geen idee waar je t over hebt maar dat gastopic heb ik iig dichtgegooid na deze melding van jequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
Wat was er godverdomme mis met mijn topic?
dan moet je niet posten in topics waar je van weet dat ze op slot gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
Daarbij vind ik het fucking irritant dat er na een slotje alsnog door gepost wordt.
Je gehele repertoire is om te huilen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is het voor iets achterlijks dat ik er vandaag 6 of 7 notes bij heb?
edit:
Ik heb idd een kut topic gemaakt, maar om daar nou 7 notes voor te geven?![]()
verklaar je nader?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gehele repertoire is om te huilen.
Die staan in je notes. Bizarre opmerkingen soms zelfs. Vraag me dan echt af wat je bezielde, maar goed.quote:
Ik heb vandaag bizarre opmerkingen gemaaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die staan in je notes. Bizarre opmerkingen soms zelfs. Vraag me dan echt af wat je bezielde, maar goed.
Oke. Nah dat vroeg ik me dus af. Maakt ook niet zoveel uit. Ik ga slapen. doei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
en in dit geval gaan 3 notes over 1 topic (had bij elkaar gekund, is niet gedaan) en voor de rest zijn er oftopic/kutposts genote zie ik
quote:[ Bericht 13% gewijzigd door Adelante op 12-03-2009 23:31 (kappen, pisnicht) ]
Smoesjes, je wou gewoon even scheldenquote:
al gedaan zie ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Naamah het volgende:
Incapabele cv-installeermensen
cn moet cv zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |