En jij bent?quote:
Ik ben niet zuur maar misschien kun je het even uitleggen, de jury is wel wat merkwaardig.quote:
Ik vond de nummer één simpelweg het grappigst, omdat ik me voorstelde hoe het was als een speler in plaats van de bal door de muur ging. De nummer twee had net zo goed de nummer drie kunnen zijn en andersom, maar een leuke verwijzing naar de Berlijnse muur vond ik wel grappig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur maar misschien kun je het even uitleggen, de jury is wel wat merkwaardig.
Ik ben wel wat zuur over de nieuwe foto, kom op jongens, even moeite doen om een echt spannende foto te zoeken.
Okay, je gaf de indruk zomaar iets te doen en dat je het geen hout interesseerde. Nummer 1 en 2 waren denk ik bij 99 procent van de andere jury´s niet op het podium beland, namelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik vond de nummer één simpelweg het grappigst, omdat ik me voorstelde hoe het was als een speler in plaats van de bal door de muur ging. De nummer twee had net zo goed de nummer drie kunnen zijn en andersom, maar een leuke verwijzing naar de Berlijnse muur vond ik wel grappig.
En wie er niet blij mee is, jammer dan, maar mijn carebox is leeg.
Hoe datquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, je gaf de indruk zomaar iets te doen en dat je het geen hout interesseerde.
Vanwege de reden die ik aangaf, dat het een heel ander soort jurering is dan normaal en bij anderen. Meestal is het toch wel ongeveer uit te tekenen wie er winnen, zijn er 5 gegadigden ofzo, en jij gaat echt een heel andere kant uit zonder iets uit te leggen en dan nog iets te zeggen over zuur en zo. Niet echt alsof je er heel goed naar had gekeken.quote:
Nouja ff simpel uitleg.... de 1e keer jury laat je SCH, Beschouw, Sjimz of Blahw winnen.quote:
Heul vroeger deed ik mee, nog voor al die lijsten werden bijgehouden enzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
Het was toch niet zijn eerste keer?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:39 schreef SCH het volgende:
Hm, ik was echt overtuigd van de eerste plek. Gelukkig vinden anderen dat ook.
Heb je geen leukere foto Honda?
Maareh als SCH nu wel eens wint, leef je uit hequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heul vroeger deed ik mee, nog voor al die lijsten werden bijgehouden enzo.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Nouja ff simpel uitleg.... de 1e keer jury laat je SCH, Beschouw, Sjimz of Blahw winnen.
Dat is tactiek en zieltjes winnen. Frits & Frits een podium plekje en Sezten de poedel.
Geen klachten en je bent ineens geen kut jury meer
gaf een voorbeeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
hoho, de winnaar gaat over de foto!
Veel plezierquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Beschouw het volgende:
Sla een paar dagen over. Lekker weekendje weg. Naar Antwerpen. Samen met mevrouw Beschouw bier happen, lekker eten en zondagavond naar concert van Vic Chesnutt. Ik vermaak me wel. Hier ook veel jolijt toegewenst.
geniet er lekker van, Olifantjequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Beschouw het volgende:
Sla een paar dagen over. Lekker weekendje weg. Naar Antwerpen. Samen met mevrouw Beschouw bier happen, lekker eten en zondagavond naar concert van Vic Chesnutt. Ik vermaak me wel. Hier ook veel jolijt toegewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |