Kijk hij haptquote:
Alleen de winnaar mag een nieuw plaatje kiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Hehe inderdaad ja. Ze leren het nooitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je was jezelf al voor![]()
Nog zo'n newbie die helemaal losgaat![]()
Gelukkig geen winnaar, had toch geen tijd om foto te plaatsenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:06 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Aardige onderschriften zaten er bij, de winnaar moest ik wel om lachen, ik zag al zo'n blauwe Hofs voor me. Sjimz natuurlijk weer een leuke met wat woordspelingen en Foppe zag ik er ook in. De poedel was al een beetje gejat (IKEA) en IGEA is niets (heb het nog opgezocht zelfs).
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Huh, geen podium? Verbaast me oprecht. Had sezten als winnaar en mij als nummer 2 verwacht. Nummer 1 en 3 snap ik niks van.
quote:-SCH-
-Kuijt en Van Nistelrooij beide niet scherp-
quote:-Bjoro-
-RvN: "Hee Dirk, is dat nou Johan de Kock ?"-
quote:-vitessezuid13-
-'' Of ik ooit nog terugkeer naar FC Utrecht of Feyenoord wat dacht je zelf Ruud hahaha ''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-guapo-
-Kuijt: "hahaha....Ruud, nu jij niet meer speelt, winnen we eindelijk weer eens van United..hahaha"
Ruud: "hihihi....ik speel nog steeds niet....... hihihihihi"-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |