Is dit een verwachte reactie?quote:*TS heeft gewoon een leuke baan, knappe vriendin, en komt niets te kort.![]()
ik heb genoeg fans in mijn iMac. Dankje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Jazekers je mag wel m'n handtekening fan
Dat is zo irritant, als hele zinnen onleesbaar zijn door de misplaatste emoticons. Of wat dacht je van lelijke 'letter emoticons' die letters vervangen? Dan is een B ineens heel groot, glitterig en lelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:29 schreef Titus-Pullo het volgende:
Marcel Roubos heeft hier ook last van.
Verder had ik ooit een grafhoer van een achter-achternichtje op MSN die letters als b en k als emoticons had. b was een beertje en k was een konijn
Dat geloof ik dan weer nietquote:Sinds enige tijd geblokkeerd omdat ze me probeerde te webcamsexen (ze is 11, wtf!!!)
Waarom ga je dan ook msn'en?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef Stekelbees het volgende:
Wat nou, klacht? Ik wil gewoon niet hele tijd complete zinnen gaan ontcijferen. Lijkt me duidelijk.
ik iemand van over de 50quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef zquing het volgende:
ik ken iemand van nu 21 die nogsteeds zulke emoticons gebruikt
En dan ga je haar quetsen door haar te blokkeren??quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:29 schreef Titus-Pullo het volgende:
Marcel Roubos heeft hier ook last van.
Verder had ik ooit een grafhoer van een achter-achternichtje op MSN die letters als b en k als emoticons had. b was een beertje en k was een konijn
Sinds enige tijd geblokkeerd omdat ze me probeerde te webcamsexen (ze is 11, wtf!!!)
quetsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
En dan ga je haar quetsen door haar te blokkeren??
Pics van het nichtje in kwestie zijn vereist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |