voor hetzelfde geld stonden Bayswater, FritsVanEgters, Joesse en Ruud op het podium.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En hulde voor vitessezuid voor de puike foto.
Je hebt er tot nu toe 13 gehad, Beschouw had de vorige editie 12. Maar je hebt ook al 4 keer gewonnen dus dat doe je dan niet zo slechtquote:
inderdaad.....benieuwd naar de foto !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Isiolo het volgende:
Ik had Joesse als winnaar verwacht, maargoed goede jury en ronde
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Joesse het volgende:
hier staat misschien wel wat tussen:
http://bartezzblog.blogspot.com/search/label/Voetbalhumor
ja doe ik eigenlijk ook altijd, maar ik kwam toevallig die site tegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek altijd (vroeger, toen ik nog wel 's won) een (leuke) actuele foto op clubsites e.d., evt met bepaalde gebeurtenissen in het achterhoofd.
Deze foto is trouwens best wel actueel zie ik nou, van afgelopen weekend, dat scheelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja doe ik eigenlijk ook altijd, maar ik kwam toevallig die site tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |