Goed topic? TS heeft leesteken polio ofzo??quote:
Want? Je ziet er teveel? Te weinig? Ik heb weinig aanmerkingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Goed topic? TS heeft leesteken polio ofzo??
Jij niet nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Want? Je ziet er teveel? Te weinig? Ik heb weinig aanmerkingen.
Dank u, inderdaad een geval van nachtelijke inspiratie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:47 schreef Biels het volgende:
Goed topic. Nachtelijke inspiratie?
Lul niet zo interessant joh. Maak gewoon je punt . Dat kan in dit geval ook in één zin!quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dank u, inderdaad een geval van nachtelijke inspiratie.
De werkelijke problemen van KLB verdienen het om aan de kaak gesteld te worden en als doorgewinterd KLB'er bestaat daar geen beter tijdstip voor dan een topic rond de klok van half 5 's ochtends. Het respect in KLB is de laatste tijd ver te zoeken en dat is duidelijk iets wat verbeterd dient te worden, derhalve zal ik wellicht over dienen te stappen op plebsiaal taalgebruik om zodoende mijn gehele publiek te bereiken. Een en ander heb ik nog in overweging kameraad Biels, ik zal u spoedig op de hoogte stellen van de uiteindelijke verwikkelingen en consequenties van deze en genen.
Ik wacht in spanning af.quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dank u, inderdaad een geval van nachtelijke inspiratie.
De werkelijke problemen van KLB verdienen het om aan de kaak gesteld te worden en als doorgewinterd KLB'er bestaat daar geen beter tijdstip voor dan een topic rond de klok van half 5 's ochtends. Het respect in KLB is de laatste tijd ver te zoeken en dat is duidelijk iets wat verbeterd dient te worden, derhalve zal ik wellicht over dienen te stappen op plebsiaal taalgebruik om zodoende mijn gehele publiek te bereiken. Een en ander heb ik nog in overweging kameraad Biels, ik zal u spoedig op de hoogte stellen van de uiteindelijke verwikkelingen en consequenties van deze en genen.
Misschien heb ik dan ook wat meer taalgevoel. En afcajos (quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij niet nee.
edit: Zeg dan gewoon dat je AFC Ajos mist als crewmember in KLB . Waarom een mislukt poëtisch bullshit verhaal verzinnen om je woorden kracht bij te zetten.
Het lijkt de fucking regering wel.
Taalgevoelquote:Op woensdag 11 maart 2009 05:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan ook wat meer taalgevoel. En afcajos () is nooit crew geweest. Er is maar 1 mislukkeling in deze, en dat ben jij.
Hey, wie is er nou degene die niet met een post van meer dan 2 regels kan omgaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 05:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
TaalgevoelSlap gelul bedoel je? Compleet overbodig. Net als dat laatste zinnetje van je. In feite zelfs net zo overbodig als je complete aanwezigheid op dit forum. Praatjesmaker.
Ik heb een hekel aan onzin.Daarom irriteer je me mateloos.quote:Op woensdag 11 maart 2009 05:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, wie is er nou degene die niet met een post van meer dan 2 regels kan omgaan.
Die signatuur van je...quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Emimich doorgewinterde KLB-er, ben jij eigenlijk al uit de kaste gekomen?
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg.
Je tag zegt: Du man van du kaste.
Maar volgens mij ben jij niet de uitvinder.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:28 schreef Emimich het volgende:
door zijn grote succes
Je bedoeld 'overgewaardeerd' neem ik aan.quote:is afcajos een user geweest die ondergewaardeerd is geweest
Dat zegt dan weer wat over jouw levenquote:een gebeurtenis die zelfs in mijn persoonlijke leven impact gehad heeft.
Het niveau van KLB is nu zo diep dat het niet eens lager kán worden.quote:de kwaliteiten over de gehele lijn van KLB weer op te krikken naar jossiaal niveau.
Nee, het is nog erger dan 'hosselen'quote:Josselen is een prachtig woord.
Wormen met ochtendhumeur...quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je bedoeld 'overgewaardeerd' neem ik aan.
[..]
Dat zegt dan weer wat over jouw leven![]()
[..]
Het niveau van KLB is nu zo diep dat het niet eens lager kán worden.
[..]
Nee, het is nog erger dan 'hosselen' [ afbeelding ]
RUZIE RUZIE RUZIEquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg.
Je tag zegt: Du man van du kaste.
Maar volgens mij ben jij niet de uitvinder.
Oh, dat heeft hij ook gedaan hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een krampachtige poging je taalkennis ten toon te spreiden.
Is afcajos weg dan ? Ik meen hem toch nog wel eens te zien posten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |