* meldtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n streepje vanaf de navel is dan wel weer
Haha, lol klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah heel goed![]()
opzich wel grappig want in de metal heb je enkel overbehaarde mannen(ik had ergens opgevangen dat jij wel wat metolz luisterde)
Het is vrouwen SC, nu.quote:
Met je bmi van 32quote:
en ze liggen niet eens over elkaar heenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Allemaal mannen op die foto's Devvie.
vrouwelijke usersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Allemaal mannen op die foto's Devvie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en ze liggen niet eens over elkaar heen
Dat krijg je er van als je niet je koekjes wil delen.quote:
over een paar jaartjes als ik ben uitgegroeid kom ik gezellig bij je zitten hoorquote:
Zeelandnet ?quote:
jij bent in 1900 al geborenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
over een paar jaartjes als ik ben uitgegroeid kom ik gezellig bij je zitten hoor
quote:
MODBREAK:
Dames dames, ik vind het best als jullie mannen posten, maar laat de homo-acties AUB achterwege. Notes zullen volgen indien nodig!
Ja doei.quote:
aanbiedtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik post ook maar wat Google mij aanbied.
Wel bijna.quote:
ik heb weekendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel bijna.
Je moet er toch niet weer zo vroeg uit he?
Eigenlijk was ik vrijdag vrij... Maar goed.
GRMBL
NOH...quote:
Hoe kom jij trouwens aan je username?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:22 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh dat zijn ze zeker, moment moet ze even uploaden!
-beetje veel plaatjesquote:
mijn username is een verbastering van mijn voor en achternaamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens aan je username?
Ach het is toch maar de klb scquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe ik moest lachen!
deze pagina zit nu wel vol met plaatjes aids![]()
ik ook, trustenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:54 schreef Syb-rund. het volgende:
daar heb je een sterk punt!
ik ga nu wel slapen, goedenacht mijn beste wolfshirtdrager
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
25, Zoetermeer, ik zoek gewoon een geile oudere vrouw (max 45 ofzo) die in is voor sex. PM maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |