het is mijn aller rechter knokkel, waar mijn pink aan vast zit, kan nu amper mijn pink bewegen en bij het typen doet t ook pijn. Als je m open doet post ik zo een foto. is serieus geen grapje. Open nauwelijks klb topics..quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
met gebroken vingers kan je niet typen
oke, ik ga ff mijn iPwn pakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
post de pic maar hier, dan kijk ik wel of het topic waardig is
(wel een geloofwaardige pic, dus met een briefje erbij swarmahoer is een toffe mod ofzo)
Hij is denk ik gebrokenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik mis de knokkelen de wond + keiveel bloed en spectaculaire dingen
kap nou gewoon met zuigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh sorry je hebt gelijk. Zijn hele levensverhaal over zijn knokkels mag hier zeker niet ontbreken. Gelijk het fotoalbum erbij trekken! Gezellig samen achter de pc foto's kijken.
Nee indredaad, heeft veel met het gesloten topic te maken.. Want je was er nog niet over uit dat ie dicht zou blijven.
wat is je suggestiequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef Titus-Pullo het volgende:
Waarom wordt mijn mooie kwaliteitstopic gesloten alleen vanwege relusersIk moet nu heel hard huilen
een klacht kan je illustreren dmv paint of link of wat dan ook, maar als dit je klacht is kan iedereen wel n topic openen met n liedje dat ie kut vindtquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:01 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik wist niet dat dat niet mocht
Maar ik moet zoiets natuurlijk wel illustreren dmv links
Maar dat andere linkdumptopic met die duitse songvid is niet gesloten of wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een klacht kan je illustreren dmv paint of link of wat dan ook, maar als dit je klacht is kan iedereen wel n topic openen met n liedje dat ie kut vindtdus vandaar...
linkje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Maar dat andere linkdumptopic met die duitse songvid is niet gesloten of wel?
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
Josselen
Kwaliteitstopic, kijk alleen al maar naar alle moeite die in de OP gestoken is.![]()
Triest dat nota bene mods het topic verbaggeren en het dan uiteindelijk sluiten.
de boswachter ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.
en verder wordt er gepost in stijl van het topic, en je snapt zelf ook wel dat dat soort reacties terug zouden komen ookal zouden we het topic opruimen....quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg.
Je tag zegt: Du man van du kaste.
Maar volgens mij ben jij niet de uitvinder.
Ik ben geen mod, maar ik geef wel antwoord: wat een ongekend kuttopicquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.
toen was ik nog geen modquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef Titus-Pullo het volgende:
Mensen die Heino niet leuk vinden
Deze dus
Heb je het topic überhaupt gelezen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
Ik ben geen mod, maar ik geef wel antwoord: wat een ongekend kuttopic
Nee, ik reageer alleen op basis van de TT nou goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je het topic überhaupt gelezen?
Huh, in zowel de TT als de TT komt het woord 'kaste' helemaal niet voor. Wat kan ik er dan aan doen dat er nota bene twee mods, boem-dikkie en de_boswachter, daar over beginnen zonder dat er sprake is van enige context?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef swarmahoer het volgende:
en verder wordt er gepost in stijl van het topic, en je snapt zelf ook wel dat dat soort reacties terug zouden komen ookal zouden we het topic opruimen....
Moeite of niet, het blijft een baggertopic. Je kan Jos ook een taart sturen waarin je hem bedankt voor zijn geweldige bijdrage aan KLB.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Huh, in zowel de TT als de TT komt het woord 'kaste' helemaal niet voor. Wat kan ik er dan aan doen dat er nota bene twee mods, boem-dikkie en de_boswachter, daar over beginnen zonder dat er sprake is van enige context?
Of is tegenwoordig de ondertitel van de TS al voldoende reden om een topic met zuivere intentie en buitengewone kwaliteit doelbewust te verbaggeren? Daarnaast vraag ik me af wat er met 'gepost in stijl van het topic' bedoeld wordt wanneer het overduidelijk is dat er in de OP moeite en tijd gestoken is terwijl vrijwel iedereen daaropvolgend ervoor kiest om de TS middels korte zinnetjes te bashen?
Proestquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moeite of niet, het blijft een baggertopic. Je kan Jos ook een taart sturen waarin je hem bedankt voor zijn geweldige bijdrage aan KLB.
Los van de vraag of het al dan niet een baggertopic is wat gesloten dient te worden, klopte de argumentatie van shoarma waarom het topic gesloten werd simpelweg niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef Biogarde het volgende:
Moeite of niet, het blijft een baggertopic. Je kan Jos ook een taart sturen waarin je hem bedankt voor zijn geweldige bijdrage aan KLB.
We nemen het mee tijdens de evaluatie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Los van de vraag of het al dan niet een baggertopic is wat gesloten dient te worden, klopte de argumentatie van shoarma waarom het topic gesloten werd simpelweg niet.
Je zou politicus moeten worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We nemen het mee tijdens de evaluatie.
Dat is hij al, hij is diegene die de anderen uit de wind houdt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:28 schreef TNA het volgende:
Je zou politicus moeten worden.
nee, alles was al gezegdquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is hij al, hij is diegene die de anderen uit de wind houdt.
Doe niet zo zuurquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is hij al, hij is diegene die de anderen uit de wind houdt.
Ach nee. Ook wij worden het ge-emmer weleens zat. We zijn immers ook mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
Toch blijft het bijzonder opmerkelijk dat er ogenschijnlijk maar één van de 5 KLB-mods in staat blijkt te zijn om een fatsoenlijk, normaal antwoord te geven zonder in drogredenen te vervallen of een eventuele discussie vroeg tijdig af te kappen met een paar steken onder water wanneer de argumenten zowel letterlijk als figuurlijk op zijn.
..hoeft dus niet omdat je zelf je zin niet krijgt.quote:
Het laatste wat ik over deze kwestie zal zeggen: ik introduceerde helemaal niet het woord 'josselen', iedereen die langer dan een paar maanden in KLB mee heeft gepost kende dat woord al. Die insinuatie valt me van je tegen Bio.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef Biogarde het volgende:
In een notendop: je wil een gimmick starten door het woord Josselen () te introduceren. Wij willen dat niet. Einde.
Die opmerking staat los van de andere zaak, dat is gewoon een topic met weinig potentie. Er staat nog nota bene een lijstje met verwachte reacties met een overdaad aan smiley's bij!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef Biogarde het volgende:
En dit..
..hoeft dus niet omdat je zelf je zin niet krijgt.
Sorry, maar ik lees nergens je Josselen. Of m'n hersenen werken niet meer zodra ik jou of andere gebruikers van dit woord zie posten. Niet dat ze überhaupt werken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het laatste wat ik over deze kwestie zal zeggen: ik introduceerde helemaal niet het woord 'josselen', iedereen die langer dan een paar maanden in KLB mee heeft gepost kende dat woord al. Die insinuatie valt me van je tegen Bio.
[..]
Die opmerking staat los van de andere zaak, dat is gewoon een topic met weinig potentie. Er staat nog nota bene een lijstje met verwachte reacties met een overdaad aan smiley's bij!
Dat verklaart dan ook meteen waarom er tegenwoordig in het algemeen vrij weinig moeite meer besteed wordt aan het maken van een OP. Noem mij maar één topic in KLB waar in de OP meer dan 5 minuten werk gestoken is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Of een topic potentie heeft ja of nee is niet alleen aan jou. Bepalende factor is/zijn o.a. de reacties in het algemeen.
We zijn geen crea-forum. Ook korte klachten kunnen uitlopen op leuke topics. Nogmaals, jij alleen bent niet de bepalende factor, komt meer bij kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook meteen waarom er tegenwoordig in het algemeen vrij weinig moeite meer besteed wordt aan het maken van een OP. Noem mij maar één topic in KLB waar in de OP meer dan 5 minuten werk gestoken is.
de schietpartij in duitsland>> ja hij speelde spelletjes!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook meteen waarom er tegenwoordig in het algemeen vrij weinig moeite meer besteed wordt aan het maken van een OP. Noem mij maar één topic in KLB waar in de OP meer dan 5 minuten werk gestoken is.
Checkquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef jagga het volgende:
[..]
de schietpartij in duitsland>> ja hij speelde spelletjes!
Maar even iets anders... ik was de eerste met een dergelijke topic over de schietpartij en de rol van games daarin.
Wil een mod de andere sluiten aangezien de users zelf al aangeven dat er al een topic van is? (de mijne dus)
dankuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |