Dat is zo irritant, als hele zinnen onleesbaar zijn door de misplaatste emoticons. Of wat dacht je van lelijke 'letter emoticons' die letters vervangen? Dan is een B ineens heel groot, glitterig en lelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:29 schreef Titus-Pullo het volgende:
Marcel Roubos heeft hier ook last van.
Verder had ik ooit een grafhoer van een achter-achternichtje op MSN die letters als b en k als emoticons had. b was een beertje en k was een konijn
Dat geloof ik dan weer nietquote:Sinds enige tijd geblokkeerd omdat ze me probeerde te webcamsexen (ze is 11, wtf!!!)
Waarom ga je dan ook msn'en?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef Stekelbees het volgende:
Wat nou, klacht? Ik wil gewoon niet hele tijd complete zinnen gaan ontcijferen. Lijkt me duidelijk.
ik iemand van over de 50quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef zquing het volgende:
ik ken iemand van nu 21 die nogsteeds zulke emoticons gebruikt
En dan ga je haar quetsen door haar te blokkeren??quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:29 schreef Titus-Pullo het volgende:
Marcel Roubos heeft hier ook last van.
Verder had ik ooit een grafhoer van een achter-achternichtje op MSN die letters als b en k als emoticons had. b was een beertje en k was een konijn
Sinds enige tijd geblokkeerd omdat ze me probeerde te webcamsexen (ze is 11, wtf!!!)
quetsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
En dan ga je haar quetsen door haar te blokkeren??
Pics van het nichtje in kwestie zijn vereist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |