Tip: doe het niet, het resultaat zal je tegenvallen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:51 schreef J.Herrer het volgende:
Sowieso bull dat ik zoveel notes heb maargoed
Ik gedraag me altijd netjes
Ik regel die betaling morgen ofzo wel, ik heb geen iDeal/internet-bankieren
Ongeacht het aantal notes hadden ze jou al tijden in zijn geheel van het forum moeten trappen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:51 schreef J.Herrer het volgende:
Sowieso bull dat ik zoveel notes heb maargoed
Ik gedraag me altijd netjes
Ik regel die betaling morgen ofzo wel, ik heb geen iDeal/internet-bankieren
Blijkbaar niet anders was dat wel gebeurd toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ongeacht het aantal notes hadden ze jou al tijden in zijn geheel van het forum moeten trappen.
Ja het is zo en kan je nu opzouten uit dit feedbacktopic?quote:
Ik neem aan dat je geen userfoto's (ongevraagd) mag plaatsen. Ik ben het overigens niet zelfquote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit moet een grap zijn.
Tevens was Jensen op de radio inderdaad een stuk grappiger dan op tv.
hangt van het bericht af.... als het echt puur als krachtterm geschreven is ivm een fastoelijke op laat ik het eerder staan dan dat het in hoofdletters met een klote op staat, dan gaat t topic sowieso dichtquote:Op maandag 9 maart 2009 11:41 schreef Olep het volgende:
Wat doen jullie wanneer er in de TT kanker staat?
Het maakt mij niet uit, maar is er een vaste regel die jullie toepassen?
Een tegengeluid dat afwijkt van de heersende moraal is altijd positief, aangezien het immer voer voor discussie is. Een KLB met enkel dezelfde, uitgekauwde onderwerpen doet aan als een zichzelf herhalende dictatuur.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:31 schreef Biogarde het volgende:
Blijft overbodig om het dan ook-maar-te-doen.
Weet je zelf wel wat je typtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een tegengeluid dat afwijkt van de heersende moraal is altijd positief, aangezien het immer voer voor discussie is. Een KLB met enkel dezelfde, uitgekauwde onderwerpen doet aan als een zichzelf herhalende dictatuur.
1. Het is saai om steeds dezelfde uitgekauwde topiconderwerpen te zien.quote:
Ja, maar kankeren met kankeren bestrijden slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
1. Het is saai om steeds dezelfde uitgekauwde topiconderwerpen te zien.
2. Een afwijkend onderwerp is derhalve een positieve ontwikkeling.
Ja, alleen niet van toepassing in dit geval. Het is een origineel topic dat zich onderscheidt van de 'kanker'topics die er normaal zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar kankeren met kankeren bestrijden slaat als een lul op een drumstel.
Dit topic is gericht aan FOK! users, niet aan publiekelijke personen. Ook jouw post slaat compleet nergens op. Je weet het zelfs te presteren in je post 'uit' te halen naar voor jou minderheden. Leuk, maar doe dat lekker thuis op een kladblok of in je dagboek.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef Crane het volgende:
Ik ben het volledig met Chriz2k eens in deze, zelf heb ik dit ook al een aantal keer meegemaakt. Je pikt er hier zo 10 anti-Hyves topics uit maar zodra een klacht niet in het straatje van de gemiddelde KLB-er past wordt er zonder pardon een slotje opgepleurt.
Alles wat niet in het straatje van de gemiddelde alto hier past mag volop afgezeken worden maar owee als er een keer een klacht over minder sociale mensen (oftewel nerds) gaat, want dan voelt drie kwart van KLB zich direct aangesproken en moeten de tere zieltjes beschermt worden door moderators.
Ja, maar niet op FOK! Wellicht binnen je eigen kaders/beleving.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, alleen niet van toepassing in dit geval. Het is een origineel topic dat zich onderscheidt van de 'kanker'topics die er normaal zijn.
Lees: een origineel onderwerp tegenover uitgekauwde clichè-onderwerpen.
Het lijkt me niet te ontkennen dat het een origineel onderwerp is, de kwaliteit is natuurlijk wel subjectief.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar niet op FOK! Wellicht binnen je eigen kaders/beleving.
Grappig dat je zelf direct het verband internetkneuzen - FOK! users legt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit topic is gericht aan FOK! users, niet aan publiekelijke personen. Ook jouw post slaat compleet nergens op. Je weet het zelfs te presteren in je post 'uit' te halen naar voor jou minderheden. Leuk, maar doe dat lekker thuis op een kladblok of in je dagboek.
We gaan geen users afzeiken omdat jullie daar zin in hebben.
Mooi, dan geef je zelf antwoord op het waarom een slotje.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Grappig dat je zelf direct het verband internetkneuzen - FOK! users legt.
De gemiddelde user hier is niet voor mij een minderheid Bio, maar in het algemeen een minderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |