Dit mis ik dus.
Eenieder die zich ooit in KLB verdiept heeft, zal begrijpen waar ik over aan het oreren ben. In een ver, ver verleden werd het woord 'hosselen' geïntroduceerd in de poel des verderfs die heden ten dage KLB wordt genoemd. Vol verwachting klopte dan ook het hart van menig kansloos KLB'er toen een geheel nieuw fenomeen zich voor hun ontspon, een daad die velen uiteindelijk inspireerde. De wereld buiten FOK werd op een geheel verfrissende wijze uitgelegd en gezegend door vele anekdotes groeiden de topics waarin de zaterdagavond van een niet nader te noemen persoon beschreven werd, uit tot het hoogtepunt van de week van KLB. De inmiddels beruchte bazentopics werden gestart door afcajos en door zijn grote succes werd zijn stijl geïmiteerd waardoor het hosselen wijdverspreid raakte in KLB. Uiteindelijk heeft men er toen voor gekozen om het woord 'josselen' te implementeren, waarmee een duidelijk verschil werd gemaakt tussen de verzonnen DJ-achtige verhalen c.q. oersaaie lulverhalen zoals deze en de echte topics waarin de enige echte Jos in berenvel met een kruk boven zijn hoofd op jacht ging naar een sma.
Zo, mocht u door bovenstaand stuk heen gekomen zijn dan heeft u eigenlijk uw tijd verdaan aan een lap tekst van filosofisch laagstaand niveau, hierbij wil ik dan ook graag overgaan tot de echte materie die de directe aanleiding vormde om dit topic te openen. Gedurende een zeer lange tijd is afcajos een user geweest die ondergewaardeerd is geweest. Dit heeft geleid tot zijn afscheid van KLB terwijl hij één van de meest kleurrijke persoonlijkheden van dit gehele subforum was, een gebeurtenis die zelfs in mijn persoonlijke leven impact gehad heeft. De gedachte dat er niemand is die deze hele lap tekst toch zal lezen, veroorlooft het mij om deze regel erin te plaatsen om deze alinea verder uit te breiden. Daarom zit er weinig anders op dan door middel van dit topic eenieder te verzoeken om alles wat binnen zijn/haar mogelijkheden ligt te doen om afcajos terug te krijgen in KLB en zodoende de kwaliteiten over de gehele lijn van KLB weer op te krikken naar jossiaal niveau.
Josselen is een prachtig woord.
[ Bericht 2% gewijzigd door Emimich op 11-03-2009 05:10:22 ]