Mja, k ging er vanuit dat je met zulke dingen gewoon gewaarschuwd werd, en als t door bleef gaan een note.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het kan, in VBL noten ze voor minder
quote:
Dit is FB, niet SC.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef Meddo het volgende:
[ [url=http%3A//members.home.nl/manondehaan/SHE.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig dat je wist wat er stondmaar ja, topic vervuilen is notebaar
als het vaker gebeurt schijn je een ban te krijgen
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en wat je vind mag je houden, zeg het dan gewoon niet, makkelijk zat toch ? vervuilen en verbaggeren is niet gewenst
quote:
Had k al getypt voor hij dicht ging, maar k was te laat met invoeren.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, k ging er vanuit dat je met zulke dingen gewoon gewaarschuwd werd, en als t door bleef gaan een note.
Maar goed, t is een ongewenste post dus noten zou daarvoor wel mogen.
waarschuwing zie je dus in de editquote:Op maandag 9 maart 2009 00:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Had k al getypt voor hij dicht ging, maar k was te laat met invoeren.
Oké dan. Modereer eens want agressiever en deel wat meer bans uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:38 schreef Adelante het volgende:
FEEDBACK TOPIC
Dus iedereen die niet komt om te zeiken of met vragen, graag ergens anders liefde zoeken!
We staan altijd open voor suggesties en de meeste usuals zijn al met verlof.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké dan. Modereer eens want agressiever en deel wat meer bans uit.
je weet nu iig waaromquote:Op maandag 9 maart 2009 00:39 schreef Hetiszover het volgende:
Maar goed swarmahoer, laat ik er maar geen heikel punt van maken, er worden tenslotte oorlogen gevoerd om minder.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
We staan altijd open voor suggesties en de meeste usuals zijn al met verlof.
Mja ik bedoel meer als waarschuwing voor je een note krijgt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschuwing zie je dus in de editen als het te vaak voorkomt krijg je een speciale PM
Had ik al antwoord op gegeven:quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef J.Herrer het volgende:
Ik stel gewoon een normale vraag en die wordt meteen verwijderd
Bij hoeveel noten krijg je een ban?
Dat hangt van de zwaarte van je notes af.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef J.Herrer het volgende:
Ja daar mot ik voor dokken en staat alleen maar hoeveel je er hebtquote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef jordeeeh het volgende:
Had ik al antwoord op gegeven:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Gewoon betalen en dan:quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja daar mot ik voor dokken en staat alleen maar hoeveel je er hebt
quote:Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Oh wacht, je stelde nu een andere vraag.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Geen vast aantal voor te noemen. Afhankelijk van je eerdere notes en de ernst van de overtreding, ranzige plaatjes en beledigen van crew staan garant voor een snelle FOK!loze periode.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef J.Herrer het volgende:
Gast, het is je nu een aantal keer uitgelegd.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Dat jij nog nooit geband bent eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is t zo?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen vast aantal voor te noemen. Afhankelijk van je eerdere notes en de ernst van de overtreding, ranzige plaatjes en beledigen van crew staan garant voor een snelle FOK!loze periode.
Tip: doe het niet, het resultaat zal je tegenvallen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:51 schreef J.Herrer het volgende:
Sowieso bull dat ik zoveel notes heb maargoed
Ik gedraag me altijd netjes
Ik regel die betaling morgen ofzo wel, ik heb geen iDeal/internet-bankieren
Ongeacht het aantal notes hadden ze jou al tijden in zijn geheel van het forum moeten trappen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:51 schreef J.Herrer het volgende:
Sowieso bull dat ik zoveel notes heb maargoed
Ik gedraag me altijd netjes
Ik regel die betaling morgen ofzo wel, ik heb geen iDeal/internet-bankieren
Blijkbaar niet anders was dat wel gebeurd toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ongeacht het aantal notes hadden ze jou al tijden in zijn geheel van het forum moeten trappen.
Ja het is zo en kan je nu opzouten uit dit feedbacktopic?quote:
Ik neem aan dat je geen userfoto's (ongevraagd) mag plaatsen. Ik ben het overigens niet zelfquote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit moet een grap zijn.
Tevens was Jensen op de radio inderdaad een stuk grappiger dan op tv.
hangt van het bericht af.... als het echt puur als krachtterm geschreven is ivm een fastoelijke op laat ik het eerder staan dan dat het in hoofdletters met een klote op staat, dan gaat t topic sowieso dichtquote:Op maandag 9 maart 2009 11:41 schreef Olep het volgende:
Wat doen jullie wanneer er in de TT kanker staat?
Het maakt mij niet uit, maar is er een vaste regel die jullie toepassen?
Een tegengeluid dat afwijkt van de heersende moraal is altijd positief, aangezien het immer voer voor discussie is. Een KLB met enkel dezelfde, uitgekauwde onderwerpen doet aan als een zichzelf herhalende dictatuur.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:31 schreef Biogarde het volgende:
Blijft overbodig om het dan ook-maar-te-doen.
Weet je zelf wel wat je typtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een tegengeluid dat afwijkt van de heersende moraal is altijd positief, aangezien het immer voer voor discussie is. Een KLB met enkel dezelfde, uitgekauwde onderwerpen doet aan als een zichzelf herhalende dictatuur.
1. Het is saai om steeds dezelfde uitgekauwde topiconderwerpen te zien.quote:
Ja, maar kankeren met kankeren bestrijden slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
1. Het is saai om steeds dezelfde uitgekauwde topiconderwerpen te zien.
2. Een afwijkend onderwerp is derhalve een positieve ontwikkeling.
Ja, alleen niet van toepassing in dit geval. Het is een origineel topic dat zich onderscheidt van de 'kanker'topics die er normaal zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar kankeren met kankeren bestrijden slaat als een lul op een drumstel.
Dit topic is gericht aan FOK! users, niet aan publiekelijke personen. Ook jouw post slaat compleet nergens op. Je weet het zelfs te presteren in je post 'uit' te halen naar voor jou minderheden. Leuk, maar doe dat lekker thuis op een kladblok of in je dagboek.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef Crane het volgende:
Ik ben het volledig met Chriz2k eens in deze, zelf heb ik dit ook al een aantal keer meegemaakt. Je pikt er hier zo 10 anti-Hyves topics uit maar zodra een klacht niet in het straatje van de gemiddelde KLB-er past wordt er zonder pardon een slotje opgepleurt.
Alles wat niet in het straatje van de gemiddelde alto hier past mag volop afgezeken worden maar owee als er een keer een klacht over minder sociale mensen (oftewel nerds) gaat, want dan voelt drie kwart van KLB zich direct aangesproken en moeten de tere zieltjes beschermt worden door moderators.
Ja, maar niet op FOK! Wellicht binnen je eigen kaders/beleving.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, alleen niet van toepassing in dit geval. Het is een origineel topic dat zich onderscheidt van de 'kanker'topics die er normaal zijn.
Lees: een origineel onderwerp tegenover uitgekauwde clichè-onderwerpen.
Het lijkt me niet te ontkennen dat het een origineel onderwerp is, de kwaliteit is natuurlijk wel subjectief.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar niet op FOK! Wellicht binnen je eigen kaders/beleving.
Grappig dat je zelf direct het verband internetkneuzen - FOK! users legt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit topic is gericht aan FOK! users, niet aan publiekelijke personen. Ook jouw post slaat compleet nergens op. Je weet het zelfs te presteren in je post 'uit' te halen naar voor jou minderheden. Leuk, maar doe dat lekker thuis op een kladblok of in je dagboek.
We gaan geen users afzeiken omdat jullie daar zin in hebben.
Mooi, dan geef je zelf antwoord op het waarom een slotje.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Grappig dat je zelf direct het verband internetkneuzen - FOK! users legt.
De gemiddelde user hier is niet voor mij een minderheid Bio, maar in het algemeen een minderheid.
Het is niet dat die minderheid beschermt hoeft te worden ofzo hoor, die hebben hier een bek die groot genoeg is.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi, dan geef je zelf antwoord op het waarom een slotje.
Huh? Ik ben je kwijt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is niet dat die minderheid beschermt hoeft te worden ofzo hoor, die hebben hier een bek die groot genoeg is.
Nederlandse meisjes/vrouwen die geilen op getinte jongens
Waarom mag b.v. zo'n topic dan wel open blijven? Omdat het lekker makkelijk is omdat hier nauwelijks allochtonen en vrouwen zitten?
Die klacht slaat nergens op en zit op het randje van racisme (en dat vind ik niet snel). In dit geval gooi je er geen 'beschermslotje' op omdat je weet dat hier weinig getinte jongens en meisjes/vrouwen zitten.quote:
Daar ben ik het voor een keer met je eens, dat topic had allang dicht gegooid moeten wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is niet dat die minderheid beschermt hoeft te worden ofzo hoor, die hebben hier een bek die groot genoeg is.
Nederlandse meisjes/vrouwen die geilen op getinte jongens
Waarom mag b.v. zo'n topic dan wel open blijven? Omdat het lekker makkelijk is omdat hier nauwelijks allochtonen en vrouwen zitten?
wat had je nog graag willen bespreken?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:57 schreef SeLang het volgende:
Deel 1 liep goed en nog lang niet alles is besproken.
Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit is kankerzooi: http://www.upstate.edu/cd(...)ngCancer-Table21.jpg
Missende knopjes is jammer, komt weer goed. Wees niet ongerust. Kanker is erg, missende knopjes niet.
Tsja, ik vond een tweede deel wel kunnen, als het verbaggert kan het altijd nog op slot.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.
Keurig achter een linkje toch? Je weet zelf wel wat je kan verwachten met zo'n bestandsnaam.quote:
Ik vind het maar een domme actie om een populair goedlopend topic zomaar dicht te gooien.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.
Nou vooruit, probeer er nog eentje dan. Wel met goede OP en we zien wel waar het op uitloopt.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind het maar een domme actie om een populair goedlopend topic zomaar dicht te gooien.
Als iets verbaggert dan kan dat altijd nog.
Zo, zo, bijzonder consistent beleid al moet ik dit keer toegeven dat ik het met de uiteindelijke uitkomst niet anders dan eens kan zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
Nou vooruit, probeer er nog eentje dan. Wel met goede OP en we zien wel waar het op uitloopt.
Nee, NSFW spul achter een linkje, of foto's waarvan de eigenaar niet wil dat ze elders verschijnen. Naar pr0n linken staan we buiten KPD niet toe.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:15 schreef Devvie het volgende:
Dus als ik hier tubgirl naartoe link is dat ook prima? Alles achter een link is prima?![]()
geen idee, zal eens kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom is mijn TT van de sc veranderd?
Wat een zielige zaadreden zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
omdat alle TT's van de sc opgebouwd zijn in die volgorde zoals die nu staat ''[KLB SC # xxxx] quasi grappig zinnetje''
wie weet meldt de betreffende mod zich, anders moet je het hier mee doen
De Officiële Klaagbaak Slowchat klinkt veel mooier en beter, wat ook goed bij de users van de sc past, aangezien die ook veel mooier en beter zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zou je daar vanaf wijken, die standaard is er al vanaf deel 1 volgens mij
op deze manier is die herkenbaar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De Officiële Klaagbaak Slowchat klinkt veel mooier en beter, wat ook goed bij de users van de sc past, aangezien die ook veel mooier en beter zijn dan de rest.
Ligt het nou aan mij, of is er de laatste dagen een indrukwekkende hoeveelheid bagger hier?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
Dan maar hier: Waarom blijven die troll topics open?
Je kan toch een topicreport plaatsen. Dan zien wij die shit sneller.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is er de laatste dagen een indrukwekkende hoeveelheid bagger hier?
Oh, het was geen verwijt naar jullie, het viel me gewoon op. De moderatie is prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan toch een topicreport plaatsen. Dan zien wij die shit sneller.
linkjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
Topicreports.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
Is heel wat anders dan een topic over Emo's, het HBO, FOK!-users etc etc.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
linkjes
en wat bowa zegt
we hebben ook dit topic of pm nog
Marktplaats en de term 'high-end'.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Topicreports.
We zien ook niet alles in 1 oogopslag.
Die gast maakt alleen maar topics over geluid dit en geluid dat, puur om reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is heel wat anders dan een topic over Emo's, het HBO, FOK!-users etc etc.
Publiekelijk (kan het wel 844 keer blijven roepen) vs. uitgekauwde onderwerpen.
Als je die niet snapt, dan vraag ik me serieus af waar het fout ging.
Je wil toch reacties in een topicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Marktplaats en de term 'high-end'.
Had het dus over dat topic.
[..]
Die gast maakt alleen maar topics over geluid dit en geluid dat, puur om reacties uit te lokken.
Dat is volgens jou niet uitgekauwd?
Topics die je gisteren hebt gesloten? Ik heb t gewoon over die audiotopics van hem die langskomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil toch reacties in een topicDat Sinad dinges dat vaker doet en z'n topics op het randje zijn (9 van de 10 keer) maakt het nog steeds een wereld van verschil wat betreft zijn topic en de topics die ik gisteren heb gesloten.
ik zie één audiotopic in zijn active topicslijst.. kan aan mij liggen ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Topics die je gisteren hebt gesloten? Ik heb t gewoon over die audiotopics van hem die langskomen.
Nouja, t valt op zich wel mee maar toch:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zie geen één audiotopic in zijn active topicslijst.. kan aan mij liggen ?
Mja t was ook omdat k meerdere mensen er over hoordequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
We appricieren je hulp Jordeeeh, maar je mag geen stempel drukken op een topic omdat je het even zelf kut vind.
Was het maar zo, dan bestond KLB uit 10 topics
Neuh, ik snap Jordy ook wel. Je topics hebben altijd een achterliggende gedachte/boodschap. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet Jordy.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef sinadO het volgende:
hey hier gaat 't over mij!
Ik wil er wel wat HBO en Emo topics doorheen gooien hoor, u vraagt wij draaien.
Maar ja, waar het hart van vol is...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind ze terecht, mannen kijken geen desperate housewifes
Jij bent vanaf vanavond mijn favoriete mod.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
Ik had hem vrijwel meteen door anders....quote:
richcalieber is aan t klonen, maar die gaan er ook evenhard weer afquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Hetiszover het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er de afgelopen dagen een hoop baggerkloons bijgekomen? Ik erger me kapot.
Doe ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
richcalieber is aan t klonen, maar die gaan er ook evenhard weer afen vanuit de klbsc zijn er ook wat trieste users, maar die hebben nu n tijdelijke ban
mocht je er een tegenkomen, je weet het TR knopje te vinden
quote:
in de kloonscanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:45 schreef Emimich het volgende:
Irritante kloon in de KLB-SC
http://forum.fok.nl/user/history/248130
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Limpa het volgende:
Ik blijf het achterlijk vinden dat RichCalibier gebanned is.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Limpa het volgende:
quote:
* remlof gaat een IP-ban regelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Limpa het volgende:
Helaas, zonder resultaat.quote:
Kijk het huidige SC-topic er maar op na, het is toch zeker een kloon.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
Helaas, zonder resultaat.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Duh, ik heb zelf die kloon aangemaakt.
Die is van mij, sorry als ie lastig isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Olep het volgende:
Irritante kloon.
http://forum.fok.nl/user/history/104871
Kloonscan a.u.b.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Die is van mij, sorry als ie lastig is
Vertrouw nooit SC-users!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
ja van king of pop, zegt ie net zelf
Omdat ik gewoon normaal post?quote:
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat er ook eens een dag voorbij dat jij niet in de feedback zit Crane ?
* zal eens kijken
Dat gele uitroeptekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe doe je topicreport?
Ik zal de modjes voortaan ook wel helpen om baggertopics op te sporen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
Josselen
Kwaliteitstopic, kijk alleen al maar naar alle moeite die in de OP gestoken is.![]()
Triest dat nota bene mods het topic verbaggeren en het dan uiteindelijk sluiten.
het is mijn aller rechter knokkel, waar mijn pink aan vast zit, kan nu amper mijn pink bewegen en bij het typen doet t ook pijn. Als je m open doet post ik zo een foto. is serieus geen grapje. Open nauwelijks klb topics..quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
met gebroken vingers kan je niet typen
oke, ik ga ff mijn iPwn pakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
post de pic maar hier, dan kijk ik wel of het topic waardig is
(wel een geloofwaardige pic, dus met een briefje erbij swarmahoer is een toffe mod ofzo)
Hij is denk ik gebrokenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik mis de knokkelen de wond + keiveel bloed en spectaculaire dingen
kap nou gewoon met zuigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh sorry je hebt gelijk. Zijn hele levensverhaal over zijn knokkels mag hier zeker niet ontbreken. Gelijk het fotoalbum erbij trekken! Gezellig samen achter de pc foto's kijken.
Nee indredaad, heeft veel met het gesloten topic te maken.. Want je was er nog niet over uit dat ie dicht zou blijven.
wat is je suggestiequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef Titus-Pullo het volgende:
Waarom wordt mijn mooie kwaliteitstopic gesloten alleen vanwege relusersIk moet nu heel hard huilen
een klacht kan je illustreren dmv paint of link of wat dan ook, maar als dit je klacht is kan iedereen wel n topic openen met n liedje dat ie kut vindtquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:01 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik wist niet dat dat niet mocht
Maar ik moet zoiets natuurlijk wel illustreren dmv links
Maar dat andere linkdumptopic met die duitse songvid is niet gesloten of wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een klacht kan je illustreren dmv paint of link of wat dan ook, maar als dit je klacht is kan iedereen wel n topic openen met n liedje dat ie kut vindtdus vandaar...
linkje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Maar dat andere linkdumptopic met die duitse songvid is niet gesloten of wel?
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
Josselen
Kwaliteitstopic, kijk alleen al maar naar alle moeite die in de OP gestoken is.![]()
Triest dat nota bene mods het topic verbaggeren en het dan uiteindelijk sluiten.
de boswachter ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.
en verder wordt er gepost in stijl van het topic, en je snapt zelf ook wel dat dat soort reacties terug zouden komen ookal zouden we het topic opruimen....quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg.
Je tag zegt: Du man van du kaste.
Maar volgens mij ben jij niet de uitvinder.
Ik ben geen mod, maar ik geef wel antwoord: wat een ongekend kuttopicquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.
toen was ik nog geen modquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef Titus-Pullo het volgende:
Mensen die Heino niet leuk vinden
Deze dus
Heb je het topic überhaupt gelezen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
Ik ben geen mod, maar ik geef wel antwoord: wat een ongekend kuttopic
Nee, ik reageer alleen op basis van de TT nou goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je het topic überhaupt gelezen?
Huh, in zowel de TT als de TT komt het woord 'kaste' helemaal niet voor. Wat kan ik er dan aan doen dat er nota bene twee mods, boem-dikkie en de_boswachter, daar over beginnen zonder dat er sprake is van enige context?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef swarmahoer het volgende:
en verder wordt er gepost in stijl van het topic, en je snapt zelf ook wel dat dat soort reacties terug zouden komen ookal zouden we het topic opruimen....
Moeite of niet, het blijft een baggertopic. Je kan Jos ook een taart sturen waarin je hem bedankt voor zijn geweldige bijdrage aan KLB.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Huh, in zowel de TT als de TT komt het woord 'kaste' helemaal niet voor. Wat kan ik er dan aan doen dat er nota bene twee mods, boem-dikkie en de_boswachter, daar over beginnen zonder dat er sprake is van enige context?
Of is tegenwoordig de ondertitel van de TS al voldoende reden om een topic met zuivere intentie en buitengewone kwaliteit doelbewust te verbaggeren? Daarnaast vraag ik me af wat er met 'gepost in stijl van het topic' bedoeld wordt wanneer het overduidelijk is dat er in de OP moeite en tijd gestoken is terwijl vrijwel iedereen daaropvolgend ervoor kiest om de TS middels korte zinnetjes te bashen?
Proestquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moeite of niet, het blijft een baggertopic. Je kan Jos ook een taart sturen waarin je hem bedankt voor zijn geweldige bijdrage aan KLB.
Los van de vraag of het al dan niet een baggertopic is wat gesloten dient te worden, klopte de argumentatie van shoarma waarom het topic gesloten werd simpelweg niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef Biogarde het volgende:
Moeite of niet, het blijft een baggertopic. Je kan Jos ook een taart sturen waarin je hem bedankt voor zijn geweldige bijdrage aan KLB.
We nemen het mee tijdens de evaluatie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Los van de vraag of het al dan niet een baggertopic is wat gesloten dient te worden, klopte de argumentatie van shoarma waarom het topic gesloten werd simpelweg niet.
Je zou politicus moeten worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We nemen het mee tijdens de evaluatie.
Dat is hij al, hij is diegene die de anderen uit de wind houdt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:28 schreef TNA het volgende:
Je zou politicus moeten worden.
nee, alles was al gezegdquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is hij al, hij is diegene die de anderen uit de wind houdt.
Doe niet zo zuurquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is hij al, hij is diegene die de anderen uit de wind houdt.
Ach nee. Ook wij worden het ge-emmer weleens zat. We zijn immers ook mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
Toch blijft het bijzonder opmerkelijk dat er ogenschijnlijk maar één van de 5 KLB-mods in staat blijkt te zijn om een fatsoenlijk, normaal antwoord te geven zonder in drogredenen te vervallen of een eventuele discussie vroeg tijdig af te kappen met een paar steken onder water wanneer de argumenten zowel letterlijk als figuurlijk op zijn.
..hoeft dus niet omdat je zelf je zin niet krijgt.quote:
Het laatste wat ik over deze kwestie zal zeggen: ik introduceerde helemaal niet het woord 'josselen', iedereen die langer dan een paar maanden in KLB mee heeft gepost kende dat woord al. Die insinuatie valt me van je tegen Bio.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef Biogarde het volgende:
In een notendop: je wil een gimmick starten door het woord Josselen () te introduceren. Wij willen dat niet. Einde.
Die opmerking staat los van de andere zaak, dat is gewoon een topic met weinig potentie. Er staat nog nota bene een lijstje met verwachte reacties met een overdaad aan smiley's bij!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef Biogarde het volgende:
En dit..
..hoeft dus niet omdat je zelf je zin niet krijgt.
Sorry, maar ik lees nergens je Josselen. Of m'n hersenen werken niet meer zodra ik jou of andere gebruikers van dit woord zie posten. Niet dat ze überhaupt werken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het laatste wat ik over deze kwestie zal zeggen: ik introduceerde helemaal niet het woord 'josselen', iedereen die langer dan een paar maanden in KLB mee heeft gepost kende dat woord al. Die insinuatie valt me van je tegen Bio.
[..]
Die opmerking staat los van de andere zaak, dat is gewoon een topic met weinig potentie. Er staat nog nota bene een lijstje met verwachte reacties met een overdaad aan smiley's bij!
Dat verklaart dan ook meteen waarom er tegenwoordig in het algemeen vrij weinig moeite meer besteed wordt aan het maken van een OP. Noem mij maar één topic in KLB waar in de OP meer dan 5 minuten werk gestoken is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Of een topic potentie heeft ja of nee is niet alleen aan jou. Bepalende factor is/zijn o.a. de reacties in het algemeen.
We zijn geen crea-forum. Ook korte klachten kunnen uitlopen op leuke topics. Nogmaals, jij alleen bent niet de bepalende factor, komt meer bij kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook meteen waarom er tegenwoordig in het algemeen vrij weinig moeite meer besteed wordt aan het maken van een OP. Noem mij maar één topic in KLB waar in de OP meer dan 5 minuten werk gestoken is.
de schietpartij in duitsland>> ja hij speelde spelletjes!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook meteen waarom er tegenwoordig in het algemeen vrij weinig moeite meer besteed wordt aan het maken van een OP. Noem mij maar één topic in KLB waar in de OP meer dan 5 minuten werk gestoken is.
Checkquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef jagga het volgende:
[..]
de schietpartij in duitsland>> ja hij speelde spelletjes!
Maar even iets anders... ik was de eerste met een dergelijke topic over de schietpartij en de rol van games daarin.
Wil een mod de andere sluiten aangezien de users zelf al aangeven dat er al een topic van is? (de mijne dus)
dankuquote:
geen idee waar je t over hebt maar dat gastopic heb ik iig dichtgegooid na deze melding van jequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
Wat was er godverdomme mis met mijn topic?
dan moet je niet posten in topics waar je van weet dat ze op slot gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
Daarbij vind ik het fucking irritant dat er na een slotje alsnog door gepost wordt.
Je gehele repertoire is om te huilen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is het voor iets achterlijks dat ik er vandaag 6 of 7 notes bij heb?
edit:
Ik heb idd een kut topic gemaakt, maar om daar nou 7 notes voor te geven?![]()
verklaar je nader?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gehele repertoire is om te huilen.
Die staan in je notes. Bizarre opmerkingen soms zelfs. Vraag me dan echt af wat je bezielde, maar goed.quote:
Ik heb vandaag bizarre opmerkingen gemaaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die staan in je notes. Bizarre opmerkingen soms zelfs. Vraag me dan echt af wat je bezielde, maar goed.
Oke. Nah dat vroeg ik me dus af. Maakt ook niet zoveel uit. Ik ga slapen. doei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
en in dit geval gaan 3 notes over 1 topic (had bij elkaar gekund, is niet gedaan) en voor de rest zijn er oftopic/kutposts genote zie ik
quote:[ Bericht 13% gewijzigd door Adelante op 12-03-2009 23:31 (kappen, pisnicht) ]
Smoesjes, je wou gewoon even scheldenquote:
al gedaan zie ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Naamah het volgende:
Incapabele cv-installeermensen
cn moet cv zijn..
Dat ligt er een beetje aan of de TS meedoet met verbaggeren van zijn eigen topic, dan is bij mij de lust om te editten en op te schonen ineens een stuk minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef Emimich het volgende:
Even een meer algemene vraag: Is het nieuw beleid geworden om topics die verbaggerd zijn te sluiten in plaats van de bagger te verwijderen?
Ik zie namelijk de laatste tijd een aantal topics gesloten worden met een 'sluitpost' waarin iets vermeld wordt langs de lijnen van 'terechte klacht en dito topic maar verbaggerd en derhalve dicht'.
Ligt eraan of de TS zelf meedoet, het onderwerp, het verloop etc etc. Ik schoon er nog iedere dag tig op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef Emimich het volgende:
Even een meer algemene vraag: Is het nieuw beleid geworden om topics die verbaggerd zijn te sluiten in plaats van de bagger te verwijderen?
Ik zie namelijk de laatste tijd een aantal topics gesloten worden met een 'sluitpost' waarin iets vermeld wordt langs de lijnen van 'terechte klacht en dito topic maar verbaggerd en derhalve dicht'.
dat topic zit dan ook niet voor niets op slotquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:08 schreef joey-joy het volgende:
dat topic van friethoervetpet van net vind ik echt niet kunnen. hij maakt remlof belachelijk
we praten hier dan idd ook niet over een GOEDE lemmingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Maisnon het volgende:
Een goeie lemming kan beter zijn dan het gemiddelde KLB topic!
Niet dat Water een goede lemming was, maar gewoon even afgezien van dat van net
Nee, maar mijn 'elanden' was wel een goeiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Maisnon het volgende:
Een goeie lemming kan beter zijn dan het gemiddelde KLB topic!
Niet dat Water een goede lemming was, maar gewoon even afgezien van dat van net
hij had geloofwaardiger gekuntquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:33 schreef J.Herrer het volgende:
Mijn lemming was ook geniaal
En ik gebruikte niet eens andermans thread ter inspiratie, zoals iedereen altijd doet
Vreemd idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:10 schreef Olep het volgende:
[TIETEN] Ik moet elke keer hard op lachen
Zie de afbeelding in mijn quote, later heeft die pauper het plaatje aangepast.
Dan mag het wel?
Het ligt er net. Is nog vers. Je kent de procedures.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijft het daar liggen of wordt er ook wat mee gedaan?
Was ook maar een plaagstootjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het ligt er net. Is nog vers. Je kent de procedures.
Beter dat bagger topic sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:53 schreef Emimich het volgende:
Vriendelijk verzoek om de OP terug te plaatsen:
'vind 3 euro toch wat veel hoor' :')
De nieuwe Baggerlayoutquote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik kan er niks aan doen dat het topic verbaggerd wordt.... en opruimen is vechten tegen de bierkaai in, zal je zelf ook begrijpen
besides: het woord adblocker komt te veel voor, en noten duurt lang met deze snelheid
ik probeer het nog héél even, waarschijnlijk tegen beter weten inquote:Op zondag 15 maart 2009 15:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
De nieuwe Baggerlayout
gooi hem maar weer dicht.
omdat je zelf ook heel goed weet dat dit soort topics tot bans komen, aangezien users het over adblockers gaan hebben, danwel advies geven, danwel erom vragenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:28 schreef Lakitu het volgende:
Komop nou, we mogen het woord Adblock niet eens gebruiken, ofzo?
In hemelsnaam, waarom is m'n topic gesloten? Mensen die Firefox icm Adblock hebben
Mijn advies: even in de rij zetten voor remlof..quote:Op zondag 15 maart 2009 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik probeer het nog héél even, waarschijnlijk tegen beter weten in
staan ze al, en zijn er al 4 wegquote:Op zondag 15 maart 2009 15:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn advies: even in de rij zetten voor remlof..
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
swarmehoer is een kutmod
wacht maar
terechte klacht!
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boe fucking hoe
zelfs bij mods doet de waarheid pijn
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat was de waarheid... dat jij n kuttopic opent en ik t sluitmij maakt t niks uit.. jij komt hier huilen, doe dat verder maar in de KLB FB btw als je er zo erg mee zit
de posts hier verwijder ik dalijk om het topic te gebruiken waarvoor het bedoeld is
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nouja, dat je dat topic sluit zal me worst wezen, maar je doet t nogal zielig met je 'huilie'
Nieuw woordje geleerd zeker
Valt me op dat je vaker triest tov users doet en vandaar mijn reactie ^^
Maar ga maar weer gauw aan je pikkie trekken vanwege je blauwe kleurtje
Kutmods: het worden er steeds minder maar af en toe wil er nog eentje tevoorschijn komen
Zijn wat?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
kijk eens naar je avatorvond hem toepasselijk
daarom wees ik je toch op de optie dat je ze gewoon uit kan zetten, dat minder werk kost dan een topic te openenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien wel ja, maar daarom ben ik ook geen mod en jij geloof ik wel.
Horen mods niet te laten zien hoe het wel moet?
Of geldt dat voor jou toevallig niet?
Zoals gezegd: je bent al vaker bezig met huilie en weetikveelwatquote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom wees ik je toch op de optie dat je ze gewoon uit kan zetten, dat minder werk kost dan een topic te openen
en ja, aangezien jij met kutmod de conversatie opent voel ik me niet geroepen om huillie terug te nemen ofzokomt niet echt over alsof je er heel veel van meent namelijk
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef behangplakker het volgende:
Jullie hebben net een slotje op de nieuwe SC gezet
McFearless is weer even wieberen, maak jij een nieuwe BP?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef behangplakker het volgende:
Jullie hebben net een slotje op de nieuwe SC gezet
En waarom dan wel?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
McFearless is weer even wieberen, maak jij een nieuwe BP?
Je bent net terug, post eens gewoon leuk mee ipv op dezelfde voet verder te gaan en net als jordeeeh door de shredder te gaan?quote:
Ok, ik had de lapo, fail. Waarom pest je me daarmee? Serieus, dat sloeg als een penis op een drumschstel.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent net terug, post eens gewoon leuk mee ipv op dezelfde voet verder te gaan en net als jordeeeh door de shredder te gaan?
Hoe moeilijk is het een normale KLB SC te openen en dan nog gevolgd door meer bagger hier?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, ik had de lapo, fail. Waarom pest je me daarmee? Serieus, dat sloeg als een penis op een drumschstel.
Ok, ok, je hebt gelijk, ik had gewoon een normale SC moeten openen. Mijn excuses.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het een normale KLB SC te openen en dan nog gevolgd door meer bagger hier?
Yep.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr met die 1e linkfoto is niet meer te zien namelijk
2e ook trouwens
crane fotos ?
morgen werken :').quote:Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar er de volgende maal een screenshot van, zou aardig bewijs zijn voor de modjes.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
morgen werken :').
Hier staat er nog eentje, nieuwsgierig aagje. Ik post de link voor jou, normaal ben ik vast strafbaar, maar het is tegelijkertijd feedback omdat de foto vast weg moet. Zodoende heb ik mijzelf ingedekt tegen een ban. Veel plezier.
raar, ik zie ze in beide links nog gewoon staanquote:Op maandag 16 maart 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
ja ze zijn nu al weg.... ff met remlof overleggen
Oh, in cache dan. De foto's zijn van de fokserver afgehaald.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
raar, ik zie ze in beide links nog gewoon staan
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef MrKawada het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
Je bent zelf de ergste, tot over 48 uurquote:Op maandag 16 maart 2009 18:10 schreef J.Herrer het volgende:
Wat doen we hiermee?
Ik heb ineens een Fobo!
Geld Halen uit de geldautomaat
Het is goed met je:quote:Op maandag 16 maart 2009 19:34 schreef J.Herrer het volgende:
En om mezelf ook ff in te dekken![]()
Die laatste link is van vorige maand ofzo en volgens mij kreeg ik daar ook een note voor... sindsdien heb ik nooit meer om een crane-foto gevraagd
quote:
Doei.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:52 schreef J.Herrer het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Crane weer begint te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |