volgens mij noemen ze dat jaloersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:00 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik kan er ook nooit tegen als ik zo'n mooi, naïef uitziend nederlands meisje zie met zo'n gladjakker.
Ik ben nu zeker racistisch?
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga jij ervan uit dat die nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje zullen eindigen?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben. Ze zijn knap en hebben mooie praatjes
nou.. waarom kan je er dan niet tegen als je zo;n gladjakker met een mooi nederlands meisje ziet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie vriendin, dus van jaloezie is er geen sprake
Whehe, je typte 'wordt ik'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef widmfan7 het volgende:
In de trein zit ik half te pitten en opeens wordt ik wakker
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef DurumDoner het volgende:
Heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee![]()
![]()
![]()
En nee, daarmee bedoel ik niet getinte meisjes die achter hollandse boeren aanlopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:05 schreef Trannellius het volgende:
Ga eens richting Heemstede/Haarlem, daar zie je eerder het tegenovergestelde.
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben
Crap!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En nee, daarmee bedoel ik niet getinte meisjes die achter hollandse boeren aanlopen
Ja maar jij bent een Turk en die zijn altijd fokking lelijk dus ik zou me maar eens zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Nergens om, dat zeg ik toch juist.
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga jij ervan uit dat die nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje zullen eindigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |