abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:57:35 #1
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_66959476
Zo hypocriet, niet te geloven.

Bij iedereen is bekend wat voor drama zich afgespeeld heeft in duitsland... een ventje van 17 dat doordraait en 16 (?) mensen doodschiet.

Nu zojuist op de radio werd geopperd/gezegd dat hij spelletjes speelde dus het zal daar wel aan liggen.

Waarom krijgen games toch altijd de schuld als een een of ander kutventje werkelijkheid van fictie niet kan onderscheiden?
Waarom kan bijv niet het journaal of de krant of misschien zelfs stallone/schwarzenegger-films de aanleiding zijn dat iemand zoiets bedenkt en uitvoerd?

Klacht: Hypocriete mensen die meteen met de vinger naar games wijzen omdat ze het niet begrijpen en/of niet willen begrijpen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_66959506
Eensch.

Het feit dat zijn ouders weet ik veel hoeveel wapens in huis hadden is niet van belang

Neemt niet weg dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn daden. Je hebt helaas gewoon zieke geesten.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:59:30 #3
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_66959520
Om idd van die wapenverzameling van zijn ouders nog maar te zwijgen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_66959573
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:58 schreef Schokbreker het volgende:
Je hebt helaas gewoon zieke geesten.
Die maken spelletjes, muziek en films en soms draait er 1 door.
***** Kraak.....
pi_66959614
Bijna alle jongens van die leeftijd spelen wel dat soort games...
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:03:36 #6
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_66959621
Zojuist:

De politie heeft bekend gemaakt dat hij geobsedeerd was door luchtdrukpistolen en Counterstrike...

Als er toch godverdomme iets overduidelijk fictie is, is het counterstrike! textures e.d. zijn niet realistisch...

WTF?

Ik heb het zelf 6 jaar gespeeld maar ik schiet ook niet 16 mensen dood ofwel?
pi_66959626
Bijna alle jongeren (mannelijk dan) spelen op die leeftijd schietspelletjes. Niet zo vreemd dus, snap ook nooit dat ze daar weer over gaan klagen, slaat kant nog wal.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:05:32 #8
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_66959662
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:03 schreef jagga het volgende:
Zojuist:

De politie heeft bekend gemaakt dat hij geobsedeerd was door luchtdrukpistolen en Counterstrike...

Als er toch godverdomme iets overduidelijk fictie is, is het counterstrike! textures e.d. zijn niet realistisch...

WTF?

Ik heb het zelf 6 jaar gespeeld maar ik schiet ook niet 16 mensen dood ofwel?
misschien ervaart hij dat anders ofzo
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_66959673
Dat is een gevolg van het feit dat de overheden geen moeilijke discussies over opvoeding willen.
Gewoon spelletjes de schuld geven, dat is het makkelijkst en geeft behalve de branche en
de gamer niemand de schuld die het ook daadwerkelijk betreft.
pi_66959685
Terecht. Natuurlijk ligt het aan die spellen. Snel verbieden!
pi_66959715
Ik word soms agressief als ik mijn potje Freecell niet kan winnen, moeten ze dat dan ook verbieden?
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_66959722
Ik denk dat het veroorzaakt werd door zijn voorliefde voor blauwe M&M's.
pi_66959750
Hij had blijkbaar ook een hekel aan school.
***** Kraak.....
pi_66959761
Schuld van alle WoW 'ers dit bloedbad !

HANG THEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of bedoelden ze misschien Wie is het ? of Levensweg.
U MAD?
pi_66959772
Nou, een onafhankelijk onderzoek heeft ontdekt dat alle "schoolkillers" schoolboeken op hun slaapkamer hadden en maar bij 98% computerspellen speelden. Het is dus aan te nemen dat schoolboeken de oorzaak zijn van dit excessief gedrag. Geschiedenisboeken met geillustreerde stukken over de verschillende oorlogen en biologieboeken met gedetailleerde informatie over de menselijke anatomie (info over hoe je iemand het beste vermoord) zijn de grootste boosdoeners.
pi_66959773
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Schuld van alle WoW 'ers dit bloedbad !

HANG THEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of bedoelden ze misschien Wie is het ? of Levensweg.
4 op 1 rij
Oplosing is simpel.
pi_66959786
hier kan ik ook echt kwaad om worden. Op deze manier komt het gamen nooit van zijn imagoprobleem af... Die gast in Amerika, gamede die soms ook?

Eigenlijk zouden ze gamen moeten verbieden en gamers preventief executeren.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:09:44 #18
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_66959807
Beste klacht voor vandaag
Blub
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:12:14 #19
238900 Koekz
Der Meister
pi_66959880
Hmmz...

Ik stel voor morgen dan maar een meeting te houden met iedereen die spelletjes speelt om vervolgens iedereen systematisch uit te moorden.
Dan hebben ze tenminste gelijk. Hoewel het dan niet aan de spelletjes ligt maar aan hun gezeik...

Kortom... Mensen die de schuld leggen bij dingen die ze niet kunnen accepteren moeten dood
pi_66959882
het ligt ook aan rammstein etc
Free people own guns! Slaves do not!
pi_66959947
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef sinadO het volgende:

Dat kan ook weer niet omdat 't dan teveel op geschiedenisboeken gaat lijken.
***** Kraak.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:14:30 #22
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_66959958
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef sinadO het volgende:
hier kan ik ook echt kwaad om worden. Op deze manier komt het gamen nooit van zijn imagoprobleem af... Die gast in Amerika, gamede die soms ook?

Idd dat ventje uit amerika speelde ook games (ook counterstrike in dat geval)

Games verbieden is over een kam scheren en rascime in mijn optiek.

Omdat 1 marokkaan steelt mag ik ook niet zeggen alle marokkanen zijn kut en moeten opflikkeren want dan ben ik een rascist en scheer ik ze allemaal over 1 kam.

Dit is precies hetzelfde.
Er is er 1tje die doordraait (de echte wereld niet van games kan onderscheiden) en meteen moeten "geweldadige games" verboden worden. Terwijl je op het journaal meer ellende en geweld ziet dan in de gemiddelde game. Whats next om te verbieden:

Voetbal? (rellen, hooligans?)
ijshockey? (wordt ook geknokt)
mario Bros? (je stampt immers andere poppetjes in elkaar)

Ze zijn gek, echt waar
pi_66960044
Naar mijn weten is nooit bewezen dat games aggressief maken. Er is zelfs een boek geschreven (kan de titel op verzoek opzoeken) waaruit blijkt dat kinderen die gamen, door hun betere probleemoplossende vermogen, juist makkelijker meekunnen op school en met tegenslagen om kunnen gaan. Ergo, ze zijn juist minder vaak onder prestatie-stress.

Komt bij dat ze wel vaker gepest worden, maar dat is geloof ik ook zelden de aanleiding voor zo'n slachtpartij.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_66960081
Het is nogal afhankelijk hoe je met prikkels omgaat en het maakt niet zoveel uit waar die vandaan komen
***** Kraak.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:20:29 #25
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_66960129
Het was wel counterstrike hoor. En da's niet zomaar een gewelddadig spel hoor! Nee, dat is een spel waar je een bloeddorstige serial killer van wordt!

LERRROOOOYYY JENKINNNSSS
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')