abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66994539
Zou d'r gister zo'n servicebedrijf komen om de cv te controleren/onderhouden, moet je dus van 8:30 tot 12:30 thuis zijn en is er om 12:45 nog niemand, grrrr, zo gaat dat altijd Bellen, "jaaaaa, we hebben afgebeld, maar voicemail ingesproken, blabla", "hmmmm, naar welk nummer dan?" <noemt nummer>, oud nummer dus... Maaaaaar ze konden 's middags wel langskomen, kon ik ook nog eens van 13:00 tot 17:00 thuis blijven, want nee, wánnéér dan precies wisten ze niet

Naja, ´s middags komt dus zo´n mannetje, staat een beetje naar mn cv-installatie te kijken..
Mannetje: Maar mevrouw, da's heulemaal verkeerd geinstalleerd! Daar klopt heulemaal niks van!.
Ik: Wat klopt er dan niet
Mannetje: Jaaaaa, de aanvoerbuis van de schone lucht zit aangesloten op de afvoerbuis van de vieze lucht en andersom"
Ik:
Mannetje: En nu is de vochtige lucht in dat lullige pvc-buisje dat voor aanvoer is bedoeld gaan condenseren en is het filter/aansluitging gescheurd..... en u heeft nog geluk dat de lucht die hieruit komt maar 70 graden is want er zijn installaties waarbij dat 180 graden is en dan was alles gesmolten en was alle vieze koolmonoxidelucht zó het huis in gestroomd.
Ik:
Mannetje: Wie heeft dit eigenlijk geinstalleerd?
Ik: Júllie!!!!
Mannetje: Neeeeeee, dat zijn wij niet, wij zijn alleen van de onderhoud, dit is geinstalleerd door het installatiebedrijf
Ik: Zal mij een worst wezen, jullie werken allemaal onder dezelfde naam, dus: jullie.
Mannetje: Jaaaaa, maar weet u dan welke vestiging dat is geweest?
Ik: Wtf, hoe moet ik dat nou weten???? Jullie zijn gewoon een bedrijf, hoe the fuck moet ik nou weten wie hier precies komt???

Naja.. hoe bedoel je dom en stom... Anyways, aangezien dit een onderhoudsmannetje was en dus géén installatiemannetje (:'() kon ie het niet fixen, dus jaaaaaawel: ze gaan me bellen voor een nieuwe afspraak (met een installatiemannetje dus, want nee een onderhoudsmannetje kan niet twee buisjes omdraaien ) en dan kan ik dus weer een hele ochtend of middag thuisblijven want normale afspraken maken, neeeeeee.. dat doen ze natuurlijk niet!

Klacht 1: ikzelf omdat ik er niet aan denk nieuw nummer door te geven
Klacht 2: hele ochtend thuis blijven omdat ik niet weet dat servicebedrijf afbelt
Klacht 3: hele middag thuis blijven omdat stom servicebedrijf geen normale afspraak kan maken
Klacht 4: installatiemannetje dat buisjes verkeerd om installeert waardoor ik wel koolmonoxidevergiftigd had kunnen worden
Klacht 5: onderhoudsmannetje dat afschuift op andere afdeling/vestiging terwijl het gewoon een bedrijf is en dom doet over dat ik dat stom vind
Klacht 6: onderhoudsmannetje dat het niet gewoon kan fixen
Klacht 7: nóg een keer een middag/ochtend thuis moeten blijven zodat een ander mannetje het wel kan fixen
Klacht 8: bedrijven die gewoon geen normale afspraken kunnen maken

Antiklacht: ik heb er aan gedacht ze het telefoonnummer in hun systeem aan te laten passen!! Dus als ze volgende keer afbellen dan weet ik dat ook echt!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_66994646
was het wel een leuke monteur ? of n oude zeiksnor?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:39:01 #3
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_66994656
Dan doe je t toch zelf
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_66994685
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
was het wel een leuke monteur ? of n oude zeiksnor?
Hij had wel echt een snor!! Maar hij was wel aardig, maar wel oud.
pi_66994703
Alvorens men kan beoordelen of dit al dan niet een terechte klacht is, zal de TS eerst moeten vertellen wat ze met de tijd gedaan zou hebben mocht ze niet verstoord zijn.
pi_66994790
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef star_gazer het volgende:
Dan doe je t toch zelf
Ja he, alsof ik kan waar zelfs een cv-onderhoudsmannetje z'n cv-installeercollega voor nodig heeft! En sowieso.. ik betaal ze en heb ze betaald voor die installatie, dus dan moeten ze het ook maar gewoon goed fixen!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:49:44 #7
181657 LordNemephis
computer says no
pi_66994892
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:44 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ja he, alsof ik kan waar zelfs een cv-onderhoudsmannetje z'n cv-installeercollega voor nodig heeft! En sowieso.. ik betaal ze en heb ze betaald voor die installatie, dus dan moeten ze het ook maar gewoon goed fixen!
Dan leg je de sleutel bij de deur, dan kun jij lekker naar je [insert: werk || shoppen || fitness] en die loodgieters redden zich wel!
Je hebt immers betaald voor het installeren dus dan moet je ze ook de gelegenheid geven het te fixen
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:19:34 #8
248433 Bresh
Bright 'n Fresh
pi_66995393
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:49 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Dan leg je de sleutel bij de deur, dan kun jij lekker naar je [insert: werk || shoppen || fitness] en die loodgieters redden zich wel!
Je hebt immers betaald voor het installeren dus dan moet je ze ook de gelegenheid geven het te fixen
Dus jij laat zomaar een paar wildvreemden alleen in je huis?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 02:48:15 #9
181657 LordNemephis
computer says no
pi_66996117
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:19 schreef Bresh het volgende:

[..]

Dus jij laat zomaar een paar wildvreemden alleen in je huis?
Nee ik niet maar TS heeft geen zin om thuis te blijven terwijl de boel gerepareerd wordt. Sleutel bij de voordeur. Probleem opgelost.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_66996130
veuls te veul tekst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')