Nee je vindt Alizee leuk.quote:
Alizéé is nostalgeil™.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee je vindt Alizee leuk.Iedere gezonde hetero man/lesbische vrouw zou de neus voor haar ophalen.
alizee is geylquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee je vindt Alizee leuk.Iedere gezonde hetero man/lesbische vrouw zou de neus voor haar ophalen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
Eens met TT.
Die bovenste man is eng.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alvast wat mannen voor wolvendagen.
Eigenlijk is Gavin best een knappe man.
Is ie ook, maar ik dacht dat jullie hetero vrouwen daarvan hielden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die bovenste man is eng.
Nu kan ik niet slapen
Ik las: lee hottiequote:
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ie ook, maar ik dacht dat jullie hetero vrouwen daarvan hielden.![]()
Nou ja ik post wel weer vrouwen.
Een of andere soap?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.
Is die bovenste man bekend ?
Ik geloof dat ik em wel eens in een serie voorbij heb zien schuiven.
Ahh oke, jij nog suggesties?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.
Is die bovenste man bekend ?
Ik geloof dat ik em wel eens in een serie voorbij heb zien schuiven.
Gladde mannen zijn eng.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke, jij nog suggesties?
Ja klopt, hij komt mij ook bekend voor.
Ik snap nooit wat vrouwen in van die harige mannen zien, dat ziet er toch niet uit zo'n halve aap.
Ja zoiets?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gladde mannen zijn eng.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb niet echt suggestiesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke, jij nog suggesties?
Ja klopt, hij komt mij ook bekend voor.
Ik snap nooit wat vrouwen in van die harige mannen zien, dat ziet er toch niet uit zo'n halve aap.
Auw, mn ogen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
wat de neuk man.. elke dag je kop moeten scheren is al irritant.. ik zou er niet aan moeten denken om ook nog de rest te moeten doen
dat heb ik godzijdank niet.. nouja nog nietquote:
Hopelijk nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat heb ik godzijdank niet.. nouja nog niet
ooit van een middenweg gehoord![]()
Denk je dat wij 't leuk vinden ons te ontharen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
wat de neuk man.. elke dag je kop moeten scheren is al irritant.. ik zou er niet aan moeten denken om ook nog de rest te moeten doen
Normaal borsthaar toch niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niet![]()
Ik vind borsthaar ranzig
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je dat wij 't leuk vinden ons te ontharen.Het ziet er anders niet uit.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Normaal borsthaar toch niet?
[ afbeelding ]
zelfs als iemand op het oog hebt, dan blijf je je nog aan zulke principes houden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niet![]()
Ik vind borsthaar ranzig
Ja hallow..quote:
het is niet mijn schuld dat het schoonheidsideaal tegenwoordig absurd is (zie reclames etc)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je dat wij 't leuk vinden ons te ontharen.Het ziet er anders niet uit.
Precies!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallow..![]()
Wat een gladde jongen.
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zelfs als iemand op het oog hebt, dan blijf je je nog aan zulke principes houden?
Gadverdamme.quote:
Zo'n streepje vanaf de navel is dan wel weerquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Ik haat mannen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest er even uit.
Zo'n schaamsnor?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n streepje vanaf de navel is dan wel weer
ah heel goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet ?![]()
Mwoah als het echte liefde is dan pas je je wel aan hoor.
Of hij, of ik (dan moet ik er maar doorheen kijken ofzo)
Nou klinkt het heel viesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |