Zou d'r gister zo'n servicebedrijf komen om de cv te controleren/onderhouden, moet je dus van 8:30 tot 12:30 thuis zijn en is er om 12:45 nog niemand, grrrr, zo gaat dat altijd

Bellen, "jaaaaa, we hebben afgebeld, maar voicemail ingesproken, blabla", "hmmmm, naar welk nummer dan?" <noemt nummer>, oud nummer dus...

Maaaaaar ze konden 's middags wel langskomen, kon ik ook nog eens van 13:00 tot 17:00 thuis blijven, want nee, wánnéér dan precies wisten ze niet

Naja, ´s middags komt dus zo´n mannetje, staat een beetje naar mn cv-installatie te kijken..
Mannetje: Maar mevrouw, da's heulemaal verkeerd geinstalleerd! Daar klopt heulemaal niks van!.
Ik:

Wat klopt er dan niet
Mannetje: Jaaaaa, de aanvoerbuis van de schone lucht zit aangesloten op de afvoerbuis van de vieze lucht en andersom"
Ik:
Mannetje: En nu is de vochtige lucht in dat lullige pvc-buisje dat voor aanvoer is bedoeld gaan condenseren en is het filter/aansluitging gescheurd..... en u heeft nog geluk dat de lucht die hieruit komt maar 70 graden is want er zijn installaties waarbij dat 180 graden is en dan was alles gesmolten en was alle vieze koolmonoxidelucht zó het huis in gestroomd.
Ik:
Mannetje: Wie heeft dit eigenlijk geinstalleerd?
Ik: Júllie!!!!
Mannetje: Neeeeeee, dat zijn wij niet, wij zijn alleen van de onderhoud, dit is geinstalleerd door het installatiebedrijf
Ik: Zal mij een worst wezen, jullie werken allemaal onder dezelfde naam, dus: jullie.
Mannetje: Jaaaaa, maar weet u dan welke vestiging dat is geweest?
Ik:

Wtf, hoe moet ik dat nou weten???? Jullie zijn gewoon een bedrijf, hoe the fuck moet ik nou weten wie hier precies komt???
Naja.. hoe bedoel je dom en stom... Anyways, aangezien dit een onderhoudsmannetje was en dus géén installatiemannetje (:'() kon ie het niet fixen, dus jaaaaaawel: ze gaan me bellen voor een nieuwe afspraak (met een installatiemannetje dus, want nee een onderhoudsmannetje kan niet twee buisjes omdraaien

) en dan kan ik dus weer een hele ochtend of middag thuisblijven

want normale afspraken maken, neeeeeee.. dat doen ze natuurlijk niet!
Klacht 1: ikzelf omdat ik er niet aan denk nieuw nummer door te geven
Klacht 2: hele ochtend thuis blijven omdat ik niet weet dat servicebedrijf afbelt
Klacht 3: hele middag thuis blijven omdat stom servicebedrijf geen normale afspraak kan maken
Klacht 4: installatiemannetje dat buisjes verkeerd om installeert waardoor ik wel koolmonoxidevergiftigd had kunnen worden
Klacht 5: onderhoudsmannetje dat afschuift op andere afdeling/vestiging terwijl het gewoon een bedrijf is en dom doet over dat ik dat stom vind
Klacht 6: onderhoudsmannetje dat het niet gewoon kan fixen
Klacht 7: nóg een keer een middag/ochtend thuis moeten blijven zodat een ander mannetje het wel kan fixen
Klacht 8: bedrijven die gewoon geen normale afspraken kunnen maken
Antiklacht: ik heb er aan gedacht ze het telefoonnummer in hun systeem aan te laten passen!! Dus als ze volgende keer afbellen dan weet ik dat ook echt!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*