geen idee waar je t over hebt maar dat gastopic heb ik iig dichtgegooid na deze melding van jequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
Wat was er godverdomme mis met mijn topic?
dan moet je niet posten in topics waar je van weet dat ze op slot gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
Daarbij vind ik het fucking irritant dat er na een slotje alsnog door gepost wordt.
Je gehele repertoire is om te huilen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is het voor iets achterlijks dat ik er vandaag 6 of 7 notes bij heb?
edit:
Ik heb idd een kut topic gemaakt, maar om daar nou 7 notes voor te geven?![]()
verklaar je nader?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gehele repertoire is om te huilen.
Die staan in je notes. Bizarre opmerkingen soms zelfs. Vraag me dan echt af wat je bezielde, maar goed.quote:
Ik heb vandaag bizarre opmerkingen gemaaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die staan in je notes. Bizarre opmerkingen soms zelfs. Vraag me dan echt af wat je bezielde, maar goed.
Oke. Nah dat vroeg ik me dus af. Maakt ook niet zoveel uit. Ik ga slapen. doei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
en in dit geval gaan 3 notes over 1 topic (had bij elkaar gekund, is niet gedaan) en voor de rest zijn er oftopic/kutposts genote zie ik
quote:[ Bericht 13% gewijzigd door Adelante op 12-03-2009 23:31 (kappen, pisnicht) ]
Smoesjes, je wou gewoon even scheldenquote:
al gedaan zie ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Naamah het volgende:
Incapabele cv-installeermensen
cn moet cv zijn..
Dat ligt er een beetje aan of de TS meedoet met verbaggeren van zijn eigen topic, dan is bij mij de lust om te editten en op te schonen ineens een stuk minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef Emimich het volgende:
Even een meer algemene vraag: Is het nieuw beleid geworden om topics die verbaggerd zijn te sluiten in plaats van de bagger te verwijderen?
Ik zie namelijk de laatste tijd een aantal topics gesloten worden met een 'sluitpost' waarin iets vermeld wordt langs de lijnen van 'terechte klacht en dito topic maar verbaggerd en derhalve dicht'.
Ligt eraan of de TS zelf meedoet, het onderwerp, het verloop etc etc. Ik schoon er nog iedere dag tig op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef Emimich het volgende:
Even een meer algemene vraag: Is het nieuw beleid geworden om topics die verbaggerd zijn te sluiten in plaats van de bagger te verwijderen?
Ik zie namelijk de laatste tijd een aantal topics gesloten worden met een 'sluitpost' waarin iets vermeld wordt langs de lijnen van 'terechte klacht en dito topic maar verbaggerd en derhalve dicht'.
dat topic zit dan ook niet voor niets op slotquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:08 schreef joey-joy het volgende:
dat topic van friethoervetpet van net vind ik echt niet kunnen. hij maakt remlof belachelijk
we praten hier dan idd ook niet over een GOEDE lemmingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Maisnon het volgende:
Een goeie lemming kan beter zijn dan het gemiddelde KLB topic!
Niet dat Water een goede lemming was, maar gewoon even afgezien van dat van net
Nee, maar mijn 'elanden' was wel een goeiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Maisnon het volgende:
Een goeie lemming kan beter zijn dan het gemiddelde KLB topic!
Niet dat Water een goede lemming was, maar gewoon even afgezien van dat van net
hij had geloofwaardiger gekuntquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:33 schreef J.Herrer het volgende:
Mijn lemming was ook geniaal
En ik gebruikte niet eens andermans thread ter inspiratie, zoals iedereen altijd doet
Vreemd idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:10 schreef Olep het volgende:
[TIETEN] Ik moet elke keer hard op lachen
Zie de afbeelding in mijn quote, later heeft die pauper het plaatje aangepast.
Dan mag het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |